abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122416497
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..
Lijkt me sterk dat dat afschrikt... Voor mij in iedergeval dikke pluspunt.
Ik durf het zelfs nog bonter te maken... Als mijn aandacht niet gewaardeerd lijkt te worden ben ik zo weg.
Rustig aan.
pi_122416801
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat dat afschrikt... Voor mij in iedergeval dikke pluspunt.
Ik durf het zelfs nog bonter te maken... Als mijn aandacht niet gewaardeerd lijkt te worden ben ik zo weg.
Zelfde hier, dat je een beetje tegendruk geeft vind ik niet erg maar juist een leuke uitdaging. Maar als ik gewoon deels genegeerd wordt dan hoef ik niet zo'n arrogant mens.
pi_122417910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt erop dat t doorgaat donderdag :)
En, hoe was het?
  zondag 3 februari 2013 @ 18:29:53 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122427899
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dronken zijn en sletten aanspreken.
_O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 3 februari 2013 @ 23:40:04 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122447693
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:44 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

En, hoe was het?
erg geslaagd :)
pi_122458542
Ik las vandaag in de krant:

''Hoogopgeleide vrouwen komen steeds moeilijker aan de man''
De reden hiervoor was voornamelijk omdat vrouwen blijven vastkleumen aan een man die ''haar moet kunnen verzorgen''
De man moet dus slimmer zijn / meer verdienen / hoger opgeleid zijn.
Mannen hebben dat probleem niet die gaan gerust met een vrouw die lager opgeleid is.

Wat ik mij afvraag... Vrouwen zijn een stuk meer zelfvoorzienend als vroeger... Maar als je zelf je eigen boontjes kan doppen, waarom moet een man dan nog steeds ''meer'' kunnen dan de vrouw?
Rustig aan.
pi_122458600
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik las vandaag in de krant:

''Hoogopgeleide vrouwen komen steeds moeilijker aan de man''
De reden hiervoor was voornamelijk omdat vrouwen blijven vastkleumen aan een man die ''haar moet kunnen verzorgen''
De man moet dus slimmer zijn / meer verdienen / hoger opgeleid zijn.
Mannen hebben dat probleem niet die gaan gerust met een vrouw die lager opgeleid is.

Wat ik mij afvraag... Vrouwen zijn een stuk meer zelfvoorzienend als vroeger... Maar als je zelf je eigen boontjes kan doppen, waarom moet een man dan nog steeds ''meer'' kunnen dan de vrouw?
Ik heb ervaring met een man die minder verdient en ronduit dom is. Werkt niet.
pi_122458640
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met een man die minder verdient en ronduit dom is. Werkt niet.
Wat nou als hij alleen minder verdient?
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper, maar een vrouw die weet wat ze zegt hoeft niet perse super slim te zijn. Dat lijkt me ook gelden voor een man.
Rustig aan.
pi_122458671
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat nou als hij alleen minder verdient?
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper, maar een vrouw die weet wat ze zegt hoeft niet perse super slim te zijn. Dat lijkt me ook gelden voor een man.
Werkt niet..... De mannelijke ego kan dat op den duur niet aan... :)
pi_122458707
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat lijkt me een onterechte conclusie.
Ik denk dat het mannelijk ego een vrouw met een super groot ego niet zo goed trekt, maar dat alles hoeft niet zo te zijn bij een hoog opgeleide vrouw.
Rustig aan.
pi_122458739
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat lijkt me een onterechte conclusie.
Ik denk dat het mannelijk ego een vrouw met een super groot ego niet zo goed trekt.
Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet.. :) Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
pi_122458755
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet.. :) Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper nogmaals.
Maar is minder verdienen dat ook?
Rustig aan.
pi_122458764
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Haha, geweldig. Ik ben het met je eens. ;)
pi_122458798
Hoeveel ervaring hebben jullie daar mee dat het mannelijk ego het niet aankan dat een vrouw hoger opgeleid is dan hij dan wel meer verdient?
Rustig aan.
  maandag 4 februari 2013 @ 11:54:08 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122458816
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef kingtoppie het volgende:

Denk dat dat nog altijd komt door vroeger. Ondanks dat de vrouw enkele taken van de man heeft overgenomen, wil de vrouw nog altijd dat de man die taken ook nog kan/doet.

Vroeger was de vrouw veelal afhankelijk van de man. Nu wil de vrouw dat niet meer, maar de vrouw wil ook niet dat de man afhankelijk van haar wordt.
Dus ja hij moet in ieder geval even veel kunnen en het is aantrekkelijker als hij 'meer' kan.
pi_122458835
Ik ben het er ook niet mee eens.Maar geld zegt mij dan sowieso heel weinig.
pi_122458859
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat dat nog altijd komt door vroeger. Ondanks dat de vrouw enkele taken van de man heeft overgenomen, wil de vrouw nog altijd dat de man die taken ook nog kan/doet.

Vroeger was de vrouw veelal afhankelijk van de man. Nu wil de vrouw dat niet meer, maar de vrouw wil ook niet dat de man afhankelijk van haar wordt.
Dus ja hij moet in ieder geval even veel kunnen en het is aantrekkelijker als hij 'meer' kan.
Vroeger waren ze ook niet ''hoog opgeleid'' hoor.
Dat heeft allemaal niks met afhankelijkheid te maken... Als een vrouw meer verdient dan de man betekent dat ook niet dat de man afhankelijk is van de vrouw.
Rustig aan.
pi_122458895
Dat er nu vrouwen opeens hoogopgeleid zijn betekent niet dat een man minder kan dan vroeger dan wel afhankelijker is geworden.
Rustig aan.
pi_122458914
Wat als je als vrouw een baan heb dat behoorlijk verdient (advocate of zo), maar een man die net iets minder verdiend maar meer aanzien heeft? Nog steeds een afknapper?
pi_122458970
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ronduit dom lijkt me altijd een afknapper nogmaals.
Maar is minder verdienen dat ook?
Ik haak af op het moment dat hij minder verdient dan ik, 200 euro kan nog wel. Meer dan dat verschil is een nee.. Ik heb ervaring en wens dat niet meer me te maken.
pi_122458991
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben het er ook niet mee eens.Maar geld zegt mij dan sowieso heel weinig.
Het gaat niet om geld. Mij maakte het niet uit. Maar de ego trekt een vrouw die slimmer is en meer verdient niet.
pi_122459015
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Het gaat niet om geld. Mij maakte het niet uit. Maar de ego trekt een vrouw die slimmer is en meer verdient niet.
Waarop baseer jij dat?
Rustig aan.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:04:05 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122459140
Nouja ik kan wel begrijpen als veel mannen het niet zouden trekken als veel zaken op kosten van de vrouw moeten worden gedaan omdat de man te weinig verdient.
Maar dat geldt vooral bij grote verschillen.

Maar wat dat 'niet trekken' dan zal inhouden, dat verschilt per relatie lijkt me zo.
Het is denk ik vooral een ego dingetje.
pi_122459146
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarop baseer jij dat?
Op hoe de man in elkaar zit. :) Die paar die er wel mee om kunnen gaan, zijn sporadisch te vinden.
pi_122459158
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Spiegel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')