abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38:43 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121777829
Zwangerschap & geboorte

19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-01-2013 11:42:29 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:39:39 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121777874
quote:
zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38 • 301
XcUZ_Me
Nou dat hoop ik! Maar het zouden ook m'n darmen kunnen zijn. Ben er nog niet zeker van . Wat betreft het voelen dan, niet de kinderwagen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121777927
Ben ik dan zo'n lucky bastard dat ik de mijne al voelde vanaf ongeveer 16 weken? Ligt zeker aan waar je placenta ligt oid.

Bugaboos united, ik ben echt fan hoor O+ Hoewel ik deze baby veel meer wil dragen dan Kleuter, maar dan neem ik toch de Bugaboo mee, om te pronken. 8-)

eliis? O+
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:44:12 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121778098
Ja maakt ook nog uit of het je eerste of tweede is, waar je placenta zit, hoeveel spek je zelf hebt :+ , etc.

Bij mij zit alles tegen op dat vlak :').

Maar, ik twijfel nog steeds of het babbie was of niet. Merk het wel of het aanhoudt / sterker wordt of niet.
pi_121778146
Bij de 1e wist ik ook pas achteraf dat ik hem voelde. Bij deze week ik het eigenlijk niet zo goed meer :@
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:48:23 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121778284
Xm, ik denk echt dat het je babbie was!
pi_121778300
De eerste voelde ik met 20 weken. Placenta voor en ik ben dik.
Nu de placenta achter en voelde ik hem voor het eerst met 14 weken en dagelijks met 18 weken. Echt bizar. Oja en nog steeds dik :D

Ik hoop nu ook dat mijn kindje dragen fijner vind. Lijkt me erg praktisch. Yaro vond het zo klein helemaal niets. Nu vind hij het prima.
pi_121778582
Ik weet niet waar mijn placenta ligt. Zal het eens vragen bij de seo vrijdag. Maar ik ben niet dik, en het is de tweede dus ik herkende het gevoel.

Ik las wat topics geleden iets over overslagrompers. Daar heb ik er dus geeneen van, zie ze ook nauwelijks maar wellicht kijk ik niet goed.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:59:03 #9
259886 pessie
pi_121778700
Ik voelde beide kids bij 17 weken, beide placenta voor en ik heb wel wat buikvetjes. Dagelijks voelen na een paar weken, dat weet ik niet meer precies.
pi_121780684
XM, het zal vast je baby zijn hoor!

Ik dacht eergisteren dat ik een plopje voelde maar tot nu toe is het bij die ene keer gebleven. En inderdaad, vetjes en placenta ligt er hartstikke voor }:|
En het kan nog net: 21 weken vandaag!
E.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:49:16 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121780899
Ik vind het zo leuk dat wij zo gelijk opgaan :D.
pi_121781621
Ik ook XM! En wat eigenlijk nog toevalliger is: alleen mijn eerste echo kwam uit op 1 juni. Alle volgende op 30 mei :D ze hebben het wel op 1 juni laten staan maar ja, wel grappig!
E.
pi_121781990
XM, lief dat je ernaar vroeg, ik heb de werkdag overleefd! Ben lichamelijk helemaal gevloerd nu en lig dus lekker in bed nu. Weekend!!

Verder heb ik wel bijgelezen, maar er is me niet veel bijgebleven.. :@ Geen nieuwe baby's, Logi die zich groot houdt (:*) en baby's voelen, en een jompel voor Sparling: 21 weken! *O*

Ben trouwens ook benieuwd hoe t met Eliis gaat :) maar nu ga ik lekker slapen. Een pijnvrije ontspannen nacht gewenst voor iedereen! :Z
pi_121784358
mopperdemopper nog steeds niet geslapen ...
pi_121784404
En natuurlijk nog een jompel voor alle babyplopjes en de 21wk *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 00:26:20 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 02:56:11 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121787992
Grmbl. Denk tóch dat het m'n eigen geplop was. Had net ook dat m'n maag/darmen aan het rommelen waren en toen ik m'n hand even legde op de plek waar ik het gister ook voelde, voelde ik heel duidelijk het gerommel van m'n eigen buik :(. Nou :'). Hmpf. Verder geen frustraties hoor! :')
pi_121788693
XM :*

De Mac is hier afgebrand -O- :'( :(

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 07:13:56 ]
pi_121788812
Heb je nog wat kunnen slapen Logi?

Balen van de Mac. Zit er nog een andere in de buurt?
  zondag 20 januari 2013 @ 08:11:21 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_121788838
Kan je niet beter de BK nemen dan logi?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121788894
Goedemorgen O+ Heerlijk geslapen en volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg opgestaan op zondag als vandaag. Had gehoopt op nieuwe baby's, maar helaas!

XM, misschien was het wel echt je kindje hoor, begon bij mij ook met een "darm"plopje. Dat je denkt: daar komt een goede wind aan, maar die kwam dus niet :@ Of misschien is die van jou gewoon rustig en beschaafd ipv zo'n kleine buikstompert ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_121788896
Heb bijna 5u geslapen :Y
Hoe gaat het bij jou?

Troel kan geen toeval zijn meer die branden
NWS / Grote brand in Enschede
En de BK vind ik altijd zo droog hier..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 08:35:35 ]
pi_121788923
*O* 21 weken voor Sparkling!

:% Voor eliis, voor de zekerheid! Maar ik hoop, na haar afwezigheid, dat ze gewoon al met d'r babytje ligt te knuffelen!

Spirit, ik ben ook al zo'n vroeg vogeltje vandaag! Om half 8 stond ik op, volgens mij is dat echt nog voor mijn tiende levensjaar geweest, dat ik ooit zo vroeg wakker was op zondag :D

Gisteren geshopt, dat was leuk! Een hele hoop gelopen, dus 's avonds vervolgens wel alleen maar op de bank gehangen met moeie pootjes! En vandaag ga ik ook niet al te veel doen, maar even rustig bijkomen ;)
De buit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121788926
Ow en gisteren was leuk! Ik heb een nieuwe jas gekocht in de uitverkoop bij de C&A (gewoon maat 44 :( ) want koud en hij is nog best leuk ook O+ En mn schoonouders kwamen koffie drinken en die waren helemaal verbaasd over mn buik. Volgens schoonma ben ik "aan het stabiliseren" :') omdat ik in het begin zo hard ging :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121788930
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121788937
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste? :@
Een gebreid dekentje O+ Ik had het al eens op internet gespot en toen ik het IRL zag moest ik het gewoon hebben! Past qua tinten ook zo lief bij het lampje :D
pi_121788947
Logi, fijn dat je nog even geslapen hebt

Spirit, ook fijn dat jij een goede nacht hebt gehad.

XM, ik hoop dat je de baby gevoeld hebt.

*O* voor de 21 weken

Ik hoop dat Ellis haar baby heeft

En de mijne zit nog steeds in mijn buik en vermaakt zich daar uitstekend.
pi_121788959
Belle mooie buit! O+
  zondag 20 januari 2013 @ 09:01:28 #28
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121789030
Goedemorgen dames.

*O* voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan. :P

*O* voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)

*O* voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121789102
*O* voor de 21 weken van...... :@ oh ik weet het niet meer.
En *O*voor de 18 weken van elmo.

Fijn dat je iets geslapen heb logi.

Mooie buit Bellalena. Lekker rustig dagje vandaag dan.

Xme ik denk ook je baby hoor. Hier rommelen mijn darmen ook maar daar reageert de baby ook op. Nog 1 dag die pillen en dan hoop ik dat ze snel weer rustig zijn.

Vanavond naar de film en uit eten met mijn man. De vorige keer had ik de dag er na een baby :D
Morgen vroeg controle maar even wat vragen stellen.
pi_121789128
Omen nog niet aan het rommelen bij jou?
pi_121789179
Sparkling was gisteren, klopt :) Maar ze vertelde het pas laat ;)

*O* 18 weken voor Elmo!

*O* 28 weken voor Danic!

Bij anderen lijkt het nog veel sneller te gaan dan bij mijzelf :o
pi_121789288
*O* voor alle mijlpalen

As klinkt goed, heel veel plezier vast! :Y

Omen spannende dagen zijn het, je baby kan gewoon elk moment komen! :*

En nog 10dgn hier tot we horen of ik ingeleid kan worden en anders nog een weekje wachten (maar dan al wel 37wk gewoon!!). Mijn vader en stiefmoeder zijn onderweg vanuit Gron. vandaag gaan alle babywasjes gedaan worden en mijn vader gaat alle klusjes afmaken en ze hebben broodjes mee van mijn favoriete bakker *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 09:34:28 ]
pi_121789313
Hier ook alles rustig. Vandaag gaan de oudste 2 met oma mee dus we kunnen lekker niksen vandaag.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121789343
Fijn logi, hulptroepen onderweg en lekkere broodjes.

Menicole niet lekker niksen persen moet je.

En ik hoop op een update van eliis.
pi_121789371
Eliis heeft der kleine denk ik al. Die is gisteren gestript en daarna niet meer gemeld.

Ik wil nog helemaal niet persen. Haha zo eind volgende week komt iets beter uit :0
pi_121789389
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
pi_121789416
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef As1981 het volgende:
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
Ja vlos komt woensdag avond laat (als kinderen in bed zijn) nog een keer goed strippen. En dan hopen dat de rust erna helpt!
pi_121789496
Spannend MeNicole! Hoop dat t strippen zn werk doet.

Ben ook benieuwd naar ellis!

Logi NOOOOOOOOOOOOOO de Mac :'( Net nu ze chocolademilkshakes hebben! :+
Verder klinkt het alsof je een fijne dag tegemoet gaat. O+

Bellelena goed geshopt! O+ En die paddestoel is tof!
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen! :@

Mehh ik heb de hele tijd allemaal scherpe steekjes door mn hele buik. Alsof de kleine met naaldjes bezig is. Wat kan dat nou weer zijn. :{
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 10:34:18 #39
5428 crew  miss_sly
pi_121790113
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.

*O* voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan. :P

*O* voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)

*O* voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
Je bent gewoon al 18 weken O+ wat goed, fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 januari 2013 @ 11:06:06 #40
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121790675
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je bent gewoon al 18 weken O+ wat goed, fijn!
Ja, vind ik ook al! En ook wel :o het gaat zo snel! En we moeten nog zoveel :')

Maar komt wel goed. Ben gewoon bijna op de helft! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 20 januari 2013 @ 11:10:06 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121790748
Bellelena, mooie buit :Y. Die lamp is tof!

*O* Voor de mijlpalen van Elmo en danic!

Logi, veel plezier vandaag! Broodjes :9

En sorry voor mn gezanik over beweging voelen :@. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.

We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind :'). Uitdaging!
pi_121790797
Yay voor alle mijlpalen!

Hoop ook dat Eliis haar baby heeft!
XM, balen van je darmen. Ik voel de mijne regelmatig van de buitenkant, dus ik denk dat het wel even gaat duren voor ik weet wanneer het de baby is! Aan de andere kant ... Babyschopjes doen geen pijn, toch?

Ben gisteren toch maar niet gaan schaatsen, ijs was erg hobbelig en druk en hoewel ik zeker kan schaatsen, durfde vooral manlief de gok niet te nemen ;).
Home is where the O+ is...
pi_121791565
Omen nog 3 nachtjes en dan ben je 40 weken! :o

Menicole je bent nu officieel over je due date heen! :)

Logi, 5 uur geslapen?? :D Dat is even wennen zeker! Wel heel lekker, is voor je lichaam én geest ook wel heel erg nodig en fijn! En alvast smakelijk broodjes eten ;)

belle, je hebt de paddestoel! ^O^ En dat dekentje.. welk merk is dat? :@ Ik vind het heel erg leuk :)

Spirit een winterjas, jeeeee! ^O^

Elmo 18 weken!! ^O^ Én lekker geslapen, peuter ook alweer wat bijgekomen?

Danic, 28 weken!! Het lijkt alsof jij harder gaat dan ik, maar dat lijkt me sterk ;)

As voor ik het vergeet alvast heel veel plezier vanavond, geniet van jullie avondje en hopelijk treffen we hier morgen foto's aan ;)

Fieder, zijn de steekjes wat weggetrokken? Zijn het een soort speldenprikken of alsof het met z'n vingertje ergens in prikt?

XM: enkellaarsjes! ^O^ Heb zelf eergisteren nieuwe (vintage) gevonden die zo fijn zijn, een maatje te groot maar ik pas mijn andere schoenen haast niet meer dus ik ben er supersuperblij mee O+
Ik geloof dat ik met zo'n 16 weken voor het eerst iets voelde waarvan ik dacht dat het niets anders kon zijn dan de mini, maar daarna heeft hij me weer twee weken in onzekerheid gelaten. En daarna voelde ik misschien een keer per vier dagen iets. Als ik aan het werk ben voel ik hem nog steeds haast niet op soms een flinke trap na. Er komt echt een moment dat je lekker rustig zit of stilstaat nadat je je druk hebt gemaakt en als het zich dan omdraait weet je het zeker! O+

Ik ben heul benieuwd naar Eliis!
pi_121792226
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:55 schreef Fieder het volgende:
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen!

Dat vond ik ook toen ik zwanger was van M. maar het is ook heel erg leuk om de zoektocht aan te gaan en de echt leuke spulletjes te scoren ipv dat het allemaal zo voorhanden is.

En nu met de meiden zie ik door de bomen het bos soms niet meer qua spullen.
pi_121792281
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
  zondag 20 januari 2013 @ 12:08:55 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121792332
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bellelena, mooie buit :Y. Die lamp is tof!

*O* Voor de mijlpalen van Elmo en danic!

Logi, veel plezier vandaag! Broodjes :9

En sorry voor mn gezanik over beweging voelen :@. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.

We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind :'). Uitdaging!
Er is geen reden op dit termijn om nog te twijfelen hoor meis.
Ga jij eens lekker genieten van je beebie en spulletjes kopen etc.
En probeer iets van een cursus in je straatje te vinden :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121792455
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
pi_121792635
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoer O+ Meisjesspul vind ik vaak zo truttig ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_121792647
Dattem O+
pi_121792660
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het zo lastig om uni kleertjes die ook nog eens leuk zijn te vinden!
Maar echt wachten tot we weten of het een boy of girl wordt duurt ook weer zo lang :D

Goede middag mede zwangere.
Ik voel me sinds gisteren dan echt zwanger hoor!
Moe en misselijk steeds, ik moet echt zorgen dat ik iets te eten bij me heb anders wordt het kotsen.
Vanmorgen ook een dikke vette knap streep!

Mart voelde ik met 17 weken. Soort plopjes bubbeltjes iets.
pi_121792708
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoer O+ Meisjesspul vind ik vaak zo truttig ;(
Vond ik de vorige zwangerschap ook. .
Nu vind ik ineens al het roze gaaf!
pi_121792865
Ik ben helemaal in de wolken dat ik nu eindelijk eens tuttig mag <3
We gaan hier zo maar ff rondje gamma enzo doen. Wil andere lamp op de babykamer ;)
pi_121793049
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring :')
pi_121793314
En nu woon ik ook nog klein, dus lukt het me vaak wel om me in te houden. Maar als het echt een eigen kamer zou hebben :o
pi_121793315
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Mijn ervaring ook!!
pi_121793540
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan O-)
  zondag 20 januari 2013 @ 12:45:18 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121793619
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_121793711
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D
Dan was ik helemaal failliet gegaan :')
pi_121793725
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:

[..]

Krijg er maar 1 maar heb wel genoeg voor 2 ;)
pi_121793784
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
pi_121793823
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
Pril, heel pril :)
Vrijdag was mijn nod en afgelopen woensdag al positief getest!
pi_121793890
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
Ik ook niet hoor, met jongens had ik al veel. En nu nog veel meer :P
pi_121793934
Daarom is het maar beter twee jongens. Ik zou echt veel te veel kopen anders. Kan ik mijn man niet aan doen.
pi_121793952
:D
Hij heeft t maar.te pikken :+
pi_121794090
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro :D
  zondag 20 januari 2013 @ 12:58:05 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121794140
:W

Hier heeft ziekte volgens mij dan toch toegeslagen. Wel 'interessant' om te merken dat je bekken uit elkaar lijkt te rammelen als je staand moet hoesten :X

Dagje op de bank dus maar, vriendje zorgt voor me en de poes ligt gezellig tegen mn buik aan te spinnen O+
  zondag 20 januari 2013 @ 12:59:13 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121794181
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro :D
Whut? :o Waar / hoe?? :9
  zondag 20 januari 2013 @ 13:15:43 #68
259886 pessie
pi_121794809
quote:
0s.gif Op [url=http://forennus n 2.5.fok.nl/topic/1922745/3/25#121794090]zondag 20 januari 2013 12:56[/url] schreef As1981 het volgende:
Geniale actie ^O^ s deauto er al?

*O* voor de mijlpalen

Nicole nog even geduld :*

Ik wil ook nog een keer met manlief uit voor de beeb komt. De afgelopen 2.5 jaar is het 1 of 2 keer voorgekomen dat we samekn uit waren, dus lekker nog even voordat beeb zich aandient.
pi_121794939
Wij zijn gisteren lekker uit eten geweest. Hield het alleen maar uurtje vol ivm rot stoelen.
pi_121795114
LB we kregen deze bij de nieuwe auto. De auto hebben we nu een week. De bon moest nog van de importeur komen. Dus ik hoop aankomende week.

Dat was ook onze insteek Pessie nog even voor de bevalling nu moest mijn moeder toch oppassen vanmiddag omdat wij iets moeten wegbrengen. Dus ze stelde voor dat hij dan bleef slapen. Mijn moeder verwacht dat deze eerder komt :D
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:04 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121795316
Ohja As, ik herinner het me weer! Cool hoor.

Wij gaan binnenkort ook even lekker uit eten, als mn vriend bericht heeft gekregen over zn contract (misschien wel voor 4 jaar! *O* )
pi_121795377
Beterschap LadyBlack!

Ik kan mijn schoenen nu echt niet meer aan. Ben weer veroordeeld tot mijn nuggs. :'(
pi_121795398
Dat zou fijn zijn lb!
pi_121795532
Irritant he kyara. Ik loop nu met dit weer op mijn snowboots. We wonen in een hofje wat spiegelglad is. Ik durf niet op mijn gewonen schoenen. Maar wat een hel om die dingen aante trekken met een mega pens.
En nu hou ik ook heel veel vocht vast dus zitten ze ook nog eens niet lekker.
Ga het morgen wel even aankaarten, want heb het dus bloedheet, benauwd en hou vocht vast. Nu was gisteren mijn bovendruk voor mijn doen wel wat hoger maar niet extreem.
pi_121796621
Ja, bij mij was de bovendruk ook wat hoger dan normaal maar dat was gebruikelijk zo ver in de zwangerschap. Je wordt toch wat kortademiger en zo. Onderdruk is dan belangrijker. Maar zou het zeker aankaarten.

Ben nu ook wel benieuwd naar mijn bloeddruk met al dat vocht. Vorig jaar met 37 weken opgenomen geweest met hoge bloeddruk en hoop dat nu wel te voorkomen eigenlijk.
pi_121797977
Lekker As, zo'n cadeaubon! Heb je al rondgesnuffeld wat je ermee gaat halen?

Wat betreft shoppen: Wij weten niet wat het is, maar ik heb geen problemen met uni shoppen! Wordt nog wat wanneer het babytje er is en we dus weten wat het is, want dan mag ik van mezelf uiteraard ook nog gericht shoppen :D O+ Ik kom nu tussendoor al wel hele leuke dingen tegen voor zowel jongens als meisjes, maar die laat ik voor nu dus nog wel even voor wat het is.

Suiker, het dekentje is van Ferm Living, harlequin! En mijn vriendinnen, mijn ouders, mijn lief en ik vinden allemaal dat het voor zowel een jongen als meisje kan :)

Ladyblack, beterschap! Klinkt wel lief zo met de poezel O+

Hmm, nog een keertje uitgaan alleen met m'n lief, dat vind ik ook wel een leuk idee! Binnenkort eens kijken wat leuk is om nog een keertje samen te doen.
pi_121798411
Wow As lekker zeg! Daar kan je zeker wat moois van uitzoeken!
LB lekker rustig aan :* beseft je poes trouwens dat je zwanger bent? Dat hoor je soms O+

Ik heb ook wel leuke spullen en kleertjes voor mn jommetje hoor, het is niet dat het niet lukt O+ maar vind al die jurkjes met hertjes en uiltjes enzo ook zo snoezig. Voor mn portemonnee zeker beter :D

Straks op kraamvisite bij een meisje van n weekje oud O+
  zondag 20 januari 2013 @ 14:33:47 #78
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121798552
Wij zijn beide veels te nieuwsgierig om niet te weten wat het gaat worden.
Dus ik heb gisteren een echo geboekt en nu weten we met 16 weken wat het gaat worden. O+

En ik heb al wel iets van 7-8 pakjes gekocht, in verschillende maten, allen unisex. :)
  zondag 20 januari 2013 @ 14:37:03 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121798722
@laziness: niet? :@ Cursusje komt goed, begin morgen met zwangerschapsyoga :Y.

As, lekker zo'n cadeaukaart :o :D.

LB: beterschap! :Y

Ben geslaagd voor laarzen! Ze zijn niet echt mn smaak, maar wel ruim. 41 zat goed, maar heb maar maat groter gekocht :X voor de zekerheid.

En bij de prenatal geslaagd voor yogakleren. Ook wel fijn!
pi_121799041
Nee nog niet gesnuffeld heb ook niet direct iets nodig.
We willen dan straks het vervolg autostoeltje halen voor mijn oudste maar dat duurt nog even.

Fijn xme dat je geslaagd ben.

Wij zijn ook veelste nieuwsgierig om het niet te weten.

Nou peuter is bij oma dus wij gaan zo de sneeuw in.
pi_121800280
As, dat is lekker zeg! Komt goed van pas.

LB, beterschap!

XM, fijn dat je schoenen hebt! Wel heel stom dat het toch je darmen waren }:| maar het kan nooit lang meer duren hoor!

Belle, dat dekentje O+

Ik ben gisteren uitgegleden op de badkamer en nu heb ik een gigantische blauwe plek op mijn been ;(
E.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:25:30 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121801687
Sparkling! Voorzichtig doen hoor! :o En een :* voor je been...
  zondag 20 januari 2013 @ 16:00:21 #83
259886 pessie
pi_121803986
Spark voorzichtig aan! Misschien zon handgreep met zuignappen ophangen?

As, is inderdaad wel handig om te gebruiken voor de volgende stoel ja.

Xm, fijn dat je laarzen gevonden hebt voor de beurs van morgen.
pi_121807078
Oei Sparkling, voorzichtig! Anti-slipmatjes in de badkamer!

As, goed idee, nieuwe autostoelen bij de nieuwe auto :)
pi_121807274
Mijn nichtje is 12,5 jaar geleden geboren bij 26 weken zwangerschap en gisteren kreeg ik een dvd met daarop haar 'start', de eerste 3 maanden van haar leven. Omdat het babytje in mijn buik er nu ongeveer zo uitziet/ zo groot is! Ik was uiteraard toen ter tijd ook bij haar geweest, maar heel bijzonder om het zo terug te zien! En vooral dus om te bedenken dat dat nu in mijn buik zit, enne, ook nog wel even mag blijven zitten. Zo ieniemienie pietepeuterig, handjes van 1,5 a 2cm groot enzo! Inmiddels is ze uitgegroeid door een grote gezonde dame, maar het blijft bijna onwerkelijk hoe haar start was!
pi_121807397
Oh, dat is wel heel bijzonder Belle. In mijn tweelinggroep ook een tweeling met 26 weken geboren en ook eel foto's gezien. Ik vind het toch wel heftig en heel onzeker. Mooi dat ze uitgegroeid is tot een gezonde meid! Maar de jouw mag nog wel een week of 12 blijven zitten inderdaad.

Spark, kijk je wel uit!! :*

Logi, hoe is het bij jou?

Ben benieuwd naar Eliis. Hoop dat ze zich een dezer dagen nog wel even komt melden.
pi_121807637
Heel onzeker, zo'n begin! En bij mijn nichtje is het helemaal goed afgelopen, maar dat kan ook heel anders gaan. Die angst speelt zeker mee de eerste periode, hoe 'goed' het ook gaat op dat moment zelf, het kan echt elk moment zomaar omslaan. Het achteraf erop terug kijken, met de weet van de goede uitkomst, maakt het niet minder bijzonder. Ik hoop dat het met de tweeling uit de groep ook zo goed mag aflopen!
pi_121810506
Bedankt voor de link naar het dekentje bellelena! ^O^ Het is wat klein geloof ik, tenmiste, ik had het als ledikantdekentje willen gebruiken maar wij slaan het wiegje over, ik weet niet zo goed wat ik dan nodig heb eigenlijk. En bijzonder zeg, die DVD. Ik ben ook heel benieuwd of het er donderdag op de echo heel anders uit ziet dan 6 weken geleden O+ Het moet haast wel, want toen voelde ik nog bijna niks en nu schopt hij de benen onder zijn lijf vandaan! (tenminste, dat is eigenlijk een gok, het kunnen ook best kopstoten zijn ofzo :?)

Sparkling wel uitkijken hoor! Straks stuiter je op je buik, dan schrik je je toch rot! :o

XM Alvast succes morgen, en ze zijn mooi hoor! Een stuk charmanter dan uggs ;) (sorry Kyara *) )

En As, hoop dat je veel sneeuwpret hebt gehad!

Hier echt een baaldag, maar het tij keert nu, mijn vriend bakt pannenkoeken :9
Ik heb maar een dag weekend en de verwarming redt het gewoon niet dus het is hier koud, ik heb heel slecht geslapen dus was echt het zonnetje in huis (ahum :+) en dus kregen we over alles ruzie, misschien wel een beetje door mij.. maar goed. Moest ook nog wat werken, ineens bijna de hele dag voorbij! Weg weekend :'( Maar, net in bad geweest, en nu ga ik lekker met een magazine op de bank tot de pannenkoeken klaar zijn.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:29:34 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811176
Ah, suiker.... die pannenkoeken klinken wel als een heel goede bezwering ;) :*

Ik heb vanmiddag een soort opleving gehad, waarschijnlijk door de paracetamols die ik had geslikt, maar ik knap nu weer flink af, dus ik sla mn dekentje weer over me heen en ga een tukje op de bank doen :z Kan ik vanavond hopelijk nog een beetje gezellig doen.

Maar nog zo'n nacht als vannacht en dan ben ik morgen ook nog thuis... of als ik nog koorts heb natuurlijk.
pi_121811288
Wel lekker uitzieken hoor LB, want voor je het weet ben je er veel langer zoet mee! En het schijnt ook dat het wat harder aankomt bij zwangere vrouwen toch?

Onee, ik was mijn magazine aan 't lezen O-)
(ik heb per ongeluk 13 tabjes openstaan met leuke figuurlampen en knuffels)
  zondag 20 januari 2013 @ 18:41:05 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811662
"Per ongeluk" :P :+

Geniet van de pannenkoeken Suiker. Klote is zo'n eendaags-weekend hè?

Sparkling, wel uitkijken hoor! :o

Ik ga zo maar eens m'n spullen bij elkaar zoeken voor de beurs. Wordt een lange week... Ben benieuwd of/hoe ik m door ga komen..

Iets anders, ik heb nog twee relax-broeken, waarvan 1 met bijpassend jasje. Model huispak dus :+. Gekregen van m'n nicht, maar zij is kleiner en wat smaller dan ik, dus het zit allemaal net niet lekker voor mij en de broeken zijn ook beetje hoog water :'). Gok dat ze iemand van ca. 1.65/1.70 met maat L prima zouden zitten. Iemand hier interesse? Anders doe ik ze in de humana-bak.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:42:44 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811723
Hebbie een fotootje XM?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:25 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811746
Nee, maar kan ik wel ff maken zo!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:50 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811763
Oh en suiker, haha! Leuke spulletjes neuzen is ook ontspannend toch? ;)
pi_121811879
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:50:04 #96
259886 pessie
pi_121812047
Haha suiker! Rot van je niet zon zonnige humeur, maar pannekoeken maken veel goed hoop ik :*

Xm, als het je niet lukt heb je dan iemand achter de hand?

Lb, rot dat je zo ziek bent zeg. Idd goed uitzieken :*

Ik kreeg net een telefoontje dat een vriendin is bevallen. Ik was echt de hele dag al een beetje onrustig erover, echt ontlading nu ik het weet. Het duurde alleen wat lang voordat ze konden bellen, bevalling ging zo snel dat de placenta bleef zitten, dus ritje ziekenhuis. Verder echt een bizar goede bevalling. Ben zo blij voor haar! *O*

Xm, ik ben 1.75 dus dat zal bij mij ook wel hoog water zijn schat ik.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:52:08 #97
259886 pessie
pi_121812157
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ow wacht, jij bevalt in mei. Oeps :')
pi_121812213
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker? :D
  zondag 20 januari 2013 @ 18:53:53 #99
259886 pessie
pi_121812253
Ik dacht dat je lb was, excuus
pi_121812302
Pessie, heet ze toevallig Eliis? ;)
Ik heb dat ook altijd, en sinds ik hier neus weet ik pas dat het helemaal niet leuk is als iedereen berichtjes stuurt, dus dan zit je op je handen de hele tijd aan je vriendin te denken!

L-E ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op je dekentjesvraag! Ik zag ook fijne slaapzakjes in minimaatjes van kikkid, van katoen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Ik snap niet de eerste weken ivm erin kruipen, maar dan, kunnen ze er in slapen of is dat te koud, waar is het voor bedoeld? Ze waren heel erg mooi en in de aanbieding O+
  zondag 20 januari 2013 @ 19:04:17 #101
259886 pessie
pi_121812721
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, heet ze toevallig Eliis? ;)
Ik heb dat ook altijd, en sinds ik hier neus weet ik pas dat het helemaal niet leuk is als iedereen berichtjes stuurt, dus dan zit je op je handen de hele tijd aan je vriendin te denken!

L-E ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op je dekentjesvraag! Ik zag ook fijne slaapzakjes in minimaatjes van kikkid, van katoen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Ik snap niet de eerste weken ivm erin kruipen, maar dan, kunnen ze er in slapen of is dat te koud, waar is het voor bedoeld? Ze waren heel erg mooi en in de aanbieding O+
Nee, het is niet elliis. :P

Die slaapzakjes vanaf maat 60 zijn handig als je kindje veel trappelt en daardoor zn dekentje afschopt. De meeste mensen gebruiken pas vanaf een maand of 3 slaapzakjes en dan kun je prima een hema slaapzak gebruiken. Voor kleinere kindjes is het wel belangrijk een goede maat slaapzak te gebruiken maar bij nathan hebben we die pas gekocht toen we het nodig hadden.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:08:43 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121812891
Hoewel het natuurlijk ook niet leuk is als niemand meer durft te bellen als je rond de 40 weken bent... Is wer de andere kant....

Fijn dat het goed is eraan pessie!

Laarzen zijn idd een stuk beter dan uggs XM. Nuggs en uggs zijn ook lelijk. Maar ja, het enige wat nog past. Was vergeten dat opgezwollen voeten ook echt pijn doet.
pi_121813011
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
  zondag 20 januari 2013 @ 19:11:39 #104
259886 pessie
pi_121813023
Mwoa kyara, heb vorige week nog de stoute schoenen aangedaan en gebeld en langs geweest :P ze is over de ud gegaan :+
  zondag 20 januari 2013 @ 19:13:34 #105
259886 pessie
pi_121813121
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Wij deden met nathan altijd een slaapzakje onder een lakentje en dekentje. Hij had het altijd koud en werd vaak wakker van de kou. Als je em wilt bestellen zou ik maat 62 doen.
pi_121813354
Het klinkt alsof ik als ik verstandig ben gewoon tegen die tijd ga kijken.. ;)
Eens kijken of ik dat volhoud! Bedankt voor de tip :)
  zondag 20 januari 2013 @ 19:43:06 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121814584
Ik ben zelf ook 1.75, dus zou wel opteren voor de dames die wat korter zijn idd.

Foto, brakjes want weinig licht, maar hey, je hebt een idee:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paarsig en groenig dus. In zo'n vuig huispak stofje :7.
pi_121815050
stiekem ook nog wat aankoopjes gedaan <3
  zondag 20 januari 2013 @ 19:54:58 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121815171
Oooh wat leuk KD O+

ik zie nu pas je signature... erg herkenbaar :D
  zondag 20 januari 2013 @ 20:03:31 #110
259886 pessie
pi_121815608
Kd wat schattig zeg!
pi_121815742
Kd, super schattig! Wanneer heb je ook alweer de echo?

Vandaag de babykamer leeg gemaakt en het ledikant en commode erin gezet. Ook hebben we het geboortekaartje bijna klaar en is de naam gekozen!

Hoeveel weken ben je morgen kyara?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121815902
overmorgen :o!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:10:55 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121815962
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hoeveel weken ben je morgen kyara?
33!

(ik loop een week op je voor geloof ik, nou ja, in de praktijk wel iets meer denk ik)
pi_121816045
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo ;)

Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121816171
Och wat super schattig KD! Waar komen die konijnenknuffeltjes vandaan? En bijna de echo!

Suiker, ik vind die dekentjes voor de wieg best wel heel erg groot, maar misschien voor een ledikantje net te klein?

Ik heb 2 dekentjes trouwens :) En verder heb ik gisteren ook bedacht om af te wachten tot het babytje er is, met bunting bags en wrappers en slaapzakjes enzo. Ik heb wel een katoenen truitje, met een helelelele lange onderkant eraan, waar het kindje dus helemaal in past. Gewoon voor als het net geboren is enzo O+

Barbabientje, lekker opgang! Wat leuk dat het kaartje bijna af is en dat jullie een naam hebben gekozen!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:19:10 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121816371
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:

Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
oh, jij hebt ook al zo'n dwarsligger. Hier donderdag trouwens ook controle. En een van de meisjes zit juist onderin de curves dus ben benieuwd of dat nog steeds zo is of dat het te maken had met een wel/niet groeispurt of meetfout.

Ja, ga er wel van uit dat het hier februari wordt.

Maar jij ben morgen dus 32 weken *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 20:23:21 #117
259886 pessie
pi_121816578
Toen we Nathan overdeden naar het ledikant hadden we eerst nog geen ledikant deken. Het stopte niet fijn in, ik vond het net te krap aan alle kanten. Ik zou als ik jou was suiker toch even proberen in een babyzaak om te kijken wat jij fijn vind.
  zondag 20 januari 2013 @ 20:30:44 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121816933
Ik was ook op zoek naar leuke dekentjes, maar nu heeft mijn moeder dat verpest door te zeggen dat ipv een dekentje over een lakentje heen, het veiliger is om een dekentje in een dekbedovertrekje te doen.

Wel zo praktisch ook met opmaken, bevestigde mijn schoonzusje. Dus nu twijfel ik :{ Daar gaat het plaatje in mijn hoofd van een lekker wollig dekentje in de wieg O+

Maar misschien dat ik er dan nog wel een dun sprei voor overheen kan haken...

/hormonen!
  zondag 20 januari 2013 @ 20:33:08 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121817074
Nou LB, dat heb ik in elk geval nog nooit gehoord. Hier in het begin gewoon lakentje-dekentje totdat meneer door zijn bedje begon te rupsen, toen werd het een slaapzak.
pi_121817188
Volgens mij word het afgeraden om een dekentje met een overtrek te doen. Het is een laken + een deken. Tenminste dit is wat de kraamverzorgster bij de intake vertelde en wat ik zo snel ff op google kan vinden.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 20 januari 2013 @ 20:35:24 #121
259886 pessie
pi_121817190
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ook op zoek naar leuke dekentjes, maar nu heeft mijn moeder dat verpest door te zeggen dat ipv een dekentje over een lakentje heen, het veiliger is om een dekentje in een dekbedovertrekje te doen.

Wel zo praktisch ook met opmaken, bevestigde mijn schoonzusje. Dus nu twijfel ik :{ Daar gaat het plaatje in mijn hoofd van een lekker wollig dekentje in de wieg O+

Maar misschien dat ik er dan nog wel een dun sprei voor overheen kan haken...

/hormonen!
Wat staat er op de lijst van de kraamzorg? Misschien beter om datxaan te houden zeker voor een pasgeborene. Als je kindje een half jaar is kun je wel een dekentje in een hoes doen.
pi_121817605
LB hier raadde de kraam zorg dat juist af. Lakentje + deken was het advies.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121817869
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Skoap het volgende:
Hier het zelfde. Vind het sowieso nu handig omdat ik eerst het lakentje over de beeb heen sla, dan de kruik mooi positioneer en vervolgens het dekentje er overheen trek. Maar goed, het is nu natuurlijk ook niet heel warm en mijn kleine draait graag ook weer onder de dekens uit, dus de lakens/kruik/dekens fatsoenlijk neerleggen is hier wel nodig.
  zondag 20 januari 2013 @ 20:48:18 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121817921
Mijn man is nu de auto aan het krabben en de voorruit bescherming er op aan het leggen zodat ik dat morgenochtend niet hoef te doen. Zo lief! O+

*;
  zondag 20 januari 2013 @ 20:55:19 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121818278
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Volgens mij word het afgeraden om een dekentje met een overtrek te doen. Het is een laken + een deken. Tenminste dit is wat de kraamverzorgster bij de intake vertelde en wat ik zo snel ff op google kan vinden.
Ik weet iig dat een dekbedje niet mag ja. Maar ik zal het artikel eens vragen waar ze het uit had.
pi_121818416
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Skoap het volgende:
Weet je ook waarom? Mijne ligt nu nml wel onder een dekbedhoesje met dekens erin..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 20 januari 2013 @ 20:58:08 #127
259886 pessie
pi_121818419
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Mijn man is nu de auto aan het krabben en de voorruit bescherming er op aan het leggen zodat ik dat morgenochtend niet hoef te doen. Zo lief! O+

*;
Dat is echt heel lief O+
pi_121818850
Misschien mag je geen dekbedje in een hoes maar wel een dekentje? Daar stikken ze denk ik minder snel in.
En qua opmaken met wat voor dekentje, ik weet alleen dat hij dan helemaal onderin t ledikant komt te liggen dus misschien kan het wel met het dekentje dwars? Zal mijn schoonzus eens vragen hoe die het deed, want haar uk lag ook meteen in zo'n groot bed.

KD dat is al bijna je echo!! *O*

BB, hopelijk valt t mee, zijn ze bang voor zwangerschapssuiker?

Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren! :D O+
  zondag 20 januari 2013 @ 21:13:49 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121819388
Dat inderdaad Suiker, een dekbedje is te warm. Het gevaar van een lakentje zou zijn dat een kindje erin verstrikt kan raken...

Maar ik ga het inderdaad eens nazoeken en -vragen bij de kraamzorg.
pi_121819459
Kyara, wat een lieve man heb jij!

De mijnese heeft tijdens de verhuizing de standaard van het badje en bijbehorende accessoires weggegooid.. Heb op mp een nieuwe gekocht die hij nu dus even is ophalen.

Suiker, ik ben getest op zw diabetes. Nu 3x geprikt maar elke keer waren de waardes uitstekend. Nu dus donderdag de echo om te kijken hoe hij in de curves zit, vooral romp en hoofd zaten op de bovenste lijn qua curve. De rest van het lichaam waren gemiddeld. We zien het donderdag dus wel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door BarbaBientje01 op 20-01-2013 21:15:56 (dus) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121819917
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Morretje het volgende:

[..]

Weet je ook waarom? Mijne ligt nu nml wel onder een dekbedhoesje met dekens erin..
wat LB en suiker zeggen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121820580
Veel hersenen BB, dat moet het wel zijn! :)
  zondag 20 januari 2013 @ 21:31:09 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121820651
Soms duizelt het me echt met wat we nog moeten hebben (alles), wat er echt nodig is, wat wel en niet mag, waar je op moet letten enzo. Pffff :@.
pi_121820661
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Skoap het volgende:

[..]

wat LB en suiker zeggen.
Hm, ik mis blijkbaar de helderheid. Ik zie alleen maar dat een dekbedje niet mag, en LB zegt nog dat ze in een lakentje verstrikt kunnen raken.
  zondag 20 januari 2013 @ 21:34:32 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121820889
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hm, ik mis blijkbaar de helderheid. Ik zie alleen maar dat een dekbedje niet mag, en LB zegt nog dat ze in een lakentje verstrikt kunnen raken.
Volgens mij wordt in de gauwigheidje dekbedovertrekje automagisch gecombineerd met een dekbedje ;) terwijl ik het inderdaad had over de combinatie dekentje in overtrekje.

Waarom heb jij voor die combinatie gekozen?
  zondag 20 januari 2013 @ 21:39:16 #136
374977 eliis
Relativeer!
pi_121821192
Hoi ladies!

Gister is ze geboren, onze gezonde dochter! Ze woog bij de geboorte 3420 gram. Naam zet ik liever niet online maar stuur me een pm, dan laat ik het graag weten :)

Bevalling was heftig! Meer dan 2 liter bloed verloren dus een hele lage hb, bedrust en ijzerpillen. Moesten ook
een nachtje in het ziekenhuis blijven. Maar ons meisje is kerngezond en prachtig mooi en ik ben helemaal verliefd! O+
pi_121821249
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Volgens mij wordt in de gauwigheidje dekbedovertrekje automagisch gecombineerd met een dekbedje ;) terwijl ik het inderdaad had over de combinatie dekentje in overtrekje.

Waarom heb jij voor die combinatie gekozen?
Omdat het bij ons koud is op de kamer, en hij onder 3 dubbelgevouwen dekentjes ligt. Dat blijft niet netjes liggen elke keer met een lakentje.
pi_121821316
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef eliis het volgende:
Hoi ladies!

Gister is ze geboren, onze gezonde dochter! Ze woog bij de geboorte 3420 gram. Naam zet ik liever niet online maar stuur me een pm, dan laat ik het graag weten :)

Bevalling was heftig! Meer dan 2 liter bloed verloren dus een hele lage hb, bedrust en ijzerpillen. Moesten ook
een nachtje in het ziekenhuis blijven. Maar ons meisje is kerngezond en prachtig mooi en ik ben helemaal verliefd! O+
*O* gefeliciteerd met jullie dochter, eliis!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 20 januari 2013 @ 21:41:17 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121821331
Eliis, gefeliciteerd met je dochter!! *O*
pi_121821342
Eliis, van harte gefeliciteerd! Sterkte met aansterken na de bevalling en geniet volop van jullie dochter! *O*
E.
pi_121821404
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef eliis het volgende:
Hoi ladies!

Van harte met jullie meisje <3 ik wil dolgraag een pm! Lekker bijkomen en genieten nu, en geeft CK ook maar een knuffel van me !
  zondag 20 januari 2013 @ 21:42:29 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121821405
Eliis gefeliciteerd!! *O*

Hopelijk sterk je gauw aan en kun je volop genieten van je mooie meisje! *;
pi_121821421
Gefeliciteerd Eliis! Succes met aansterken!
pi_121822041
Eliis, gefeliciteerd met je dochter! Geniet ervan en kom lekker bij! Mag ik ook een pm'tje?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_121822072
Eliis dat klinkt heftig, maar gelukkig ben je nu aan t genieten! Kom lekker bij (als t lukt) en ik ga je nu gauw PM'en :)

En ik doelde inderdaad ook op dekentje in dekbedhoes mag wel, dekbedje in dekbedhoes mag niet. Dacht ik :)
  zondag 20 januari 2013 @ 21:57:16 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121822378
Nou, ik ben een rondje aan het googlen, en heb al een aantal kraamzorgsites gevonden die ook een dekentje in een overtrek afraden.

Morgen mn moeder maar even mailen of ze me dat artikel wil doorsturen :{
  zondag 20 januari 2013 @ 22:00:34 #147
378192 -mandy-
I am who I am
pi_121822562
Gefeliciteerd met je dochter Ellis!!!! *O* *O* *O*

Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_121822688
*O* Jaaaaa, daar is ze! Eliis en gezin, van harte gefeliciteerd met jullie kersverse meisje O+ Bijkomen van de bevalling en genieten!

En m'n dekentjes zijn zo mooi, die doe ik niet in een overtrek, gaat hier ook lekker met lakentjes enzo :)
  zondag 20 januari 2013 @ 22:03:34 #149
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_121822771
Gefeliciteerd Eliis! *O* *O* *O* Wat klink je gelukkig! O+ Deel je nog wel een foto met ons?
Knap maar snel op. :*

Ik wil ook wel een PM met de naam van het meiske! :+

Dames, ik ben ook wel benieuwd naar het verlossende antwoord mbt de vraag of je bij een mini wel of niet een dekentje in een dekbedovertrek mag frotten.
Scheelt me weer elke dag 5 keer neurotisch dat bedje opnieuw opmaken omdat het lakentje scheef zit. :')
A grand adventure has begun.
pi_121823005
Dekbedje wordt tot aan 2 jaar afgeraden. Dekbedovertrekje om het dekentje heen heb ik nooit iets over gehoord, ben wel benieuwd eigenlijk. Hier een slaapzakfan, vanaf een paar maanden oud tenminste. Kunnen ze zich niet bloot woelen. :)

eliis! Gefeliciteerd! O+
pi_121823009
Ellis gefeliciteerd!
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig!
pi_121823182
Ellis gefeliciteerd met je dochter. Ik wil graag een pm ontvangen.
pi_121823350
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Leuke slaapzakjes inderdaad!
pi_121823516
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
pi_121823760
*O* *O* *O* eliis van harte met je dochtertje *O* *O* *O*
pi_121823820
Ellis gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O*
pi_121823834
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
Babyjongetjes zijn dan ook de bom. O+
  zondag 20 januari 2013 @ 22:30:49 #158
259886 pessie
pi_121824585
Eliis van harte gefeliciteerd met je dochter *O*
Pm graag!
pi_121826627
Ik reageer even in delen, maar anders weet ik het niet meer.

Allereerst een *O* voor de 18 weken van Elmo en daarbij ook mijn eigen 28 weken. Ik vind het zó lief dat je steeds ook aan mij denkt en jullie al voor me jompelen terwijl ik er zelf nog niets over gezegt heb O+ Doet een mens goed.

Suiker, lijktme stug dat ik harder ga dan jij, maar ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik had het bijde zwangerschap van eva ook steeds dat ik bang was om ingehaaldte worden 8)7 lekker onmogelijk natuurlijk, maar was zo'n gek gevoel.

As :D wij hadden dezelfde avond uit. We hebben misschien wel in buurt van elkaar gezeten zonder het te weten. Welke film zijn jullie geweest en waar heb je gegeten?
pi_121827005
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

En *O* voor danic en elmo! :)
pi_121827365
Eliis *O* *O* *O*
Van harte meis! Nu eerst bijkomen en aansterken en ondertussen lekker genieten van je mooie meisje.
En ik wil ook wel een pm met haar naam.
  zondag 20 januari 2013 @ 23:22:57 #162
381212 Gulara
From the future
pi_121827475
Niet alles bijgelezen, maar halverwege ingehaakt (anders wordt m'n notitieblok zo vol ;) )

Vervelend van de dikke voeten en enkels dames. En rot dat je dan inderdaad van die nare Nuggs moet aanschaffen. Hier struikel je over de Uggs winkels en daar zitten wel mooie exemplaren tussen, maar die passen dan weer niet om dikke pootjes. -O-

Lieve k'nientjes O+ Kleurdoos.

Barbabientje lekker opgeschoten met alles. *O* Fijn als je weer eea kunt afstrepen. En 32 weken! *O*

Kyara 33 weken! *O* En een schone voorruit.

En natuurlijk:

*O* Eliis gefeliciteerd met je dochter! *O* Nu lekker bijkomen. :*

Ik heb het halve weekend op bed doorgebracht. Zaterdag was is enorm duizelig en moest dus van alles afzeggen uit angst om midden op straat knock out te gaan. The horror!
En gisteren voelde ik me zo beroerd. Dat ik pas om vier uur m'n bed uit kwam. Aan het einde van de dag ging het weer stukken beter. Word ik vanochtend wakker, knallende koppijn! Echt hoor. -O-
Hoop dat de paracetamol hun werk gaan doen, want ik wil vandaag wél iets zinnigs met m'n dag doen ipv in bed bivakkeren. Heb als stok achter de deur zojuist m'n beddengoed in de was gedaan. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 23:23:42 #163
381212 Gulara
From the future
pi_121827513
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef L-E het volgende:
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

O+
  zondag 20 januari 2013 @ 23:24:39 #164
381212 Gulara
From the future
pi_121827557
En ik zie dat ik de mijlpalen van Danic *O* en Elmo *O* gemist had.
pi_121827569
Jompels zijn tof O+

En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..

Ik schrijf erover en de kleine gaat weer tekeer O+ Op mijn scheurkalender stond dat ze al een ritme ontwikkelen en nu ik erover nadenk klopt het wel, hoewel ik me afvraag of het niet eigenlijk door mijn eigen ritme komt.. Morgen maar eens kijken of hij tijdens een werkdag op dezelfde tijden wakker is als tijdens een vrije dag!
pi_121827617
Ik zat vanavond in de bioscoop en er was weer een interne verbouwing aan de gang. Toen ik mijn hand op mijn buik legde voelde ik ineens heelduidelijk contouren. Kan het niet exact thuisbrengen, maar het was een armpje of beentje wat ik vast had. Denk zelf een armpje O+
Maar het is wel een pittige dame en beweegt heel anders dan eva. Die duwde en schopte echt, zonder pijnlijk te zijn.
Deze dame doet me nu al regelmatig pijn en lijkt echt door mijn buik naar buiten te komen. Ook het dansen opmijn blaas en het recht naar beneden schoppen kende ik nog niet :X

Heb een begin gemaakt met het uitzoeken van een geboortkaartje en heb nu een top 9. Ben er over aan het denken om bij diverse sites de poefdrukjes te bestellen en dan thuis te kiezen. Je mag per site max 3 proefdrukjes gratis aanvragen.
Weet iemand dat toevallig, die 3 proefdrukjes, is dat per account of per zwangerschap?
pi_121827725
Oh en Gulara beterschap! :*
pi_121829887
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
pi_121832268
Goedemorgen! O+ Even snel de laatste posts gescand..

Eliis, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Klinkt als een heftige bevalling, maar je klinkt ook heel gelukkig O+ Ik hoop op een voorspoedig herstel en geniet ervan!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
Dat is ook een mijlpaal! *O*

Nog even jompelen voor de andere mijlpalen die ik voorbij zag komen, o.a. L-E en danic *O*

Gulara, beterschap, dat klinkt wel heel naar... Hoe staat het met je bloeddruk en je hb-gehalte?

Ik merk echt dat mijn humeur de baby beïnvloedt. Vrijdag had ik een supergestresste dag, dan beweegt ze ook gewoon veel minder. Gisteren een dagje heerlijk niks gedaan en dan zet ze m'n hele buik weer op stelten O+ Voel me op zo'n drukke dag wel behoorlijk schuldig, maar soms kun je de stress nou eenmaal niet vermijden... Kan verder nog weinig kaas maken van hoe ze in m'n buik ligt, zometeen weer controle bij de vk, wellicht dat die me wat wijzer kan maken :).
pi_121832272
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
pi_121832289
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:02 schreef As1981 het volgende:
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
Ah nee, dan hebben we elkaar niet kunnen zien. Wij zijn naar Django unchained geweest om 16.45 en daarna bij de beren gaan eten. Flm duurde bijna 3 uur :')
Hier zo ook douchen en op controle bij de vk.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:29:32 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832392
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren!
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik :D
  maandag 21 januari 2013 @ 07:33:57 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832419
Elliis, van hart gefeliciteerd met jullie dochter *O*
Ik wens je een spoedig herstel en geniet vooral!

L-E, wat lief *O*

Gulara, beterschap! Is niet fijn :*

Hier inderdaad 33 weken vandaag *O*
En BB is 32 weken *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 07:39:02 #174
381212 Gulara
From the future
pi_121832451
Dankjewel dames, maar de paracetamol heeft z'n werk gedaan (dat wordt nog wat als die straks ook 'verboden' wordt) en ik voel me vandaag verder prima! *O*

Ik zag wat dames die naar de film waren geweest. Reageert jullie baby ook zo op de harde geluiden in de bioscoop? Die van mij beweegt dat echt heel veel. Ik weet niet of ie het nou vervelend vindt, of dat het genoeg gedempt wordt?
pi_121832492
Kyara *O* 33 weken en zo fijn dat ze nog goed zitten (op de ligging na dan)

En barba 32 weken *O*

3390 is keurig. Yaro was 3330. Deze wordt iets groter geschat.

Gulara de baby reageert wel alleen het echte schoppen is hier voorbij het is meer gedraai en geschuif maar dat voel ik flink.

Fijn dat je, je wat beter voelt.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:56:00 #176
381212 Gulara
From the future
pi_121832577
Oh mèn, na al jullie goede verhalen over vla tegen het maagzuur, besloot ik vandaag vol goede moed wat custard (the next best thing) te kopen. :Y)
How wrong was I! :'( -O- :r
pi_121832596
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef Suikertante het volgende:
En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..
Hij vond het tof! :) Het was gisteravond laat in bed, dus hij mompelde tegen mijn buik nog wel iets van dat het 'eigenlijk bedtijd is he'. :D

Baby trapt echt superkrachtig, weet nu zeker dat dat de beentjes zijn die ik voel. Kan me niet voorstellen dat die armpjes al zo sterk zijn.
pi_121832612
Gulara, ja ze was flink druk gisteravond en ik voelde zelfs eenarmpje of beentje ineens. Echt de hele lengte. Maar mijn dame is altijd druk 's avonds dus ik kan niet echt zeggen dat het nu in de bioscoop erger was dan anders.
pi_121832625
wij hebben bij Lex altijd een wollen dekentje in een ledikanthoes gedaan. Het is echt geen probleem hoor, had ik t bij elin ook maar gedaan, pokkelakentjes, schopte ze steeds los ook.
pi_121832650
Eliis gefeliciteerd!!!

Hier nog niks. Stom is het dat ik gewoon elke dag teleurgesteld wakker word omdat er weer niks gebeurd is!!
pi_121832664
Ik heb dit keer trouwens een duodeken met overtrek.
  maandag 21 januari 2013 @ 08:14:49 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832714
MeNicole, kan ik me wel voorstellen. Zeker omdat ze al zo vroeg zijn begonnen met strippen en dan loop je nog overtijd. Beetje dooddoener, maar het duurt nu echt niet lang meer :*
pi_121832805
Voor de mijlpalen *O*

En succes bij de controles :*

Gulara beterschap, dat klinkt niet fijn :*

MeNicole :*

Hier is het vannacht behoorlijk los gegaan, had om de 10 a 15min lichte weeen. Dacht echt dat het ging gebeuren, moest ze echt wegpuffen, en toen zakte het af.

Vanmorgen bij het afvegen een heel klein beetje roze en weer een paar lichte weeen gehad maar niets om te timen so far, voelt wel heel spannend nu :X

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 08:23:18 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 08:27:20 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832854
Oh spannend Logi!!!!
Hoop voor je dat het doorzet. Ook al is het nog wat vroeg gezien je termijn maar daar was je sowieso al op voorbereid. En zoals het nu gaat is het ook niks natuurlijk. :*
pi_121833013
Eliis, gefeliciteerd met jullie dochter!

Yay voor de mijlpalen van Danic en L-E, en ook de 100 dagen van Suiker!

Logi, klinkt spannend! En het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, want ik weet er niks van, maar als je lichte weeën al moet wegpuffen, wat kan je dan nog doen tegen zware weeën? :o
Home is where the O+ is...
pi_121833061
Meld met baby in buik.

MeNicole, :* herkenbaar hoor. En ik ben nog niet eens voorbij mijn ud. Alleen heel nieuwsgierig.

Logican, spannend. :*

Gulara beterschap. Gelukkig dat je jezelf weer wat beter voelde

*O* voor alle mijlpalen
pi_121833107
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik :D
:D joh! Ja het zegt ook niks eigenlijk hè. Hij heeft zo'n lekker rond koppie! Maar dat had ik ook, en mijn geboortegewicht was ook normaal. Enne.. ^O^, ook voor BB!

Gulara, wat fijn dat de PCM heeft geholpen!

L0t Als ik werk voel ik de mini ook minder, ik denk toch ook omdat ik blijf bewegen. Het schijnt toch ook dat je ze dan in slaap schommelt? Als ik ga zitten wordt hij dan wel meteen wakker.

As leuk dat je avond gezellig was! De bios trek ik niet meer zo goed, dat zitten. Dus hier zijn de filmavondjes voornamelijk thuis.

Succes bij de VK (weet niet meer wie)!
pi_121833651
*O* L-E wat leuk dat je vriend de baby heeft gevoeld O+

*O* 32 weken voor Barbabientje!

*O* 33 weken voor Kyara!

:* Beterschap voor Gulara.

*O* Nog 100 dagen voor Suiker! Leuke mijlpaal, bij mij was die op 31 december :)

Logician, spannend hoor, ook met het oog op je eerdere bevallingen, het zou zomaar kunnen!
  maandag 21 januari 2013 @ 09:23:36 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121833707
Goeiemorgen :W

Logi, dat klinkt wel als voorwerk toch? :o spannend inderdaad! Het is nog wat vroeg, maar ik hoop toch wel voor je dat het begonnen is hoor :*
pi_121833794
Logi! Dat klinkt toch wel als serieus voorwerk hoor, hoop het iig wel voor je. Het wordt nu wel eens tijd om te kunnen genieten he. :*

Suiker & L0t: hier ook actie in de buik als ik rustig ga liggen, met name 's avonds laat. We wiegen ze in slaap door onze bewegingen, lees ik overal. Ik denk zelf dat babies gewoon zo geprogrammeerd zijn dat ze wakker en actief zijn als mama wil slapen. :+

Mijlpalen! *O*
pi_121833841
Logi ik had je bericht gemist!! :o Wat superspannend! Je lichaam is het misschien zat.. Hoewel het vroeg is hoop ik dat dit geen fase is die nog dagen duurt en dat het misschien toch doorzet!
pi_121833901
Dat kan nog niet hoor Logi, wie spamt dan deze reeks vol?! :(

Leuk he LE, dat je nu ook samen met vriend kan voelen en dat kan delen O+ Zaterdag was kruimel echt superdruk, mn hele buik golfde en we hebben sochtends gewoon nog een uur in bed gelegen naar mn buik gekeken en beetje teruggeduwd. Zo leuk O+

Ow wat hoor ik nu op het nieuws, flesvoeding op rantsoen?! Aziaten schijnen ons land leeg te kopen :o
Sarcasme. Herken het.
pi_121834004
Zo terug van de controle. Weer helemaal goedgekeurd. Dat ik het zo bloedverziekend heet heb is vervelend maar zo lang mijn bloeddruk netjes is en ik geen andere klachten heb is dat ook het enige.

Verder hebben ze nu standaard hypoallergeen dus dat hoeven we niet mee te nemen.

Dan heb ik alleen nog een vraag. Ze vertelde vandaag dat de uiterlijke inleid datum 41 weken is hij benoemde dat de controle over 2 weken de laatste controle is. Mits ik niet bevallen ben.
Nu vraag ik me dus af of ik daar nog een keus in heb of dat als het zh dus zeg 41 is de max ik daar in mee moet. Misschien is het helemaal niet aan de orde en als het niet verantwoord is prima. Maar wil graag weten of ik een keus zou hebben aangezien een natuurlijke bevalling mijn voorkeur heeft.

Oh en hij ligt vast. Er werd gevraagd of hij al vast lag. Dus ik gaf aan dat hij wel diep lag maar ik niet wist of hij ook vast lag. Zijn antwoord, nou dat weet ik wel. Die ligt heel vast.
pi_121834025
Ik zie dat ik op mijn telefoon toch over dingen heen lees. Dus nog even een inhaalslagje:

L-E wat lief O+
Hier was vanmorgen mijn buik aan de linkerkant keihard en aan de rechterkant zacht. Dat voelde mijn vriend ineens. Misschien ligt ie dan wel met zijn lijfje links en met de beentjes rechts, daar voel ik hem ook veel bewegen namelijk! Echt leuk dat je zo steeds meer kan voelen O+

MeNicole, je wordt ook steeds nieuwsgieriger natuurlijk! En wij ook ;)

Spirit, als ze er maar vanaf blijven! :D

As, fijn dat je bent goedgekeurd! Ik heb geen idee wat de protocollen zijn wat betreft bevallen met hoeveel weken..
pi_121834045
Logi wat spannend. Ik hoop aan de ene kant dat het doorzet want je heb genoeg te verduren gehad. Of dat het in ieder geval niet aan blijft rommelen. Moet je hier nu ook voor bellen? Weeen voor de 37 weken zijn altijd een reden om te bellen toch?
pi_121834069
*O* Ellis gefeliciteerd met jullie dochter *O*

*O* voor de mijlpalen van Kyara en Barbabientje ( hopelijk niemand vergeten :@ )

O+ suiker nog maar 100 dagen! net even op mijn appje gekeken en ik hoef nog maar 37 dagen :o

Logi, spannend! Hoop je zelf dat het door gaat zetten? kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is, liever nog een paar weekjes voor je kleintje, maar voor jezelf is dit ook geen doen meer...
Gelukkig heeft je kleintje al een hele mooie termijn gehaald en zijn er straks een heleboel goede artsen en verpleging die er voor gaan zorgen dat je kleine meisje snel naar huis mag :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121834099
Suiker gaaf he als je dat zo kan voelen dat verschil.
En vergeet nog te *O* voor jou 100 dagen.
pi_121834103
Gisteren trouwens voor het eerst gekeken naar dat programma op sbs over premature babietjes. Tranen met tuiten, zo mooi gedaan die serie.
Sarcasme. Herken het.
pi_121834134
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:

Jij hebt dus ook een eigenwijsje? Hier ligt de kleine meid ook in stuit... en ze loopt 1,5 week voor op de groei. Donderdag hebben we ook een liggings echo, als ze dan nog in stuit ligt, gaan we kijken of een draaipoging mogelijk is :)
pi_121834145
indrukwekkende serie he? vind het zo bijzonder om te zien...
pi_121834150
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst gekeken naar dat programma op sbs over premature babietjes. Tranen met tuiten, zo mooi gedaan die serie.
Ja, is dat een aanrader? Ik vind sowieso prematuren en alles er omheen heel interessant, maar nu ik zwanger ben ook vaak een tikje beangstigend.

Flesvoeding op rantsoen? Ik heb borsten, gelukkig. :7
pi_121834166
klumsy, nog maar 37 dagen, mijn hemel :o
pi_121834202
As :*

En ik heb nog niet gekeken, ik ben bang dat het niet kan tippen aan One Born Every Minute (de Britse serie) O+ O+
Heb het trouwens wel opgenomen dus ik kán nog gaan kijken! Ik vond One Born ook nog wel heel feelgood, is dit programma dat ook wel?
  maandag 21 januari 2013 @ 09:51:33 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834205
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
klumsy, nog maar 37 dagen, mijn hemel :o
Ja dat klinkt wel even he? :o

Ik 69 8)7
pi_121834211
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef As1981 het volgende:
Dan heb ik alleen nog een vraag. Ze vertelde vandaag dat de uiterlijke inleid datum 41 weken is hij benoemde dat de controle over 2 weken de laatste controle is. Mits ik niet bevallen ben.
Nu vraag ik me dus af of ik daar nog een keus in heb of dat als het zh dus zeg 41 is de max ik daar in mee moet. Misschien is het helemaal niet aan de orde en als het niet verantwoord is prima. Maar wil graag weten of ik een keus zou hebben aangezien een natuurlijke bevalling mijn voorkeur heeft.
Wat ik heb begrepen verschilt het protocol per ziekenhuis. In het verleden lieten ze vrouwen hier tot aan 43 (!) weken lopen, terwijl andere ziekenhuizen dat idioot vonden. Boeiende vraag wel, ik wil ook niet ingeleid worden tzt als ik overtijd loop. Maar tot hoe lang is dat verantwoord? Geen idee. Ze kunnen je moeilijk dwingen je te laten inleiden, lijkt me. Maar zou wel willen weten wat hun overwegingen zijn om uiterlijk bij 41 weken in te leiden.
  maandag 21 januari 2013 @ 09:52:45 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834230
As, ik denk trouwens dat je (mits geen spoed enzo) altijd nog zelf de beslissing mag nemen over wel of niet inleiden?

Maar ik zou het wel nog even navragen, hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
pi_121834307
ja bizar he? en dat is dan als je van 40 weken uitgaat...
zelf heb ik het idee dat ze eerder zal komen, maar dat komt misschien door de vorige zwangerschap... zelf heb ik steeds 15 februari in m'n hoofd, dat is gewoon al over 25 dagen al :o

Maar eerst donderdag maar even afwachten, hopelijk is de kleine meid zelf gedraaid, maar verwacht het niet...
pi_121834314
Ik heb de vraag ook even via pm bij mignonne neergelegd. Diegene die ik vanmorgen had gaf alleen aan dat verloskundige wel voorbij de 41 mogen maar in het zh niet. Toen ik aangaf dat ik hoorde dat het onder de loep ligt reageerde hij daar verder niet op.
Heb het ook zo gelaten want voorlopig niet aan de orde, maar wil inderdaad weten waar ik sta tegen die tijd.
pi_121834315
LB 69 is ook al snel O+
pi_121834350
@ suikertante, misschien dat ik er anders naar kijk, maar ik vind het wel "feelgood" tot nu toe geen nare verhalen gezien... nouja het is natuurlijk erg genoeg allemaal, maar het is mooi gefilmd en de afloop is tot nu toe ook goed
  maandag 21 januari 2013 @ 10:00:29 #211
259886 pessie
pi_121834396
*O* voor alle mijlpalen!
Ik ben zelf over 1 maand precies aan de beurt :o . Ik begin me af te vragen of ik er dan klaar vo o r zal zijn...

Klumsy ik hoop dat je verrast wordt en dat ze goed ligt. De mijne is ook nog een tijd aamn het draaien geweest en ligt nu goed en die van fieder ligt gelukkig ook opeens goed :*

AS, fijn d a t je beeb vast ligt! Wat apart trouwens dat je pas over 2 weken weer op controle gaat, hier moet ik vanaf volgende week elke week. Wat betreft die 41 weken, dat wordt in sommige ziekenhuizen gewoon gedaan. Misschien heeft het te maken metje medische indicatie?

Logi wat spannend zeg! Als ik jou was zou ik wel even bellen, in principe zijn dit premature weeen envje hebt licht bloedverlies. Kan gewoon verstrijken van de bmm zijn, maar misschien wel handig voor het ziekenhuis om te weten?

Pfff, ik kom eindelijk bij, ik heb Nathan lopend naar de peuterspeelzaal moeten brengen vanwege de sneeuw. Ijs en kou vind ik prima maar die sneeuw hadden julllie mogen houden daar in het zuiden en westen :P
pi_121834423
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:58 schreef klumsy het volgende:
@ suikertante, misschien dat ik er anders naar kijk, maar ik vind het wel "feelgood" tot nu toe geen nare verhalen gezien... nouja het is natuurlijk erg genoeg allemaal, maar het is mooi gefilmd en de afloop is tot nu toe ook goed
Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeft :') Vriend wilde dat ik iets anders ging kijken, die dacht dat ik er heel verdrietig van werd maar ik vond het juist zoooo mooooiiiiii en lief allemaal O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:02:15 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121834440
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:38 schreef Cwen het volgende:
Eliis, gefeliciteerd met jullie dochter!

Yay voor de mijlpalen van Danic en L-E, en ook de 100 dagen van Suiker!

Logi, klinkt spannend! En het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, want ik weet er niks van, maar als je lichte weeën al moet wegpuffen, wat kan je dan nog doen tegen zware weeën? :o
Harder puffen :)

Eliis, enorm gefeliciteerd!! *O* Wens je een voorspoedig herstel, dat is wel heel veel bloedverlies :X veel geluk met de kleine!

Jeetje Logi, wat spannend zo :*
3!
pi_121834461
Ow Eliis gefeliciteerd met jullie dochter O+

Zomaar gemist :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:04:29 #215
259886 pessie
pi_121834487
Ha inca, jij hier! :P hoe gaat het met je mooie meisje?

Cwen, gelukkig leer je puffen op een cursus, welke dan ook.
pi_121834497
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeft :') Vriend wilde dat ik iets anders ging kijken, die dacht dat ik er heel verdrietig van werd maar ik vond het juist zoooo mooooiiiiii en lief allemaal O+
Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig! O+
pi_121834534
Nee dat soort dingen zijn nog niet aan hem besteed. Het is voor hem nog redelijk een ver-van-mijn-bed-show. Grappig trouwens Suiker dat je zei dat je nog 100 dagen moest, dat is precies het argument dat ik van het weekend aandroeg om aan te geven dat ze echt al HEUL SNEL komt. We moeten nog zoveel doen :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:06:43 #218
95408 Incantrix
pi_121834536
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
Ha inca, jij hier! :P hoe gaat het met je mooie meisje?

Cwen, gelukkig leer je puffen op een cursus, welke dan ook.
Ohai :) Isabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje O+ sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
3!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:08:51 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834585
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ohai :) Isabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje O+ sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
Fijn om te lezen!! O+

En hoe gaat het met jou? Al weer wat mobieler of gaat dat niet zo snel?
  maandag 21 januari 2013 @ 10:13:33 #220
95408 Incantrix
pi_121834699
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Fijn om te lezen!! O+

En hoe gaat het met jou? Al weer wat mobieler of gaat dat niet zo snel?
Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelen ;)

Met jou alles ok?
3!
pi_121834747
Isabel O+ Ik vind het zo'n mooie naam!
En je klinkt alsof ze er al vier maanden is! Candida of wat voor schimmels dan ook zijn stom. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!

Spirit, bij mij wisselt dat gevoel heel erg! Soms voelt het alsof het er al heel snel is, maar omdat ik de enige ben die dat vind dim ik mezelf dan een beetje. Ik ga eerst nog op vakantie, en als ik terug kom eind februari denk ik dat ik ineens haast krijg. Dan heb ik nog zo'n 9 weken!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:16:08 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834774
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelen ;)

Met jou alles ok?
Wauw! Dat gaat snel dan ineens! Matig van die eczeem/schimmel wel :X

En is het goed geweest zo ja? Nou je hebt een mooi gezinnetje zo! :Y Lekker genieten *;

Oh en hier gaat t goed hoor :Y Ben nu ff ziek thuis, maar dat is gewoon dat rondgaande virusje... Verder ben ik lekker blij :) en heb nog steeds bijna geen kwalen, los van af en toe wat pijnlijk bekken.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:18:07 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121834819
Eliis, van harte gefeliciteerd, daar is ze dan toch eindelijk! Geniet van je kraamtijd en ik hoop dat je snel zal herstellen.

Ik wil ook wel graag een pm met haar naam. ;)

Logi, spannend hoor!

As, hier in mijn ziekenhuis leiden ze in met 42 weken mits de conditie van moeder en kind nog prima is. Eerder eigenlijk niet en zou voor mij ook niet hoeven, al is 42 weken lang.....deze mag van mij gewoon met 40 weken komen.

Ow en *O* voor mijn eerste mijlpaal, 12 weken vandaag! :D
  maandag 21 januari 2013 @ 10:20:16 #224
259886 pessie
pi_121834871
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Heerlijk dat dat zo goed gaat. Rot van je schimmel! Zit je nu niet op te wachten.
Gaat best goed hoor! Wat kortademig en ik kan helaas minder dan mn hoofd wil, maar goed, nog maar een maand!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:21:47 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834906
12 weken voor juud! *O* fijn!!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:23:16 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834943
En pessie, dat klinkt ook wel: nog 1 maand! :D

Ik vind het schakelen tussen weken en maanden best lastig, raak steeds helemaal in de war als iemand vraagt hoeveel maanden ik nou ben :')
  maandag 21 januari 2013 @ 10:26:48 #227
259886 pessie
pi_121835021
Juud dat is een mooie mijlpaal! Had jij nou vandaag ook een echo? Of ben ik in de war met iemand anders?

Ik heb aangegeven 41 weken geneg te vinden. Vruchtwater "houdt niet over" en bij Nathan kan ik me ook maar heeeel weinig vruchtwater herinneren. Durf dus echt niet langer. Ga volgende week de bevaling doorspreken, kan ik meteen even het wat te doenbij overtijd gaan bespreken. Ook maandag weer groeiecho dus kan ik de gyn ook even vragen wat zij ervan denkt. Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
pi_121835022
*O* 12 weken voor Juud!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dat klinkt wel even he? :o

Ik 69 8)7
O+

Ik heb altijd het idee dat jij mijlenver op mij voorloopt, maar het is precies 10 dagen dus, want ik moet er nog 79 tot aan de uitgerekende datum!

En het gaat snel ja! Minder dan 3 maanden inmiddels, ik kan het me nog niet voorstellen, voorlopig vind ik het zwanger zijn super fijn dus dat mag van mij nog wel even duren! Al ben ik soms natuurlijk ook erg nieuwsgierig en ik droom steeds vaker dat ik beval :D
  maandag 21 januari 2013 @ 10:28:14 #229
259886 pessie
pi_121835058
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
En pessie, dat klinkt ook wel: nog 1 maand! :D

Ik vind het schakelen tussen weken en maanden best lastig, raak steeds helemaal in de war als iemand vraagt hoeveel maanden ik nou ben :')
Vandaag is het makkelijk voor mij, ik ben 8 maanden :+ . Maar ik snap je punt heel goed. Ik zeg dan gewoon het aantal weken, mogen ze zelf gaan rekenen.
pi_121835096
Wow Pessie, nog maar 1 maand! Dat klinkt al echt heel dichtbij! Dat is bij mij wanneer ik jarig ben :)
  maandag 21 januari 2013 @ 10:30:56 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121835140
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
Volgende week! :o

Beter nog ietsje langer blijven zitten baby! :*
pi_121835155
Juud mooie mijlpaal.

Pessie dan heb ik me niet goed verwoord. Ik moet volgende week ook op controle maar de afspraak die over twee weken staat is dan de laatste. Ik moest eigenljk vorige week ook maar dat was niet in te plannen.

Jammer van die schimmel inca maar wel fijn dat isabel het zo goed doet.
pi_121835177
Pessie ik hoop voor jou niet op volgende week.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:35:54 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121835279
Goedemorgen!

Laatste post voor we richting de beurs gaan, dan zal ik af en toe binnenvallen en niet op iedereen kunnen reageren. Sorry daarvoor alvast :). Het is ff niet anders.

*O* voor de mijlpalen van Kyara, barbabientje, Suikertante en Juud!

Logi :o. Heb je de vk al gebeld?!

As, fijn dat 'ie vast ligt :Y. Hoop dat je niet zo lang door hoeft te lopen.

Ik ben zoooo jaloers op al die beweging die jullie voelen. Hier na dat ene plopje (wat ik zelf dus toch was denk ik), niets meer gemerkt -O-. Ik ben echt zo ongeduldig :@ ;(. M'n buik lijkt ook kleiner enzo en ik sla gelijk weer in de twijfelmodus 8)7 .

Nouja, komende dagen te druk om me druk te maken.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:36:19 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121835291
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Juud dat is een mooie mijlpaal! Had jij nou vandaag ook een echo? Of ben ik in de war met iemand anders?

Ik heb aangegeven 41 weken geneg te vinden. Vruchtwater "houdt niet over" en bij Nathan kan ik me ook maar heeeel weinig vruchtwater herinneren. Durf dus echt niet langer. Ga volgende week de bevaling doorspreken, kan ik meteen even het wat te doenbij overtijd gaan bespreken. Ook maandag weer groeiecho dus kan ik de gyn ook even vragen wat zij ervan denkt. Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
Nope, ik heb afgelopen dinsdag al de tweede echo gehad, met daarop een hupsend kindje. O+
  maandag 21 januari 2013 @ 10:36:43 #236
259886 pessie
pi_121835304
Ah ok, zuurstof gebrek in mn hersenen denk ik a s :P .

Ik hoop ook op niet volgende week, ik heb het kindje besteld tussen 17 en 22 februari :+
Manlief is overtuigd dat het er is voor of op zn verjaardag de 15de. Maar volgende week kunnen we wel een datumtweeling doen :+

Haha belle, ik ben uitgerekens op jouw verjaardag? 21ste.
pi_121835382
Veel succes op de beurs deze week Xcuz_Me!

Pessie, ik bedoelde net: Ik ben 10 maart jarig, en dan is het voor mijzelf nog precies 1 maand tot de uitgerekende datum van m'n baby! Je bent wel bijna gelijk uitgerekend met mijn moeder van mij ;) (Die was 29 jaar geleden op 19 februari uitgerekend.)
Tussen 17 en 22 februari klinkt als een goede week voor jouw baby! Ik duim alvast met je mee :)
  maandag 21 januari 2013 @ 10:40:37 #238
95408 Incantrix
pi_121835417
Suiker, het voelt ook alsof ze er al heel lang is, zo van 'ze is waar ze hoort te zijn' O+ en ja man, dat is echt ff minder, ik heb zalf maar het blijft zich uitbreiden -O- na mijn vorige bevallingen had ik ook telkens zulke shizzle en dat is wel echt een downer zeg maar. Maja, ik weet dat het overgaat :P

LB, je klinkt ook heel blij! Beterschap wel, virussen enzo hakken er wel veel erger in als je zwanger bent :* en ja, ons gezin is compleet zo. Hóe hard ik ook nog ga rammelen, rationeel kan ik niet meer voor mezelf verantwoorden daar ooit nog aan toe te geven. En na 2 jaar bijna onafgebroken zwanger zijn is het ook wel heel fijn nu mijn lijf weer terug te hebben en te weten dat ons verdriet nooit helemaal weg zal gaan om wat er gebeurd is, maar wel in het verleden zal blijven nu.

Pessie, jaaa, nog even! En wat is die kortademigheid irritant he? Superbeperkend! Benieuwd naar je baby hoor! :Y

Thnx As! En jij GL met de laatste loodjes he? :*
3!
pi_121835537
Incantrix, wat goed om te horen dat het allemaal fijn gaat met Isabel O+ Jammer van de schimmel -O-
Heftig, van die afgelopen twee jaar, het is nu mooi zo, ik kan me dat heel goed voorstellen. Je hebt een koningskoppel en een engeltje O+ :*

Hier trouwens gisteren voor het eerst echt een (klein) nat plekje in mijn pyjama op tepel hoogte :D
  maandag 21 januari 2013 @ 11:04:17 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836159
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Incantrix het volgende: te weten dat ons verdriet nooit helemaal weg zal gaan om wat er gebeurd is, maar wel in het verleden zal blijven nu.
Boh, kippenvel..... ;( :*
pi_121836202
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:44 schreef bellelena het volgende:
Incantrix, wat goed om te horen dat het allemaal fijn gaat met Isabel O+ Jammer van de schimmel -O-
Heftig, van die afgelopen twee jaar, het is nu mooi zo, ik kan me dat heel goed voorstellen. Je hebt een koningskoppel en een engeltje O+ :*

Hier trouwens gisteren voor het eerst echt een (klein) nat plekje in mijn pyjama op tepel hoogte :D
Lekkere verhalen :D

Wel fijn dat er hier open over gepraat kan worden :) Die schimmel... schijnt dat dat veel voorkomt bij zwangere vrouwen, maar je hoort er eigenlijk nooit wat over tot een zwangere vriendin me laatst bekende er al sinds het begin van haar zwangerschap mee te lopen en ik beken ook :@ Erg vervelend.

En qua lekken meld ik mij ook :') Heb uit voorzorg van die pads gekocht mocht het erger worden, want je hebt het echt niet door als het gebeurt. Zou zo lullig zijn als je ineens met een nat tshirt rondloopt ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_121836364
Over inleiden. Hier doen ze ook bij 41 weken. Dat valt bij mij in het weekend en dus wilden ze eventueel vrijdag doen. Maar hoe graag ik ook wil bevallen we wachten tot eind volgende week. Maar ga nog steeds van woensdagnacht/donderdag uit.
pi_121836424
Inca ik ben Miss Schimmelinfectie *)
Ik had er eerst bijna elke cyclus wel een keer last van, maar sinds ik een jaar of 23 was is het redelijk onder controle. Alleen als ik ziek ben, heel moe, dat soort dingen, komt het nog wel eens op. En ik kan me voorstellen dat een bevalling ook wel wat kan aanrichten ja!
Als je het voelt aankomen helpt het om een tampon in de zo puur mogelijke yoghurt te dopen en in te brengen, binnen een kwartiertje heeft je huid alles opgenomen en kan hij alweer uit. En het is heerlijk verkoelend (haha, ja sorry, maar het is echt zo!). Maar ik kan me voorstellen dat je na een bevalling liever even niks inbrengt daar ;)
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:32 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836475
Oei, ja dat lijkt me heel naar dames! Ik dacht een tijdje geleden iets te pakken te hebben, maar dat is iig vanzelf weer weggegaan.

Lekken doe ik nog niet, zou ik best willen, maargoed... ze hebben nog eventjes om zich klaar te maken nietwaar. Ze worden wel weer zwaarder, dus er gebeurt wel wat :Y

XM, succes deze week! Loop jezelf niet voorbij he! En die bewegingen... dat zal m deze week dan misschien ook niet worden, maar het komt heus!! :*
Ik verwachtte het steeds 's avonds in bed, maar voelde de eerste beweging toen ik uitgezakt op de bank bij een vriendin zat :D En nog steeds laat mn meisje stevig van zich horen als ik achterovergeleund zit :')
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:58 #245
259886 pessie
pi_121836487
Spirit ben je er wel mee naar de huisarts gegaan. Je kindje heeft een grotere kans op spruw als je je schimmel niet behandelt.
pi_121836528
De vk zei mij dat schimmel ook voor een onrustige baarmoeder (krampen en harde buiken) kan zorgen. :)
  maandag 21 januari 2013 @ 11:15:24 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121836542
:O

ik ging om half 9 ook nog even terug naar bed (M is op het kdv). En toen was het 2,5 uur later :D

Juud mooie mijlpaal! *O*

Ik moet nog 49 dagen maar dat is tot 40 weken.....

In principe nog maar 5 weken hier :o
  maandag 21 januari 2013 @ 11:16:15 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836577
Lekker Kyara! Goed uitgeslapen nu? ^O^
En 5 weken, whoa.......!
pi_121836716
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig! O+
One Born every minute?

Net nog naar zitten kijken en ik krijg ook een brok in mijn keel. Heb mij verder voorgenomen eens echt meer informatie te lezen en in mij op te nemen. Heb het gevoel dat ik nog niets weet. -O-

Trouwens, hebben jullie ook (nog) zo'n moeite met bepaald eten? Ik kan slecht tegen warm eten op het moment. Aardappels, vlees. Blegh! Steeds kokhalzen na een aantal happen en gewoon amper genieten ervan. Probeer het wel, maar soms als ik het alleen maa ruik krijg ik al kotsneigingen.
En juist nu moet ik extra gezond eten. :(
  maandag 21 januari 2013 @ 11:22:45 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121836820
Oh ja, die sbs serie kijk ik ook. Woensdag weet ik niet of ik ga kijken want dat is er een tweeling waarvan er 1 het niet haalt. :'(

Mijn man kijkt echt niet mee naar dit soort programma's trouwens.

Venco, kun je brood wel binnen houden? Warm eten komt vanzelf wel weer :*
  maandag 21 januari 2013 @ 11:24:24 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836879
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, hebben jullie ook (nog) zo'n moeite met bepaald eten? Ik kan slecht tegen warm eten op het moment. Aardappels, vlees. Blegh! Steeds kokhalzen na een aantal happen en gewoon amper genieten ervan. Probeer het wel, maar soms als ik het alleen maa ruik krijg ik al kotsneigingen.
En juist nu moet ik extra gezond eten. :(
Oei, nee gelukkig geen last van! Maar kun je dan 's avonds niet een salade maken?

Ik was toen ik misselijk was best wel dol op salades, met lekker zoetzure dressings :9 en dan eet je prima gezond ^O^
  maandag 21 januari 2013 @ 11:26:19 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121836955
of soep? Met lekker veel groenten?
pi_121836973
Wij eten al zelden aardappels en vlees, maar kun je je menu niet aanpassen naar de dingen waar je wel zin in hebt Venco? Pasta, salades, desnoods wat meer brood 's avonds (met een gebakken eitje, of tosti), soep met stokbroodjes, etc?
  maandag 21 januari 2013 @ 11:27:32 #254
95408 Incantrix
pi_121836998
Haha, allemaal schimmelbekentenissen :D het klinkt ook gewoon zo vies he? Ik heb ze telkens na bevallingen (net als blaasontstekingen trouwens), maar dit is by far de ergste die ik ooit had :@

SPOILER
Suikertante, ik weet het, vooral turkse yogurt :D

Belle, dat :) ik vind het mooi zo.. En ha, lekken is irritant, maar an sich wel een goed teken. Als je bv wil geven dan ;)
3!
pi_121837028
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, die sbs serie kijk ik ook. Woensdag weet ik niet of ik ga kijken want dat is er een tweeling waarvan er 1 het niet haalt. :'(

Mijn man kijkt echt niet mee naar dit soort programma's trouwens.

Venco, kun je brood wel binnen houden? Warm eten komt vanzelf wel weer :*
Brood gaat goed (maar laat mij niet in de zak ruiken) en sommige warme dingen gaan wel maar veel ook niet. Vindt het zo storend! Ik wil graag gezond eten voor onze baby maar dat gaat gewoon niet echt. Ben toch al een moeilijke eter altijd.
pi_121837094
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef L-E het volgende:
Wij eten al zelden aardappels en vlees, maar kun je je menu niet aanpassen naar de dingen waar je wel zin in hebt Venco? Pasta, salades, desnoods wat meer brood 's avonds (met een gebakken eitje, of tosti), soep met stokbroodjes, etc?
Ja, ik eet ook wel meer brood. Soep en pasta gaat ook prima. Zelfs een pizza gaat! Maar het voelt niet gezond om alleen maar die dingen te eten.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:32:23 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121837190
Nee de pizza zou ik inderdaad niet te vaak doen, maar soep en pasta is natuurlijk prima! Kun je ook combineren, lekker soepje maken met wat pasta erdoor voor de vulling.

En salades, helemaal gezond :Y Ook niet voor elke dag, maar ik vond dat wel echt heerlijk!
pi_121837346
Pizza is niet perse ongezond hoor. Is deeg met groenten, uit de oven, kun je zelf maken!

Ik zie ook niet in wat er gezonder zou zijn aan aardappels dan aan pasta en soep. :)
pi_121837377
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nee de pizza zou ik inderdaad niet te vaak doen, maar soep en pasta is natuurlijk prima! Kun je ook combineren, lekker soepje maken met wat pasta erdoor voor de vulling.

En salades, helemaal gezond :Y Ook niet voor elke dag, maar ik vond dat wel echt heerlijk!
Pizza net 2 keer op maar het verbaasde me dat dat wel smaakte. :)
Misschien moet ik inderdaad wat creatiever zijn.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:39:10 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121837478
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef L-E het volgende:
Pizza is niet perse ongezond hoor. Is deeg met groenten, uit de oven, kun je zelf maken!

Ik zie ook niet in wat er gezonder zou zijn aan aardappels dan aan pasta en soep. :)
Klopt, en dan heb je ook zelf de hand in hoeveel kaas je erop doet. Als je pizza bestelt of uit de supermarkt haalt, heb je echt een onbehoorlijke hoeveelheid kaas op je bord = verzadigd vet.

En een AVG is niet gezonder dan een maaltijd met pasta of soep + brood inderdaad :)
Ik eet zelden aardappels, ben daar helemaal niet zo dol op. Alleen in de winter wel graag als stamppot :9
pi_121838031
Eliis, gefeliciteerd met je dochter! Rust lekker uit, en geniet met volle teugen! Ik ben ook wel benieuwd naar de naam, pm anyone?

Juud, 12 weken *O*

Ik heb vanmorgen een belrondje gedaan, de nekplooimeting is gepland, en de 20wekenecho ook. Echt apart, dat is namelijk pas begin april, maar ik kreeg echt te horen dat ik zsm moest bellen, ze is erg populair hier in de omgeving.

Dus over 2 weken mogen we nog weer even naar ons ukkie gluren. En omdat ik al bloed heb laten prikken krijg ik ook gelijk de uitslag na de nekplooimeting.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:01:38 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121838330
Spannend laiv!

Waar laat jij de echo's maken? Ik heb wel mazzel volgens mij met een verloskundigenpraktijk die zelf een echoapparaat heeft!
pi_121838343
Jeumig wat gaan jullie snel vandaag, gewoon nauwelijks bij te houden op mobiel -O-

Ik las iets over virusssen, schimmels :*
En en en ik zag Inca!! O+ hoi!

Hier is alles weer rustig op een krampig gevoel in onderrug na.
En net gewoon zomaar even een paar uur geslapen *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 12:27:29 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121839364
Fijn dat je wat hebt kunnen slapen Logi! En waarschijnlijk dus voorwerk. Hopelijk betekent dat ook dat je straks goed in te leiden bent!

LB, doet jouw vk praktijk dan ook de SEO's?

Hier is een apart echocentrum vanuit de maatschap van verloskundigen en gyneacologen opgezet. Mijn (oude) vk praktijk heeft ook een eigen apparaat en doet de termijnecho's maar voor de seo werd ik naar dat centrum gestuurd. Nu i bij de gyn loopt werd ik naar hetzelfde centrum gestuurd voor de seo. (alleen guo's doen ze in het ziekenhuis).
  maandag 21 januari 2013 @ 12:29:09 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121839430
Ja, ook de SEO werd gewoon op de praktijk gedaan :Y

De praktijk staat op het ziekenhuisterrein, dus het zou niet zoveel uitmaken, maar ze doen m gewoon zelf :)
  maandag 21 januari 2013 @ 12:29:32 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121839451
Ik heb echt het idee dat deze zwangerschap mijn hersenen aantast. Echt van die 8)7 dingen.

Zo zat ik vanochtend op het toilet verschrikt naar mijn toiletpapiertje met slijm en een beetje bloed te kijken, totdat ik me besefte dat ik gewoon mijn neus gesnoten had :') (sorry voor de tmi)

En dat je in bed ligt om te gaan slapen en dat je dan bedenkt dat dat misschien makkelijker gaat als je je ogen dicht doet......

herkent iemand dat?
  maandag 21 januari 2013 @ 12:30:27 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121839500
Kyara _O- :') :*

Ik kom soms wat minder goed uit mn woorden, maar heb verder niet het idee dat ik nou een volledige zeef ben. Gelukkig, want dat ben ik van mezelf al een beetje :')

Toen ik nog misselijk was, had ik mn hoofd er vaak niet bij, en dat was op mn werk ook wel te merken. Mn leidinggevende moest daar wel om lachen en maakte er gelukkig geen punt van.
pi_121839749
Fijn logi dat je nog wat heb kunnen slapen.

Kyara. Ik herken het een beetje. Maar ik heb normaal een olifanten geheugen dus nu het iets minder is, onthou ik nog steeds meer als de mensen om mij heen :D

Wel merk ik dat ik gewoon niet alles meer opsla omdat het dan niet boeiend is ofzo.
pi_121840226
Hmm nu heeft een buurvrouw vanmorgen mijn oudste naar school gebracht maar nu kan niemand hem ophalen. En zelf is ook geen optie :(
pi_121840283
Hahahahaha herkenbaar :D

De 17e gaf Spen mij s'morgens een kus met van harte! Ik echt zo van huh?!
Bleek dat het we die dag 4jr samen waren, oops :@

Komt hij 's avonds aan met een bloemetje ik helemaal verbaasd en vraag is die voor mij? Ik was het alweer helemaal vergeten! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 12:53:21 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 12:53:32 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121840320
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm nu heeft een buurvrouw vanmorgen mijn oudste naar school gebracht maar nu kan niemand hem ophalen. En zelf is ook geen optie :(
:o Dat moet je mss de volgende keer dan eerst bedenken.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:53:55 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121840337
quote:
Oei, kan hij misschien met een klasgenootje mee?

Lastig als je dat soort dingen nu niet zelf kunt maar het moet wel geregeld worden :{
  maandag 21 januari 2013 @ 12:56:31 #273
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121840422
Oeh, dat is lastig MeNicole! Schemaatje maken was dan misschien wel makkelijk.

Ik ga zo naar de bedrijfsarts. Ben benieuwd na hoeveel minuten ik weer buiten sta. Over precies 1 week begint mijn officiele verlof :D
pi_121840446
quote:
Hoezo geen optie? Wat moet dat moet lijkt mij?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2013 @ 12:59:05 #275
43556 miss_dynastie
pi_121840513
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hahahaha _O-
pi_121840570
Fijn he kyara als het toch officieel is. Althans dat vond ik wel.

Oh en menicole. Bij jullie dus ook het beleid inleiden bij 41 weken maar jij mag dus wel later?
  maandag 21 januari 2013 @ 13:02:25 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_121840630
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo geen optie? Wat moet dat moet lijkt mij?
Dat dus. Thuishouden is ook geen optie. Er is vast wel iemand die even langs school kan toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121840769
Oei MeNicole, dat is lastig. Vanwaar geen optie? :*
pi_121840802
Bah zeg.. er is een opvangplekje nodig voor een meisje tot 11febr. en nu moet ik gewoon nee zeggen, gaat zo tegen mijn gevoel in :(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 13:07:57 ]
pi_121840867
Ben jij gastouder voor een crisisplek logi?
Dat is wel vervelend maar nu echt niet handig.
pi_121840888
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Buurvrouw zou hem ook weer mee terug nemen maar moet met der moeder naar ziekenhuis, die was gevallen. Haar dochtertje gaat met vriendin mee.

Zelf halen dan moet ik 30 minuten lopen met dubbele buggy door de sneeuw. Kan in huis al niet eens normaal naar de wc lopen.
pi_121840893
Zoiets ja :)

Blergh.. twijfel :@

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 13:11:46 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 13:12:44 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121840953
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Buurvrouw zou hem ook weer mee terug nemen maar moet met der moeder naar ziekenhuis, die was gevallen. Haar dochtertje gaat met vriendin mee.

Zelf halen dan moet ik 30 minuten lopen met dubbele buggy door de sneeuw. Kan in huis al niet eens normaal naar de wc lopen.
Ah ok, dat is anders dan je het net stelde.
Taxi bellen?
pi_121840989
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:00 schreef As1981 het volgende:
Fijn he kyara als het toch officieel is. Althans dat vond ik wel.

Oh en menicole. Bij jullie dus ook het beleid inleiden bij 41 weken maar jij mag dus wel later?
Ja maar ze vragen wel of je dat zelf ook wil. Nou ben je natuurlijk nooit verplicht maar ze geven aan dat het vanaf vrijdag mag. Als ik maandag bedenk dat ik toch wel wil dan kijken ze of er plek is en wanneer enzo.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:13:54 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121840997
Mijn arme meisje wordt helemaal in elkaar gedrukt elke keer als ik moet hoesten :') als het hoesten dan voorbij is zie ik mn buik helemaal uitgerekt worden, alsof ze dr plekje weer inneemt :D O+
pi_121841011
Niet twijfelen. Hoe goed bedoeld ook en wat het precies inhoud. Jij heb nu echy genoeg aan jezelf en de baby. De energie in een opvangplek ksn je er echt niet bij hebben nu.
pi_121841078
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn arme meisje wordt helemaal in elkaar gedrukt elke keer als ik moet hoesten :') als het hoesten dan voorbij is zie ik mn buik helemaal uitgerekt worden, alsof ze dr plekje weer inneemt :D O+
Ik vind dat zo leuk als je haar voelt draaien en rommelen tot ze lekker ligt (dat fantaseer ik er dan altijd bij).
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:16:37 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121841098
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef Logician het volgende:
Zoiets ja :)

Blergh.. twijfel :@
Wat As zegt, nu ff niet twijfelen :N

Er komen altijd nieuwe kinderen die plekjes nodig hebben, en als jij dan eenmaal bevallen bent en je gezin zn draai heeft gevonden, kun je nog genoeg plek bieden :Y
pi_121841105
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja maar ze vragen wel of je dat zelf ook wil. Nou ben je natuurlijk nooit verplicht maar ze geven aan dat het vanaf vrijdag mag. Als ik maandag bedenk dat ik toch wel wil dan kijken ze of er plek is en wanneer enzo.
Fijn dat je de keus hebt. Maar ben je idd niet verplicht dan? Want dat was mijn vraag.
pi_121841143
Dat laatste klinkt echt O+ LB
pi_121841181
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef As1981 het volgende:

[..]

Fijn dat je de keus hebt. Maar ben je idd niet verplicht dan? Want dat was mijn vraag.
Nee dus.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:20:03 #292
259886 pessie
pi_121841225
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef As1981 het volgende:
Niet twijfelen. Hoe goed bedoeld ook en wat het precies inhoud. Jij heb nu echy genoeg aan jezelf en de baby. De energie in een opvangplek ksn je er echt niet bij hebben nu.
+1 logi. :*

Ik ben echt trots op mn peuter, hij wilde zelf naarr huis lopen vanaf de psz, en heeft dat dus ook volgehouden O+ .

Nicole, dat is lastig. Anders je man eerder thuis laten komen?

Logi, lekker slapen is heel goed!
pi_121841285
Heb gelukkig een buurvrouw, zonder kinderen zelfs, gevonden die met slee hem op gaat halen.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:24:36 #294
259886 pessie
pi_121841408
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb gelukkig een buurvrouw, zonder kinderen zelfs, gevonden die met slee hem op gaat halen.
^O^
pi_121841473
Bedankt voor je antwoord en fijn dat je een oplossing hebt menicole.

En wat goed Pessie van Nathan!!!!
pi_121841650
Fijn dat je een oplossing hebt MeNicole

Logi, fijn dat je nog een beetje geslapen hebt.

Juud, *O* gefeliciteerd met de 12 weken.

One born every minute kijk ik tegenwoordig ook. Erg mooi
pi_121841884
Stoer pessie :*

MeNicole, gelukkig!

En ja is ook zo, thx.. blegh
Ik zat al helemaal in mijn hoofd te bedenken hoe ik het goed zou kunnen praten naar Spen :X

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 13:37:53 ]
pi_121842249
Verstandig logi. Alhoewel je gevoel zeg van niet.
pi_121842365
ik heb die bellybelts binnen! i-de-aal!!!!
pi_121842827
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Haha, allemaal schimmelbekentenissen :D het klinkt ook gewoon zo vies he? Ik heb ze telkens na bevallingen (net als blaasontstekingen trouwens), maar dit is by far de ergste die ik ooit had :@

SPOILER
Suikertante, ik weet het, vooral turkse yogurt :D

Belle, dat :) ik vind het mooi zo.. En ha, lekken is irritant, maar an sich wel een goed teken. Als je bv wil geven dan ;)
Let je goed op jezelf en Isabel wb spruw? Het klinkt heel naar ;(
  maandag 21 januari 2013 @ 14:04:29 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_121843051
Logi: vervelende keuze he. Maar wat ze zeggen: nu kan het gewoon even niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')