abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121920257

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_121920277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Ah, en precies waarom heb je daar mijn persoonlijk gegevens voor nodig?
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?
_O-
Rustig aan.
pi_121920281
Ik herhaal hem voor het gemak even:

quote:
5s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef karton2 het volgende:
Ik ben vast niet de enige persoon die denkt dat Benzin een troll is?
pi_121920310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?
_O-
Meer over jouw drang naar specifieke informatie in het algemeen. ;)
pi_121920324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ik zie het wel als een optie eigenlijk ja.
pi_121920342
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Schrijf een handleiding voor Benzin en na een paar weken studeren is die je droompartner _O_
Dat hoort uit de man te komen anders kun je dat niet leren. Een vrouw spuit ook geen zaad tenslotte :{w
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121920351
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
O jezus, mijn tekst staat nog in de OP :@

_O_
Rustig aan.
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:15:49 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121920357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:

[..]

Het is geen troll, vertrouw me maar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121920491
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.
pi_121920522
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is geen troll, vertrouw me maar.
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?
pi_121920574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.
Dat overleef je niet :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_121920609
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat overleef je niet :{w
Het is dan ook een uitdrukking van den oude tijden, jongeman.
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:21:38 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121920679
quote:
5s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef karton2 het volgende:

[..]

Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.
C'est la vie
pi_121920738
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121920792
Wilde een tirade gaan schrijven over homo's zijn echter zal zwijgen om uw en uwer kompanen dat leed te ontzien.
pi_121920923
Ultieme hosselbaas:

Leer van de meester mannen _O_
pi_121920977
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?
Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is. :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:29:57 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121921090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:

[..]

Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.
Dat vroeg ik mijn vroeger ook af. Ik snap je dan ook volkomen.
C'est la vie
pi_121921168
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...
pi_121921197
quote:

[..]

Raar.
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.

Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.
pi_121921266

Wat een "lieve" man _O_ :D
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:33:57 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121921269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121921273
quote:

[..]

Raar.
Dat is inderdaad raar aangezien hij ook contact met ons legt. Het probleem is echter dat het geen prettig contact is, maar dat is hier al lang en breed gezegd.
quote:
Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is. :P
Een forum is ook niet echt... oh wacht, ik zit op Fok.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121921307
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.
Zou toch verstandig zijn en hem enorm veel duidelijkheid bieden.
pi_121921328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.

Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.
Ey dikke, ga je al naar de psych?
Rustig aan.
pi_121921363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppie

:')_!
pi_121921409
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppie

:')_!
Wat, ik hou van Dik, fucking sexy... Twas een compliment.
Rustig aan.
pi_121921422
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dik? Dikke LaMa dan :{w
pi_121921477
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie er nog op in blijven gaan .......
pi_121921525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie er nog op in blijven gaan .......
Gewoon hoop blijven houden.
pi_121921654
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen
pi_121921660
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel heel erg :D
Dat is geen man, maar een schoothondje.
pi_121921732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen
Zo werkt het nu eenmaal niet wij geven antwoord en hij zal zelf bepalen wat hij daar immers mee doet maar ook wij kunnen hem ook ontzien van de antwoorden eigen keus en eigen recht.
pi_121921810
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:48:00 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121921822
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]

"Sprak zij terwijl een andere man wel in het bezit van een ruggengraat met zijn hand in haar broekje zat"
C'est la vie
pi_121921901
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.

Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme.
pi_121921973
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:51 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.

Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme.
Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen. Hij is niet lief en al helemaal niet aardig.
pi_121922017
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........
pi_121922097
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen.
En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.
pi_121922183
pi_121922243
quote:
Mag wel met wat meer pixxels... Zo zie ik er niks van...

Maarja tuig... Achterlijke mensen zijn het... Eigenlijk moet je die laten taakstraffen twv minimaal een jaar salaris.
Rustig aan.
pi_121922283
quote:
Je word binnenkort het slachtoffer van zinloos geweld zie ik in mijn glazen bol. Dan weet je het alvast zou niet willen dat jou iets overkomt _O-

SPOILER
pi_121922301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.

Ja ik had wel een eigen topic.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:58 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.

[..]

Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.
Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier.
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:05:56 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121922305
Belgen fittie hier
C'est la vie
pi_121922332
Ik ben geen belg O-)
pi_121922347
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...

Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.
Rustig aan.
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:09:14 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121922383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...

Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.
Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.
C'est la vie
pi_121922394
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.
Niet op de FP.
Rustig aan.
pi_121922401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.

[..]

Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier.
Dan ga je ook niet proberen om hem te laten zwijgen. Heb je een probleem met hem dan kaart je dat maar aan in FB zoals het hoort en dan laat de opperdiertjes het bepalen. Gewoon zoals het hoort en het werkt niet om zo te ageren tegen iemand welke diep in de shit zit anders dan post hij niet op zo'n manier. Dat mag jij mooi kut vinden eveneens als anderen het is nu eenmaal zo. En tot de tijd dat bij hem een lampje opgaat laat het gewoon gebeuren.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben geen belg O-)
Het zijn mijn buren dus pas wel op O-)
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:11:39 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121922424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet op de FP.
Ja dat is een ander verhaal.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')