abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121922459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121922500
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin :P
Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..

Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.
Rustig aan.
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:15:58 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121922505
Het is bijna een niet onderdrukbare neiging om steeds weer op hem in te gaan. Misschien moeten wij, dus ook ik als mensen die telkens op hem ingaan en zich aan hem irriteren eindelijk leren hem te negeren. Goed voornemen wel, beetje laat dat dan weer wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121922586
Juist alweer half 2.. gaat hard.

Benzin moet maar verantwoorden waarom hij geen proff hulp heeft.
Rustig aan.
pi_121922651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..

Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.
Zie het als zijnde van een relatie die uitgemaakt is. 1 iemand kijkt nog steeds op zijn/haar facebook, linkedin, hyves, mail, sms, etc.

Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_121922696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig :)
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121922699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:

Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier :)
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...
Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.
Rustig aan.
pi_121922737
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig :)
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert.
Ik kan het balletje wel eens opgooien bij wat andere mods. Misschien ook maar beter ook?
pi_121922756
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.
Ik heb exact hetzelfde hoor. Hoe meer ik hier zit, hoe slechter :P Ik heb hier nauwelijks het afgelopen 1.5 jaar gezeten tot het slecht ging in mijn eigen huidige relatie, en dat liep spaak vanaf afgelopen November, en sinds dien zit ik dagelijks op FOK! :')
pi_121922769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar een ban is kut.
Log gewoon uit. Dan kost het meer moeite om berichten te checken en zal je het minder vaak doen (is mijn ervaring althans).
pi_121922785
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Log gewoon uit. Dan kost het meer moeite om berichten te checken en zal je het minder vaak doen (is mijn ervaring althans).
Maar ik wil jou niet missen :@
Rustig aan.
pi_121922821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ik wil jou niet missen :@
Hoeft toch ook niet :*
pi_121922857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoeft toch ook niet :*
Maar waar moet ik je anders vinden dan op Fok?
Rustig aan.
pi_121922865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zie het als zijnde van een relatie die uitgemaakt is. 1 iemand kijkt nog steeds op zijn/haar facebook, linkedin, hyves, mail, sms, etc.

Als dat laatste werkelijk zo is, dan is hij eigenlijk autistisch. Autisme is okee, maar daaruit kan mogelijk ongepast gedrag naar voren komen en dat gedrag is niet okee. Dat hoeft niet getolereerd te worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan het balletje wel eens opgooien bij wat andere mods. Misschien ook maar beter ook?
"Beter" is een te groot woord denk ik. Hij mag van mij gerust posten, maar dan moet hij ooit eens met wat nieuws komen en niet mensen consistent lopen negeren.
Misschien moeten we soort een banoptie maken met een postfilter. Als hij iets typt als "ik ben lief en meiden zijn gemeen", dan mag die post niet geplaatst worden en andere posts mogen dan wel weer.

Een andere optie is dat hij een eigen topic aan gaat maken, zodat dit topic blijft voor mensen die wel willen veranderen en daar ook aantoonbaar hun best voor doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121922885
Ik denk dat als je hier serieus wilt meeposten maar 5 mensen je post negatief beoordelen dat de conclusie wel duidelijk moet zijn dat je dat soort posts niet moet plaatsen...

Dus als er zo een systeem komt op het forum dat een post dan gewoon onzichtbaar wordt na die 5 posts, dat je hem wel kunt inzien door de spoiler te openen dan lijkt me dat tof...
Rustig aan.
pi_121923028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat als je hier serieus wilt meeposten maar 5 mensen je post negatief beoordelen dat de conclusie wel duidelijk moet zijn dat je dat soort posts niet moet plaatsen...

Dus als er zo een systeem komt op het forum dat een post dan gewoon onzichtbaar wordt na die 5 posts, dat je hem wel kunt inzien door de spoiler te openen dan lijkt me dat tof...
Eens! Maar niet om het 1 of ander. Ik denk dat wanneer ik eventueel op zoek zou zijn ik hier in dit topic ook niet zou posten. Wekt toch enige negativiteit denk je niet?
  woensdag 23 januari 2013 @ 07:43:04 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121924121
Benzin moet een eigen topic krijgen en hier weg blijven, ben ik van mening.

Het is elke keer het zelfde verhaal, elke keer krijgt hij het zelfde te horen en elke keer doet hij er niks mee en elke keer blijven er mensen op reageren.

Het is de meest pure manier van negatief aandacht vragen. En dat moet in dit topic maar eens stoppen betreft Benzin. Hij vervuild naar mijn mening dit topic met zijn onmogelijke gedrag.

En na al die jaren is het wel mooi geweest en dient er eens wat aan gedaan te worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:42:03 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121924706
quote:
Het erge is dat het zo simpel kan zijn...
Hij komt zelfverzekerd over, stelt vragen die NIEMAND zo direct durft te stellen, BAM...
Ik vind't mooi :) en doe het hem niet na haha
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_121926103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.

Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.
Ik vind het allemaal maar erg vreemd klinken. De reden dat ik de trollvraag stelde is omdat ik pas net dit topic begin te volgen en eigenlijk alleen maar jou telkens dezelfde vragen zie stellen. Opmerkingen zoals dat meisjes maar stom zijn neem ik dan al helemaal niet serieus.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 07:43 schreef ook_gek het volgende:
Benzin moet een eigen topic krijgen en hier weg blijven, ben ik van mening.

Het is elke keer het zelfde verhaal, elke keer krijgt hij het zelfde te horen en elke keer doet hij er niks mee en elke keer blijven er mensen op reageren.

Het is de meest pure manier van negatief aandacht vragen. En dat moet in dit topic maar eens stoppen betreft Benzin. Hij vervuild naar mijn mening dit topic met zijn onmogelijke gedrag.

En na al die jaren is het wel mooi geweest en dient er eens wat aan gedaan te worden.
Zet in de OP gewoon een paar uitgebreide antwoorden die hij heeft gekregen in een spoiler en klaar.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:58:02 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121926310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef karton2 het volgende:

Zet in de OP gewoon een paar uitgebreide antwoorden die hij heeft gekregen in een spoiler en klaar.
Ja want dan gaat het natuurlijk wel werken! Want het staat in de OP.

Stom zeg van ons, ipv 200x plus gedurende jaren lang het zelfde tegen hem zeggen zonder enige effect, hadden we het in de OP moeten zetten en waren we van alles af geweest.

Ja, dat denk ik ook :O
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121926470
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja want dan gaat het natuurlijk wel werken! Want het staat in de OP.

Stom zeg van ons, ipv 200x plus gedurende jaren lang het zelfde tegen hem zeggen zonder enige effect, hadden we het in de OP moeten zetten en waren we van alles af geweest.

Ja, dat denk ik ook :O
Van hem af willen zijn is best wel rigoureus vind je niet?
Nog niet eens geprobeerd waarschijnlijk. Als hij telkens hetzelfde vraagt is het niet zo moeilijk om een paar standaardantwoorden in de OP te zetten.
Iemand gaf al eerder aan dat het is alsof je tegen een muur zit te praten, zet dan gewoon een paar standaardantwoorden in de OP om naar te verwijzen en klaar.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:23:51 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121926952
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef karton2 het volgende:

[..]

Van hem af willen zijn is best wel rigoureus vind je niet?
Nog niet eens geprobeerd waarschijnlijk. Als hij telkens hetzelfde vraagt is het niet zo moeilijk om een paar standaardantwoorden in de OP te zetten.
Iemand gaf al eerder aan dat het is alsof je tegen een muur zit te praten, zet dan gewoon een paar standaardantwoorden in de OP om naar te verwijzen en klaar.
Dit loopt al meerdere jaren en we zijn niet 1 stap vooruit gegaan. Dus nee, paar antwoorden in de OP gaat niet de oplossing geven.

En ja al die jaren keer op keer het zelfde riedeltje moet er eens een streep getrokken worden. Tot hier en niet verder.

Dat punt hebben we nu overduidelijk bereikt naar mijn mening. Dus nee zo rigoureus is het zeer zeker niet.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:34:01 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121927246
Nou net bijgelezen. Benzin volgt misschien niet adviezen op, is hier al erg lang, herhaalt zichzelf vaak (omdat hij er mee zit en er weinig mee doet) maar zoiets kan geen reden zijn voor een ban naar mijn idee.

Begrijp ook niet waarom hier door sommige users serieus over nagedacht wordt? Het is niet zo dat hij jullie aan het kruis nagelt ofzo. Je kan hem negeren en als je dat niet kan tjah.. Je hebt overal nou eenmaal extremen en extreme mensen, betekent niet dat je het koren kan kaften aan de top om dat je dat graag zelf wil.

Eigen topic voor hem vind ik dan trouwens wel een goed idee (waarschijnlijk wordt dat een reeks dan). Maar ja iemand dwingen om hier weg te blijven als het ware of een ban te geven.. ik zou het niet willen/doen.
we dan
pi_121935470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou net bijgelezen. Benzin volgt misschien niet adviezen op, is hier al erg lang, herhaalt zichzelf vaak (omdat hij er mee zit en er weinig mee doet) maar zoiets kan geen reden zijn voor een ban naar mijn idee.

Begrijp ook niet waarom hier door sommige users serieus over nagedacht wordt? Het is niet zo dat hij jullie aan het kruis nagelt ofzo. Je kan hem negeren en als je dat niet kan tjah.. Je hebt overal nou eenmaal extremen en extreme mensen, betekent niet dat je het koren kan kaften aan de top om dat je dat graag zelf wil.

Eigen topic voor hem vind ik dan trouwens wel een goed idee (waarschijnlijk wordt dat een reeks dan). Maar ja iemand dwingen om hier weg te blijven als het ware of een ban te geven.. ik zou het niet willen/doen.
Eigen topic lijkt me niet een goed idee. Hij is een beetje een bottomfeeder, en dit zal zijn gedrag alleen maar versterken.

Soms is een duik in het diepe gewoon de enige, juiste oplossing. Zeker .. als de rest al niet lijkt te werken..

En waarom er serieus over wordt nagedacht? Ik denk dat dat met name komt omdat de sfeer in dit topic niet bepaald positief is (sowieso al niet)..
pi_121935685
Ik ben zo klaar voor een relatie... Maar als vrienden al nauwelijks lukt... Of het zijn de verkeerde mensen, of ik ben sociaal gestoord.
pi_121936035
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben zo klaar voor een relatie... Maar als vrienden al nauwelijks lukt... Of het zijn de verkeerde mensen, of ik ben sociaal gestoord.
Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
pi_121936182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Huh heeft hij een ban dan? Edit: Oh nagedacht.

Van wat ik begrijp heeft niemand meer zin om hem advies te geven, nou dat is dan toch simpel? Gewoon niet meer doen. Eigen topics heeft hij jaren geleden al gehad.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:15:13 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121936314
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh heeft hij een ban dan? Edit: Oh nagedacht.

Van wat ik begrijp heeft niemand meer zin om hem advies te geven, nou dat is dan toch simpel? Gewoon niet meer doen. Eigen topics heeft hij jaren geleden al gehad.
Er blijven maar mensen op reageren dat weet je zelf ook.

En als zijn eigen topics al niks opleveren en hier ook niemand een stap verder komt gaat het eens tijd worden om een dikke streep te zetten onder Benzin en conclusies trekken.
pi_121936384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als dat laatste werkelijk zo is, dan is hij eigenlijk autistisch. Autisme is okee, maar daaruit kan mogelijk ongepast gedrag naar voren komen en dat gedrag is niet okee. Dat hoeft niet getolereerd te worden.
Daar is sowieso weinig twijfel over, maar een ban is wel heel hard.
pi_121936422
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er blijven maar mensen op reageren dat weet je zelf ook.

En als zijn eigen topics al niks opleveren en hier ook niemand een stap verder komt gaat het eens tijd worden om een dikke streep te zetten onder Benzin en conclusies trekken.
Dus het probleem ligt niet alleen bij Benzin, maar ook bij de mensen die het niet kunnen laten om voor de honderdste keer hetzelfde advies te geven. Daarmee houden wij met z'n allen dat 'patroon' net zo goed in stand.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:28:32 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121936855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus het probleem ligt niet alleen bij Benzin, maar ook bij de mensen die het niet kunnen laten om voor de honderdste keer hetzelfde advies te geven. Daarmee houden wij met z'n allen dat 'patroon' net zo goed in stand.
Er zijn altijd nieuwe mensen die er keer op keer op in gaan.

Je moet het probleem aanpakken bij de kern. En hoe lullig ook, dat is in deze benzin.

Hier in dit topic gaat het niet werken dat is duidelijk.

En kennelijk ook niet in een eigen topic, al ben ik van mening dat een eigen topic het juiste oplossing is. Daar kunnen mensen daar zelf besluiten er op in te gaan ipv hier elke keer maar dat zelfde verhaal voor de duizendste keer ongewild te lezen krijgt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:30:53 #83
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121936953
Deze 4 pagina's gaan over hem en hij heeft 1 post geplaatst in dit topic. Het is ook wel wat dat iedereen maar lult over hem en het daardoor erger lijkt dan het is hoor. Het kan ook beknopt in feedback geplaatst worden en dan lees je wat een moderator erover vindt.. Maar dit maakt de irritatie groter dan dat het hoeft te zijn.

En nou ja ik blijf gewoon wel wat op hem reageren af en toe. Niet op elke post van hem, maar als ik wat nuttigs denk te zeggen (ook al is het al 100 keer gezegd) dan zeg ik dat. Denk niet dat je dat mensen kwalijk kan nemen en daarmee een 'patroon in stand houden' e.d. Misschien is hij wel veel slechter af zonder fok en uitlaatklep. Begrijp de redenaties wel maar de redenen zijn wel een beetje drogredenen/redenaties waarbij uitgegaan wordt van bepaalde zaken die helemaal niet zo hoeven te zijn.. maar wordt vanuit gegaan omdat het wel past bij wat sommige mensen graag willen zien gebeuren..
we dan
pi_121937211
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn altijd nieuwe mensen die er keer op keer op in gaan.
En oude mensen niet wil je zeggen? Ik zie regelmatig dat hij al een hele tijd niet heeft gepost en er dan iemand pagina's later nog weer op reageert. Iedereen hier zorgt ervoor dat het groter wordt dan het is, kijk dan ook even naar jezelf in plaats van iemand een ban aan te smeren.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:39:01 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121937288
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Deze 4 pagina's gaan over hem en hij heeft 1 post geplaatst in dit topic. Het is ook wel wat dat iedereen maar lult over hem en het daardoor erger lijkt dan het is hoor. Het kan ook beknopt in feedback geplaatst worden en dan lees je wat een moderator erover vindt.. Maar dit maakt de irritatie groter dan dat het hoeft te zijn.

En nou ja ik blijf gewoon wel wat op hem reageren af en toe. Niet op elke post van hem, maar als ik wat nuttigs denk te zeggen (ook al is het al 100 keer gezegd) dan zeg ik dat. Denk niet dat je dat mensen kwalijk kan nemen en daarmee een 'patroon in stand houden' e.d. Misschien is hij wel veel slechter af zonder fok en uitlaatklep. Begrijp de redenaties wel maar de redenen zijn wel een beetje drogredenen/redenaties waarbij uitgegaan wordt van bepaalde zaken die helemaal niet zo hoeven te zijn.. maar wordt vanuit gegaan omdat het wel past bij wat sommige mensen graag willen zien gebeuren..
Oke moment
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:39:38 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121937313
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En oude mensen niet wil je zeggen? Ik zie regelmatig dat hij al een hele tijd niet heeft gepost en er dan iemand pagina's later nog weer op reageert. Iedereen hier zorgt ervoor dat het groter wordt dan het is, kijk dan ook even naar jezelf in plaats van iemand een ban aan te smeren.
Ik heb het nergens over een ban gehad he. Wel blijven opletten.
pi_121937412
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
Ik heb werk. Word uitgenodigt op feestjes maaar zijn weinig mensen van mijn leeftijd ( tuincentrum is toch anders dan een AH). Heb één goede vriend, had één goede vriendin die me na een halfjaar geblokt heeft op facebook.
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:42:28 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121937459
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
Ik heb werk. Word uitgenodigt op feestjes maaar zijn weinig mensen van mijn leeftijd ( tuincentrum is toch anders dan een AH). Heb één goede vriend, had één goede vriendin die me na een halfjaar geblokt heeft op facebook.
Was er ook een reden voor dat blocken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:46:37 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121937664
FB de vraag neer gedropt, afwachten maar.
pi_121937763
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Was er ook een reden voor dat blocken?
Ze mocht ineens niet meer omgaan met mij van haar ouders ( speelde al sinds begin december.) zei toendertijd al dat ze me beste kon verwijderen omdat ik me dan niet prettig voelde als ik met haar praatte. Zei ze dat dat nergens voor nodig was. Tot we in eerste instantie afgelopen zondag iets zouden doen wat we de week ervoor al hadden afgesproken, en een dag later te horen kreeg dat ze niet kwam om bovenstaande reden. Ik zei dat ze me kon verwijderen en heeft ze ook gedaan. Waarom ik niet met haar om mocht gaan? Ik weet het echt niet. Ze zei zelf ook dat ze ' het niet wist'. Terwijl ik die ouders een paar keer heb gezien en goed mee overweg kan. Mevrouw was zelfs op me verjaardag geweest eind november.

Enige wat kan zijn is dat we irritaties hadden omdat we super veel praatte, en ook omdat ik snel negatief ben en snel pieker en stress als er iets niet doorgaat bijvoorbeeld denk ik meteen dat het een smoes is dat diegene niet met mij wilt omgaan.
pi_121938472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:48 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze mocht ineens niet meer omgaan met mij van haar ouders ( speelde al sinds begin december.) zei toendertijd al dat ze me beste kon verwijderen omdat ik me dan niet prettig voelde als ik met haar praatte. Zei ze dat dat nergens voor nodig was. Tot we in eerste instantie afgelopen zondag iets zouden doen wat we de week ervoor al hadden afgesproken, en een dag later te horen kreeg dat ze niet kwam om bovenstaande reden. Ik zei dat ze me kon verwijderen en heeft ze ook gedaan. Waarom ik niet met haar om mocht gaan? Ik weet het echt niet. Ze zei zelf ook dat ze ' het niet wist'. Terwijl ik die ouders een paar keer heb gezien en goed mee overweg kan. Mevrouw was zelfs op me verjaardag geweest eind november.

Enige wat kan zijn is dat we irritaties hadden omdat we super veel praatte, en ook omdat ik snel negatief ben en snel pieker en stress als er iets niet doorgaat bijvoorbeeld denk ik meteen dat het een smoes is dat diegene niet met mij wilt omgaan.
Klinkt echt super vaag ..

Misschien ander werk zoeken in reactie op je vorige comment? Je hoeft ook niet direct een vriend te krijgen van je eigen leeftijd. Dan issie maar 5 a 10 jaar ouder.

En snel negatief en piekeren is nergens voor nodig :)
pi_121939063
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar is sowieso weinig twijfel over, maar een ban is wel heel hard.
Ik zou het liefst een spamfilter willen zien voor Benzin. Als hij weer dergelijke posts wil plaatsen dan mogen die posts niet geplaatst worden. Als hij iets nieuws te vertellen heeft, dan mag dat uiteraard wel. (Of hij opent een topic).
pi_121939083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zou het liefst een spamfilter willen zien voor Benzin. Als hij weer dergelijke posts wil plaatsen dan mogen die posts niet geplaatst worden. Als hij iets nieuws te vertellen heeft, dan mag dat uiteraard wel. (Of hij opent een topic).
Of je neemt gewoon een abbo dan hoef je zijn posts niet meer te zien.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:26:47 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121939625
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is toch van de gekke om te betalen om zo hinderlijk gedrag te kunnen negeren. Hij gaat zich maar eens aanpassen. Hij heeft jaren de tijd gehad.

Trouwens, ik heb het via FB aan de modjes voor gelegd. Dus we zien wel wat er uit gaat komen :)
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:28:42 #95
350968 kedge
cicatrix manet
pi_121939724
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zou je het legendarische moment kunnen missen dat benzin of mlig een vriendin zou hebben. Alhoewel mlig en lokesenna nog steeds geen stelletje? :9
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:34:59 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121940064
Hups, we gaan het ergens anders over hebben. Genoeg gepraat over Benzin.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_121940372
Praten over het moment dat benzin een vriendin heeft staat mij anders wel aan haha
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:44:11 #98
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121940480
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Praten over het moment dat benzin een vriendin heeft staat mij anders wel aan haha
Laten we het stiekem hopen! ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:44:43 #99
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121940510
Wie is deze Benzin?
Ik heb echt wat gemist geloof ik :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 23 januari 2013 @ 15:45:10 #100
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121940531
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wie is deze Benzin?
Ik heb echt wat gemist geloof ik :D
Jij bent ook niet van gister...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')