abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2013 @ 17:54:28 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121946244
En geen witte sportsokken aan
we dan
pi_121946639
En niet roken, want dat is zoooo witte sportsokken in sandalen.

Roken kan echt niet meer.
pi_121946683
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
En niet roken, want dat is zoooo witte sportsokken in sandalen.

Roken kan echt niet meer.
Verschrikkelijke reclame. Roken is geil trouwens vooral als een leuke jongen dat doet terwijl hij nonchalant om zich aan het kijken is.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121946816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Verschrikkelijke reclame. Roken is geil trouwens vooral als een leuke jongen dat doet terwijl hij nonchalant om zich aan het kijken is.
Ja klopt wel. :@ Maar niet voor langdurig.
pi_121946868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja klopt wel. :@ Maar niet voor langdurig.
En dan van dat mooie halflange haar, glibber bijna van mijn stoel af :@ Val daar gewoon op maar de meeste mannen lijken daar helaas niet op.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:24:53 #131
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121947448
Ik rook sigaren, weinig meiden vinden dat tof
we dan
pi_121947513
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik rook sigaren, weinig meiden vinden dat tof
Rookte sigaren echter mee gestopt en nee aantrekkelijk is het niet zegt men.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:29:12 #133
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121947627
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:26 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Rookte sigaren echter mee gestopt en nee aantrekkelijk is het niet zegt men.
Sommige meiden/mensen vinden van wel maar ja die zijn flink in de minderheid. Als een meid het wel leuk vindt dan is dat direct wel extra punten waard als het ware (ook al rook ik een heel stuk minder dan vroeger). Maar ja begrijp wel dat ze het vinden stinken. Maar zoals met gamen en bier en sigaar is ideaal chill voor mij. Totaalpakketje als het ware :P En toen je nog mocht roken met het uitgaan ook wel genoeg gedaan maar ja dan verklein je je kansen wel nogal.
we dan
pi_121947689
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Sommige meiden/mensen vinden van wel maar ja die zijn flink in de minderheid. Als een meid het wel leuk vindt dan is dat direct wel extra punten waard als het ware (ook al rook ik een heel stuk minder dan vroeger). Maar ja begrijp wel dat ze het vinden stinken. Maar zoals met gamen en bier en sigaar is ideaal chill voor mij. Totaalpakketje als het ware :P En toen je nog mocht roken met het uitgaan ook wel genoeg gedaan maar ja dan verklein je je kansen wel nogal.
Vrouwen vinden het gewoon niet tof. Dus dat moet je laten :)
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:32:58 #135
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121947778
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Vrouwen vinden het gewoon niet tof. Dus dat moet je laten :)
Nou dat is dan weer niet hoe ik denk. Sommige vinden het wel oke, maar ja een te kleine doelgroep als je echt graag een vriendin wil of wil scoren. Maar je moet iets niet zomaar laten omdat je anders iets anders minder snel krijgt :P hangt af van waar je meer waarde aan hecht. Maar niet iets niet doen omdat meiden het niet leuk zullen vinden. Sigaren zou nog kunnen trouwens hoor daar niet van, aangezien meiden dat wel echt irritant lijken te vinden meestal. Maar bedoel met het uitgaan ofzo op die manier.. als je toch wel af en toe een vriendin of scharrel hebt... hoor je het niet te hoeven opgeven alleen maar om de kans te optimaliseren als het ware, vind ik
we dan
pi_121947896
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou dat is dan weer niet hoe ik denk. Sommige vinden het wel oke, maar ja een te kleine doelgroep als je echt graag een vriendin wil of wil scoren. Maar je moet iets niet zomaar laten omdat je anders iets anders minder snel krijgt :P hangt af van waar je meer waarde aan hecht. Maar niet iets doen omdat meiden het niet leuk zullen vinden. Sigaren zou nog kunnen trouwens hoor daar niet van, aangezien meiden dat wel echt irritant lijken te vinden meestal. Maar bedoel met het uitgaan ofzo op die manier.. als je toch wel af en toe een vriendin of scharrel hebt... hoor je het niet te hoeven opgeven alleen maar om de kans te optimaliseren als het ware, vind ik
Dingen laten om mijn kansen te optimaliseren doe ik niet. Ben gewoon wat ik ben gelukkig op mijn eigen en als daar aanvulling op zou komen is dat hartstikke tof. Echter zoals gezegd niks moet in mijn leven ga mijn eigen gangetje tegenwoordig. Al is er zeker een FOKster! die mij interessant lijkt als persoon bijvoorbeeld.. Bedoel je kan het overal tegen komen niet dat ik haar zou willen dat even duidelijk.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:37:38 #137
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121947974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:35 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dingen laten om mijn kansen te optimaliseren doe ik niet. Ben gewoon wat ik ben gelukkig op mijn eigen en als daar aanvulling op zou komen is dat hartstikke tof. Echter zoals gezegd niks moet in mijn leven ga mijn eigen gangetje tegenwoordig. Al is er zeker een FOKster! die mij interessant lijkt als persoon bijvoorbeeld..
Nou dan zeg je toch wat ik zeg eigenlijk? :P Doen wat je denkt dat goed is, niet overal achteraan lopen/doen om maar de ander te plezieren maar ook niet alles maar doen als het teveel weerstand geeft bij de ander... gewoon een balans als het ware. Niet onnodig afstoten, niet onnodig toegeven ten koste van jezelf.
we dan
pi_121948036
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou dan zeg je toch wat ik zeg eigenlijk? :P Doen wat je denkt dat goed is, niet overal achteraan lopen/doen om maar de ander te plezieren maar ook niet alles maar doen als het teveel weerstand geeft bij de ander... gewoon een balans als het ware. Niet onnodig afstoten, niet onnodig toegeven ten koste van jezelf.
Dit dus.

Al is mijn cultuur welke ik dus aanhang best wel vaag voor wie daar onbekend mee is dat stuit ook weleens op problemen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:45:46 #139
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121948357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dit dus.

Al is mijn cultuur welke ik dus aanhang best wel vaag voor wie daar onbekend mee is dat stuit ook weleens op problemen.
Cultuur is ook maar iets waarmee je wordt opgevoed en wat afhankelijk is van hoe een groep denkt. Je kan cultuur ook tegen een licht van 'objectiviteit' werpen en dan zien wat er echt logisch/redelijk is om te geloven/te doen ;) Het zit wat sterker in mensen aangezien je ermee opgevoed wordt, moeilijker om afstand van te doen. Maar je kan je best afvragen wat er eigenlijk goede waarden van zijn om aan te houden en wat niet. Weet niks van jouw cultuur trouwens, is een algemene opmerking aan de hand van jouw post ;)
we dan
pi_121948507
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Cultuur is ook maar iets waarmee je wordt opgevoed en wat afhankelijk is van hoe een groep denkt. Je kan cultuur ook tegen een licht van 'objectiviteit' werpen en dan zien wat er echt logisch/redelijk is om te geloven/te doen ;) Het zit wat sterker in mensen aangezien je ermee opgevoed wordt, moeilijker om afstand van te doen. Maar je kan je best afvragen wat er eigenlijk goede waarden van zijn om aan te houden en wat niet. Weet niks van jouw cultuur trouwens, is een algemene opmerking aan de hand van jouw post ;)
Nee het hoort zo en daar valt niet over te praten. Hele discussie gehad over het feit dat ik de afwas doe onder stromend water in plaats van de wasbak vol laten lopen en dan pas de afwas doen. Stilstaand water is onrein en daar ga je dus niet je afwas mee doen. Zulke puntjes dus... En na 100X word zoiets wel vervelend om het er weer over te hebben.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:52:58 #141
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121948653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nee het hoort zo en daar valt niet over te praten. Hele discussie gehad over het feit dat ik de afwas doe onder stromend water in plaats van de wasbak vol laten lopen en dan pas de afwas doen. Stilstaand water is onrein en daar ga je dus niet je afwas mee doen. Zulke puntjes dus... En na 100X word zoiets wel vervelend om het er weer over te hebben.
Ja maar dat is toch eigenlijk ook wat ik zeg? Met de groep die het aanhangt kan je er niet over praten. Maar als je er objectief naar kijkt (andere groep mensen) dan krijg je wel bevestiging. Je moet niet gaan discussieren over activiteiten binnen een cultuur met diegenen die de cultuur aanhangen, dat is niet objectief :P
we dan
pi_121948854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch eigenlijk ook wat ik zeg? Met de groep die het aanhangt kan je er niet over praten. Maar als je er objectief naar kijkt (andere groep mensen) dan krijg je wel bevestiging. Je moet niet gaan discussieren over activiteiten binnen een cultuur met diegenen die de cultuur aanhangen, dat is niet objectief :P
Ik haal het feit aan dat de mensen welke buiten de cultuur staan sommige gebruiken maar wat vreemd vinden. En dat steeds blijven aanhalen na herhaaldelijke uitleg dat is in dit topic eeuwen terug ook al eens gebeurd. Dan zie ik het niet zo zitten om met zulke personen verder te gaan...

En hun mening is waarheid en die van ons achterlijk zo word het altijd gezegd en zoals je nu zegt terwijl zij niet weten hoe het eraan toe gaat. Feit is dat als ik zoals vandaag gevraagd om even met een oudere man te praten dat zoiets moet en niet geweigerd mag worden van mijn kant.

Terwijl je partner zegt nee dat mag niet want dat doen ze zelf maar. Daar moet mijn partner mij dus vrij in laten als ik met hem samen gaan. Even uitgelegd dat als ik een partner zou hebben.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:07:26 #143
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121949191
Ja oke als jij dat ook zo sterk ervaart als de rest van de mensen die je cultuur ervaren. Kan problemen geven maar meestal wel op te lossen toch? Maar kijk nu we het erover hebben. Weet niet hoe dit over gaat komen.. maar het staat mij gewoon helder bij dat jij stelt dat je een mes op tafel legde bij je date om hem de keus te geven om je te stoppen als het ware en jij weg loopt... rationeel gezien kan je ook wel begrijpen dat het misschien niet even wenselijk gedrag is. Afgezien van of de cultuur 'goed' of 'fout' is. Maar bij zoiets kan je wel beredeneren (objectief, voor zover zoiets objectief te beredeneren valt) dat het niet goed is.. of niet?

En ja als je vaak genoeg hebt uitgelegd en het heeft geen resultaat dan kan je net zo goed stoppen met uitleggen, ongeacht wie er 'gelijk' heeft.
we dan
pi_121949678
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oke als jij dat ook zo sterk ervaart als de rest van de mensen die je cultuur ervaren. Kan problemen geven maar meestal wel op te lossen toch? Maar kijk nu we het erover hebben. Weet niet hoe dit over gaat komen.. maar het staat mij gewoon helder bij dat jij stelt dat je een mes op tafel legde bij je date om hem de keus te geven om je te stoppen als het ware en jij weg loopt... rationeel gezien kan je ook wel begrijpen dat het misschien niet even wenselijk gedrag is. Afgezien van of de cultuur 'goed' of 'fout' is. Maar bij zoiets kan je wel beredeneren (objectief, voor zover zoiets objectief te beredeneren valt) dat het niet goed is.. of niet?

En ja als je vaak genoeg hebt uitgelegd en het heeft geen resultaat dan kan je net zo goed stoppen met uitleggen, ongeacht wie er 'gelijk' heeft.
Voor een groot gedeelte valt dat niet op te lossen. Het gaat erom als je dat doet dus in dat specifieke geval een mes op tafel legt gewoon aangeeft hoe je erover denkt. Het is een duidelijk gegeven op zo'n moment. Toch ook als iemand echt om je geeft of jou wil hebben dan ook ingrijpt en je stopt wat je op dat moment van plan bent. In dat specifieke geval dus weglopen van hem...

Dan kan je dat als fout bestempelen toch is het de manier waar ik op wens behandeld te worden. Dat is hoe ik het zie en erover denk als de potentiėle partner dat dus niet doet er geen toekomst in zit.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:30:16 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121950140
Ja zo wens je behandeld te worden omdat je zo bent opgevoed, hence cultuur. Maar je kan er ook objectief naar kijken en je afvragen van 'als hij zo'n situatie niet heeft meegemaakt en mij aardig vindt, dan gaat hij mij niet tegenhouden met het mes omdat hij dat als bedreigend voor jou ziet'. Objectief zou je juist tot de conclusie komen dat hij juist niet doet wat jij wil/verwacht van hem omdat hij je juist mag, terwijl het voor jou een teken is dat hij niet genoeg om je geeft als het ware. Dat is dan iets waar je over na kan denken.
we dan
pi_121950569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja zo wens je behandeld te worden omdat je zo bent opgevoed, hence cultuur. Maar je kan er ook objectief naar kijken en je afvragen van 'als hij zo'n situatie niet heeft meegemaakt en mij aardig vindt, dan gaat hij mij niet tegenhouden met het mes omdat hij dat als bedreigend voor jou ziet'. Objectief zou je juist tot de conclusie komen dat hij juist niet doet wat jij wil/verwacht van hem omdat hij je juist mag, terwijl het voor jou een teken is dat hij niet genoeg om je geeft als het ware. Dat is dan iets waar je over na kan denken.
En daar kan ik je gelijk een reactie op terug geven. Dan is hij niet de ware voor mij en wil ik hem niet. Wat doet hij dan als ik bedreigd word? De politie bellen en schuilen in een hoekje. Hij moet laten zien dat hij mij wilt hebben en daar alles aan wilt doen om dat te bereiken zo niet dan wil ik hem gewoon niet. En dat is dus een van de manieren waarop dat kan hij hoort zijn rol op de juiste manier te vervullen.

Anders werkt het toch niet. Bij mij werkt het juist omgekeerd geen lief gebabbel en slijmen gewoon recht erop aan. Hele gedonder van elkaar aftasten en een half jaar ermee bezig zijn om uit te goochelen of je elkaar wel ziet zitten als je dat van de eerste moment niet weet moet je er niet aan beginnen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 19:40:25 #147
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121950672
En toch denk ik dat iemand het idee geven dat hij met een mes voor je moet gaan staan niet hetzelfde is als dat hij jou niet of wel zou beschermen als je gevaar loopt... :P Ik zal althans niet zo'n zin hebben om met een mes achter een meid aan te gaan die wegloopt om te bewijzen dat ik haar wel leuk vindt :P Terwijl je haar in een andere situatie dan juist wel zou beschermen
we dan
pi_121950860
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klinkt echt super vaag ..

Misschien ander werk zoeken in reactie op je vorige comment? Je hoeft ook niet direct een vriend te krijgen van je eigen leeftijd. Dan issie maar 5 a 10 jaar ouder.

En snel negatief en piekeren is nergens voor nodig :)
Verleden en shit. Laaatst wel sjans in de bus maar zoek daarvoor mijn topics maar af
pi_121950885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En toch denk ik dat iemand het idee geven dat hij met een mes voor je moet gaan staan niet hetzelfde is als dat hij jou niet of wel zou beschermen als je gevaar loopt... :P Ik zal althans niet zo'n zin hebben om met een mes achter een meid aan te gaan die wegloopt om te bewijzen dat ik haar wel leuk vindt :P Terwijl je haar in een andere situatie dan juist wel zou beschermen
Het is simpel de gedachte erachter kun je mij niet tegenhouden dan kun je die ander al helemaal niet tegen houden. Bij vrouwen gaat het er wel wat anders aan toe al sta ik daar zeker niet achter. Die behoren gewoon naar huis gesleurd te worden en hebben geen eigen wil nogmaals sta er niet achter.
pi_121950947
Pfff...

Zo af en toe meld ik me hier eens, helaas wederom geen vooruitgang..

Volgens mij heb ik echt het minst interessante liefdesleven van heel NL. Ben niet lelijk, dom, heb geen hazenlip of flaporen ofzo, maar met de vrouwen wil het maar niet lukken. Nee, ik ben geen actieve ''jager'' naar vrouwen toe, maar ben ook niet belachelijk verlegen of heel erg onaardig ofzo..

Maar als ik dan eens ga kijken: Laatste (prive) berichtje op facebook van een meisje dateert van 4 april, en dat was een ''gefeliciteerd'' voor mijn verjaardag. Whatsapp even teruggescrold, en laatste berichtje van een vrouw dat niet mijn zusje is, dateert van 14 oktober, een meisje dat ik 3 jaar geleden ooit op vakantie heb ontmoet, maar is verder ook weinig..

Soms denk ik wel eens: Moet ik het helemaal anders aan gaan pakken ofzo? Maar dan denk ik weer: Nee.. Ik ben nu toch gewoon mezelf? En bij andere jongens heb ik ook niet het idee dat ze er heel veel bijzondere dingen voor moeten doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')