Nee, 29,30 en 31ste..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, op de één of andere manier was ik overtuigd dat het deze week zou zijn.
Mooi, scheelt mij weer een hoop gevloek en gezoek vanavond naar een live verslag van het bekervoetbal...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee, 29,30 en 31ste..
Eerst nog tegen die Duitsers..
Is dat zo moeilijk in België?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, scheelt mij weer een hoop gevloek en gezoek vanavond naar een live verslag van het bekervoetbal...
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...quote:
En het internet is zo verschrikkelijk langzaam dat je niet fatsoenlijk kunt streamen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...
Hahahaha,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet nooit welke zender de KNVB Beker uitzendt. En 9 van de 10 keer is er reclame bezig, dus moet ik steeds wachten tot de reclame is afgelopen om te zien dat die zender het niet uitzendt...
Yep, al mis ik sinds ik terug ben uit Brussel wel het Arabische commentaar. Was de sport om te raden over welke speler ze spraken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En het internet is zo verschrikkelijk langzaam dat je niet fatsoenlijk kunt streamen.
Ja, maar daar staan vaak de live verslagen van KNVB wedstrijden e.d. niet in. En daarnaast heb ik het al eens meegemaakt dat ze om onverklaarbare redenen wel eens van zender verwisselen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
je kan toch gewoon de tvgids via internet pakken ?
www.tvgids.be oid ?
Bananenrepubliek dat land van jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan vaak de live verslagen van KNVB wedstrijden e.d. niet in. En daarnaast heb ik het al eens meegemaakt dat ze om onverklaarbare redenen wel eens van zender verwisselen.
Heb het over NL-se zenders...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bananenrepubliek dat land van jou.
Bananenrepubliek hier, bah.quote:
Straks inzage van mijn project. Van de 3 stukken die je moest inleveren heb ik er 1tje onvoldoende gemaakt, waar ik het uiteraard niet mee eens ben. Maar mijn score viel nog mee als ik het vergelijk met mijn jaargenootjesquote:
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:32 schreef Jimbo het volgende:
knvb beker is zeker ook op EDL ? mocht je nou geen streamsite willen gebruiken kan je EDL go gebruiken (edl via je laptop / mobiel)
Mocht t geen idl zijn heeft NED 1-2-3 allemaal gratis streams
hm dacht altijd dat ze daar gewoon 700-1000kb/s hadden :/quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...
Ik zit op de verkeerde faculteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zit in België. Kut internetverbinding daar man. Niet normaal. Weet niet of het inmiddels wel al iets beter is, maar tot voor kort...
Dat haalde ik niet met mijn glasvezel abo'tje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit op de verkeerde faculteit
In het hoofdgebouw en in de bieb haal ik het tienvoudige van dit
[ afbeelding ]
Niet joh? Glasvezel is meestal ook wel rond de 100mbit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat haalde ik niet met mijn glasvezel abo'tje.
Ik had 50Mb abo, maar ben nooit boven de 10 uitgekomen. Misschien een foute router.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet joh? Glasvezel is meestal ook wel rond de 100mbit?
En nooit geklaagd? Dat kan niet goed zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had 50Mb abo, maar ben nooit boven de 10 uitgekomen. Misschien een foute router.
Nee. Ik ben niet zo een klager. Was snel genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
En nooit geklaagd? Dat kan niet goed zijn
Op m'n kamertje haal ik trouwens ook maar 6 ofzo, bij m'n ouders komt er als het goed is binnen een maand glasvezel. Kabel steekt al uit de voortuin
Ik merk wel dat als ie écht snel is ik amper nog iets kan doen tijdens het downloaden. Laptop harde schijfje is gewoon niet snel genoeg danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo een klager. Was snel genoeg voor mij.
Als ik via nieuwsgroepen download kon ik gewoon normaal doorwerken. Sterker nog, kon ook gewoon gelijktijdig torrents downloaden en streamen naar de tv.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik merk wel dat als ie écht snel is ik amper nog iets kan doen tijdens het downloaden. Laptop harde schijfje is gewoon niet snel genoeg dan
Hooh nee dat moet ik niet proberenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik via nieuwsgroepen download kon ik gewoon normaal doorwerken. Sterker nog, kon ook gewoon gelijktijdig torrents downloaden en streamen naar de tv.
SSD plaatsen voor je OS en je programma's en een sata diskje voor je data. Moet je natuurlijk wel plaats hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Hooh nee dat moet ik niet proberen
Als hij hier via nieuwsgroepen iets binnentrekt op 13mb/s dan kan ik beter een kwartiertje iets anders gaan doen
Ja ik kan m'n dvd drive vervangen voor een SSD maar dat is ook niet gratisquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SSD plaatsen voor je OS en je programma's en een sata diskje voor je data. Moet je natuurlijk wel plaats hebben.
Als ik zou kunnen zou ik je sponsoren. DonRaja is wel rijk. Die zou je kunnen proberen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik kan m'n dvd drive vervangen voor een SSD maar dat is ook niet gratis
Goffedomme man. Zet er even klikken op eigen risico bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:35 schreef Jimbo het volgende:
Fotoboek van Esssmeralda
my god, dit fotoboek
En je hebt in elk geval 1 stemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:34 schreef Tyron het volgende:
Ik ben genomineerd voor een Yvonne award
Beste Saind,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |