abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:11:51 #176
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121952484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

U ziet :+
Ik ben als een soort van klein Oracel van the matrix O-)
we dan
pi_121952515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik ben als een soort van klein Oracel van the matrix O-)
Nog niet helemaal :)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121954204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef JiggyJ het volgende:

Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..
Heel herkenbaar!

Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..

Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.
pi_121955056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een relatie zoeken als je geen vrienden hebt, sociaal leven of bruisende carriere lijkt me zinloos. Je bent dan al onzeker over hoe je zelf in elkaar steekt, dat straal je uit. Zorg eerst dat je op je werk stappen kunt maken, dan raken er vanzelf meer mensen geinteresseerd in je, kun je stapjes maken, heb je wat meer centen, kun je meer sporten, kweek je meer zelf vertrouwen en dan kom je vanzelf mensen tegen. Dat hoeven niet direct dames te zijn maar je bouwt in ieder geval sociale contacten op. Dan kun je daar weer langs qua feestjes, sport of whatever en zo bouw je vanzelf een grote groep vrienden op en daar zullen heus wel single dames tussen zitten. En dan(!) kun je daarnaast altijd nog wel op dating sites wat gaan zoeken, maar dat zou ik dan pas doen. Niet direct in het begin.
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.

wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.
pi_121955269
Veel vrienden veel geld een succesvol leven en dan pas mag je een wijfje scoren. Lekker oppervlakkig weer.
pi_121955305
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:

[..]

niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.

wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.
Oneens.
Rustig aan.
pi_121955325
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef FAUSTINO het volgende:
Veel vrienden veel geld een succesvol leven en dan pas mag je een wijfje scoren. Lekker oppervlakkig weer.
Dat was niet het punt.
Rustig aan.
pi_121955347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!

Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..

En ga je al naar de psycholoog?
Rustig aan.
pi_121955378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat was niet het punt.
Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.
pi_121955445
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.
Nee.
Rustig aan.
pi_121955459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oneens.
het was zo lekker rustig toen jij gebanned was.
pi_121955526
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef dawg het volgende:

[..]

het was zo lekker rustig toen jij gebanned was.
Oh, vertel meer.
Rustig aan.
pi_121955540
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee.
Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijk :')
pi_121955620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijk :')
Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.
Rustig aan.
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:01:37 #190
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121955653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!

Ach ja en wat was die 'vriendin' nu eigenlijk? Zal best een hoop hebben gescheeld aangezien je van 0 naar 1 gaat waar anderen 10 zitten. Maar ja je kan objectief ook wel beredeneren dat het eigenlijk niet zo'n hele goede vriendin was als dat je graag wil geloven. Ik probeer je even op de feiten te drukken op een rationele manier, hoop dat je dit ook zo kan begrijpen. En laat even het gelul over allerlei randredenenen/redenaties achterwege want die veranderen niks aan de kern. Ze verzachten ze alleen maar waardoor je eerder geneigd bent om iets anders te geloven terwijl de kern nogal duidelijk is.
we dan
pi_121955700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.
Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eens :{
pi_121955705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, vertel meer.
ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.
pi_121955762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eens :{
Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.

Snap je?
Rustig aan.
pi_121955810
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef dawg het volgende:

[..]

ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.
Dat kan.
En dat laatste is zeker waar, ik geef toe dat ik daar zelf ook niet heel blij mee ben altijd.
Maarja welkom terug dawg, hoe is het?
Rustig aan.
pi_121955860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.

Snap je?
Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.
pi_121955933
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.
Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?
Rustig aan.
pi_121956191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?
Natuurlijk maar dat laat je niet hangen naar het feit hoeveel centen je op de bank hebt welke baan en hoeveel vrienden je hebt! Godsamme wanneer begrijpen mensen dat eens? Ik ben wat ik ben en sta voor wat ik ben ten alle tijden! Ook al ben ik misschien maar een arme schooiert zonder centen op de bank. Als ik iets wil krijg ik het geregeld zo simpel is het. Dat is zelfvertrouwen in mijn woorden uitgelegd.
pi_121956196
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121956385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen :P
Ik zoek vrouwen zonder ruggengraat. Is on topic.
pi_121956468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

nee maar ik gaf het als voorbeeld aan om aan te tonen dat je betoog onzin is in mijn ogen. ~:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')