Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechtsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Knut, wanneer zijn de verkiezingen in Israel?
Geen idee. Bijna denk ik? Zag gisteren ofzo een stukje over 1 of andere rijke dude uit het leger die nogal populair is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Wordt inderdaad rechts,extreem rechts of extreem extreem rechts daarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechts
Vandaag dacht ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zie het ja, gelukkig is de nieuwe buitenlandse zaken man van de US niet zo Israel mindedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000236506351.htmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitlerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar met de geschiedenis van dat volk daar in je achterhoofd, op z'n minst opmerkelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmen.
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'ropquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitler
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Het is geen conflict om land. Het is een Marokkanenprobleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Mjaoh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mjaoh.
M'n pa was laatst in Jeruzalem voor z'n werk, hij vond het wel geinig maar niet de moeite om je scheel voor te betalen. Behalve als je ontzettend van geschiedenis houdt, dat is het enige dat hij wel oprecht tof vond. Maar qua land was het niet veel bijzonders
De reis was niet goedkoop. Trouwens wel zo dat ze ook een paar mannetjes met machinepistolen meekregen van de Israëlische overheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.
onz was vroeger echt koning..quote:
Nog van de alcohol kunnen afblijven dan? Ik niet in ieder geval, dat was een flink feestje met mijzelf na het bekend worden van de nominaties.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd man
Het is hier in elk gevalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe misschien toch nog een verlenging van de winter na dooiaanval maandag
Beste Tarado,quote:
Zon schijnt inderdaad, maar het is echt koud. Net de kids naar school gebracht. Zit nu ongeveer op de verwarming...quote:
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)anen-en-Zlatan.dhtml
Gaan we weer hoor.
jouw nominatie zag je toch al lang aankomen. Gedoodverfde favoriet hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog van de alcohol kunnen afblijven dan? Ik niet in ieder geval, dat was een flink feestje met mijzelf na het bekend worden van de nominaties.
Denk het niet, homo-acceptatie is nog geen gemeengoed in de voetbalwereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo. Fischer, wereldvoetballer van het jaar 2014 t/m 2020.
Eriksen nu helemaal uit beeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent van Messi, houding en discipline van Ronaldo.
Fischer, wereldvoetballer van het jaar 2014 t/m 2020.
Als allemansvriend ben ik ook al behoorlijk aan het lobbyen. Ik ben zowaar bijna door mijn glitter gifjes heen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
jouw nominatie zag je toch al lang aankomen. Gedoodverfde favoriet hier
Tiest van die Rotterdamse krant om onze talenten zo op te hemelen alleen om ze later af te kunnen kraken, jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)anen-en-Zlatan.dhtml
Gaan we weer hoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, homo-acceptatie is nog geen gemeengoed in de voetbalwereld.
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Tarado,
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Die Tiest is echt zielig idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tiest van die Rotterdamse krant om onze talenten zo op te hemelen alleen om ze later af te kunnen kraken, ja
't Is je gegund hoor. Al weet ik ook niet precies wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudt
Winnaar mag Yvonne mee uit eten nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is je gegund hoor. Al weet ik ook niet precies wat het inhoudt.
Je krijgt de eer om minimaal een jaar voor lul te lopen met.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel verrassend maar ik weet ook niet zo goed wat het inhoudt
Dat wordt een duur avondje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Winnaar mag Yvonne mee uit eten nemen.
OK, Tong heeft hem al gewonnen dus die valt al meteen af, maar ik bedoelde meer de criteria, wat is "de leukste"? De grappigste ben jij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt de eer om minimaal een jaar voor lul te lopen met.
[ afbeelding ]
Dat worden leuke momenten met je collega's bij het koffiezetapparaat mocht je eenmaal winnen.
Tevens levert het je een date met Yvonne op en een extratje op je CV.
Dat is een beetje als een tientje aan een heroine-junk geven en erbij zeggen dat hij er wel eten van moet gaan kopen. Iedereen weet dat hij 't uiteindelijk niet gebruikt voor wat 't bedoeld is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, dus iedereen die slim is probeert mij nu om te kopen.
Kratje bavaria als je op Stijn stemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb al gestemd, dus alleen dommeriken mogen nog proberen mij om te kopen.
Kratje Bavaria als je op Stijn stemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, dus iedereen die slim is probeert mij nu om te kopen.
Ergste wat? Franstaligen of negers?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kratje bavaria als je op Stijn stemt.
Behalve die van Intouchables.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
Onze overwegingen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, Tong heeft hem al gewonnen dus die valt al meteen af, maar ik bedoelde meer de criteria, wat is "de leukste"? De grappigste ben jij wat mij betreft.
Ik doe in ieder geval mijn best ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ergste wat? Franstaligen of negers?
Proficiatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ingeloot voor de Amstel Gold Race
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gedraag je niet als een pakhaas hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jawel, maar moet je ff in ONZ navragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is die van ONZ dan of weet je dat niet
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
Heb jij ook al een DM van hem ontvangen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.
Geen probleem man. Ik moest toch in Amerfoort zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
250 km fietsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?
Oh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.
[..]
250 km fietsen
Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Jij geniet van deze awards he? )
Als Surinamer, of Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.
schik of schrikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik van
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.
Baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.
Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.
Dat mag als Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.
Toch al weer een binnenband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.
Ja, was mijn tekst aan het verfraaien met quotes...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch al weer een binnenband.
Deed kapi toch al.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'
Nee, want dat zeggen buitenlanders en we hebben 't over de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'
Nee. Correct jouw eigen taal spreken is toch het minste dat je kan verwachten van een beschaafd persoon. Als dat niet lukt moet je maar communiceren met behulp van emoticons.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |