quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, dus je leest ook geen nieuws op internet (zielig voor kranten en teletekst)? Dat er nu amateurs voor minder dezelfde kwaliteit kunnen leveren die mensen leveren die er van moeten/willen leven, is marktwerking. Ik krijg ook vaak de vraag of een opdracht niet voor minder kan, want op marktplaats is er iemand... Ik geef dan aan dar ze gewoon naar die persoon moeten gaan.
Zeker als je voor onkosten ervaring op kan doen, en tegelijk een medefokker kan helpen, lijkt me dat top! Het werd imo eens tijd dat broodfotografen hun meerwaarde gingen aantonen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik krijg nog dagelijks de krant thuis.
[..]
Zit wat in.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vraag geen geld voor mijn foto's, als iemand ze wilt publiceren, prima. Zolang ik maar een naamsvermelding en/of zie waar ze komen te hangen. Daarintegen maak ik nu foto's als het mij uitkomt. (tenminste, voor zover dat nog zo is, want bij evenementen van de sportvereniging gaat men er van uit dat ik altijd foto's maak). Dus blijft het leuk en moet er niet veel. Op het moment dat mensen gaan eisen dat het binnen een X periode klaar moet zijn en aan een bepaalde eis moet voldoen ga ik er wel geld om vragen, omdat ik er dan serieus werk in moet gaan steken.
Voor mijn werk ga ik iig geen uren meer in eigen tijd spenderen aan het bewerken van foto's. Of mijn baas moet daar voor gaan betalen gezien het overuren zijn (strict genomen). Of ik ga ze tijdens kantooruren doen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef freud het volgende:
Ik ben ook na 3 jaar netwerken wat gaan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Doodkapje het volgende:
Het is net werkenMaakt u pasfoto's? Nee, ik doe het al 40 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maakt u pasfoto's? Nee, ik doe het al 40 jaar.
Of gedraag je als je op die brommer rijd en gebruik hem waar hij voor bedoeld is. Dan heb je ook minder boetes en minder dingen kapotquote:
Broekiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
Even Xil ingehaald qua postaantal
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef Pheno het volgende:
Overigens weer helemaal blij. Gisteren een D600 gekocht, dus ik mag weer los in het wild
Gelukkig zit er zo'n DX-modus op, scheelt weer een hele zooi lenzen kopenquote:
Creatief rekenen voor je gemoedstoestand ftwquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, binnenkort een 7D kopen. Moet ik ook nog even gaan verantwoorden.
Hebben ze m nu ook bij Mediamarkt met die btw-actie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
En ik het echt nodig. En hij kan dit beter dan mijn huidge camera, de grip is lekkerder, hij is groter, hij is mooier, chicks love it. Ik willem.
Kweenie, volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hebben ze m nu ook bij Mediamarkt met die btw-actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |