Oneens.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.
wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.
Dat was niet het punt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef FAUSTINO het volgende:
Veel vrienden veel geld een succesvol leven en dan pas mag je een wijfje scoren. Lekker oppervlakkig weer.
En ga je al naar de psycholoog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..
Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.
Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar met een hoop erom heen gedraai komt het er wel op neer.
Oh, vertel meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
het was zo lekker rustig toen jij gebanned was.
Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijkquote:
Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Lees het nog keer... Want door veel sociale contacten en centen krijg je zelfvertrouwen maar natuurlijk
Ach ja en wat was die 'vriendin' nu eigenlijk? Zal best een hoop hebben gescheeld aangezien je van 0 naar 1 gaat waar anderen 10 zitten. Maar ja je kan objectief ook wel beredeneren dat het eigenlijk niet zo'n hele goede vriendin was als dat je graag wil geloven. Ik probeer je even op de feiten te drukken op een rationele manier, hoop dat je dit ook zo kan begrijpen. En laat even het gelul over allerlei randredenenen/redenaties achterwege want die veranderen niks aan de kern. Ze verzachten ze alleen maar waardoor je eerder geneigd bent om iets anders te geloven terwijl de kern nogal duidelijk is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
Gelukkig heb ik een paar uitzonderingen op die regel, hoewel het sinds ik mijn beste vriendin verloren ben soms lang erg stil blijft op Whatsapp e.d..
Voor mij scheelde het een hoop toen ze er nog was.
Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eensquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, ik interpreteer het duidelijk anders als: Zorg ervoor dat je wat maakt van je leven / je een leven hebt en je je daarin lekker kunt voelen.
ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.quote:
Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat mag. Maar echt zelfvertrouwen krijg je niet op die manier geloof mij nou maar eens
Dat kan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind jou gewoon een van de meest vermoeiende en zeikerige users, vandaar. je post enorm veel en kan nooit eens iets laten gaan.
Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik tevreden ben over mijn leven... Dat ik stevig in mijn schoenen sta.. Want wat boeit mij een ander dan? Ik ben toch al blij met mijn leven en wat ik heb.
Snap je?
Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar niet op de manier hoe hij het voorbeeld zo lijkt het te werken. Maar zo werkt het totaal niet uiteindelijk zul jij je dan nog een keer tegen komen maar dan vele malen harder.
Natuurlijk maar dat laat je niet hangen naar het feit hoeveel centen je op de bank hebt welke baan en hoeveel vrienden je hebt! Godsamme wanneer begrijpen mensen dat eens? Ik ben wat ik ben en sta voor wat ik ben ten alle tijden! Ook al ben ik misschien maar een arme schooiert zonder centen op de bank. Als ik iets wil krijg ik het geregeld zo simpel is het. Dat is zelfvertrouwen in mijn woorden uitgelegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar je bent het wel eens met mijn verhaaltje dat als je blij bent met je eigen leven / succes hebt dat je steviger in je schoenen staat?
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar jij had toch een hoop gezeik etc met die poolse ex van je? lag dat aan je werk of aan je sociale kring? nee heh. aan een slappe ruggegraat? volgens mij wel.
wat jij noemt vind ik eerder onzekerheid uitstralen. "ik zorg dat ik alles in orde heb, dan kunnen ze me daarop al niet meer afwijzen." tja.
Ik zoek vrouwen zonder ruggengraat. Is on topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen
nee maar ik gaf het als voorbeeld aan om aan te tonen dat je betoog onzin is in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lag ook aan een slappe ruggengraat (nog steeds overigens), maar volgens mij ging dit topic om een dame krijgen, niet om er van af te komen of hoe je dealt om er vanaf te komen
Ik zie even niet in hoe het uitmaken in een relatie en een betoog om een dame te krijgen aan elkaar gelinked isquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar ik gaf het als voorbeeld aan om aan te tonen dat je betoog onzin is in mijn ogen.
ik bedoel meer te zeggen dat een mooie carriere en grote sociale kring geen garantie is voor succes. en geen ruggegraat is wel een garantie voor mislukking.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie even niet in hoe het uitmaken in een relatie en een betoog om een dame te krijgen aan elkaar gelinked isToen ik geen ruggengraat meer toonde klopte er namelijk ook niks meer van mijn betoog en had ik letterlijk niks meer voor elkaar, geen baan, studie, wat dan ook. No wonder dat ze over me heen liep
Eens en eens. Ik zie het gewoon meer in mijn eigen kring en ook wat betreft al mijn vorige relaties. Die gebeurden continu op een vlak dat ik me altijd goed voelde en dat ik niet specifiek op zoek was naar een relatie. Vaak gehoorde comment wat ik toen ook kreeg was dat ik veel zelf vertrouwen uitstraalde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel meer te zeggen dat een mooie carriere en grote sociale kring geen garantie is voor succes. en geen ruggegraat is wel een garantie voor mislukking.
in vrij extreme mate, toch? dat beetje wat ik van je gelezen, wauw. dat is eigenlijk ook wel weer een kunst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens en eens. Ik zie het gewoon meer in mijn eigen kring en ook wat betreft al mijn vorige relaties. Die gebeurden continu op een vlak dat ik me altijd goed voelde en dat ik niet specifiek op zoek was naar een relatie. Vaak gehoorde comment wat ik toen ook kreeg was dat ik veel zelf vertrouwen uitstraalde.
Nu is dat echt andersom.
Yip, ze heeft me zo ver weten te krijgen dat ik zelfs bij een psycholoog ben gaan lopen en die bevestigde sommige ideeen hier (BPD, PTSS) bij die dame. Nu gaan we stapje bij stapje weer dat laddertje omhoog wat ik in dat betoog schreefquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
in vrij extreme mate, toch? dat beetje wat ik van je gelezen, wauw. dat is eigenlijk ook wel weer een kunst.
Nja, voor mij was ze erg belangrijk, maar tja. Ik had dingen graag anders gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja en wat was die 'vriendin' nu eigenlijk? Zal best een hoop hebben gescheeld aangezien je van 0 naar 1 gaat waar anderen 10 zitten. Maar ja je kan objectief ook wel beredeneren dat het eigenlijk niet zo'n hele goede vriendin was als dat je graag wil geloven. Ik probeer je even op de feiten te drukken op een rationele manier, hoop dat je dit ook zo kan begrijpen. En laat even het gelul over allerlei randredenenen/redenaties achterwege want die veranderen niks aan de kern. Ze verzachten ze alleen maar waardoor je eerder geneigd bent om iets anders te geloven terwijl de kern nogal duidelijk is.
Ja maar je begrijpt wat ik zeg toch? Want deze reactie heeft verder geen invloed daarop...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, voor mij was ze erg belangrijk, maar tja. Ik had dingen graag anders gezien.
Ik zou er "Lekker EN jezelf" van makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef FAUSTINO het volgende:
Even ergens een advertentie geplaatst, is ie goed?
[..]
Vond hem wel lekker overkomen zo dat zinnetje.Het blijft een homositequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou er "Lekker EN jezelf" van maken![]()
Oh je bent homo...quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vond hem wel lekker overkomen zo dat zinnetje.Het blijft een homosite![]()
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je bent homo...
[ afbeelding ]
Geintje
Maar je wil toch wel een lekkere vent lijkt me?
Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebben
Dank je wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ben niet heel bekend in die scene, maar ik wens je oprecht alle succes
Het lijkt me best vervelend om homo te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een lieve jongeman welke mij dan weer wel aankan en die mag dan best een vrouwelijke inslag hebben
Kan soms lastig zijn zeker. En voor mij nog een groter probleem heb meer sjans met de vrouwen dan de mannen. Vraag het gewoon op de man af is de man in kwestie geen homo bied ik mijn excuses aan en ga verder met mijn ding. Al zal ik eerst wel even goed kijken naar zijn gedrag manier van praten eer dat gebeurt. En soms worden ze boos en willen ze je het liefst op je bek slaan al komt dat niet heel vaak voor hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het lijkt me best vervelend om homo te zijn.
Zie je een leuke jongen, niet zo'n hele grote kans dat hij ook homo is.
Ik ben wel eens verkapt 'uitgevraagd' door een homo, maar ik realiseerde me later was wat hij echt wilde.
Ik stond met iemand te praten waar ik het goed mee kan vinden. Na het gesprek komt homoseksuele jongeman naar me toe:
hij:"ik zag jullie praten.. jullie kunnen het wel goed vinden"
ik:"ehh ja"
hij:"is het je vriend?"
ik:"nee.. gewoon een kennis"
hij:"ah oke.. hou je wel van mannen zo?"
ik:"nee.. alleen van vrouwen"
hij:"ah.." .. en toe liep ie weer weg.
Paar minuten later had ik pas door wat hij bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |