Ik heb lisszle, bravebart, mstr, d_A, renren, komttijd (die gisteravond nog) allemaal gemeet. Ben er niet van het begin bijgeweest. Ook vladi gemeet trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ander account.Zat in die groep met lisszle , bravebart, mstr, uh nog paar weer alleen hun username niet meer wel hun echte namen
Messengaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ander account.Zat in die groep met lisszle , bravebart, mstr, uh nog paar weer alleen hun username niet meer wel hun echte namen
Die ken ik ook allemaal jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb lisszle, bravebart, mstr, d_A, renren, komttijd (die gisteravond nog) allemaal gemeet. Ben er niet van het begin bijgeweest. Ook vladi gemeet trouwens.
Euh, dat is zijn nieuwe naamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die ken ik ook allemaal jaOok de mensen van daarvoor. Lisanne ken ik sowieso al van voor fok.
edit: komttijd zegt me niks
Dat was SES bij mijquote:
Die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En de tetten van lisszle
SES heb ik ook nog een tijdje gezeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was SES bij mij
[..]
Die heb ik ook gezien
Ook in het stage topic? Want dan moet ik ook eens gaan nadenkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SES heb ik ook nog een tijdje gezeten.Alleen nooit iemand van gemeet.
Jep. En ja ik heb zelf ook een fok relatie gehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook in het stage topic? Want dan moet ik ook eens gaan nadenken![]()
Ik wel. Zelfs 2 Fok!kers op een meet verliefd zien worden
Was best leuk voor 3.5 jaarquote:
Met lau?quote:
lau?quote:
Ja, maar dan een beetje door een stad slenteren trekt me niet heel erg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Juist het ontmoeten van anderen vind ik erg tof![]()
Liever naar Spa, Portimao, Aragon, Val de Vienne, Misano? Ik welquote:Naar Assen/Zandvoort zou ik dan weer minder snel gaan.
Meer oefenen danquote:Heb het geprobeerd om iemand op zijn motor op de foto te zetten, maar wat een faal was dat zeg
Nee, ravi kwam pas een heel stuk later.quote:
Och, meestal rondje lopen en wat schieten/ouwehoeren en daarna de kroeg in en daar verder ouwehoeren. Prima planningquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar dan een beetje door een stad slenteren trekt me niet heel erg.
[..]
Liever naar Spa, Portimao, Aragon, Val de Vienne, Misano? Ik wel.
[..]
Meer oefenen dan.
Dat. FOK!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK! Relaties
Mooie relatie aan gehad, mooie vrienden aan over gehouden.
Wel huilen over mijn gedrag op de openbare weg maar dan geen foto's komen maken op 't circuit. Tssss.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, meestal rondje lopen en wat schieten/ouwehoeren en daarna de kroeg in en daar verder ouwehoeren. Prima planning![]()
Nee en nee en nee en nog meer nee.
Merel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK! Relaties
Mooie relatie aan gehad, mooie vrienden aan over gehouden.
Yesquote:
Woont hier niet ver vandaan maar goed, eigen levens enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Die heb ik ook al langgggg niet meer gezien.
Nog steeds in die flats? Ben daar na een meet nog een keer langsgeweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Woont hier niet ver vandaan maar goed, eigen levens enzo.
Yeah containers volgens mij nog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog steeds in die flats? Ben daar na een meet nog een keer langsgeweest.
Oh, ik ben niet in een container geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah containers volgens mij nog.
Vind dat ook wel 2 aparte dingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel huilen over mijn gedrag op de openbare weg maar dan geen foto's komen maken op 't circuit. Tssss.
Dat er bij de ene strenge regels zijn + politie en dat er bij de andere ook regels zijn maar er qua snelheid veel meer mag?quote:
Waar was jij gisteravond eigenlijk?quote:
Zal ze binnenkort eens posten.quote:
Like. Much.quote:
Ik zou een prof inhuren als ik een winkel wil promotenquote:Gall&Gall Bennekom · 88 mensen vinden dit leuk.
ongeveer een uur geleden ·
Leerling fotograaf gezocht! Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een sfeer impressie kan maken van onze winkel. Misschien is dit een leuke opdracht voor een leerling fotonica.
Misschien kan je beter bij een hobbywinkel een groot stuk papier kopen. Kost je 5 eur, maar dan heb je ook geen last van kreukels. Wel geslaagde pogingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik die fotos gemaakt
Snoeren is geen probleem. Heb wel een handdoek over stopcontact voor de zekerheid. al komen de druppels niet zo heel verquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef freud het volgende:
Ik zie plons, en ik zie heul veul snoeren
Ik heb vandaag een zwart laken gekocht. Daar ga ik het binnenkort nog een keer mee proberen want als het goed is heb ik dan een nieuwe lamp binnen en kan het wat beter dan met deze lampjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien kan je beter bij een hobbywinkel een groot stuk papier kopen. Kost je 5 eur, maar dan heb je ook geen last van kreukels. Wel geslaagde poging
Nee, ik heb een afstandbediening met zo`n touwtje (weet de naam even niet) En dan op het goede moment de foto maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef Tokus het volgende:
of gewoon straktrekken.
maar hoe doe je het? je dumpt de appel er in en op het goeie moment dus bursten?
Echt wel. Heb hem meteen even doorgezet op FB. Al 18 jaar op internet en het wordt nog steeds ieder jaar toffer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |