Heb jij ook al een DM van hem ontvangen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.

Geen probleem man. Ik moest toch in Amerfoort zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Na DM Littlerabbit is m'n stem voorlopig bekend. Bedankt LR.

Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
250 km fietsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?

Oh.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Een dag eerder, profs rijden zondag. Wel zelfde parcours.
[..]
250 km fietsen

Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
(Jij geniet van deze awards he? )

Als Surinamer, of Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.

schik of schrikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral de heisa die er om gemaakt wordt ja. Ik nam ze niet zo heel serieus tbh, maar nu heb ik er wel schik van

Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven als Surinamer zijnde.

Baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.

Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.

Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is: 'Surinamer zijnde' of 'als Surinamer'.

Dat mag als Surinamer zijnde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.

Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.

Toch al weer een binnenband.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is een klein kratje. ¤ 1,95 statiegeld geloof ik.

Ja, was mijn tekst aan het verfraaien met quotes...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het voor mij opnam, maar je was gewoon zó laat.

Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Ik zeg het altijd zo en meer mensen zeggen het zo dan hoe jullie het zeggen. Taal is van de mensen, niet van de regels.

Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch al weer een binnenband.

Deed kapi toch al.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'

Nee, want dat zeggen buitenlanders en we hebben 't over de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok. Dan zeggen wij vanaf nu allemaal 'Die meisje'

Nee. Correct jouw eigen taal spreken is toch het minste dat je kan verwachten van een beschaafd persoon. Als dat niet lukt moet je maar communiceren met behulp van emoticons.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |