Nee, 29,30 en 31ste..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, op de één of andere manier was ik overtuigd dat het deze week zou zijn.
Mooi, scheelt mij weer een hoop gevloek en gezoek vanavond naar een live verslag van het bekervoetbal...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee, 29,30 en 31ste..
Eerst nog tegen die Duitsers..
Is dat zo moeilijk in België?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, scheelt mij weer een hoop gevloek en gezoek vanavond naar een live verslag van het bekervoetbal...
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...quote:
En het internet is zo verschrikkelijk langzaam dat je niet fatsoenlijk kunt streamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...
Hahahaha,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...
Yep, al mis ik sinds ik terug ben uit Brussel wel het Arabische commentaar. Was de sport om te raden over welke speler ze spraken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En het internet is zo verschrikkelijk langzaam dat je niet fatsoenlijk kunt streamen.
Ja, maar daar staan vaak de live verslagen van KNVB wedstrijden e.d. niet in. En daarnaast heb ik het al eens meegemaakt dat ze om onverklaarbare redenen wel eens van zender verwisselen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
je kan toch gewoon de tvgids via internet pakken ?
www.tvgids.be oid ?
Bananenrepubliek dat land van jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan vaak de live verslagen van KNVB wedstrijden e.d. niet in. En daarnaast heb ik het al eens meegemaakt dat ze om onverklaarbare redenen wel eens van zender verwisselen.
Heb het over NL-se zenders...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bananenrepubliek dat land van jou.
Bananenrepubliek hier, bah.quote:
Straks inzage van mijn project. Van de 3 stukken die je moest inleveren heb ik er 1tje onvoldoende gemaakt, waar ik het uiteraard niet mee eens ben. Maar mijn score viel nog mee als ik het vergelijk met mijn jaargenootjesquote:
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef Jimbo het volgende:
knvb beker is zeker ook op EDL ? mocht je nou geen streamsite willen gebruiken kan je EDL go gebruiken (edl via je laptop / mobiel)
Mocht t geen idl zijn heeft NED 1-2-3 allemaal gratis streams
hm dacht altijd dat ze daar gewoon 700-1000kb/s hadden :/quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...
Ik zit op de verkeerde faculteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...
Dat haalde ik niet met mijn glasvezel abo'tje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op de verkeerde faculteit
In het hoofdgebouw en in de bieb haal ik het tienvoudige van dit
[ afbeelding ]
Niet joh? Glasvezel is meestal ook wel rond de 100mbit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat haalde ik niet met mijn glasvezel abo'tje.
Ik had 50Mb abo, maar ben nooit boven de 10 uitgekomen. Misschien een foute router.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet joh? Glasvezel is meestal ook wel rond de 100mbit?
En nooit geklaagd? Dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had 50Mb abo, maar ben nooit boven de 10 uitgekomen. Misschien een foute router.
Nee. Ik ben niet zo een klager. Was snel genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
En nooit geklaagd? Dat kan niet goed zijn
Op m'n kamertje haal ik trouwens ook maar 6 ofzo, bij m'n ouders komt er als het goed is binnen een maand glasvezel. Kabel steekt al uit de voortuin
Ik merk wel dat als ie écht snel is ik amper nog iets kan doen tijdens het downloaden. Laptop harde schijfje is gewoon niet snel genoeg danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo een klager. Was snel genoeg voor mij.
Als ik via nieuwsgroepen download kon ik gewoon normaal doorwerken. Sterker nog, kon ook gewoon gelijktijdig torrents downloaden en streamen naar de tv.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik merk wel dat als ie écht snel is ik amper nog iets kan doen tijdens het downloaden. Laptop harde schijfje is gewoon niet snel genoeg dan
Hooh nee dat moet ik niet proberenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik via nieuwsgroepen download kon ik gewoon normaal doorwerken. Sterker nog, kon ook gewoon gelijktijdig torrents downloaden en streamen naar de tv.
SSD plaatsen voor je OS en je programma's en een sata diskje voor je data. Moet je natuurlijk wel plaats hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Hooh nee dat moet ik niet proberen
Als hij hier via nieuwsgroepen iets binnentrekt op 13mb/s dan kan ik beter een kwartiertje iets anders gaan doen
Ja ik kan m'n dvd drive vervangen voor een SSD maar dat is ook niet gratisquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SSD plaatsen voor je OS en je programma's en een sata diskje voor je data. Moet je natuurlijk wel plaats hebben.
Als ik zou kunnen zou ik je sponsoren. DonRaja is wel rijk. Die zou je kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik kan m'n dvd drive vervangen voor een SSD maar dat is ook niet gratis
Goffedomme man. Zet er even klikken op eigen risico bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:35 schreef Jimbo het volgende:
Fotoboek van Esssmeralda
my god, dit fotoboek
En je hebt in elk geval 1 stemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:34 schreef Tyron het volgende:
Ik ben genomineerd voor een Yvonne award
Beste Saind,quote:
Beste L_L,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Saind,
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Falerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ong net zo vaak als in VBL denk ik
Ja, jij bent 1 van GGMM's boys inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste L_L,
Ik ben nog steeds aan het bijkomen. Ik had nooit gedacht dat een nederige user als ik voor zo'n grote eer in aanmerking zou komen als een hele echte Yvonne award!
Graag wil ik alvast GGMM, mijn moeder en God bedanken.
En het vliegende spaghetti monster.
gr gr, Saind
Je doet je zelf tekort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste L_L,
Ik ben nog steeds aan het bijkomen. Ik had nooit gedacht dat een nederige user als ik voor zo'n grote eer in aanmerking zou komen als een hele echte Yvonne award!
Graag wil ik alvast GGMM, mijn moeder en God bedanken.
En het vliegende spaghetti monster.
gr gr, Saind
Uiteraard, wij joden moeten elkaar steunen hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, jij bent 1 van GGMM's boys inderdaad.
1,94 is het toch?quote:
Ik zat aan m'n 17 Inches te denken maar ja inderdaadquote:
Da's ver onder het FOK! gemiddelde man. Je bent getekend voor het leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat aan m'n 17 centimeters te denken maar ja inderdaad
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, hoe meer onzin ik daar post hoe minder onzin hier
Ja gozer je moet je quote niet aanpassen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's ver onder het FOK! gemiddelde man. Je bent getekend voor het leven.
OHHHH SNAPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.
nou nou nouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoorderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Uiteraard, wij joden moeten elkaar steunen hè.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja gozer je moet je quote niet aanpassen hè
quote:
PSV-erquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoordergenomineerd.
Goedzo. Objectiviteit zie ik graagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoordergenomineerd.
Een beetje wel ja.quote:
Lekkere bestelling, met wat vrienden gedaan. Er staat nu ook nog wat Laphroaig, Tallisker, Macallan en Aberlour. Binnenkort proefavondje doenquote:
Da's goed. Ik hoor wel wanneer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkere bestelling, met wat vrienden gedaan. Er staat nu ook nog wat Laphroaig, Tallisker, Macallan en Aberlour. Binnenkort proefavondje doen
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's goed. Ik hoor wel wanneer.
Da's niet waar trouwens. Ik heb wel meer principes. Maar toch, wel veel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes in
Ditto that. Maar ik maak graag uitzonderingen om lekkere whisky te drinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes in
Wa hedde jungquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ditto that. Maar ik maak graag uitzonderingen om lekkere whisky te drinken.
Balen man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
Godver, een van m'n oordopjes is net zo goed als overleden, ineens maakt ie nog maar superweinig geluid. Wat is deze
Garantie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja jongen zijn mooie AKG's, Niet gratis ook
Heb ze ff gemaild, we gaan het zien. Ze zijn net iets meer dan een half jaar oud, zal dat wel de grens zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het kapot gaat is die net verlopen.
?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Het Brazzers account van LR blijf ik baas vinden.
"Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze ff gemaild, we gaan het zien. Ze zijn net iets meer dan een half jaar oud, zal dat wel de grens zijn
Zeker voor 60 euro jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
"Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet."
Ik verwacht wel dat oordopjes langer mee gaan dan 6 maanden eigenlijk.
remlofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd maar dat vingertje naar VBL he![]()
[ afbeelding ]
Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechtsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Knut, wanneer zijn de verkiezingen in Israel?
Geen idee. Bijna denk ik? Zag gisteren ofzo een stukje over 1 of andere rijke dude uit het leger die nogal populair is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Wordt inderdaad rechts,extreem rechts of extreem extreem rechts daarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechts
Vandaag dacht ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zie het ja, gelukkig is de nieuwe buitenlandse zaken man van de US niet zo Israel mindedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000236506351.htmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitlerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar met de geschiedenis van dat volk daar in je achterhoofd, op z'n minst opmerkelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmen.
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'ropquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitler
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Het is geen conflict om land. Het is een Marokkanenprobleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Mjaoh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mjaoh.
M'n pa was laatst in Jeruzalem voor z'n werk, hij vond het wel geinig maar niet de moeite om je scheel voor te betalen. Behalve als je ontzettend van geschiedenis houdt, dat is het enige dat hij wel oprecht tof vond. Maar qua land was het niet veel bijzonders
De reis was niet goedkoop. Trouwens wel zo dat ze ook een paar mannetjes met machinepistolen meekregen van de Israëlische overheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.
onz was vroeger echt koning..quote:
Nog van de alcohol kunnen afblijven dan? Ik niet in ieder geval, dat was een flink feestje met mijzelf na het bekend worden van de nominaties.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd man
Het is hier in elk gevalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe misschien toch nog een verlenging van de winter na dooiaanval maandag
Beste Tarado,quote:
Zon schijnt inderdaad, maar het is echt koud. Net de kids naar school gebracht. Zit nu ongeveer op de verwarming...quote:
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)anen-en-Zlatan.dhtml
Gaan we weer hoor.
jouw nominatie zag je toch al lang aankomen. Gedoodverfde favoriet hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog van de alcohol kunnen afblijven dan? Ik niet in ieder geval, dat was een flink feestje met mijzelf na het bekend worden van de nominaties.
Denk het niet, homo-acceptatie is nog geen gemeengoed in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo. Fischer, wereldvoetballer van het jaar 2014 t/m 2020.
Eriksen nu helemaal uit beeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo.
Fischer, wereldvoetballer van het jaar 2014 t/m 2020.
Als allemansvriend ben ik ook al behoorlijk aan het lobbyen. Ik ben zowaar bijna door mijn glitter gifjes heen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw nominatie zag je toch al lang aankomen. Gedoodverfde favoriet hier
Tiest van die Rotterdamse krant om onze talenten zo op te hemelen alleen om ze later af te kunnen kraken, jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)anen-en-Zlatan.dhtml
Gaan we weer hoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, homo-acceptatie is nog geen gemeengoed in de voetbalwereld.
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Tarado,
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Die Tiest is echt zielig idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tiest van die Rotterdamse krant om onze talenten zo op te hemelen alleen om ze later af te kunnen kraken, ja
't Is je gegund hoor. Al weet ik ook niet precies wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudt
Winnaar mag Yvonne mee uit eten nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is je gegund hoor. Al weet ik ook niet precies wat het inhoudt.
Je krijgt de eer om minimaal een jaar voor lul te lopen met.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudt
Dat wordt een duur avondje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Winnaar mag Yvonne mee uit eten nemen.
OK, Tong heeft hem al gewonnen dus die valt al meteen af, maar ik bedoelde meer de criteria, wat is "de leukste"? De grappigste ben jij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt de eer om minimaal een jaar voor lul te lopen met.
[ afbeelding ]
Dat worden leuke momenten met je collega's bij het koffiezetapparaat mocht je eenmaal winnen.
Tevens levert het je een date met Yvonne op en een extratje op je CV.
Dat is een beetje als een tientje aan een heroine-junk geven en erbij zeggen dat hij er wel eten van moet gaan kopen. Iedereen weet dat hij 't uiteindelijk niet gebruikt voor wat 't bedoeld is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, dus iedereen die slim is probeert mij nu om te kopen.
Kratje bavaria als je op Stijn stemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb al gestemd, dus alleen dommeriken mogen nog proberen mij om te kopen.
Kratje Bavaria als je op Stijn stemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, dus iedereen die slim is probeert mij nu om te kopen.
Ergste wat? Franstaligen of negers?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kratje bavaria als je op Stijn stemt.
Behalve die van Intouchables.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
Onze overwegingen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, Tong heeft hem al gewonnen dus die valt al meteen af, maar ik bedoelde meer de criteria, wat is "de leukste"? De grappigste ben jij wat mij betreft.
Ik doe in ieder geval mijn best ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ergste wat? Franstaligen of negers?
Proficiatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ingeloot voor de Amstel Gold Race
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gedraag je niet als een pakhaas hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jawel, maar moet je ff in ONZ navragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is die van ONZ dan of weet je dat niet
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
Heb jij ook al een DM van hem ontvangen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.
Geen probleem man. Ik moest toch in Amerfoort zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
250 km fietsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?
Oh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.
[..]
250 km fietsen
Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Jij geniet van deze awards he? )
Als Surinamer, of Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.
schik of schrikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik van
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.
Baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.
Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.
Dat mag als Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.
Toch al weer een binnenband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.
Ja, was mijn tekst aan het verfraaien met quotes...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch al weer een binnenband.
Deed kapi toch al.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'
Nee, want dat zeggen buitenlanders en we hebben 't over de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'
Nee. Correct jouw eigen taal spreken is toch het minste dat je kan verwachten van een beschaafd persoon. Als dat niet lukt moet je maar communiceren met behulp van emoticons.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'deze meisje', maar dat geheel terzijde.
Gast, heb je enig idee hoe 't voor mij moet zijn om heen en weer getrokken te worden tussen Sranang Tongo en Nederlands? Mag ik ook eens een foutje maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Correct jouw eigen taal spreken is toch het minste dat je kan verwachten van een beschaafd persoon. Als dat niet lukt moet je maar communiceren met behulp van emoticons.
Dat mag, maar dat was niet jouw stellingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, heb je enig idee hoe 't voor mij moet zijn om heen en weer getrokken te worden tussen Sranang Tongo en Nederlands? Mag ik ook eens een foutje maken?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Correct jouw eigen taal spreken is toch het minste dat je kan verwachten van een beschaafd persoon. Als dat niet lukt moet je maar communiceren met behulp van emoticons.
Mijn stelling blijft nog steeds overeind staan want in feite is taal onderhevig aan verandering.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat was niet jouw stelling
In taal zit maar een maximale rekking van 19 cm.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn stelling blijft nog steeds overeind staan want in feite is taal onderhevig aan verandering.
Een taal is levend en kan veranderen. Maar tot het moment waarop een bepaalde (foute) uitdrukking/schrijfwijze geaccepteerd wordt blijft fout gewoon fout. En om het simpel te zeggen, ik vind het gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn stelling blijft nog steeds overeind staan want in feite is taal onderhevig aan verandering.
Is dat de omtrek?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In taal zit maar een maximale rekking van 19 cm.
Ben ik met je eens. Neemt niet weg dat 9 van de 10 mensen 'als ... zijnde' zegt en dat je dan in principe van geaccepteerde spreektaal zou kunnen spreken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een taal is levend en kan veranderen. Maar tot het moment waarop een bepaalde (foute) uitdrukking/schrijfwijze geaccepteerd wordt blijft fout gewoon fout. En om het simpel te zeggen, ik vind het gewoon lelijk.
Als je alle Surinamers naast elkaar zet krijg je een doorsnede van 40 cm. Dus dat zal nooit geaccepteerd wordenquote:
Dat is de natuurlijke grens idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je Suriname met Eritrea.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je alle Surinamers naast elkaar zet krijg je een doorsnede van 40 cm. Dus dat zal nooit geaccepteerd worden
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel vaak gebruikte foute constructie. Net zoals een andere vorm, die regelmatig bij voetballers voorkomt: Spreken over jezelf in je-vorm...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Neemt niet weg dat 9 van de 10 mensen 'als ... zijnde' zegt en dat je dan in principe van geaccepteerde spreektaal zou kunnen spreken.
Zodra ik mijn statiegeld heb stort ik het op je rekening.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch al weer een binnenband.
Laat hem het lekker op z'n fietsje komen halen, is gelijk een goede trainingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zodra ik mijn statiegeld heb stort ik het op je rekening.
Spreektaal =/= schrijftaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel vaak gebruikte foute constructie. Net zoals een andere vorm, die regelmatig bij voetballers voorkomt: Spreken over jezelf in je-vorm...
Ja, als trainer zijnde heb je te maken met een groep spelers. Je moet ze weten te motiveren en je staat toch steeds weer voor een nieuwe uitdaging....etc.
Fout is fout kapo, fout is fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreektaal =/= schrijftaal
En dat moeten we ook niet zo 1 op 1 vergelijken.
Ik woon toch op de route richting Valkenburg inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat hem het lekker op z'n fietsje komen halen, is gelijk een goede training
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zodra ik mijn statiegeld heb stort ik het op je rekening.
Verkopen ze daar alcohol?quote:
quote:
Het is goed met je, Moskowitz...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jurist zijnde kan ik met deze stelling niet akkoord gaan.
Ik heb ook nog een tip voor je welke ik ooit heb gelezen in een Suske en Wiske strip. Rode wijn in combinatie met druivensuiker (Dextro Energy) maakt een soort van doping. Lambik reed zo het hele peloton op een hoopje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze ben je m'n shirtsponsor voor de AGR
Is normaal, hij heeft jou geblocked.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die post van lans dan
quote:
Oh wacht je bent niet genomineerd, hahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Ajacied422,
gr. L_L
Je heb hem geblokt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die post van lans dan
Ah oké.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is normaal, hij heeft jou geblocked.
Beste Littlerabbit,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
gr. L_L
Kan eigenlijk niet want hij heeft geen abo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is normaal, hij heeft jou geblocked.
Gastmod hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet want hij heeft geen abo.
Oh, je dacht dat ik serieus was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet want hij heeft geen abo.
Idd...normaal was 't altijd op NL1! Ik schrijf een brief!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit, Bob de Bouwer is nu op Nederland 3.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tip voor je welke ik ooit heb gelezen in een Suske en Wiske strip. Rode wijn in combinatie met druivensuiker (Dextro Energy) maakt een soort van doping. Lambik reed zo het hele peloton op een hoopje.
Op Disney XD (Vroeger FOX Kids)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...normaal was 't altijd op NL1! Ik schrijf een brief!
[/autist]
Belgen claimen beter Nederlands te spreken, maar ik heb het bewijs nog niet gezien/gehoord. (En nee, 10 voor taal telt niet.)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat je in Belgie woont dat je ineens de taalpurist moet gaan uithangen he.
In eerste instantie weigerde ik te geloven voor zoiets moois te zijn genomineerd. Maar toen het langzamerhand tot mij doordrong sloeg ik in eerste instantie dicht om na enkele minuten te ontploffen in een gevoel van vreugde. Ik denk dat je het kunt vergelijken met je eerste orgasme met een Brazzers-account.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Littlerabbit,
gr. L_L
Vooral Oost-Vlamingen hebben nogal eens de neiging om in hun eigen strottenhoofd te stikken toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Belgen claimen beter Nederlands te spreken, maar ik heb het bewijs nog niet gezien/gehoord. (En nee, 10 voor taal telt niet.)
Wat vind jij van de nominatie van Tong?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In eerste instantie weigerde ik te geloven voor zoiets moois te zijn genomineerd. Maar toen het langzamerhand tot mij doordrong sloeg ik in eerste instantie dicht om na enkele minuten te ontploffen in een gevoel van vreugde. Ik denk dat je het kunt vergelijken met je eerste orgasme met een Brazzers-account.
Nog breed glimlachend en wild rondspringend ben ik toen aan het bier en de whisky gegaan om nog even flink te feesten achter Fok!. Spijtig genoeg vergat ik door al deze ophef wel mijn wekker voor school te zetten, maar het was en is het waard
Ik herkende hem eerst niet vanwege een nieuwe kaft. Hier wat meer info. http://suskeenwiske.ophet(...)kader/wielrennen.phpquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
[afbeelding
Gelijk bestelt om me hier verder in te verdiepen.
Als je wint moet je je Brazzers account hier delen. Vind ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In eerste instantie weigerde ik te geloven voor zoiets moois te zijn genomineerd. Maar toen het langzamerhand tot mij doordrong sloeg ik in eerste instantie dicht om na enkele minuten te ontploffen in een gevoel van vreugde. Ik denk dat je het kunt vergelijken met je eerste orgasme met een Brazzers-account.
Nog breed glimlachend en wild rondspringend ben ik toen aan het bier en de whisky gegaan om nog even flink te feesten achter Fok!. Spijtig genoeg vergat ik door al deze ophef wel mijn wekker voor school te zetten, maar het was en is het waard
Dat heb ik allang gedaan man. Bij winst breng ik een sekstape van mijzelf uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je wint moet je je Brazzers account hier delen. Vind ik.
Ja, die zijn vrij lastig te verstaan. Ik vind het in elk geval grappig om met mensen uit de buurt van Gent te dollen. Die kunnen de G niet uitsprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral Oost-Vlamingen hebben nogal eens de neiging om in hun eigen strottenhoofd te stikken toch?
Wie is Gelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Gelijk bestelt om me hier verder in te verdiepen.
Heeft ie gister al gedaan man. Wat een lelijke pauperwijven staan er op die site zeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je wint moet je je Brazzers account hier delen. Vind ik.
Daarom noemen ze AA Gent daar ook Buffalo's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij lastig te verstaan. Ik vind het in elk geval grappig om met mensen uit de buurt van Gent te dollen. Die kunnen de G niet uitspreken
Ik heb het gezien ja. Ben ook meteen afgeknapt op Jessie Andrews.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ie gister al gedaan man. Wat een lelijke pauperwijven staan er op die site zeg.
Heerlijk ja. Hent. Hentse waterzooi. Hoe haat het met u?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij lastig te verstaan. Ik vind het in elk geval grappig om met mensen uit de buurt van Gent te dollen. Die kunnen de G niet uitspreken
Wordt Lambik in dat stripboek niet gediskwalificeerd omdat hij gekidnapped door een helicopter wordt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik herkende hem eerst niet vanwege een nieuwe kaft. Hier wat meer info. http://suskeenwiske.ophet(...)kader/wielrennen.php
Klopt ja. Heb ik hier te maken met een kenner of is het een lucky guess omdat dit procentueel gezien vaker voorkomt in een Suske en Wiske strip?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt Lambik in dat stripboek niet gediskwalificeerd omdat hij gekidnapped door een helicopter wordt?
Toeval. Ik heb 5 van die boeken liggen en dit is er één van. (De overige hangen ingelijst in mijn Suske & Wiske museum)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb ik hier te maken met een kenner of is het een lucky guess omdat dit procentueel gezien vaker voorkomt in een Suske en Wiske strip?
Ik wil ook gelijk bestellen. Doe maar gelijk een kratje. Kan ik wel gebruiken want ik heb vaak ongelijk.quote:
Allemaal van die silliconen ballonnen met daaronder zo'n vormeloos blokjesbuikje, nooit begrepen hoe je daar geil van kunt worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Ben ook meteen afgeknapt op Jessie Andrews.
In welk topic heeft zij gepost?quote:
Talbotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik wil ook gelijk bestellen. Doe maar gelijk een kratje. Kan ik wel gebruiken want ik heb vaak ongelijk.
Hier niet, gekkie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In welk topic heeft zij gepost?
Deze had geen siliconen maar kapotte knieën.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal van die silliconen ballonnen met daaronder zo'n vormeloos blokjesbuikje, nooit begrepen hoe je daar geil van kunt worden.
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Hent. Hentse waterzooi. Hoe haat het met u?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Heb ik hier te maken met een kenner of is het een lucky guess omdat dit procentueel gezien vaker voorkomt in een Suske en Wiske strip?
quote:
Ik heb ook nog genoeg Suske & Wiskes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
L_L, zoals je ziet is er lichte schade aan het boek. En neem ik genoegen met 50 euro.
Verkocht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
L_L, zoals je ziet is er lichte schade aan het boek. En neem ik genoegen met 50 euro.
Matihe hrap ditquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?
Deze heb ik thuis ook nog liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hadden in een touchscreen de uitlog knop te dicht langs de rand geplaatst, daardoor konden de werknemers maar moeilijk uitloggen. In het incidentlog hadden ze geplaatst: We hebben moeite met de button uitloggen. Het antwoord van onze ontwikkelaar in het log: Zou het verbeteren indien we er uitlohhen van maken?
Doe er een bom bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stuur je adres even door. Dan beloof ik dat het boek morgen op de post zit.
Kratje Bavaria?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |