En daar kan ik je gelijk een reactie op terug geven. Dan is hij niet de ware voor mij en wil ik hem niet. Wat doet hij dan als ik bedreigd word? De politie bellen en schuilen in een hoekje. Hij moet laten zien dat hij mij wilt hebben en daar alles aan wilt doen om dat te bereiken zo niet dan wil ik hem gewoon niet. En dat is dus een van de manieren waarop dat kan hij hoort zijn rol op de juiste manier te vervullen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja zo wens je behandeld te worden omdat je zo bent opgevoed, hence cultuur. Maar je kan er ook objectief naar kijken en je afvragen van 'als hij zo'n situatie niet heeft meegemaakt en mij aardig vindt, dan gaat hij mij niet tegenhouden met het mes omdat hij dat als bedreigend voor jou ziet'. Objectief zou je juist tot de conclusie komen dat hij juist niet doet wat jij wil/verwacht van hem omdat hij je juist mag, terwijl het voor jou een teken is dat hij niet genoeg om je geeft als het ware. Dat is dan iets waar je over na kan denken.
Verleden en shit. Laaatst wel sjans in de bus maar zoek daarvoor mijn topics maar afquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klinkt echt super vaag ..
Misschien ander werk zoeken in reactie op je vorige comment? Je hoeft ook niet direct een vriend te krijgen van je eigen leeftijd. Dan issie maar 5 a 10 jaar ouder.
En snel negatief en piekeren is nergens voor nodig
Het is simpel de gedachte erachter kun je mij niet tegenhouden dan kun je die ander al helemaal niet tegen houden. Bij vrouwen gaat het er wel wat anders aan toe al sta ik daar zeker niet achter. Die behoren gewoon naar huis gesleurd te worden en hebben geen eigen wil nogmaals sta er niet achter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En toch denk ik dat iemand het idee geven dat hij met een mes voor je moet gaan staan niet hetzelfde is als dat hij jou niet of wel zou beschermen als je gevaar loopt...Ik zal althans niet zo'n zin hebben om met een mes achter een meid aan te gaan die wegloopt om te bewijzen dat ik haar wel leuk vindt
Terwijl je haar in een andere situatie dan juist wel zou beschermen
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..
Maar je wil zo graag...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Pfff...
Zo af en toe meld ik me hier eens, helaas wederom geen vooruitgang..
Volgens mij heb ik echt het minst interessante liefdesleven van heel NL. Ben niet lelijk, dom, heb geen hazenlip of flaporen ofzo, maar met de vrouwen wil het maar niet lukken. Nee, ik ben geen actieve ''jager'' naar vrouwen toe, maar ben ook niet belachelijk verlegen of heel erg onaardig ofzo..
Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..
Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..
Nou en toch zorgen hen wel voor vriendinnetjes en dat niet het laatste bericht in oktober was enzo. Jezelf zijn is niks waard als het niks oplevert. Serieus zeg oktober je laatste berichtje.. meer actie en meiden krijgen om mee te berichten in ieder geval zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik, het zegt niet heel veel behalve dat ook ik weinig in contact sta kom met vrouwen atm.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou en toch zorgen hen wel voor vriendinnetjes en dat niet het laatste bericht in oktober was enzo. Jezelf zijn is niks waard als het niks oplevert. Serieus zeg oktober je laatste berichtje.. meer actie en meiden krijgen om mee te berichten in ieder geval zeg.
Ben je niet alleen in. FB gebruik het zeldenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik.
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik zou gaan kijken op mijn FB kom ik niet echt verder denk ik.
Enerzijds wel, anderzijds niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leef je in een sociaal isolement?
Nee, maar dat geeft aan dat ik dat ook een beetje onzinnig vind... Facebook zegt niet zoveel, dus ik ben ook van mening dat daar niet zoveel waarde aan gehecht moet worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..
Het is geen leidraad, maar het is wel een indicator tot op zekere hoogte..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar jouw leven is niet zo dat jij het als leiddraad neemt neem ik aan? Als in hier zo posten vanwege dat..
Dat bedoel ik. Iemand die gewoon contact met meiden heeft die gaat hier niet posten van 'op mijn facebook laatste berichtje dan en dan'. Op die manier bedoelde ik het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Het is geen leidraad, maar het is wel een indicator tot op zekere hoogte..
1 opmerking.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb wel gewoon vrienden, een bijbaan, een opleiding, sportschool ; Casual life.. Maar de keerzijde van die medaille is dat die vrienden alleen maar naar de dorpskroeg te krijgen zijn, die bijbaan amper vrouwen werken, opleiding universiteit is ( niet echt geschikte setting om elkaar goed te leren kennen, na college smeert iedereen hem zsm weer naar huis), en de sportschool ; Tsja, in mijn ogen sowieso al erg overrated als het gaat om nieuwe contacten maken...
dikke gaylords als je het mij vraagtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Wie dat verzonnen heeft over de sportschool werkelijk
Die zie je niet in de sportschool. Die neuken als een wilde alles wat los en vast zit. Zou trouwens wel grappig zijn als ik via dit topic iets zou vinden bedenk ik mij nu welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
dikke gaylords als je het mij vraagt
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 opmerking.
Doe het zelf eens anders... Sportschool is inderdaad overrated, fuck dat...
Maar ok... Op je universiteit zou je toch wel in staat moeten zijn wat meer met mensen te praten vind ik!
Klopt... Verandering van spijs doet eten, en het is inderdaad zo dat ik al veel en veel te lang in hetzelfde molentje zit. Bijbaan is de AH, en daar zit ik alleen omdat ik voorlopig nog niet klaar ben met studie, ik een vast contract heb, en ik een vrij riant salaris krijg vergeleken met mijn leeftijdsgenoten die per se studentenbaantjes of uitzendwerk moeten doen..
Nadeel daarvan is dat er maar weinig leuke dames werken bij de AH van rond de 23.. Toen ik nog 17 was had ik veel meer sjans, zelfs mijn eerste relatie aan over gehouden en nog een paar andere meiden die interesse hadden. Maar die zijn al jaren weg en werken inmiddels ergens in een restaurant, of als juf ofzo.. Beetje uit beeld allemaal..
Tja het is laagdrempelig.. Bepaalde mensen zijn eerder geneigd naar de gym te gaan dan zich in teamverband te verenigen denk ik, vandaar is sportschool ook vaak het eerste advies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Wie dat verzonnen heeft over de sportschool werkelijk
quote:
Moah, valt opzich nog wel mee..quote:
huh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Die zie je niet in de sportschool. Die neuken als een wilde alles wat los en vast zit. Zou trouwens wel grappig zijn als ik via dit topic iets zou vinden bedenk ik mij nu wel
Sportschool is leuk voor je lijfje maar daar ga je echt geen langdurige contacten mee opbouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
[..]
Tja het is laagdrempelig.. Bepaalde mensen zijn eerder geneigd naar de gym te gaan dan zich in teamverband te verenigen denk ik, vandaar is sportschool ook vaak het eerste advies.
Dubbelzinnigheid is uw onbekend zie ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
huh?nu zeg je dat het werkt en zonet juist van niet toch?
of mis ik iets?
12,70 momenteel... Vast contract, geen hoger gezag dat op mn vingers kijkt. Zodra ik binnenkom is het een beetje met klanten praten, zorgen dat de paden gevuld en gespiegeld worden, winkel schoon achterlaten en afsluiten.. Ideaal als bijbaantje, maar aangezien ik de werkvloer nog altijd als de ideale matchmaker zie, is het qua vrouwen gezien een dramatische bijbaan..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Sportschool is laagdrempelig en je ziet / merkt snel effect aan je lichaam, is toch goed voor je zelfbeeld denk ik.. En het maakt het leuk.
Wat is riant verdienen bij de AH op je 23e dan? 7.50 per uur?
Valt wel mee. Maar wist niet zeker of ik het op dit moment herkende of niet, twijfelde en jij bracht helderheid met deze postquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Sportschool is leuk voor je lijfje maar daar ga je echt geen langdurige contacten mee opbouwen.
[..]
Dubbelzinnigheid is uw onbekend zie ik.
Mweh... Vaste klanten jonge, jij hebt ze!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef JiggyJ het volgende:
12,70 momenteel... Vast contract, geen hoger gezag dat op mn vingers kijkt. Zodra ik binnenkom is het een beetje met klanten praten, zorgen dat de paden gevuld en gespiegeld worden, winkel schoon achterlaten en afsluiten.. Ideaal als bijbaantje, maar aangezien ik de werkvloer nog altijd als de ideale matchmaker zie, is het qua vrouwen gezien een dramatische bijbaan..
U zietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar wist niet zeker of ik het op dit moment herkende of niet, twijfelde en jij bracht helderheid met deze post
Nog niet helemaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben als een soort van klein Oracel van the matrix
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:
Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |