Fout is fout kapo, fout is fout.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spreektaal =/= schrijftaal
En dat moeten we ook niet zo 1 op 1 vergelijken.
Ik woon toch op de route richting Valkenburg inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat hem het lekker op z'n fietsje komen halen, is gelijk een goede training
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zodra ik mijn statiegeld heb stort ik het op je rekening.
Verkopen ze daar alcohol?quote:
quote:
Het is goed met je, Moskowitz...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jurist zijnde kan ik met deze stelling niet akkoord gaan.
Ik heb ook nog een tip voor je welke ik ooit heb gelezen in een Suske en Wiske strip. Rode wijn in combinatie met druivensuiker (Dextro Energy) maakt een soort van doping. Lambik reed zo het hele peloton op een hoopje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij deze ben je m'n shirtsponsor voor de AGR
Is normaal, hij heeft jou geblocked.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die post van lans dan
quote:
Oh wacht je bent niet genomineerd, hahahahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Ajacied422,
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Je heb hem geblokt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is die post van lans dan
Ah oké.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is normaal, hij heeft jou geblocked.
Beste Littlerabbit,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Kan eigenlijk niet want hij heeft geen abo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is normaal, hij heeft jou geblocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |