Een beetje wel ja.quote:
Lekkere bestelling, met wat vrienden gedaan. Er staat nu ook nog wat Laphroaig, Tallisker, Macallan en Aberlour. Binnenkort proefavondje doenquote:
Da's goed. Ik hoor wel wanneer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekkere bestelling, met wat vrienden gedaan. Er staat nu ook nog wat Laphroaig, Tallisker, Macallan en Aberlour. Binnenkort proefavondje doen
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's goed. Ik hoor wel wanneer.
Da's niet waar trouwens. Ik heb wel meer principes. Maar toch, wel veel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes in
Ditto that. Maar ik maak graag uitzonderingen om lekkere whisky te drinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Mensen van fok meeten gaat wel tegen ál mijn principes in
Wa hedde jungquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ditto that. Maar ik maak graag uitzonderingen om lekkere whisky te drinken.
Balen man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:07 schreef Saind het volgende:
Godver, een van m'n oordopjes is net zo goed als overleden, ineens maakt ie nog maar superweinig geluid. Wat is deze
Garantie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja jongen zijn mooie AKG's, Niet gratis ook
Heb ze ff gemaild, we gaan het zien. Ze zijn net iets meer dan een half jaar oud, zal dat wel de grens zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het kapot gaat is die net verlopen.
?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:23 schreef Tjacka het volgende:
Het Brazzers account van LR blijf ik baas vinden.
"Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet."quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ze ff gemaild, we gaan het zien. Ze zijn net iets meer dan een half jaar oud, zal dat wel de grens zijn
Zeker voor 60 euro jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
"Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet."
Ik verwacht wel dat oordopjes langer mee gaan dan 6 maanden eigenlijk.
remlofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd maar dat vingertje naar VBL he![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |