SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ah, en precies waarom heb je daar mijn persoonlijk gegevens voor nodig?
Rustig aan.![]()
Ik herhaal hem voor het gemak even:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef karton2 het volgende:
Ik ben vast niet de enige persoon die denkt dat Benzin een troll is?![]()
Meer over jouw drang naar specifieke informatie in het algemeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?![]()
![]()
Ik zie het wel als een optie eigenlijk ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]![]()
Dat hoort uit de man te komen anders kun je dat niet leren. Een vrouw spuit ook geen zaad tenslottequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schrijf een handleiding voor Benzin en na een paar weken studeren is die je droompartner
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
O jezus, mijn tekst staat nog in de OPquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Rustig aan.![]()
Het is geen troll, vertrouw me maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen troll, vertrouw me maar.![]()
Dat overleef je nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.![]()
![]()
Het is dan ook een uitdrukking van den oude tijden, jongeman.quote:When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?C'est la vie
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wilde een tirade gaan schrijven over homo's zijn echter zal zwijgen om uw en uwer kompanen dat leed te ontzien.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?![]()
![]()
Dat vroeg ik mijn vroeger ook af. Ik snap je dan ook volkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.C'est la vie
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.![]()
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat is inderdaad raar aangezien hij ook contact met ons legt. Het probleem is echter dat het geen prettig contact is, maar dat is hier al lang en breed gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Een forum is ook niet echt... oh wacht, ik zit op Fok.quote:Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zou toch verstandig zijn en hem enorm veel duidelijkheid bieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ey dikke, ga je al naar de psych?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.Rustig aan.![]()
King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey dikke, ga je al naar de psych?_!
![]()
Wat, ik hou van Dik, fucking sexy... Twas een compliment.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppie_!
Rustig aan.![]()
Dik? Dikke LaMa danquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey dikke, ga je al naar de psych?
Gewoon hoop blijven houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie er nog op in blijven gaan .......When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen![]()
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een "lieve" man![]()
Dat is geen man, maar een schoothondje."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zo werkt het nu eenmaal niet wij geven antwoord en hij zal zelf bepalen wat hij daar immers mee doet maar ook wij kunnen hem ook ontzien van de antwoorden eigen keus en eigen recht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggenWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
"Sprak zij terwijl een andere man wel in het bezit van een ruggengraat met zijn hand in haar broekje zat"quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een "lieve" man
C'est la vie
Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen. Hij is niet lief en al helemaal niet aardig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........![]()
En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen.Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Mag wel met wat meer pixxels... Zo zie ik er niks van...quote:
Maarja tuig... Achterlijke mensen zijn het... Eigenlijk moet je die laten taakstraffen twv minimaal een jaar salaris.Rustig aan.![]()
Je word binnenkort het slachtoffer van zinloos geweld zie ik in mijn glazen bol. Dan weet je het alvast zou niet willen dat jou iets overkomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........
Ja ik had wel een eigen topic.Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:58 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.
[..]
Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Belgen fittie hierC'est la vie
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...
Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.Rustig aan.![]()
Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...
Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.C'est la vie
Niet op de FP.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.Rustig aan.![]()
Dan ga je ook niet proberen om hem te laten zwijgen. Heb je een probleem met hem dan kaart je dat maar aan in FB zoals het hoort en dan laat de opperdiertjes het bepalen. Gewoon zoals het hoort en het werkt niet om zo te ageren tegen iemand welke diep in de shit zit anders dan post hij niet op zo'n manier. Dat mag jij mooi kut vinden eveneens als anderen het is nu eenmaal zo. En tot de tijd dat bij hem een lampje opgaat laat het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.
[..]
Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier.Het zijn mijn buren dus pas wel opquote:
Ja dat is een ander verhaal.quote:C'est la vie
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzinquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin
Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.Rustig aan.![]()
Het is bijna een niet onderdrukbare neiging om steeds weer op hem in te gaan. Misschien moeten wij, dus ook ik als mensen die telkens op hem ingaan en zich aan hem irriteren eindelijk leren hem te negeren. Goed voornemen wel, beetje laat dat dan weer wel.C'est la vie
Juist alweer half 2.. gaat hard.
Benzin moet maar verantwoorden waarom hij geen proff hulp heeft.Rustig aan.![]()
Zie het als zijnde van een relatie die uitgemaakt is. 1 iemand kijkt nog steeds op zijn/haar facebook, linkedin, hyves, mail, sms, etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..
Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.
Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Die kans is aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier
Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.Rustig aan.![]()
Ik kan het balletje wel eens opgooien bij wat andere mods. Misschien ook maar beter ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik heb exact hetzelfde hoor. Hoe meer ik hier zit, hoe slechterquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...
Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.Ik heb hier nauwelijks het afgelopen 1.5 jaar gezeten tot het slecht ging in mijn eigen huidige relatie, en dat liep spaak vanaf afgelopen November, en sinds dien zit ik dagelijks op FOK!
Log gewoon uit. Dan kost het meer moeite om berichten te checken en zal je het minder vaak doen (is mijn ervaring althans).quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...
Maar een ban is kut.![]()
Maar ik wil jou niet missenquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Log gewoon uit. Dan kost het meer moeite om berichten te checken en zal je het minder vaak doen (is mijn ervaring althans).
Rustig aan.![]()
Als dat laatste werkelijk zo is, dan is hij eigenlijk autistisch. Autisme is okee, maar daaruit kan mogelijk ongepast gedrag naar voren komen en dat gedrag is niet okee. Dat hoeft niet getolereerd te worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zie het als zijnde van een relatie die uitgemaakt is. 1 iemand kijkt nog steeds op zijn/haar facebook, linkedin, hyves, mail, sms, etc.
Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier"Beter" is een te groot woord denk ik. Hij mag van mij gerust posten, maar dan moet hij ooit eens met wat nieuws komen en niet mensen consistent lopen negeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan het balletje wel eens opgooien bij wat andere mods. Misschien ook maar beter ook?
Misschien moeten we soort een banoptie maken met een postfilter. Als hij iets typt als "ik ben lief en meiden zijn gemeen", dan mag die post niet geplaatst worden en andere posts mogen dan wel weer.
Een andere optie is dat hij een eigen topic aan gaat maken, zodat dit topic blijft voor mensen die wel willen veranderen en daar ook aantoonbaar hun best voor doen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk dat als je hier serieus wilt meeposten maar 5 mensen je post negatief beoordelen dat de conclusie wel duidelijk moet zijn dat je dat soort posts niet moet plaatsen...
Dus als er zo een systeem komt op het forum dat een post dan gewoon onzichtbaar wordt na die 5 posts, dat je hem wel kunt inzien door de spoiler te openen dan lijkt me dat tof...Rustig aan.![]()
Eens! Maar niet om het 1 of ander. Ik denk dat wanneer ik eventueel op zoek zou zijn ik hier in dit topic ook niet zou posten. Wekt toch enige negativiteit denk je niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat als je hier serieus wilt meeposten maar 5 mensen je post negatief beoordelen dat de conclusie wel duidelijk moet zijn dat je dat soort posts niet moet plaatsen...
Dus als er zo een systeem komt op het forum dat een post dan gewoon onzichtbaar wordt na die 5 posts, dat je hem wel kunt inzien door de spoiler te openen dan lijkt me dat tof...People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Benzin moet een eigen topic krijgen en hier weg blijven, ben ik van mening.
Het is elke keer het zelfde verhaal, elke keer krijgt hij het zelfde te horen en elke keer doet hij er niks mee en elke keer blijven er mensen op reageren.
Het is de meest pure manier van negatief aandacht vragen. En dat moet in dit topic maar eens stoppen betreft Benzin. Hij vervuild naar mijn mening dit topic met zijn onmogelijke gedrag.
En na al die jaren is het wel mooi geweest en dient er eens wat aan gedaan te worden.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het erge is dat het zo simpel kan zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2013 06:45 schreef opinionr het volgende:
Kijk en leer
http://www.dumpert.nl/med(...)eren_met_andrew.html
Hij komt zelfverzekerd over, stelt vragen die NIEMAND zo direct durft te stellen, BAM...
Ik vind't mooien doe het hem niet na haha
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Ik vind het allemaal maar erg vreemd klinken. De reden dat ik de trollvraag stelde is omdat ik pas net dit topic begin te volgen en eigenlijk alleen maar jou telkens dezelfde vragen zie stellen. Opmerkingen zoals dat meisjes maar stom zijn neem ik dan al helemaal niet serieus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.Zet in de OP gewoon een paar uitgebreide antwoorden die hij heeft gekregen in een spoiler en klaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef ook_gek het volgende:
Benzin moet een eigen topic krijgen en hier weg blijven, ben ik van mening.
Het is elke keer het zelfde verhaal, elke keer krijgt hij het zelfde te horen en elke keer doet hij er niks mee en elke keer blijven er mensen op reageren.
Het is de meest pure manier van negatief aandacht vragen. En dat moet in dit topic maar eens stoppen betreft Benzin. Hij vervuild naar mijn mening dit topic met zijn onmogelijke gedrag.
En na al die jaren is het wel mooi geweest en dient er eens wat aan gedaan te worden.![]()
Ja want dan gaat het natuurlijk wel werken! Want het staat in de OP.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef karton2 het volgende:
Zet in de OP gewoon een paar uitgebreide antwoorden die hij heeft gekregen in een spoiler en klaar.
Stom zeg van ons, ipv 200x plus gedurende jaren lang het zelfde tegen hem zeggen zonder enige effect, hadden we het in de OP moeten zetten en waren we van alles af geweest.
Ja, dat denk ik ook
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Van hem af willen zijn is best wel rigoureus vind je niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja want dan gaat het natuurlijk wel werken! Want het staat in de OP.
Stom zeg van ons, ipv 200x plus gedurende jaren lang het zelfde tegen hem zeggen zonder enige effect, hadden we het in de OP moeten zetten en waren we van alles af geweest.
Ja, dat denk ik ook
Nog niet eens geprobeerd waarschijnlijk. Als hij telkens hetzelfde vraagt is het niet zo moeilijk om een paar standaardantwoorden in de OP te zetten.
Iemand gaf al eerder aan dat het is alsof je tegen een muur zit te praten, zet dan gewoon een paar standaardantwoorden in de OP om naar te verwijzen en klaar.![]()
Dit loopt al meerdere jaren en we zijn niet 1 stap vooruit gegaan. Dus nee, paar antwoorden in de OP gaat niet de oplossing geven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef karton2 het volgende:
[..]
Van hem af willen zijn is best wel rigoureus vind je niet?
Nog niet eens geprobeerd waarschijnlijk. Als hij telkens hetzelfde vraagt is het niet zo moeilijk om een paar standaardantwoorden in de OP te zetten.
Iemand gaf al eerder aan dat het is alsof je tegen een muur zit te praten, zet dan gewoon een paar standaardantwoorden in de OP om naar te verwijzen en klaar.
En ja al die jaren keer op keer het zelfde riedeltje moet er eens een streep getrokken worden. Tot hier en niet verder.
Dat punt hebben we nu overduidelijk bereikt naar mijn mening. Dus nee zo rigoureus is het zeer zeker niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nou net bijgelezen. Benzin volgt misschien niet adviezen op, is hier al erg lang, herhaalt zichzelf vaak (omdat hij er mee zit en er weinig mee doet) maar zoiets kan geen reden zijn voor een ban naar mijn idee.
Begrijp ook niet waarom hier door sommige users serieus over nagedacht wordt? Het is niet zo dat hij jullie aan het kruis nagelt ofzo. Je kan hem negeren en als je dat niet kan tjah.. Je hebt overal nou eenmaal extremen en extreme mensen, betekent niet dat je het koren kan kaften aan de top om dat je dat graag zelf wil.
Eigen topic voor hem vind ik dan trouwens wel een goed idee (waarschijnlijk wordt dat een reeks dan). Maar ja iemand dwingen om hier weg te blijven als het ware of een ban te geven.. ik zou het niet willen/doen.we dan![]()
Eigen topic lijkt me niet een goed idee. Hij is een beetje een bottomfeeder, en dit zal zijn gedrag alleen maar versterken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou net bijgelezen. Benzin volgt misschien niet adviezen op, is hier al erg lang, herhaalt zichzelf vaak (omdat hij er mee zit en er weinig mee doet) maar zoiets kan geen reden zijn voor een ban naar mijn idee.
Begrijp ook niet waarom hier door sommige users serieus over nagedacht wordt? Het is niet zo dat hij jullie aan het kruis nagelt ofzo. Je kan hem negeren en als je dat niet kan tjah.. Je hebt overal nou eenmaal extremen en extreme mensen, betekent niet dat je het koren kan kaften aan de top om dat je dat graag zelf wil.
Eigen topic voor hem vind ik dan trouwens wel een goed idee (waarschijnlijk wordt dat een reeks dan). Maar ja iemand dwingen om hier weg te blijven als het ware of een ban te geven.. ik zou het niet willen/doen.
Soms is een duik in het diepe gewoon de enige, juiste oplossing. Zeker .. als de rest al niet lijkt te werken..
En waarom er serieus over wordt nagedacht? Ik denk dat dat met name komt omdat de sfeer in dit topic niet bepaald positief is (sowieso al niet)..People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik ben zo klaar voor een relatie... Maar als vrienden al nauwelijks lukt... Of het zijn de verkeerde mensen, of ik ben sociaal gestoord.![]()
Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben zo klaar voor een relatie... Maar als vrienden al nauwelijks lukt... Of het zijn de verkeerde mensen, of ik ben sociaal gestoord.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Huh heeft hij een ban dan? Edit: Oh nagedacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Eigen topic voor hem vind ik dan trouwens wel een goed idee (waarschijnlijk wordt dat een reeks dan). Maar ja iemand dwingen om hier weg te blijven als het ware of een ban te geven.. ik zou het niet willen/doen.
Van wat ik begrijp heeft niemand meer zin om hem advies te geven, nou dat is dan toch simpel? Gewoon niet meer doen. Eigen topics heeft hij jaren geleden al gehad.![]()
Er blijven maar mensen op reageren dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh heeft hij een ban dan? Edit: Oh nagedacht.
Van wat ik begrijp heeft niemand meer zin om hem advies te geven, nou dat is dan toch simpel? Gewoon niet meer doen. Eigen topics heeft hij jaren geleden al gehad.
En als zijn eigen topics al niks opleveren en hier ook niemand een stap verder komt gaat het eens tijd worden om een dikke streep te zetten onder Benzin en conclusies trekken.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Daar is sowieso weinig twijfel over, maar een ban is wel heel hard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als dat laatste werkelijk zo is, dan is hij eigenlijk autistisch. Autisme is okee, maar daaruit kan mogelijk ongepast gedrag naar voren komen en dat gedrag is niet okee. Dat hoeft niet getolereerd te worden.![]()
Dus het probleem ligt niet alleen bij Benzin, maar ook bij de mensen die het niet kunnen laten om voor de honderdste keer hetzelfde advies te geven. Daarmee houden wij met z'n allen dat 'patroon' net zo goed in stand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er blijven maar mensen op reageren dat weet je zelf ook.
En als zijn eigen topics al niks opleveren en hier ook niemand een stap verder komt gaat het eens tijd worden om een dikke streep te zetten onder Benzin en conclusies trekken.![]()
Er zijn altijd nieuwe mensen die er keer op keer op in gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het probleem ligt niet alleen bij Benzin, maar ook bij de mensen die het niet kunnen laten om voor de honderdste keer hetzelfde advies te geven. Daarmee houden wij met z'n allen dat 'patroon' net zo goed in stand.
Je moet het probleem aanpakken bij de kern. En hoe lullig ook, dat is in deze benzin.
Hier in dit topic gaat het niet werken dat is duidelijk.
En kennelijk ook niet in een eigen topic, al ben ik van mening dat een eigen topic het juiste oplossing is. Daar kunnen mensen daar zelf besluiten er op in te gaan ipv hier elke keer maar dat zelfde verhaal voor de duizendste keer ongewild te lezen krijgt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Deze 4 pagina's gaan over hem en hij heeft 1 post geplaatst in dit topic. Het is ook wel wat dat iedereen maar lult over hem en het daardoor erger lijkt dan het is hoor. Het kan ook beknopt in feedback geplaatst worden en dan lees je wat een moderator erover vindt.. Maar dit maakt de irritatie groter dan dat het hoeft te zijn.
En nou ja ik blijf gewoon wel wat op hem reageren af en toe. Niet op elke post van hem, maar als ik wat nuttigs denk te zeggen (ook al is het al 100 keer gezegd) dan zeg ik dat. Denk niet dat je dat mensen kwalijk kan nemen en daarmee een 'patroon in stand houden' e.d. Misschien is hij wel veel slechter af zonder fok en uitlaatklep. Begrijp de redenaties wel maar de redenen zijn wel een beetje drogredenen/redenaties waarbij uitgegaan wordt van bepaalde zaken die helemaal niet zo hoeven te zijn.. maar wordt vanuit gegaan omdat het wel past bij wat sommige mensen graag willen zien gebeuren..we dan![]()
En oude mensen niet wil je zeggen? Ik zie regelmatig dat hij al een hele tijd niet heeft gepost en er dan iemand pagina's later nog weer op reageert. Iedereen hier zorgt ervoor dat het groter wordt dan het is, kijk dan ook even naar jezelf in plaats van iemand een ban aan te smeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn altijd nieuwe mensen die er keer op keer op in gaan.![]()
Oke momentquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Deze 4 pagina's gaan over hem en hij heeft 1 post geplaatst in dit topic. Het is ook wel wat dat iedereen maar lult over hem en het daardoor erger lijkt dan het is hoor. Het kan ook beknopt in feedback geplaatst worden en dan lees je wat een moderator erover vindt.. Maar dit maakt de irritatie groter dan dat het hoeft te zijn.
En nou ja ik blijf gewoon wel wat op hem reageren af en toe. Niet op elke post van hem, maar als ik wat nuttigs denk te zeggen (ook al is het al 100 keer gezegd) dan zeg ik dat. Denk niet dat je dat mensen kwalijk kan nemen en daarmee een 'patroon in stand houden' e.d. Misschien is hij wel veel slechter af zonder fok en uitlaatklep. Begrijp de redenaties wel maar de redenen zijn wel een beetje drogredenen/redenaties waarbij uitgegaan wordt van bepaalde zaken die helemaal niet zo hoeven te zijn.. maar wordt vanuit gegaan omdat het wel past bij wat sommige mensen graag willen zien gebeuren..Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb het nergens over een ban gehad he. Wel blijven opletten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En oude mensen niet wil je zeggen? Ik zie regelmatig dat hij al een hele tijd niet heeft gepost en er dan iemand pagina's later nog weer op reageert. Iedereen hier zorgt ervoor dat het groter wordt dan het is, kijk dan ook even naar jezelf in plaats van iemand een ban aan te smeren.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb werk. Word uitgenodigt op feestjes maaar zijn weinig mensen van mijn leeftijd ( tuincentrum is toch anders dan een AH). Heb één goede vriend, had één goede vriendin die me na een halfjaar geblokt heeft op facebook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.![]()
Was er ook een reden voor dat blocken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
Ik heb werk. Word uitgenodigt op feestjes maaar zijn weinig mensen van mijn leeftijd ( tuincentrum is toch anders dan een AH). Heb één goede vriend, had één goede vriendin die me na een halfjaar geblokt heeft op facebook.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
FB de vraag neer gedropt, afwachten maar.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ze mocht ineens niet meer omgaan met mij van haar ouders ( speelde al sinds begin december.) zei toendertijd al dat ze me beste kon verwijderen omdat ik me dan niet prettig voelde als ik met haar praatte. Zei ze dat dat nergens voor nodig was. Tot we in eerste instantie afgelopen zondag iets zouden doen wat we de week ervoor al hadden afgesproken, en een dag later te horen kreeg dat ze niet kwam om bovenstaande reden. Ik zei dat ze me kon verwijderen en heeft ze ook gedaan. Waarom ik niet met haar om mocht gaan? Ik weet het echt niet. Ze zei zelf ook dat ze ' het niet wist'. Terwijl ik die ouders een paar keer heb gezien en goed mee overweg kan. Mevrouw was zelfs op me verjaardag geweest eind november.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er ook een reden voor dat blocken?
Enige wat kan zijn is dat we irritaties hadden omdat we super veel praatte, en ook omdat ik snel negatief ben en snel pieker en stress als er iets niet doorgaat bijvoorbeeld denk ik meteen dat het een smoes is dat diegene niet met mij wilt omgaan.![]()
Klinkt echt super vaag ..quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze mocht ineens niet meer omgaan met mij van haar ouders ( speelde al sinds begin december.) zei toendertijd al dat ze me beste kon verwijderen omdat ik me dan niet prettig voelde als ik met haar praatte. Zei ze dat dat nergens voor nodig was. Tot we in eerste instantie afgelopen zondag iets zouden doen wat we de week ervoor al hadden afgesproken, en een dag later te horen kreeg dat ze niet kwam om bovenstaande reden. Ik zei dat ze me kon verwijderen en heeft ze ook gedaan. Waarom ik niet met haar om mocht gaan? Ik weet het echt niet. Ze zei zelf ook dat ze ' het niet wist'. Terwijl ik die ouders een paar keer heb gezien en goed mee overweg kan. Mevrouw was zelfs op me verjaardag geweest eind november.
Enige wat kan zijn is dat we irritaties hadden omdat we super veel praatte, en ook omdat ik snel negatief ben en snel pieker en stress als er iets niet doorgaat bijvoorbeeld denk ik meteen dat het een smoes is dat diegene niet met mij wilt omgaan.
Misschien ander werk zoeken in reactie op je vorige comment? Je hoeft ook niet direct een vriend te krijgen van je eigen leeftijd. Dan issie maar 5 a 10 jaar ouder.
En snel negatief en piekeren is nergens voor nodig
Ik zou het liefst een spamfilter willen zien voor Benzin. Als hij weer dergelijke posts wil plaatsen dan mogen die posts niet geplaatst worden. Als hij iets nieuws te vertellen heeft, dan mag dat uiteraard wel. (Of hij opent een topic).quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is sowieso weinig twijfel over, maar een ban is wel heel hard."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Of je neemt gewoon een abbo dan hoef je zijn posts niet meer te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een spamfilter willen zien voor Benzin. Als hij weer dergelijke posts wil plaatsen dan mogen die posts niet geplaatst worden. Als hij iets nieuws te vertellen heeft, dan mag dat uiteraard wel. (Of hij opent een topic).![]()
Het is toch van de gekke om te betalen om zo hinderlijk gedrag te kunnen negeren. Hij gaat zich maar eens aanpassen. Hij heeft jaren de tijd gehad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een abbo dan hoef je zijn posts niet meer te zien.
Trouwens, ik heb het via FB aan de modjes voor gelegd. Dus we zien wel wat er uit gaat komen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een abbo dan hoef je zijn posts niet meer te zien.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.![]()
Hups, we gaan het ergens anders over hebben. Genoeg gepraat over Benzin."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Laten we het stiekem hopen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Praten over het moment dat benzin een vriendin heeft staat mij anders wel aan haha
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Wie is deze Benzin?
Ik heb echt wat gemist geloof ik
Jij bent ook niet van gister...quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie is deze Benzin?
Ik heb echt wat gemist geloof ik"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ben al aardig lang Fok! lid en redelijk actief ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Jij bent ook niet van gister...
Maar goed, ik kom heel weinig in R&P omdat ik vind dat sommige mensen teveel zelfmedelijden hebben
Hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben al aardig lang Fok! lid en redelijk actief ook
Maar goed, ik kom heel weinig in R&P omdat ik vind dat sommige mensen teveel zelfmedelijden hebbenin de helft van de reeks hebben we hebt tegenwoordig over hem. De tegenpool van de vroegere firefly3.
Benzin is een gast van volgens mij 22 die nog niet de verantwoordelijkheid heeft genomen over zijn leven en weinig sociale skills en ervaring heeft. Hij praat ook op deze manier over dames, dames zijn eng en gemeen en niet te krijgen voor een relatie.
Aan de andere kant denkt hij zijn levensgeluk, wat hij nu niet heeft, te vinden is in een relatie. Een relatie die hij niet kan krijgen, omdat dames zoals gezegd eng en gemeen zijn.
De eigenschappen waarmee hij aantrekkelijk zou zijn voor dames (naar eigen zeggen) zijn zijn intellect en lieve karakter, en hij verwacht dat een dame vroeg of laat hem om die eigenschappen van zijn zolderkamer komt halen. Initiatief tonen is echter te ver van zijn bed, het aangaan van gesprekken met mensen die niet over zijn 'field of work' kunnen praten is moeilijk, eng en vervelend. Ook het werken aan zijn sociale skills en hoe hij in zijn vel zit is niet mogelijk, hij raakt versteend van angst bij de gedachte een bar binnen te moeten lopen of op andere plaatsen contact te zoeken met mensen. Laat staan dames...
Mocht er echter een dame zijn die geïnteresseerd is in wiskunde en programmeren en op zoek is naar een jongen die heel lief voor haar zal zorgen dan kan ze direct bij hem thuis aanbellen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Loka heeft al lang een relatie met een andere jongen, die hier ook wel eens komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje?![]()
Laat het nou niet nog meer pagina's over de jongen in kwestie gaan. Gewoon terug ontopic, dat is veel leuker dan ditFB-post ligt achter.
Ja doei.![]()
Indeedquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Laat het nou niet nog meer pagina's over de jongen in kwestie gaan. Gewoon terug ontopic, dat is veel leuker dan ditFB-post ligt achter.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Thanks voor de samenvattingquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hahain de helft van de reeks hebben we hebt tegenwoordig over hem. De tegenpool van de vroegere firefly3.
Benzin is een gast van volgens mij 22 die nog niet de verantwoordelijkheid heeft genomen over zijn leven en weinig sociale skills en ervaring heeft. Hij praat ook op deze manier over dames, dames zijn eng en gemeen en niet te krijgen voor een relatie.
Aan de andere kant denkt hij zijn levensgeluk, wat hij nu niet heeft, te vinden is in een relatie. Een relatie die hij niet kan krijgen, omdat dames zoals gezegd eng en gemeen zijn.
De eigenschappen waarmee hij aantrekkelijk zou zijn voor dames (naar eigen zeggen) hebben zijn zijn intellect en lieve karakter, en hij verwacht dat een dame vroeg of laat hem om die eigenschappen van zijn zolderkamer komt halen. Initiatief tonen is echter te ver van zijn bed, het aangaan van gesprekken met mensen die niet over zijn 'field of work' kunnen praten is moeilijk, eng en vervelend. Ook het werken aan zijn sociale skills en hoe hij in zijn vel zit is niet mogelijk, hij raakt versteend van angst bij de gedachte een bar binnen te moeten lopen of op andere plaatsen contact te zoeken met mensen. Laat staan dames...
Mocht er echter een dame zijn die geïnteresseerd is in wiskunde en programmeren en op zoek is naar een jongen die heel lief voor haar zal zorgen dan kan ze direct bij hem thuis aanbellen.
Ik ken wel een superlekker meisje wat gek is op wiskunde b2, maar ja, die is wel sociaal verder enzo
Maar goed, back ontopic...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Ik wacht nog steeds op het moment dat ook_gek en Cue elkaar gaan vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:28 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje?![]()
![]()
Uhm sorry? Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat ook_gek en Cue elkaar gaan vindenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
De twee oudste vrijgezellen noemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm sorry? Waar komt dit opeens vandaan?![]()
![]()
Als er iets demotiveerd is het wel negativiteit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Eens! Maar niet om het 1 of ander. Ik denk dat wanneer ik eventueel op zoek zou zijn ik hier in dit topic ook niet zou posten. Wekt toch enige negativiteit denk je niet?Rustig aan.![]()
Ook_gek en ik zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Er zijn al een paar stelletjes ontstaan via dit topic dus wie weet
Rustig aan.![]()
Stelletjes? Vertel meer!"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik ben alles behalve serieus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij??
Laat ik dat maar even vermelden...Rustig aan.![]()
Cas, ik krijg er een beetje hoofdpijn van.
Nouja ik ben maar weer even weg...
Ik wacht wel totdat benzin eens antwoord durft te geven op de psycholoog questie.Rustig aan.![]()
Zou KT serieus willen nemen maar goed laten we gewoon ontopic blijven.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
anders zeg je dat nog 23094713984123 keer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr is er maar een hier die ik serieus neem
Maar die post al een tijd niet meer
we weten het nu wel.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Zou KT serieus willen nemen maar goed laten we gewoon ontopic blijven.![]()
Ga effe acher onzekere jongetjes aan
Rustig aan.![]()
Zoals ik al zei laten we gewoon ontopic blijven. al kon ik het niet laten om het even te melden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ga effe acher onzekere jongetjes aanWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Zoals mijner grootmoeder altijd zei, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken maar zeker ook niet in je bek laten schijten. Zoek een leuke meid maar laat niet over je heen lopen puur omdat je het wil.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Verschrikkelijke reclame. Roken is geil trouwens vooral als een leuke jongen dat doet terwijl hij nonchalant om zich aan het kijken is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
En niet roken, want dat is zoooo witte sportsokken in sandalen.
Roken kan echt niet meer.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja klopt wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verschrikkelijke reclame. Roken is geil trouwens vooral als een leuke jongen dat doet terwijl hij nonchalant om zich aan het kijken is.Maar niet voor langdurig.
![]()
En dan van dat mooie halflange haar, glibber bijna van mijn stoel afquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt wel.Maar niet voor langdurig.
Val daar gewoon op maar de meeste mannen lijken daar helaas niet op.
Rookte sigaren echter mee gestopt en nee aantrekkelijk is het niet zegt men.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik rook sigaren, weinig meiden vinden dat tofWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Sommige meiden/mensen vinden van wel maar ja die zijn flink in de minderheid. Als een meid het wel leuk vindt dan is dat direct wel extra punten waard als het ware (ook al rook ik een heel stuk minder dan vroeger). Maar ja begrijp wel dat ze het vinden stinken. Maar zoals met gamen en bier en sigaar is ideaal chill voor mij. Totaalpakketje als het warequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Rookte sigaren echter mee gestopt en nee aantrekkelijk is het niet zegt men.En toen je nog mocht roken met het uitgaan ook wel genoeg gedaan maar ja dan verklein je je kansen wel nogal.
we dan![]()
Vrouwen vinden het gewoon niet tof. Dus dat moet je latenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sommige meiden/mensen vinden van wel maar ja die zijn flink in de minderheid. Als een meid het wel leuk vindt dan is dat direct wel extra punten waard als het ware (ook al rook ik een heel stuk minder dan vroeger). Maar ja begrijp wel dat ze het vinden stinken. Maar zoals met gamen en bier en sigaar is ideaal chill voor mij. Totaalpakketje als het wareEn toen je nog mocht roken met het uitgaan ook wel genoeg gedaan maar ja dan verklein je je kansen wel nogal.
Nou dat is dan weer niet hoe ik denk. Sommige vinden het wel oke, maar ja een te kleine doelgroep als je echt graag een vriendin wil of wil scoren. Maar je moet iets niet zomaar laten omdat je anders iets anders minder snel krijgtquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het gewoon niet tof. Dus dat moet je latenhangt af van waar je meer waarde aan hecht. Maar niet iets niet doen omdat meiden het niet leuk zullen vinden. Sigaren zou nog kunnen trouwens hoor daar niet van, aangezien meiden dat wel echt irritant lijken te vinden meestal. Maar bedoel met het uitgaan ofzo op die manier.. als je toch wel af en toe een vriendin of scharrel hebt... hoor je het niet te hoeven opgeven alleen maar om de kans te optimaliseren als het ware, vind ik
we dan![]()
Dingen laten om mijn kansen te optimaliseren doe ik niet. Ben gewoon wat ik ben gelukkig op mijn eigen en als daar aanvulling op zou komen is dat hartstikke tof. Echter zoals gezegd niks moet in mijn leven ga mijn eigen gangetje tegenwoordig. Al is er zeker een FOKster! die mij interessant lijkt als persoon bijvoorbeeld.. Bedoel je kan het overal tegen komen niet dat ik haar zou willen dat even duidelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dat is dan weer niet hoe ik denk. Sommige vinden het wel oke, maar ja een te kleine doelgroep als je echt graag een vriendin wil of wil scoren. Maar je moet iets niet zomaar laten omdat je anders iets anders minder snel krijgthangt af van waar je meer waarde aan hecht. Maar niet iets doen omdat meiden het niet leuk zullen vinden. Sigaren zou nog kunnen trouwens hoor daar niet van, aangezien meiden dat wel echt irritant lijken te vinden meestal. Maar bedoel met het uitgaan ofzo op die manier.. als je toch wel af en toe een vriendin of scharrel hebt... hoor je het niet te hoeven opgeven alleen maar om de kans te optimaliseren als het ware, vind ik
Nou dan zeg je toch wat ik zeg eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dingen laten om mijn kansen te optimaliseren doe ik niet. Ben gewoon wat ik ben gelukkig op mijn eigen en als daar aanvulling op zou komen is dat hartstikke tof. Echter zoals gezegd niks moet in mijn leven ga mijn eigen gangetje tegenwoordig. Al is er zeker een FOKster! die mij interessant lijkt als persoon bijvoorbeeld..Doen wat je denkt dat goed is, niet overal achteraan lopen/doen om maar de ander te plezieren maar ook niet alles maar doen als het teveel weerstand geeft bij de ander... gewoon een balans als het ware. Niet onnodig afstoten, niet onnodig toegeven ten koste van jezelf.
we dan![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dan zeg je toch wat ik zeg eigenlijk?Doen wat je denkt dat goed is, niet overal achteraan lopen/doen om maar de ander te plezieren maar ook niet alles maar doen als het teveel weerstand geeft bij de ander... gewoon een balans als het ware. Niet onnodig afstoten, niet onnodig toegeven ten koste van jezelf.
Al is mijn cultuur welke ik dus aanhang best wel vaag voor wie daar onbekend mee is dat stuit ook weleens op problemen.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Cultuur is ook maar iets waarmee je wordt opgevoed en wat afhankelijk is van hoe een groep denkt. Je kan cultuur ook tegen een licht van 'objectiviteit' werpen en dan zien wat er echt logisch/redelijk is om te geloven/te doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dit dus.
Al is mijn cultuur welke ik dus aanhang best wel vaag voor wie daar onbekend mee is dat stuit ook weleens op problemen.Het zit wat sterker in mensen aangezien je ermee opgevoed wordt, moeilijker om afstand van te doen. Maar je kan je best afvragen wat er eigenlijk goede waarden van zijn om aan te houden en wat niet. Weet niks van jouw cultuur trouwens, is een algemene opmerking aan de hand van jouw post
we dan![]()
Nee het hoort zo en daar valt niet over te praten. Hele discussie gehad over het feit dat ik de afwas doe onder stromend water in plaats van de wasbak vol laten lopen en dan pas de afwas doen. Stilstaand water is onrein en daar ga je dus niet je afwas mee doen. Zulke puntjes dus... En na 100X word zoiets wel vervelend om het er weer over te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Cultuur is ook maar iets waarmee je wordt opgevoed en wat afhankelijk is van hoe een groep denkt. Je kan cultuur ook tegen een licht van 'objectiviteit' werpen en dan zien wat er echt logisch/redelijk is om te geloven/te doenHet zit wat sterker in mensen aangezien je ermee opgevoed wordt, moeilijker om afstand van te doen. Maar je kan je best afvragen wat er eigenlijk goede waarden van zijn om aan te houden en wat niet. Weet niks van jouw cultuur trouwens, is een algemene opmerking aan de hand van jouw post
Ja maar dat is toch eigenlijk ook wat ik zeg? Met de groep die het aanhangt kan je er niet over praten. Maar als je er objectief naar kijkt (andere groep mensen) dan krijg je wel bevestiging. Je moet niet gaan discussieren over activiteiten binnen een cultuur met diegenen die de cultuur aanhangen, dat is niet objectiefquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee het hoort zo en daar valt niet over te praten. Hele discussie gehad over het feit dat ik de afwas doe onder stromend water in plaats van de wasbak vol laten lopen en dan pas de afwas doen. Stilstaand water is onrein en daar ga je dus niet je afwas mee doen. Zulke puntjes dus... En na 100X word zoiets wel vervelend om het er weer over te hebben.
we dan![]()
Ik haal het feit aan dat de mensen welke buiten de cultuur staan sommige gebruiken maar wat vreemd vinden. En dat steeds blijven aanhalen na herhaaldelijke uitleg dat is in dit topic eeuwen terug ook al eens gebeurd. Dan zie ik het niet zo zitten om met zulke personen verder te gaan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch eigenlijk ook wat ik zeg? Met de groep die het aanhangt kan je er niet over praten. Maar als je er objectief naar kijkt (andere groep mensen) dan krijg je wel bevestiging. Je moet niet gaan discussieren over activiteiten binnen een cultuur met diegenen die de cultuur aanhangen, dat is niet objectief
En hun mening is waarheid en die van ons achterlijk zo word het altijd gezegd en zoals je nu zegt terwijl zij niet weten hoe het eraan toe gaat. Feit is dat als ik zoals vandaag gevraagd om even met een oudere man te praten dat zoiets moet en niet geweigerd mag worden van mijn kant.
Terwijl je partner zegt nee dat mag niet want dat doen ze zelf maar. Daar moet mijn partner mij dus vrij in laten als ik met hem samen gaan. Even uitgelegd dat als ik een partner zou hebben.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja oke als jij dat ook zo sterk ervaart als de rest van de mensen die je cultuur ervaren. Kan problemen geven maar meestal wel op te lossen toch? Maar kijk nu we het erover hebben. Weet niet hoe dit over gaat komen.. maar het staat mij gewoon helder bij dat jij stelt dat je een mes op tafel legde bij je date om hem de keus te geven om je te stoppen als het ware en jij weg loopt... rationeel gezien kan je ook wel begrijpen dat het misschien niet even wenselijk gedrag is. Afgezien van of de cultuur 'goed' of 'fout' is. Maar bij zoiets kan je wel beredeneren (objectief, voor zover zoiets objectief te beredeneren valt) dat het niet goed is.. of niet?
En ja als je vaak genoeg hebt uitgelegd en het heeft geen resultaat dan kan je net zo goed stoppen met uitleggen, ongeacht wie er 'gelijk' heeft.we dan![]()
Voor een groot gedeelte valt dat niet op te lossen. Het gaat erom als je dat doet dus in dat specifieke geval een mes op tafel legt gewoon aangeeft hoe je erover denkt. Het is een duidelijk gegeven op zo'n moment. Toch ook als iemand echt om je geeft of jou wil hebben dan ook ingrijpt en je stopt wat je op dat moment van plan bent. In dat specifieke geval dus weglopen van hem...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oke als jij dat ook zo sterk ervaart als de rest van de mensen die je cultuur ervaren. Kan problemen geven maar meestal wel op te lossen toch? Maar kijk nu we het erover hebben. Weet niet hoe dit over gaat komen.. maar het staat mij gewoon helder bij dat jij stelt dat je een mes op tafel legde bij je date om hem de keus te geven om je te stoppen als het ware en jij weg loopt... rationeel gezien kan je ook wel begrijpen dat het misschien niet even wenselijk gedrag is. Afgezien van of de cultuur 'goed' of 'fout' is. Maar bij zoiets kan je wel beredeneren (objectief, voor zover zoiets objectief te beredeneren valt) dat het niet goed is.. of niet?
En ja als je vaak genoeg hebt uitgelegd en het heeft geen resultaat dan kan je net zo goed stoppen met uitleggen, ongeacht wie er 'gelijk' heeft.
Dan kan je dat als fout bestempelen toch is het de manier waar ik op wens behandeld te worden. Dat is hoe ik het zie en erover denk als de potentiële partner dat dus niet doet er geen toekomst in zit.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja zo wens je behandeld te worden omdat je zo bent opgevoed, hence cultuur. Maar je kan er ook objectief naar kijken en je afvragen van 'als hij zo'n situatie niet heeft meegemaakt en mij aardig vindt, dan gaat hij mij niet tegenhouden met het mes omdat hij dat als bedreigend voor jou ziet'. Objectief zou je juist tot de conclusie komen dat hij juist niet doet wat jij wil/verwacht van hem omdat hij je juist mag, terwijl het voor jou een teken is dat hij niet genoeg om je geeft als het ware. Dat is dan iets waar je over na kan denken.we dan![]()
En daar kan ik je gelijk een reactie op terug geven. Dan is hij niet de ware voor mij en wil ik hem niet. Wat doet hij dan als ik bedreigd word? De politie bellen en schuilen in een hoekje. Hij moet laten zien dat hij mij wilt hebben en daar alles aan wilt doen om dat te bereiken zo niet dan wil ik hem gewoon niet. En dat is dus een van de manieren waarop dat kan hij hoort zijn rol op de juiste manier te vervullen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja zo wens je behandeld te worden omdat je zo bent opgevoed, hence cultuur. Maar je kan er ook objectief naar kijken en je afvragen van 'als hij zo'n situatie niet heeft meegemaakt en mij aardig vindt, dan gaat hij mij niet tegenhouden met het mes omdat hij dat als bedreigend voor jou ziet'. Objectief zou je juist tot de conclusie komen dat hij juist niet doet wat jij wil/verwacht van hem omdat hij je juist mag, terwijl het voor jou een teken is dat hij niet genoeg om je geeft als het ware. Dat is dan iets waar je over na kan denken.
Anders werkt het toch niet. Bij mij werkt het juist omgekeerd geen lief gebabbel en slijmen gewoon recht erop aan. Hele gedonder van elkaar aftasten en een half jaar ermee bezig zijn om uit te goochelen of je elkaar wel ziet zitten als je dat van de eerste moment niet weet moet je er niet aan beginnen.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
En toch denk ik dat iemand het idee geven dat hij met een mes voor je moet gaan staan niet hetzelfde is als dat hij jou niet of wel zou beschermen als je gevaar loopt...Ik zal althans niet zo'n zin hebben om met een mes achter een meid aan te gaan die wegloopt om te bewijzen dat ik haar wel leuk vindt
Terwijl je haar in een andere situatie dan juist wel zou beschermen
we dan![]()
Verleden en shit. Laaatst wel sjans in de bus maar zoek daarvoor mijn topics maar afquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klinkt echt super vaag ..
Misschien ander werk zoeken in reactie op je vorige comment? Je hoeft ook niet direct een vriend te krijgen van je eigen leeftijd. Dan issie maar 5 a 10 jaar ouder.
En snel negatief en piekeren is nergens voor nodig![]()
Het is simpel de gedachte erachter kun je mij niet tegenhouden dan kun je die ander al helemaal niet tegen houden. Bij vrouwen gaat het er wel wat anders aan toe al sta ik daar zeker niet achter. Die behoren gewoon naar huis gesleurd te worden en hebben geen eigen wil nogmaals sta er niet achter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En toch denk ik dat iemand het idee geven dat hij met een mes voor je moet gaan staan niet hetzelfde is als dat hij jou niet of wel zou beschermen als je gevaar loopt...Ik zal althans niet zo'n zin hebben om met een mes achter een meid aan te gaan die wegloopt om te bewijzen dat ik haar wel leuk vindt
Terwijl je haar in een andere situatie dan juist wel zou beschermen
Pfff...
Zo af en toe meld ik me hier eens, helaas wederom geen vooruitgang..
Volgens mij heb ik echt het minst interessante liefdesleven van heel NL. Ben niet lelijk, dom, heb geen hazenlip of flaporen ofzo, maar met de vrouwen wil het maar niet lukken. Nee, ik ben geen actieve ''jager'' naar vrouwen toe, maar ben ook niet belachelijk verlegen of heel erg onaardig ofzo..
Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..Rustig aan.![]()
Maar je wil zo graag...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Pfff...
Zo af en toe meld ik me hier eens, helaas wederom geen vooruitgang..
Volgens mij heb ik echt het minst interessante liefdesleven van heel NL. Ben niet lelijk, dom, heb geen hazenlip of flaporen ofzo, maar met de vrouwen wil het maar niet lukken. Nee, ik ben geen actieve ''jager'' naar vrouwen toe, maar ben ook niet belachelijk verlegen of heel erg onaardig ofzo..
Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Nou en toch zorgen hen wel voor vriendinnetjes en dat niet het laatste bericht in oktober was enzo. Jezelf zijn is niks waard als het niks oplevert. Serieus zeg oktober je laatste berichtje.. meer actie en meiden krijgen om mee te berichten in ieder geval zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..we dan![]()
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik, het zegt niet heel veel behalve dat ook ik weinig in contact sta kom met vrouwen atm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou en toch zorgen hen wel voor vriendinnetjes en dat niet het laatste bericht in oktober was enzo. Jezelf zijn is niks waard als het niks oplevert. Serieus zeg oktober je laatste berichtje.. meer actie en meiden krijgen om mee te berichten in ieder geval zeg.Rustig aan.![]()
Ben je niet alleen in. FB gebruik het zeldenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik.
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik.we dan![]()
Enerzijds wel, anderzijds niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leef je in een sociaal isolement?
Ik heb wel gewoon vrienden, een bijbaan, een opleiding, sportschool ; Casual life.. Maar de keerzijde van die medaille is dat die vrienden alleen maar naar de dorpskroeg te krijgen zijn, die bijbaan amper vrouwen werken, opleiding universiteit is ( niet echt geschikte setting om elkaar goed te leren kennen, na college smeert iedereen hem zsm weer naar huis), en de sportschool ; Tsja, in mijn ogen sowieso al erg overrated als het gaat om nieuwe contacten maken...![]()
Nee, maar dat geeft aan dat ik dat ook een beetje onzinnig vind... Facebook zegt niet zoveel, dus ik ben ook van mening dat daar niet zoveel waarde aan gehecht moet worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..Rustig aan.![]()
Het is geen leidraad, maar het is wel een indicator tot op zekere hoogte..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..![]()
Dat bedoel ik. Iemand die gewoon contact met meiden heeft die gaat hier niet posten van 'op mijn facebook laatste berichtje dan en dan'. Op die manier bedoelde ik het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het is geen leidraad, maar het is wel een indicator tot op zekere hoogte..we dan![]()
1 opmerking.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb wel gewoon vrienden, een bijbaan, een opleiding, sportschool ; Casual life.. Maar de keerzijde van die medaille is dat die vrienden alleen maar naar de dorpskroeg te krijgen zijn, die bijbaan amper vrouwen werken, opleiding universiteit is ( niet echt geschikte setting om elkaar goed te leren kennen, na college smeert iedereen hem zsm weer naar huis), en de sportschool ; Tsja, in mijn ogen sowieso al erg overrated als het gaat om nieuwe contacten maken...
Doe het zelf eens anders... Sportschool is inderdaad overrated, fuck dat...
Maar ok... Op je universiteit zou je toch wel in staat moeten zijn wat meer met mensen te praten vind ik!Rustig aan.![]()
Wie dat verzonnen heeft over de sportschool werkelijk
dikke gaylords als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Wie dat verzonnen heeft over de sportschool werkelijkwe dan![]()
Die zie je niet in de sportschool. Die neuken als een wilde alles wat los en vast zit. Zou trouwens wel grappig zijn als ik via dit topic iets zou vinden bedenk ik mij nu welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
dikke gaylords als je het mij vraagt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 opmerking.
Doe het zelf eens anders... Sportschool is inderdaad overrated, fuck dat...
Maar ok... Op je universiteit zou je toch wel in staat moeten zijn wat meer met mensen te praten vind ik!
Klopt... Verandering van spijs doet eten, en het is inderdaad zo dat ik al veel en veel te lang in hetzelfde molentje zit. Bijbaan is de AH, en daar zit ik alleen omdat ik voorlopig nog niet klaar ben met studie, ik een vast contract heb, en ik een vrij riant salaris krijg vergeleken met mijn leeftijdsgenoten die per se studentenbaantjes of uitzendwerk moeten doen..
Nadeel daarvan is dat er maar weinig leuke dames werken bij de AH van rond de 23.. Toen ik nog 17 was had ik veel meer sjans, zelfs mijn eerste relatie aan over gehouden en nog een paar andere meiden die interesse hadden. Maar die zijn al jaren weg en werken inmiddels ergens in een restaurant, of als juf ofzo.. Beetje uit beeld allemaal..Tja het is laagdrempelig.. Bepaalde mensen zijn eerder geneigd naar de gym te gaan dan zich in teamverband te verenigen denk ik, vandaar is sportschool ook vaak het eerste advies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Wie dat verzonnen heeft over de sportschool werkelijk![]()
Sportschool is laagdrempelig en je ziet / merkt snel effect aan je lichaam, is toch goed voor je zelfbeeld denk ik.. En het maakt het leuk.
Wat is riant verdienen bij de AH op je 23e dan? 7.50 per uur?Rustig aan.![]()
quote:Moah, valt opzich nog wel mee..quote:
Nu heb ik even een momentje waarop ik de feiten onder ogen zie, en denk ik wel even aan hoe het ook anders kan zijn..
Maar als ik morgen opsta dan denk ik weer; Komt ooit wel goed, fuck it het is nu ook prima. Dus misschien moet ik het juist iets grager willen, zodat ik ook eens echt iets ga veranderen in mijn leven.. Dat ik niet over 10 jaar hetzelfde in dit topic post..![]()
huh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die zie je niet in de sportschool. Die neuken als een wilde alles wat los en vast zit. Zou trouwens wel grappig zijn als ik via dit topic iets zou vinden bedenk ik mij nu welnu zeg je dat het werkt en zonet juist van niet toch?
of mis ik iets?
we dan![]()
Sportschool is leuk voor je lijfje maar daar ga je echt geen langdurige contacten mee opbouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
[..]
Tja het is laagdrempelig.. Bepaalde mensen zijn eerder geneigd naar de gym te gaan dan zich in teamverband te verenigen denk ik, vandaar is sportschool ook vaak het eerste advies.Dubbelzinnigheid is uw onbekend zie ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
huh?nu zeg je dat het werkt en zonet juist van niet toch?
of mis ik iets?
12,70 momenteel... Vast contract, geen hoger gezag dat op mn vingers kijkt. Zodra ik binnenkom is het een beetje met klanten praten, zorgen dat de paden gevuld en gespiegeld worden, winkel schoon achterlaten en afsluiten.. Ideaal als bijbaantje, maar aangezien ik de werkvloer nog altijd als de ideale matchmaker zie, is het qua vrouwen gezien een dramatische bijbaan..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Sportschool is laagdrempelig en je ziet / merkt snel effect aan je lichaam, is toch goed voor je zelfbeeld denk ik.. En het maakt het leuk.
Wat is riant verdienen bij de AH op je 23e dan? 7.50 per uur?![]()
Valt wel mee. Maar wist niet zeker of ik het op dit moment herkende of niet, twijfelde en jij bracht helderheid met deze postquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sportschool is leuk voor je lijfje maar daar ga je echt geen langdurige contacten mee opbouwen.
[..]
Dubbelzinnigheid is uw onbekend zie ik.
we dan![]()
Mweh... Vaste klanten jonge, jij hebt ze!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef JiggyJ het volgende:
12,70 momenteel... Vast contract, geen hoger gezag dat op mn vingers kijkt. Zodra ik binnenkom is het een beetje met klanten praten, zorgen dat de paden gevuld en gespiegeld worden, winkel schoon achterlaten en afsluiten.. Ideaal als bijbaantje, maar aangezien ik de werkvloer nog altijd als de ideale matchmaker zie, is het qua vrouwen gezien een dramatische bijbaan..
Ehh... Verdient goed ja.Rustig aan.![]()
U zietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar wist niet zeker of ik het op dit moment herkende of niet, twijfelde en jij bracht helderheid met deze post
Nog niet helemaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben als een soort van klein Oracel van the matrix
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..
Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.![]()
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.![]()
Veel vrienden veel geld een succesvol leven en dan pas mag je een wijfje scoren. Lekker oppervlakkig weer.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Oneens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.
wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.Rustig aan.![]()
Dat was niet het punt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef FAUSTINO het volgende:
Veel vrienden veel geld een succesvol leven en dan pas mag je een wijfje scoren. Lekker oppervlakkig weer.Rustig aan.![]()
En ga je al naar de psycholoog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..
Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.Rustig aan.![]()
Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.quote:When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.Rustig aan.![]()
Oh, vertel meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het was zo lekker rustig toen jij gebanned was.Rustig aan.![]()
Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijkquote:
Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijkRustig aan.![]()
Ach ja en wat was die 'vriendin' nu eigenlijk? Zal best een hoop hebben gescheeld aangezien je van 0 naar 1 gaat waar anderen 10 zitten. Maar ja je kan objectief ook wel beredeneren dat het eigenlijk niet zo'n hele goede vriendin was als dat je graag wil geloven. Ik probeer je even op de feiten te drukken op een rationele manier, hoop dat je dit ook zo kan begrijpen. En laat even het gelul over allerlei randredenenen/redenaties achterwege want die veranderen niks aan de kern. Ze verzachten ze alleen maar waardoor je eerder geneigd bent om iets anders te geloven terwijl de kern nogal duidelijk is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.we dan![]()
Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.
ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.quote:![]()
Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eens
Snap je?Rustig aan.![]()
Dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.
En dat laatste is zeker waar, ik geef toe dat ik daar zelf ook niet heel blij mee ben altijd.
Maarja welkom terug dawg, hoe is het?Rustig aan.![]()
Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.
Snap je?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.Rustig aan.![]()
Natuurlijk maar dat laat je niet hangen naar het feit hoeveel centen je op de bank hebt welke baan en hoeveel vrienden je hebt! Godsamme wanneer begrijpen mensen dat eens? Ik ben wat ik ben en sta voor wat ik ben ten alle tijden! Ook al ben ik misschien maar een arme schooiert zonder centen op de bank. Als ik iets wil krijg ik het geregeld zo simpel is het. Dat is zelfvertrouwen in mijn woorden uitgelegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.
wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.
Ik zoek vrouwen zonder ruggengraat. Is on topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen![]()
nee maar ik gaf het als voorbeeld aan om aan te tonen dat je betoog onzin is in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen![]()
![]()
Ik zie even niet in hoe het uitmaken in een relatie en een betoog om een dame te krijgen aan elkaar gelinked isquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar ik gaf het als voorbeeld aan om aan te tonen dat je betoog onzin is in mijn ogen.Toen ik geen ruggengraat meer toonde klopte er namelijk ook niks meer van mijn betoog en had ik letterlijk niks meer voor elkaar, geen baan, studie, wat dan ook. No wonder dat ze over me heen liep
ik bedoel meer te zeggen dat een mooie carriere en grote sociale kring geen garantie is voor succes. en geen ruggegraat is wel een garantie voor mislukking.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie even niet in hoe het uitmaken in een relatie en een betoog om een dame te krijgen aan elkaar gelinked isToen ik geen ruggengraat meer toonde klopte er namelijk ook niks meer van mijn betoog en had ik letterlijk niks meer voor elkaar, geen baan, studie, wat dan ook. No wonder dat ze over me heen liep
![]()
Eens en eens. Ik zie het gewoon meer in mijn eigen kring en ook wat betreft al mijn vorige relaties. Die gebeurden continu op een vlak dat ik me altijd goed voelde en dat ik niet specifiek op zoek was naar een relatie. Vaak gehoorde comment wat ik toen ook kreeg was dat ik veel zelf vertrouwen uitstraalde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel meer te zeggen dat een mooie carriere en grote sociale kring geen garantie is voor succes. en geen ruggegraat is wel een garantie voor mislukking.
Nu is dat echt andersom.
in vrij extreme mate, toch? dat beetje wat ik van je gelezen, wauw. dat is eigenlijk ook wel weer een kunst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens en eens. Ik zie het gewoon meer in mijn eigen kring en ook wat betreft al mijn vorige relaties. Die gebeurden continu op een vlak dat ik me altijd goed voelde en dat ik niet specifiek op zoek was naar een relatie. Vaak gehoorde comment wat ik toen ook kreeg was dat ik veel zelf vertrouwen uitstraalde.
Nu is dat echt andersom.
![]()
![]()
Yip, ze heeft me zo ver weten te krijgen dat ik zelfs bij een psycholoog ben gaan lopen en die bevestigde sommige ideeen hier (BPD, PTSS) bij die dame. Nu gaan we stapje bij stapje weer dat laddertje omhoog wat ik in dat betoog schreefquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
in vrij extreme mate, toch? dat beetje wat ik van je gelezen, wauw. dat is eigenlijk ook wel weer een kunst.. Heb onlangs een goede baan gekregen (start ergens in februari) en dan kunnen we weer omhoog gaan kijken.
Nja, voor mij was ze erg belangrijk, maar tja. Ik had dingen graag anders gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja en wat was die 'vriendin' nu eigenlijk? Zal best een hoop hebben gescheeld aangezien je van 0 naar 1 gaat waar anderen 10 zitten. Maar ja je kan objectief ook wel beredeneren dat het eigenlijk niet zo'n hele goede vriendin was als dat je graag wil geloven. Ik probeer je even op de feiten te drukken op een rationele manier, hoop dat je dit ook zo kan begrijpen. En laat even het gelul over allerlei randredenenen/redenaties achterwege want die veranderen niks aan de kern. Ze verzachten ze alleen maar waardoor je eerder geneigd bent om iets anders te geloven terwijl de kern nogal duidelijk is.![]()
Ja maar je begrijpt wat ik zeg toch? Want deze reactie heeft verder geen invloed daarop...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, voor mij was ze erg belangrijk, maar tja. Ik had dingen graag anders gezien.we dan![]()
Even ergens een advertentie geplaatst, is ie goed?
-knip-
[ Bericht 66% gewijzigd door FAUSTINO op 23-01-2013 22:47:56 ]When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik zou er "Lekker EN jezelf" van makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Even ergens een advertentie geplaatst, is ie goed?
[..]![]()
Vond hem wel lekker overkomen zo dat zinnetje.Het blijft een homositequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou er "Lekker EN jezelf" van maken![]()
Oh je bent homo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vond hem wel lekker overkomen zo dat zinnetje.Het blijft een homosite![]()
Geintje
Maar je wil toch wel een lekkere vent lijkt me?
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je bent homo...
[ afbeelding ]
Geintje
Maar je wil toch wel een lekkere vent lijkt me?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebben![]()
Ik ben niet heel bekend in die scene, maar ik wens je oprecht alle succes
Dank je wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ben niet heel bekend in die scene, maar ik wens je oprecht alle succesWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Het lijkt me best vervelend om homo te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebben
Zie je een leuke jongen, niet zo'n hele grote kans dat hij ook homo is.
Ik ben wel eens verkapt 'uitgevraagd' door een homo, maar ik realiseerde me later was wat hij echt wilde.
Ik stond met iemand te praten waar ik het goed mee kan vinden. Na het gesprek komt homoseksuele jongeman naar me toe:
hij:"ik zag jullie praten.. jullie kunnen het wel goed vinden"
ik:"ehh ja"
hij:"is het je vriend?"
ik:"nee.. gewoon een kennis"
hij:"ah oke.. hou je wel van mannen zo?"
ik:"nee.. alleen van vrouwen"
hij:"ah.." .. en toe liep ie weer weg.
Paar minuten later had ik pas door wat hij bedoelde.![]()
![]()
Kan soms lastig zijn zeker. En voor mij nog een groter probleem heb meer sjans met de vrouwen dan de mannen. Vraag het gewoon op de man af is de man in kwestie geen homo bied ik mijn excuses aan en ga verder met mijn ding. Al zal ik eerst wel even goed kijken naar zijn gedrag manier van praten eer dat gebeurt. En soms worden ze boos en willen ze je het liefst op je bek slaan al komt dat niet heel vaak voor hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het lijkt me best vervelend om homo te zijn.
Zie je een leuke jongen, niet zo'n hele grote kans dat hij ook homo is.
Ik ben wel eens verkapt 'uitgevraagd' door een homo, maar ik realiseerde me later was wat hij echt wilde.
Ik stond met iemand te praten waar ik het goed mee kan vinden. Na het gesprek komt homoseksuele jongeman naar me toe:
hij:"ik zag jullie praten.. jullie kunnen het wel goed vinden"
ik:"ehh ja"
hij:"is het je vriend?"
ik:"nee.. gewoon een kennis"
hij:"ah oke.. hou je wel van mannen zo?"
ik:"nee.. alleen van vrouwen"
hij:"ah.." .. en toe liep ie weer weg.
Paar minuten later had ik pas door wat hij bedoelde.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Die gasten zijn gewoon allemaal onzeker over hun geaardheid volgens mij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan soms lastig zijn zeker. En voor mij nog een groter probleem heb meer sjans met de vrouwen dan de mannen. Vraag het gewoon op de man af is de man in kwestie geen homo bied ik mijn excuses aan en ga verder met mijn ding. Al zal ik eerst wel even goed kijken naar zijn gedrag manier van praten eer dat gebeurt. En soms worden ze boos en willen ze je het liefst op je bek slaan al komt dat niet heel vaak voor hoor.
Een relnicht vind ik wel vervelend daarentegen.Rustig aan.![]()
Die je het liefste een pak rammel willen geven? Mwah ja ergens wel gelijk in wat je nu zegt. Relnichten die het erom doen zijn gewoon pokken pest vervelend. Maar keil daar gerust een glas bier overheen dan zijn ze ook zo weer wegquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon allemaal onzeker over hun geaardheid volgens mij.
Een relnicht vind ik wel vervelend daarentegen.
Nouja ik zag er laatst een en die was wel gewoon grappig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die je het liefste een pak rammel willen geven? Mwah ja ergens wel gelijk in wat je nu zegt. Relnichten die het erom doen zijn gewoon pokken pest vervelend. Maar keil daar gerust een glas bier overheen dan zijn ze ook zo weer weg![]()
Die nam zichzelf gelukkig niet zo serieus verder.Rustig aan.![]()
Dat is dan ook prima. De tweede waarmee ik een [soort van] relatie had ging zeer zelden uit en was dan altijd ZEER defensief vooral naar dat soort jongens [trouwens naar wie niet] gelukkig kom je die niet zo vaak tegen bij de Mac Donalds. Dat was voor hem uitgaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik zag er laatst een en die was wel gewoon grappig.![]()
Die nam zichzelf gelukkig niet zo serieus verder.![]()
Ben zelf geen kroegtijger en kom dus niet vaak andere homo's in het wild tegen moet ik bekennen wel jammer maar het is nu eenmaal zo.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je herkent ze ook niet allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat is dan ook prima. De tweede waarmee ik een [soort van] relatie had ging zeer zelden uit en was dan altijd ZEER defensief vooral naar dat soort jongens [trouwens naar wie niet] gelukkig kom je die niet zo vaak tegen bij de Mac Donalds. Dat was voor hem uitgaan![]()
Ben zelf geen kroegtijger en kom dus niet vaak andere homo's in het wild tegen moet ik bekennen wel jammer maar het is nu eenmaal zo.
Ik ken nog een biseksuele gast, ik ga hem altijd over zijn buik aaien voor de lol... Hmm...
Rustig aan.![]()
Klopt. Uhm ja over de buik aaien kijk je wel uit dadelijk bijt hij nogquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je herkent ze ook niet allemaal.
Ik ken nog een biseksuele gast, ik ga hem altijd over zijn buik aaien voor de lol... Hmm...
Neuhquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Klopt. Uhm ja over de buik aaien kijk je wel uit dadelijk bijt hij nog
Rustig aan.![]()
Doe eens wat meer over deze persoon vertellen als je wilt ^_^quote:When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
De patsertjes die zich moeten bewijzen in hun apenstam. Die komen ook op je af als je 'verkeerd kijkt'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Kan soms lastig zijn zeker. En voor mij nog een groter probleem heb meer sjans met de vrouwen dan de mannen. Vraag het gewoon op de man af is de man in kwestie geen homo bied ik mijn excuses aan en ga verder met mijn ding. Al zal ik eerst wel even goed kijken naar zijn gedrag manier van praten eer dat gebeurt. En soms worden ze boos en willen ze je het liefst op je bek slaan al komt dat niet heel vaak voor hoor.
Ik vond het achteraf niet erg dat naar mijn status werd geïnformeerd. Heb het opgevat als een compliment maar jammer dat het niet een vrouw was.![]()
Als een homo je boeiend vind mag je dat best als een compliment opvatten waarschijnlijk zag je erop dat moment ook goed verzorgd uit. Het ligt er maar net naar wie je kijkt dat klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
De patsertjes die zich moeten bewijzen in hun apenstam. Die komen ook op je af als je 'verkeerd kijkt'.
Ik vond het achteraf niet erg dat naar mijn status werd geïnformeerd. Heb het opgevat als een compliment maar jammer dat het niet een vrouw was.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Sinds vorige week zit ik weer naast de studiegenote waar ik in december een blauwtje bij heb gelopen. Toen we elkaar, na de kerstvakantie, voor de eerste keer zagen merkte ik dat we niet goed wisten wat we met elkaar aanmoesten
We zijn gewoon weer naast elkaar gaan zitten maar al snel dooide alles weer en praatten we zoals vanouds.
Wat wel blijft bijten is dat ik een zwak voor haar heb en daarmee om de week mee wordt geconfronteerd.
Als we het over koetjes/kalfjes/werk praten blijft ze erop hameren dat ze het erg druk heeft en nergens tijd voor heeft. Tegen mij maakt ze wel eens opmerkingen als:"Heb jij daar dan wel allemaal tijd voor?"
De reden dat ze niet wilde daten is omdat ze weinig tijd heeft en niet met relaties bezig is. Ze zei toen ook dat als het wat rustiger zou worden dat ze me dat zou laten weten. Normaal gesproken: geen tijd = geen zin/interesse.
Ze zei ook dat ze het me zou laten weten als het wat rustiger in haar agenda zou worden. Ze trekt op die manier het initiatief naar zich toe om me zo buiten spel te zetten, ook een optie natuurlijk.
Maar als we een maand later elkaar weer zien en ze blijft aangegeven dat ze het erg druk en voor andere dingen geen tijd heeft dan ga ik dat weer zitten analyseren:
1. Ze houdt me aan het lijntje en zit me te mindfucken (onwaarschijnlijk als ik haar zo inschat)
2. Ze houdt me aan het lijntje omdat ze wil afspreken, maar vanwege slechte timing komt het niet uit en laat me dat uitgebreid weten.
3. Ze heeft geen interesse en is gewoon open over wat haar zoal bezighoudt.
Elke keer als ik naast haar zit en ze geeft aan weinig vrije tijd te hebben ga ik dat zitten analyseren.![]()
![]()
En hier ook. Dus stop maar met verdere analyses.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef karton2 het volgende:
De reden dat ze niet wilde daten is omdat ze weinig tijd heeft en niet met relaties bezig is. Ze zei toen ook dat als het wat rustiger zou worden dat ze me dat zou laten weten. Normaal gesproken: geen tijd = geen zin/interesse.Ja, ik generaliseer.![]()
Ze heeft al aangegeven dat ze dus geen tijd heeft voor een relatie en dus geen interesse heeft en zodra ze wel tijd zou hebben wel wat van zich zou laten horen dat heeft ze niet gedaan , dus dan houd ze je toch ook niet aan het lijntje .quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef karton2 het volgende:
Sinds vorige week zit ik weer naast de studiegenote waar ik in december een blauwtje bij heb gelopen. Toen we elkaar, na de kerstvakantie, voor de eerste keer zagen merkte ik dat we niet goed wisten wat we met elkaar aanmoesten
We zijn gewoon weer naast elkaar gaan zitten maar al snel dooide alles weer en praatten we zoals vanouds.
Wat wel blijft bijten is dat ik een zwak voor haar heb en daarmee om de week mee wordt geconfronteerd.
Als we het over koetjes/kalfjes/werk praten blijft ze erop hameren dat ze het erg druk heeft en nergens tijd voor heeft. Tegen mij maakt ze wel eens opmerkingen als:"Heb jij daar dan wel allemaal tijd voor?"
De reden dat ze niet wilde daten is omdat ze weinig tijd heeft en niet met relaties bezig is. Ze zei toen ook dat als het wat rustiger zou worden dat ze me dat zou laten weten. Normaal gesproken: geen tijd = geen zin/interesse.
Ze zei ook dat ze het me zou laten weten als het wat rustiger in haar agenda zou worden. Ze trekt op die manier het initiatief naar zich toe om me zo buiten spel te zetten, ook een optie natuurlijk.
Maar als we een maand later elkaar weer zien en ze blijft aangegeven dat ze het erg druk en voor andere dingen geen tijd heeft dan ga ik dat weer zitten analyseren:
1. Ze houdt me aan het lijntje en zit me te mindfucken (onwaarschijnlijk als ik haar zo inschat)
2. Ze houdt me aan het lijntje omdat ze wil afspreken, maar vanwege slechte timing komt het niet uit en laat me dat uitgebreid weten.
3. Ze heeft geen interesse en is gewoon open over wat haar zoal bezighoudt.
Elke keer als ik naast haar zit en ze geeft aan weinig vrije tijd te hebben ga ik dat zitten analyseren.
In mijn ogen houden is aan het lijntje houden als je niet helemaal eerlijk ben over je intenties, zij heeft al aangegeven geen relatie te willen , en ook dat ze er geen tijd voor heeft dus hoe houd ze je dan aan het lijntje.
Gewoon je pijlen op anderen richten en gewoon afleiding , en als ze dan later wel besluit dat ze je wil dan zie je zelf wel wat je er mee kan doen.![]()
quote:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Northside het volgende:
[..]
En hier ook. Dus stop maar met verdere analyses.Bij anderen vind ik het ook makkelijk om te zeggen. Nu zit ik zelf in het schuitje en zit ik er teveel over na te denken en analyseren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven dat ze dus geen tijd heeft voor een relatie en dus geen interesse heeft en zodra ze wel tijd zou hebben wel wat van zich zou laten horen dat heeft ze niet gedaan , dus dan houd ze je toch ook niet aan het lijntje .
In mijn ogen houden is aan het lijntje houden als je niet helemaal eerlijk ben over je intenties, zij heeft al aangegeven geen relatie te willen , en ook dat ze er geen tijd voor heeft dus hoe houd ze je dan aan het lijntje.
Gewoon je pijlen op anderen richten en gewoon afleiding , en als ze dan later wel besluit dat ze je wil dan zie je zelf wel wat je er mee kan doen.
De reden dat ik zo twijfel is omdat ze me telkens in zit te wrijven hoe druk dat ze het wel niet heeft.Dat was dus ook precies te reden van haar afwijzing.
Hierdoor ga ik weer denken van dat me op een vriendelijke manier aan het lijntje probeert te houden.
Maja.. geen tijd is vrouwenpraat voor 'geen interesse', maar het is vervelend als zij me constant laat weten dat ze het druk heeft met studie/bijbaan en daarom geen tijd heeft voor andere zaken.![]()
Dat hoeft niet kan ook gewoon echt geen tijd hebben en andere dingen aan je hoofd hebben waardoor je even niet aan een relatie moet denken. Alleen geeft ze het dus ook aan en ik denk dan meer dat jezelf aan het lijntje houd door je toch te blijven richten op haar en blijven hopen .quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij anderen vind ik het ook makkelijk om te zeggen. Nu zit ik zelf in het schuitje en zit ik er teveel over na te denken en analyseren.
De reden dat ik zo twijfel is omdat ze me telkens in zit te wrijven hoe druk dat ze het wel niet heeft.Dat was dus ook precies te reden van haar afwijzing.
Hierdoor ga ik weer denken van dat me op een vriendelijke manier aan het lijntje probeert te houden.
Maja.. geen tijd is vrouwenpraat voor 'geen interesse', maar het is vervelend als zij me constant laat weten dat ze het druk heeft met studie/bijbaan en daarom geen tijd heeft voor andere zaken.
Interesse of niet , het komt niet uit en dat geeft al aan dat er voorlopig niet meer in zit. Wil jij je tijd blijven besteden wachtend en hopend op iets wat misschien niet gaat komen of wil juist ook in de tijd dat zij er niet is , jezelf ook vermaken .
Het is hoe je er zelf mee omgaat, zorg gewoon dat je zelf ook wat dingen om handen hebt en niet zo met haar bezig bent , kans is dan dat je minder geirriteerd bent doordat zij verteld hoe druk ze het heeft.![]()
Je hebt volkomen gelijk in wat je zegt. Ik weet het in m'n achterhoofd ook hoe het zit maar ik moet die praat van haar gewoon negeren ipv analyseren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat hoeft niet kan ook gewoon echt geen tijd hebben en andere dingen aan je hoofd hebben waardoor je even niet aan een relatie moet denken. Alleen geeft ze het dus ook aan en ik denk dan meer dat jezelf aan het lijntje houd door je toch te blijven richten op haar en blijven hopen .
Interesse of niet , het komt niet uit en dat geeft al aan dat er voorlopig niet meer in zit. Wil jij je tijd blijven besteden wachtend en hopend op iets wat misschien niet gaat komen of wil juist ook in de tijd dat zij er niet is , jezelf ook vermaken .
Het is hoe je er zelf mee omgaat, zorg gewoon dat je zelf ook wat dingen om handen hebt en niet zo met haar bezig bent , kans is dan dat je minder geirriteerd bent doordat zij verteld hoe druk ze het heeft.
Als ze wilt komt ze wel. Ik heb m'n werk gedaan dus ze weet me te vinden als ze interesse heeft in meer.En dat vooral inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
als je iemand de moeite waard vindt, of zelfs echt leuk, maak je wel tijd
Next!![]()
Nou, ik kan me eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ik heb vroeger ook hele heftige periode gehad waar ik iemand wel heel leuk vond maar juist door allerlei heftige dingen kon dat toen niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
als je iemand de moeite waard vindt, of zelfs echt leuk, maak je wel tijd
Je kan soms niet altijd tijd maken en komt het gewoon niet uit hoe graag je ook zou willen.![]()
Mijn collega bijv. heeft twee banen, een paard dat 20 km verderop in the middle of nowhere staat (en geen rijbewijs), erg weinig tijd, altijd druk in de weer met anderen. Heeft iemand leren kennen, en nou reist ze maar 3 kwartier langer zodat ze snachts toch bij hem is.
En verder, al zie je elkaar maar eens in het weekend, eens in de twee weken.. Maakt dat wat uit?
Andere oorzaak is hectiek in iemands hoofd, kan ik me nog indenken, maar als stabiel persoon ben ik op die momenten juist graag bij mijn vriend.![]()
Denk dat dit slechts bij hoge uitzondering geldt.. Als je iemand ECHT wil, dan maak je tijd. One way or another..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou, ik kan me eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ik heb vroeger ook hele heftige periode gehad waar ik iemand wel heel leuk vond maar juist door allerlei heftige dingen kon dat toen niet.
Je kan soms niet altijd tijd maken en komt het gewoon niet uit hoe graag je ook zou willen.![]()
Ik denk dat in 99 van de 100 gevallen het toch echt een gebrek aan interesse is. anders maak je tijd..![]()
Dat inderdaad, mocht er echt geen tijd zijn laat diegene wel merken binnenkort tijd te hebben."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Maar er is zelden sprake van echt geen tijd.
En als het komt door instabiliteit of problemen is het ook maar de vraag of je er mee moet gaan daten en een relatie aan moet gaan..
Ik snap dat andersom ook niet hoor.. don't make someone a priority if they only make you an option![]()
![]()
![]()
2 weken terug een leuke jongen ontmoet tijdens het dansen. Tussendoor beetje via facebook gechat en via whatsapp. Gister afgesproken om te gaan dansen. Was erg leuk en gezellig, veel geouwehoerd.
Toen maar de 'stoute' schoenen aangetrokken en gevraagd of hij nog een drankje wilde doen ineen cafe.
Daar tot sluitingstijd gezeten. Volgens mij vond hij het ook wel leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
2 weken terug een leuke jongen ontmoet tijdens het dansen. Tussendoor beetje via facebook gechat en via whatsapp. Gister afgesproken om te gaan dansen. Was erg leuk en gezellig, veel geouwehoerd.
Toen maar de 'stoute' schoenen aangetrokken en gevraagd of hij nog een drankje wilde doen ineen cafe.
Daar tot sluitingstijd gezeten. Volgens mij vond hij het ook wel leuk
Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Top! En nu?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Daar tot sluitingstijd gezeten. Volgens mij vond hij het ook wel leuk
Ik schatte jou overigens niet in als iemand waar het versieren nou zo moeilijk gaat
Het versieren voor een leuke avond vind ik niet moeilijk. Om er iets vasters aan over te kunnen houden, of het echt daten. Dat welquote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Top! En nu?
Ik schatte jou overigens niet in als iemand waar het versieren nou zo moeilijk gaat![]()
![]()
What's going wrong? Hard to get?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het versieren voor een leuke avond vind ik niet moeilijk. Om er iets vasters aan over te kunnen houden, of het echt daten. Dat wel"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Ik heb altijd het probleem dat ik word gefriendzoned. Veel vriendinnen waar ik goed mee overweg kan. Maar leukemeiden worden vriendinnen terwijl ik bij een enkele toch wel meer had gehoopt... Ben denk ik niet assertief genoeg...![]()
Laat me raden, ze hebben geen flauw idee dat jij ze leuk vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat ik word gefriendzoned. Veel vriendinnen waar ik goed mee overweg kan. Maar leukemeiden worden vriendinnen terwijl ik bij een enkele toch wel meer had gehoopt... Ben denk ik niet assertief genoeg...''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.quote:![]()
Nee dat weten ze wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Laat me raden, ze hebben geen flauw idee dat jij ze leuk vind.![]()
Het hangt ook gewoon heel erg af hoe je de contacten begint.
Begin je uit vriendschap? Dat je ze kent en dan iets vraagt of begin en ben je altijd flirterig etc.
Als ik hoor dat iemand mij ziet als leuk en wil daten ofzo denk ik ja dat is heel leuk maar je moet toch wel meer dan alleen dat zeggen om er iets van gevoelens aan vast te koppelen. En het moet ook niet uit het niets komen.. Dan zit ik er gewoon nog niet bij met mijn hoofd![]()
![]()
Wat bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:17 schreef Pvoesss het volgende:
Als ik hoor dat iemand mij ziet als leuk en wil daten ofzo denk ik ja dat is heel leuk maar je moet toch wel meer dan alleen dat zeggen om er iets van gevoelens aan vast te koppelen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dat kan inderdaad afschrikken jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.
Dat als je er te vriendelijk in gaat dat het dan zo zal blijven voelen.quote:
Er zijn genoeg mannen die je alleen vertellen wat ze vinden maar het niet laten zien of er totaal geen uiting aan geven.![]()
Goed dat je het verteld hebt in ieder geval. Probeer de volgende keer meteen je intenties duidelijk te maken, dan kom je niet in dit soort situaties.quote:''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
En, heeft hij nu al gereageerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef Cue_ het volgende:
Gevraagd of meneer een keer wat wil afspreken. Nu maar afwachten....
Of ben ik nu te enthousiast?
Hij was wat traagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En, heeft hij nu al gereageerd?
Of ben ik nu te enthousiast?![]()
Maar hij wil wel, enkel is ie wat druk. Misschien donderdagavond.![]()
Okido!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat als je er te vriendelijk in gaat dat het dan zo zal blijven voelen.
Er zijn genoeg mannen die je alleen vertellen wat ze vinden maar het niet laten zien of er totaal geen uiting aan geven.
Ik denk dat het de angst is om een blauwtje te lopen dat ze het zo voorzichtig aanpakken."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dat snap ik ook heel erg goed het heeft redenen.
Maar het is gewoon een logisch gevolg van de actie de je neemt. (of het gebrek daar aan)![]()
Lijkt erop dat t doorgaat donderdagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij was wat traag![]()
Maar hij wil wel, enkel is ie wat druk. Misschien donderdagavond.![]()
![]()
edit: krijg de hik ook.
[ Bericht 92% gewijzigd door Dr_Flash op 30-01-2013 00:30:14 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De hik is irritant :/Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Flash, wat doe je...quote:
Vertel me alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef kutkloon7 het volgende:
Donderdagavond eindelijk weer eens succesvol versierd!C'est la vie
Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.![]()
Waren er maar meer meiden wat enthousiaster.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..![]()
Kutkloon, ik ben trots op je. Hoe heb je het aangepakt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef kutkloon7 het volgende:
Donderdagavond eindelijk weer eens succesvol versierd!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dronken zijn en sletten aanspreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutkloon, ik ben trots op je. Hoe heb je het aangepakt?![]()
Lijkt me sterk dat dat afschrikt... Voor mij in iedergeval dikke pluspunt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..
Ik durf het zelfs nog bonter te maken... Als mijn aandacht niet gewaardeerd lijkt te worden ben ik zo weg.Rustig aan.![]()
Zelfde hier, dat je een beetje tegendruk geeft vind ik niet erg maar juist een leuke uitdaging. Maar als ik gewoon deels genegeerd wordt dan hoef ik niet zo'n arrogant mens.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat afschrikt... Voor mij in iedergeval dikke pluspunt.
Ik durf het zelfs nog bonter te maken... Als mijn aandacht niet gewaardeerd lijkt te worden ben ik zo weg.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dronken zijn en sletten aanspreken.
C'est la vie
Ik las vandaag in de krant:
''Hoogopgeleide vrouwen komen steeds moeilijker aan de man''
De reden hiervoor was voornamelijk omdat vrouwen blijven vastkleumen aan een man die ''haar moet kunnen verzorgen''
De man moet dus slimmer zijn / meer verdienen / hoger opgeleid zijn.
Mannen hebben dat probleem niet die gaan gerust met een vrouw die lager opgeleid is.
Wat ik mij afvraag... Vrouwen zijn een stuk meer zelfvoorzienend als vroeger... Maar als je zelf je eigen boontjes kan doppen, waarom moet een man dan nog steeds ''meer'' kunnen dan de vrouw?Rustig aan.![]()
Ik heb ervaring met een man die minder verdient en ronduit dom is. Werkt niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik las vandaag in de krant:
''Hoogopgeleide vrouwen komen steeds moeilijker aan de man''
De reden hiervoor was voornamelijk omdat vrouwen blijven vastkleumen aan een man die ''haar moet kunnen verzorgen''
De man moet dus slimmer zijn / meer verdienen / hoger opgeleid zijn.
Mannen hebben dat probleem niet die gaan gerust met een vrouw die lager opgeleid is.
Wat ik mij afvraag... Vrouwen zijn een stuk meer zelfvoorzienend als vroeger... Maar als je zelf je eigen boontjes kan doppen, waarom moet een man dan nog steeds ''meer'' kunnen dan de vrouw?![]()
Wat nou als hij alleen minder verdient?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met een man die minder verdient en ronduit dom is. Werkt niet.
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper, maar een vrouw die weet wat ze zegt hoeft niet perse super slim te zijn. Dat lijkt me ook gelden voor een man.Rustig aan.![]()
Werkt niet..... De mannelijke ego kan dat op den duur niet aan...quote:Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nou als hij alleen minder verdient?
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper, maar een vrouw die weet wat ze zegt hoeft niet perse super slim te zijn. Dat lijkt me ook gelden voor een man.![]()
![]()
Dat lijkt me een onterechte conclusie.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werkt niet..... De mannelijke ego kan dat op den duur niet aan...
Ik denk dat het mannelijk ego een vrouw met een super groot ego niet zo goed trekt, maar dat alles hoeft niet zo te zijn bij een hoog opgeleide vrouw.Rustig aan.![]()
Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet..quote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een onterechte conclusie.
Ik denk dat het mannelijk ego een vrouw met een super groot ego niet zo goed trekt.Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
![]()
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper nogmaals.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet..Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
Maar is minder verdienen dat ook?Rustig aan.![]()
Haha, geweldig. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werkt niet..... De mannelijke ego kan dat op den duur niet aan...![]()
![]()
Hoeveel ervaring hebben jullie daar mee dat het mannelijk ego het niet aankan dat een vrouw hoger opgeleid is dan hij dan wel meer verdient?Rustig aan.![]()
Denk dat dat nog altijd komt door vroeger. Ondanks dat de vrouw enkele taken van de man heeft overgenomen, wil de vrouw nog altijd dat de man die taken ook nog kan/doet.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ik mij afvraag... Vrouwen zijn een stuk meer zelfvoorzienend als vroeger... Maar als je zelf je eigen boontjes kan doppen, waarom moet een man dan nog steeds ''meer'' kunnen dan de vrouw?
Vroeger was de vrouw veelal afhankelijk van de man. Nu wil de vrouw dat niet meer, maar de vrouw wil ook niet dat de man afhankelijk van haar wordt.
Dus ja hij moet in ieder geval even veel kunnen en het is aantrekkelijker als hij 'meer' kan.![]()
Vroeger waren ze ook niet ''hoog opgeleid'' hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat nog altijd komt door vroeger. Ondanks dat de vrouw enkele taken van de man heeft overgenomen, wil de vrouw nog altijd dat de man die taken ook nog kan/doet.
Vroeger was de vrouw veelal afhankelijk van de man. Nu wil de vrouw dat niet meer, maar de vrouw wil ook niet dat de man afhankelijk van haar wordt.
Dus ja hij moet in ieder geval even veel kunnen en het is aantrekkelijker als hij 'meer' kan.
Dat heeft allemaal niks met afhankelijkheid te maken... Als een vrouw meer verdient dan de man betekent dat ook niet dat de man afhankelijk is van de vrouw.Rustig aan.![]()
Dat er nu vrouwen opeens hoogopgeleid zijn betekent niet dat een man minder kan dan vroeger dan wel afhankelijker is geworden.Rustig aan.![]()
Wat als je als vrouw een baan heb dat behoorlijk verdient (advocate of zo), maar een man die net iets minder verdiend maar meer aanzien heeft? Nog steeds een afknapper?![]()
Ik haak af op het moment dat hij minder verdient dan ik, 200 euro kan nog wel. Meer dan dat verschil is een nee.. Ik heb ervaring en wens dat niet meer me te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper nogmaals.
Maar is minder verdienen dat ook?![]()
Het gaat niet om geld. Mij maakte het niet uit. Maar de ego trekt een vrouw die slimmer is en meer verdient niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben het er ook niet mee eens.Maar geld zegt mij dan sowieso heel weinig.![]()
Waarop baseer jij dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld. Mij maakte het niet uit. Maar de ego trekt een vrouw die slimmer is en meer verdient niet.Rustig aan.![]()
Nouja ik kan wel begrijpen als veel mannen het niet zouden trekken als veel zaken op kosten van de vrouw moeten worden gedaan omdat de man te weinig verdient.
Maar dat geldt vooral bij grote verschillen.
Maar wat dat 'niet trekken' dan zal inhouden, dat verschilt per relatie lijkt me zo.
Het is denk ik vooral een ego dingetje.![]()
Op hoe de man in elkaar zit.quote:Die paar die er wel mee om kunnen gaan, zijn sporadisch te vinden.
![]()
Spiegel?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet..Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: