Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.quote:
Ha.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar dan alsnog. FOK! draait om KLB, om mijn topics.
Corruptie!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Klaagbaak moet er tussen![]()
Op deze manier loop ik awards mis
Er klopt wel meer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
Klaagbaak moet er tussen![]()
Op deze manier loop ik awards mis
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
quote:Staat je favoriete forum niet in de lijst vraag de moderators van dat onderdeel waarom.
Ja elke keer!!!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Compoantje het volgende:
Het zijn elke keer dezelfde die erin staan ja
En ook elke keer dezelfde die winnen.
Ja, vooral tongquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze zijn nou eenmaal populair. Deal with it.
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja elke keer!!!!!er is er nog maar 1 geweest... zorg gewoon dat je tof doet en je wordt vanzelf genomineerd...
oh wacht ik word nooit genomineerd
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 jaar lang naartoe gewerkt, en nog steeds ben ik niet genomineerd
En ik maar denken dat ik tof deed
Ja, maar wat post ie dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
En altijd ontopicquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar klopt wel toch, want hij post overal.
Modjes gejureerde award "show"...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik stem op shiznuts
Hah, ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ben je al lid van onze roerbak beweging: ONZ / Trots op FOK! (TOF)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |