Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechtsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Knut, wanneer zijn de verkiezingen in Israel?
Geen idee. Bijna denk ik? Zag gisteren ofzo een stukje over 1 of andere rijke dude uit het leger die nogal populair is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Wordt inderdaad rechts,extreem rechts of extreem extreem rechts daarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan je beter aan Smoofie vragen, Knut is niet zo van rechts
Vandaag dacht ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zie het ja, gelukkig is de nieuwe buitenlandse zaken man van de US niet zo Israel mindedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
http://www.knack.be/nieuw(...)le-4000236506351.htmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik.
De Knesset stond in ieder geval in de kruiswoordpuzzel van de NRC
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitlerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:44 schreef Saind het volgende:
Blijft toch leuk hoe die Joden daar ineens zo racistisch worden
Maar met de geschiedenis van dat volk daar in je achterhoofd, op z'n minst opmerkelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als nederland in zo'n situatie zat zou iedereen ook bijv. op de PVV stemmen.
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'ropquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar ho maar als jij ze racistisch beoordeeld, dan ben je gelijk een tweede hitler
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Het is geen conflict om land. Het is een Marokkanenprobleem.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hele conflict daar... Mensen vragen wel eens welke partij je toffer vindt, het is allemaal aids. Bom d'rop
Mjaoh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch zou ik er graag een keer naartoe gaan.
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Mjaoh.
M'n pa was laatst in Jeruzalem voor z'n werk, hij vond het wel geinig maar niet de moeite om je scheel voor te betalen. Behalve als je ontzettend van geschiedenis houdt, dat is het enige dat hij wel oprecht tof vond. Maar qua land was het niet veel bijzonders
De reis was niet goedkoop. Trouwens wel zo dat ze ook een paar mannetjes met machinepistolen meekregen van de Israëlische overheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geschiedenis vind ik wel erg tof ja. Tel Aviv en de dode zee nog. Is dat zoveel duurder dan Nederland dan?
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon oldschool te voet gaan. Zonder wapens en dergelijke moet het wel in een jaar te doen zijn.
onz was vroeger echt koning..quote:
Nog van de alcohol kunnen afblijven dan? Ik niet in ieder geval, dat was een flink feestje met mijzelf na het bekend worden van de nominaties.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Schildknapen en harnassen zijn wel duur de laatste tijd man
Het is hier in elk gevalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe misschien toch nog een verlenging van de winter na dooiaanval maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |