Wat bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:17 schreef Pvoesss het volgende:
Als ik hoor dat iemand mij ziet als leuk en wil daten ofzo denk ik ja dat is heel leuk maar je moet toch wel meer dan alleen dat zeggen om er iets van gevoelens aan vast te koppelen.
Dat kan inderdaad afschrikken jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.
Dat als je er te vriendelijk in gaat dat het dan zo zal blijven voelen.quote:
Goed dat je het verteld hebt in ieder geval. Probeer de volgende keer meteen je intenties duidelijk te maken, dan kom je niet in dit soort situaties.quote:
En, heeft hij nu al gereageerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef Cue_ het volgende:
Gevraagd of meneer een keer wat wil afspreken. Nu maar afwachten....
Hij was wat traagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En, heeft hij nu al gereageerd?
Of ben ik nu te enthousiast?
Okido!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat als je er te vriendelijk in gaat dat het dan zo zal blijven voelen.
Er zijn genoeg mannen die je alleen vertellen wat ze vinden maar het niet laten zien of er totaal geen uiting aan geven.
Lijkt erop dat t doorgaat donderdagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij was wat traag![]()
Maar hij wil wel, enkel is ie wat druk. Misschien donderdagavond.
Flash, wat doe je...quote:
Vertel me alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef kutkloon7 het volgende:
Donderdagavond eindelijk weer eens succesvol versierd!
Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben meestal wat overenthousiast als ik een leuk iemand ontmoet. Dus juist het tegenovergestelde van hard to get.
Waren er maar meer meiden wat enthousiaster.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ben ook overenthousiast, gewoon vrolijk en blij en dan wil ik graag contact! Alleen omdat veel meiden juist hard to get spelen, schrikt dat jongens inderdaad af..
Kutkloon, ik ben trots op je. Hoe heb je het aangepakt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:06 schreef kutkloon7 het volgende:
Donderdagavond eindelijk weer eens succesvol versierd!
Dronken zijn en sletten aanspreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutkloon, ik ben trots op je. Hoe heb je het aangepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |