Beste L_L,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beste Saind,
Wat ging er door je heen toen je hoorde dat je genomineerd was voor een Yvonne award?
gr. L_L
Falerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ong net zo vaak als in VBL denk ik
Ja, jij bent 1 van GGMM's boys inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste L_L,
Ik ben nog steeds aan het bijkomen. Ik had nooit gedacht dat een nederige user als ik voor zo'n grote eer in aanmerking zou komen als een hele echte Yvonne award!
Graag wil ik alvast GGMM, mijn moeder en God bedanken.
En het vliegende spaghetti monster.
gr gr, Saind
Je doet je zelf tekort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beste L_L,
Ik ben nog steeds aan het bijkomen. Ik had nooit gedacht dat een nederige user als ik voor zo'n grote eer in aanmerking zou komen als een hele echte Yvonne award!
Graag wil ik alvast GGMM, mijn moeder en God bedanken.
En het vliegende spaghetti monster.
gr gr, Saind
Uiteraard, wij joden moeten elkaar steunen hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, jij bent 1 van GGMM's boys inderdaad.
1,94 is het toch?quote:
Ik zat aan m'n 17 Inches te denken maar ja inderdaadquote:
Da's ver onder het FOK! gemiddelde man. Je bent getekend voor het leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat aan m'n 17 centimeters te denken maar ja inderdaad
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken, hoe meer onzin ik daar post hoe minder onzin hier
Ja gozer je moet je quote niet aanpassen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's ver onder het FOK! gemiddelde man. Je bent getekend voor het leven.
OHHHH SNAPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.
nou nou nouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets meer daar posten dan maar.
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoorderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Uiteraard, wij joden moeten elkaar steunen hè.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja gozer je moet je quote niet aanpassen hè
quote:
PSV-erquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoordergenomineerd.
Goedzo. Objectiviteit zie ik graagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 Ajacieden, een PSV-er en een Feyenoordergenomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |