SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Ah, en precies waarom heb je daar mijn persoonlijk gegevens voor nodig?
Rustig aan.![]()
Ik herhaal hem voor het gemak even:quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef karton2 het volgende:
Ik ben vast niet de enige persoon die denkt dat Benzin een troll is?![]()
Meer over jouw drang naar specifieke informatie in het algemeen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet de jouwe? What? Ik dacht dat je het over mijn bericht naar Drommel had?![]()
![]()
Ik zie het wel als een optie eigenlijk ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]![]()
Dat hoort uit de man te komen anders kun je dat niet leren. Een vrouw spuit ook geen zaad tenslottequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schrijf een handleiding voor Benzin en na een paar weken studeren is die je droompartner
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
O jezus, mijn tekst staat nog in de OPquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:13 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat?
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Rustig aan.![]()
Het is geen troll, vertrouw me maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
Ik herhaal hem voor het gemak even:
[..]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen troll, vertrouw me maar.![]()
Dat overleef je nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb soms een knal voor mijn hoofd nodig als een man dat niet kan doen heb ik niets aan hem en wals ik als een stoomwals over hem heen en dat dames en heren is een feit.![]()
![]()
Het is dan ook een uitdrukking van den oude tijden, jongeman.quote:When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je bent goed bekend met het fenomeen Benzin?C'est la vie
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wilde een tirade gaan schrijven over homo's zijn echter zal zwijgen om uw en uwer kompanen dat leed te ontzien.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Raar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, er zijn meerdere mensen die hem ontmoet hebben.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Valt het in het echt op dat hij een geestelijk probleem heeft?![]()
![]()
Dat vroeg ik mijn vroeger ook af. Ik snap je dan ook volkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.C'est la vie
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.![]()
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Gooi er even een dooddoener in? Autisme...Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Dat is inderdaad raar aangezien hij ook contact met ons legt. Het probleem is echter dat het geen prettig contact is, maar dat is hier al lang en breed gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Raar.
De dingen die hij vraagt zijn soms elementaire dingen over hoe contact te leggen met een ander mens. Alsof het allemaal moeilijke wiskunde is om een gesprek met iemand te kunnen voeren... of iemand aan te spreken.Een forum is ook niet echt... oh wacht, ik zit op Fok.quote:Ik zou via een forum niet durven concluderen of iemand geestelijk wel helemaal 100% is."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zou toch verstandig zijn en hem enorm veel duidelijkheid bieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeer grote tekenen er van ja. Maar laten testen? Nee hoor nee.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ey dikke, ga je al naar de psych?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook best moeilijk. Zakelijke gesprekken voeren over afgebakende dingen waar ik verstand van heb is niet moeilijk, maar zodra mensen gesprekken over 'niets' gaan voeren en sociaal met elkaar gaan doen raak ik het kwijt.
Mensen aanspreken vind ik niet prettig, meisjes aanspreken vind ik ook echt eng en vervelend.Rustig aan.![]()
King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey dikke, ga je al naar de psych?_!
![]()
Wat, ik hou van Dik, fucking sexy... Twas een compliment.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
King "ik vind het niet leuk dat jullie zo negatief over mij doen" toppie_!
Rustig aan.![]()
Dik? Dikke LaMa danquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey dikke, ga je al naar de psych?
Gewoon hoop blijven houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom jullie er nog op in blijven gaan .......When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen![]()
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een "lieve" man![]()
Dat is geen man, maar een schoothondje."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zo werkt het nu eenmaal niet wij geven antwoord en hij zal zelf bepalen wat hij daar immers mee doet maar ook wij kunnen hem ook ontzien van de antwoorden eigen keus en eigen recht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar heel eerlijk het is net alsof je tegen een grote muur aan het praten ben , totaal niet luistert en elke keer weer hetzelfde riedeltje heeft.
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggenWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:43 schreef formerjellybean het volgende:
Dan zou ik liever mijn tijd in mensen steken in mensen die wel bereid zijn om er wat aan te doen en ook echt wat willen leren dan dit. Je kan toch niet steeds hetzelfde blijven zeggen"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
"Sprak zij terwijl een andere man wel in het bezit van een ruggengraat met zijn hand in haar broekje zat"quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een "lieve" man
C'est la vie
Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen. Hij is niet lief en al helemaal niet aardig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dus gaan wij hem maar wegpesten dan wel negeren. Dan heb ik dit even voor je... Flikker zelf even een eind op. Laat hem praten en als iemand zich geneigd om met hem te praten dat gewoon te laten doen. Wie denk je toch dat je bent klein etterbakje.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel figuren zoals de uwe, gadverdamme."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........![]()
En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Houd je klep. Hij doet hetzelfde met mij. Ik heb al 20 vragen aan hem gesteld waar ik geen antwoord op heb gekregen.Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Zo bedoel ik het dus niet , ik vind niet dat iedereen hem moet gaan negeren maar heel eerlijk, hoe vaak kun je de discussie zoek hulp en dan wel professionele hulp met hem hebben.....
Kijk ik geef hem geen advies meer omdat ik voor mezelf zoiets heb , kan ik weer het zelfde gaan zeggen en heel eerlijk denk ik soms dat meerderen dat hebben.
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Mag wel met wat meer pixxels... Zo zie ik er niks van...quote:
Maarja tuig... Achterlijke mensen zijn het... Eigenlijk moet je die laten taakstraffen twv minimaal een jaar salaris.Rustig aan.![]()
Je word binnenkort het slachtoffer van zinloos geweld zie ik in mijn glazen bol. Dan weet je het alvast zou niet willen dat jou iets overkomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van die jongen .........
Ja ik had wel een eigen topic.Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:58 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En dat zal hij vast met een reden doen. Vooral als jij er voor bent om hem te negeren.. Dit is zijn uitlaatklep en laat hem dat vooral doen. Je mag gerust hem negeren dat is jou keuze. Maar ga niet jou wil op andere mensen proberen op te leggen. En vertel je dit ik houd voor niemand mijn kwakkert.
[..]
Die jongen weet niet beter. En dan laat hem hier maar uiten op zijn manier hoe vervelend dat weleens kan zijn. Dat hij hulp nodig heeft is iedereen het wel met je eens echter wederom dat is zijn keuze. Evenals posten op dit forum wat wij dus ook doen.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Belgen fittie hierC'est la vie
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...
Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.Rustig aan.![]()
Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een soort van filter krijgen...
Dat iedereen een bepaalde post een minnetje kan geven dat je die automatisch onder een spoiller komt.C'est la vie
Niet op de FP.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan maar een paar knappe koppen hebben binnen FOK! hebben bepaald dat je daarvoor moet betalen.Rustig aan.![]()
Dan ga je ook niet proberen om hem te laten zwijgen. Heb je een probleem met hem dan kaart je dat maar aan in FB zoals het hoort en dan laat de opperdiertjes het bepalen. Gewoon zoals het hoort en het werkt niet om zo te ageren tegen iemand welke diep in de shit zit anders dan post hij niet op zo'n manier. Dat mag jij mooi kut vinden eveneens als anderen het is nu eenmaal zo. En tot de tijd dat bij hem een lampje opgaat laat het gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word er langzamerhand spuugzat van eigenlijk. Hij loopt gewoon het topic te vervuilen. Ik loop nu toch ook niet constant te zeggen dat het niet wil? Na een paar keer weten we het wel. Het hoeft niet nog een miljoen keer herhaald te worden. Dankzij hem zijn we nu bij het 91ste deel aangekomen.
[..]
Laat hem dan zijn eigen topic aanmaken. Dan kan hij daar net zoveel uitleven als hij dat wil zonder dat hij ons loopt te irriteren en het topic loopt te vervuilen met dat herhalende shit.
Ik leg verder ook nergens mijn wil op. Niemand hoeft naar me te luisteren. Ik ben geen beheerder hier.Het zijn mijn buren dus pas wel opquote:
Ja dat is een ander verhaal.quote:C'est la vie
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzinquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het negeren, maar het is lastig om iedereen mee te krijgen. Hij heeft echt niet door dat hij fout bezig is. Hij is compleet zijn gevoelens in plaats van dat hij gevoelens heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin
Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.Rustig aan.![]()
Het is bijna een niet onderdrukbare neiging om steeds weer op hem in te gaan. Misschien moeten wij, dus ook ik als mensen die telkens op hem ingaan en zich aan hem irriteren eindelijk leren hem te negeren. Goed voornemen wel, beetje laat dat dan weer wel.C'est la vie
Juist alweer half 2.. gaat hard.
Benzin moet maar verantwoorden waarom hij geen proff hulp heeft.Rustig aan.![]()
Zie het als zijnde van een relatie die uitgemaakt is. 1 iemand kijkt nog steeds op zijn/haar facebook, linkedin, hyves, mail, sms, etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik persoonlijk zou dat enorm kut vinden als ik benzin was..
Maarja..... Hij moet eens actie ondernemen.
Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Die kans is aanwezigquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het niet zo als hij volledig gebanned word of wat dan ook dat hij juist dan misschien wel het licht gaat zien? FOK! is natuurlijk wel een typische feeding pit, je hebt er genoeg volk tussen zitten die op zijn verhalen zal blijven reageren. Dat hij het niet met iedereen eens is 1 ding, maar misschien ziet hij het licht dan op een gegeven moment wel? Ik ben het ook haast nooit eens met formerjellybean, maar dat continu geschop geeft op een bepaald moment toch wel een lichtje daarboven in die hersenpan. Misschien werkt dat ook bij benzin
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Pas als die ander hem blocked op alles, en hij dus niet meer kan volgen wat de ex aan het doen is, kan hij verder met het leven en dus weer stappen maken. Ik denk dat Benzin te vast zit in zijn eigen patroon hier
Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.Rustig aan.![]()
Ik kan het balletje wel eens opgooien bij wat andere mods. Misschien ook maar beter ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig
Het drastische aspect van een ban heeft wel een shockvalue voor iemand die hier regelmatig komt en serieus mee discussieert.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ik heb exact hetzelfde hoor. Hoe meer ik hier zit, hoe slechterquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...
Maar moet gewoon bepaalde mensen ontwijken en minder op Fok komen, hoe minder ik op Fok kom hoe beter eigenlijk...
Maar een ban is kut.Ik heb hier nauwelijks het afgelopen 1.5 jaar gezeten tot het slecht ging in mijn eigen huidige relatie, en dat liep spaak vanaf afgelopen November, en sinds dien zit ik dagelijks op FOK!
Log gewoon uit. Dan kost het meer moeite om berichten te checken en zal je het minder vaak doen (is mijn ervaring althans).quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit ook wel eens vast in mijn patroon... Ook hier... Negatief...
Maar een ban is kut.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: