Als een homo je boeiend vind mag je dat best als een compliment opvatten waarschijnlijk zag je erop dat moment ook goed verzorgd uit. Het ligt er maar net naar wie je kijkt dat klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
De patsertjes die zich moeten bewijzen in hun apenstam. Die komen ook op je af als je 'verkeerd kijkt'.
Ik vond het achteraf niet erg dat naar mijn status werd geïnformeerd. Heb het opgevat als een compliment maar jammer dat het niet een vrouw was.
En hier ook. Dus stop maar met verdere analyses.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef karton2 het volgende:
De reden dat ze niet wilde daten is omdat ze weinig tijd heeft en niet met relaties bezig is. Ze zei toen ook dat als het wat rustiger zou worden dat ze me dat zou laten weten. Normaal gesproken: geen tijd = geen zin/interesse.
Ze heeft al aangegeven dat ze dus geen tijd heeft voor een relatie en dus geen interesse heeft en zodra ze wel tijd zou hebben wel wat van zich zou laten horen dat heeft ze niet gedaan , dus dan houd ze je toch ook niet aan het lijntje .quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef karton2 het volgende:
Sinds vorige week zit ik weer naast de studiegenote waar ik in december een blauwtje bij heb gelopen. Toen we elkaar, na de kerstvakantie, voor de eerste keer zagen merkte ik dat we niet goed wisten wat we met elkaar aanmoesten
We zijn gewoon weer naast elkaar gaan zitten maar al snel dooide alles weer en praatten we zoals vanouds.
Wat wel blijft bijten is dat ik een zwak voor haar heb en daarmee om de week mee wordt geconfronteerd.
Als we het over koetjes/kalfjes/werk praten blijft ze erop hameren dat ze het erg druk heeft en nergens tijd voor heeft. Tegen mij maakt ze wel eens opmerkingen als:"Heb jij daar dan wel allemaal tijd voor?"
De reden dat ze niet wilde daten is omdat ze weinig tijd heeft en niet met relaties bezig is. Ze zei toen ook dat als het wat rustiger zou worden dat ze me dat zou laten weten. Normaal gesproken: geen tijd = geen zin/interesse.
Ze zei ook dat ze het me zou laten weten als het wat rustiger in haar agenda zou worden. Ze trekt op die manier het initiatief naar zich toe om me zo buiten spel te zetten, ook een optie natuurlijk.
Maar als we een maand later elkaar weer zien en ze blijft aangegeven dat ze het erg druk en voor andere dingen geen tijd heeft dan ga ik dat weer zitten analyseren:
1. Ze houdt me aan het lijntje en zit me te mindfucken (onwaarschijnlijk als ik haar zo inschat)
2. Ze houdt me aan het lijntje omdat ze wil afspreken, maar vanwege slechte timing komt het niet uit en laat me dat uitgebreid weten.
3. Ze heeft geen interesse en is gewoon open over wat haar zoal bezighoudt.
Elke keer als ik naast haar zit en ze geeft aan weinig vrije tijd te hebben ga ik dat zitten analyseren.
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Northside het volgende:
[..]
En hier ook. Dus stop maar met verdere analyses.
Bij anderen vind ik het ook makkelijk om te zeggen. Nu zit ik zelf in het schuitje en zit ik er teveel over na te denken en analyseren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven dat ze dus geen tijd heeft voor een relatie en dus geen interesse heeft en zodra ze wel tijd zou hebben wel wat van zich zou laten horen dat heeft ze niet gedaan , dus dan houd ze je toch ook niet aan het lijntje .
In mijn ogen houden is aan het lijntje houden als je niet helemaal eerlijk ben over je intenties, zij heeft al aangegeven geen relatie te willen , en ook dat ze er geen tijd voor heeft dus hoe houd ze je dan aan het lijntje.
Gewoon je pijlen op anderen richten en gewoon afleiding , en als ze dan later wel besluit dat ze je wil dan zie je zelf wel wat je er mee kan doen.
Dat hoeft niet kan ook gewoon echt geen tijd hebben en andere dingen aan je hoofd hebben waardoor je even niet aan een relatie moet denken. Alleen geeft ze het dus ook aan en ik denk dan meer dat jezelf aan het lijntje houd door je toch te blijven richten op haar en blijven hopen .quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef karton2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij anderen vind ik het ook makkelijk om te zeggen. Nu zit ik zelf in het schuitje en zit ik er teveel over na te denken en analyseren.
De reden dat ik zo twijfel is omdat ze me telkens in zit te wrijven hoe druk dat ze het wel niet heeft.Dat was dus ook precies te reden van haar afwijzing.
Hierdoor ga ik weer denken van dat me op een vriendelijke manier aan het lijntje probeert te houden.
Maja.. geen tijd is vrouwenpraat voor 'geen interesse', maar het is vervelend als zij me constant laat weten dat ze het druk heeft met studie/bijbaan en daarom geen tijd heeft voor andere zaken.
Je hebt volkomen gelijk in wat je zegt. Ik weet het in m'n achterhoofd ook hoe het zit maar ik moet die praat van haar gewoon negeren ipv analyseren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat hoeft niet kan ook gewoon echt geen tijd hebben en andere dingen aan je hoofd hebben waardoor je even niet aan een relatie moet denken. Alleen geeft ze het dus ook aan en ik denk dan meer dat jezelf aan het lijntje houd door je toch te blijven richten op haar en blijven hopen .
Interesse of niet , het komt niet uit en dat geeft al aan dat er voorlopig niet meer in zit. Wil jij je tijd blijven besteden wachtend en hopend op iets wat misschien niet gaat komen of wil juist ook in de tijd dat zij er niet is , jezelf ook vermaken .
Het is hoe je er zelf mee omgaat, zorg gewoon dat je zelf ook wat dingen om handen hebt en niet zo met haar bezig bent , kans is dan dat je minder geirriteerd bent doordat zij verteld hoe druk ze het heeft.
En dat vooral inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
als je iemand de moeite waard vindt, of zelfs echt leuk, maak je wel tijd
Nou, ik kan me eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ik heb vroeger ook hele heftige periode gehad waar ik iemand wel heel leuk vond maar juist door allerlei heftige dingen kon dat toen niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Cassandra87 het volgende:
als je iemand de moeite waard vindt, of zelfs echt leuk, maak je wel tijd
Denk dat dit slechts bij hoge uitzondering geldt.. Als je iemand ECHT wil, dan maak je tijd. One way or another..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou, ik kan me eigenlijk wel iets bij voorstellen. Ik heb vroeger ook hele heftige periode gehad waar ik iemand wel heel leuk vond maar juist door allerlei heftige dingen kon dat toen niet.
Je kan soms niet altijd tijd maken en komt het gewoon niet uit hoe graag je ook zou willen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
2 weken terug een leuke jongen ontmoet tijdens het dansen. Tussendoor beetje via facebook gechat en via whatsapp. Gister afgesproken om te gaan dansen. Was erg leuk en gezellig, veel geouwehoerd.
Toen maar de 'stoute' schoenen aangetrokken en gevraagd of hij nog een drankje wilde doen ineen cafe.
Daar tot sluitingstijd gezeten. Volgens mij vond hij het ook wel leuk
Top! En nu?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
2 weken terug een leuke jongen ontmoet tijdens het dansen. Tussendoor beetje via facebook gechat en via whatsapp. Gister afgesproken om te gaan dansen. Was erg leuk en gezellig, veel geouwehoerd.
Toen maar de 'stoute' schoenen aangetrokken en gevraagd of hij nog een drankje wilde doen ineen cafe.
Daar tot sluitingstijd gezeten. Volgens mij vond hij het ook wel leuk
Het versieren voor een leuke avond vind ik niet moeilijk. Om er iets vasters aan over te kunnen houden, of het echt daten. Dat welquote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Top! En nu?
Ik schatte jou overigens niet in als iemand waar het versieren nou zo moeilijk gaat
What's going wrong? Hard to get?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het versieren voor een leuke avond vind ik niet moeilijk. Om er iets vasters aan over te kunnen houden, of het echt daten. Dat wel
Laat me raden, ze hebben geen flauw idee dat jij ze leuk vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat ik word gefriendzoned. Veel vriendinnen waar ik goed mee overweg kan. Maar leukemeiden worden vriendinnen terwijl ik bij een enkele toch wel meer had gehoopt... Ben denk ik niet assertief genoeg...
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.quote:
Nee dat weten ze wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Laat me raden, ze hebben geen flauw idee dat jij ze leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |