quote:zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38 • 301
XcUZ_Me
Nou dat hoop ik! Maar het zouden ook m'n darmen kunnen zijn. Ben er nog niet zeker van . Wat betreft het voelen dan, niet de kinderwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gebreid dekentjequote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste?
Ja vlos komt woensdag avond laat (als kinderen in bed zijn) nog een keer goed strippen. En dan hopen dat de rust erna helpt!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef As1981 het volgende:
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
Je bent gewoon al 18 wekenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan.![]()
voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)
voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
Ja, vind ik ook al! En ook welquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent gewoon al 18 wekenwat goed, fijn!
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:55 schreef Fieder het volgende:
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen!
Er is geen reden op dit termijn om nog te twijfelen hoor meis.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bellelena, mooie buit. Die lamp is tof!
Voor de mijlpalen van Elmo en danic!
Logi, veel plezier vandaag! Broodjes
En sorry voor mn gezanik over beweging voelen. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.
We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind. Uitdaging!
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Ik vind het zo lastig om uni kleertjes die ook nog eens leuk zijn te vinden!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Vond ik de vorige zwangerschap ook. .quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoerMeisjesspul vind ik vaak zo truttig
Dan wordt t nog erger is mijn ervaringquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
Mijn ervaring ook!!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Krijg er maar 1 maar heb wel genoeg voor 2quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Pril, heel prilquote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
Ik ook niet hoor, met jongens had ik al veel. En nu nog veel meerquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
Whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Geniale actiequote:Op [url=http://forennus n 2.5.fok.nl/topic/1922745/3/25#121794090]zondag 20 januari 2013 12:56[/url] schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld(in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet.
Wat doen jullie?
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar
Nee, het is niet elliis.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, heet ze toevallig Eliis?
Ik heb dat ook altijd, en sinds ik hier neus weet ik pas dat het helemaal niet leuk is als iedereen berichtjes stuurt, dus dan zit je op je handen de hele tijd aan je vriendin te denken!
L-E ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op je dekentjesvraag! Ik zag ook fijne slaapzakjes in minimaatjes van kikkid, van katoen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Ik snap niet de eerste weken ivm erin kruipen, maar dan, kunnen ze er in slapen of is dat te koud, waar is het voor bedoeld? Ze waren heel erg mooi en in de aanbieding
Wij deden met nathan altijd een slaapzakje onder een lakentje en dekentje. Hij had het altijd koud en werd vaak wakker van de kou. Als je em wilt bestellen zou ik maat 62 doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarsig en groenig dus. In zo'n vuig huispak stofje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
33!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hoeveel weken ben je morgen kyara?
oh, jij hebt ook al zo'n dwarsligger. Hier donderdag trouwens ook controle. En een van de meisjes zit juist onderin de curves dus ben benieuwd of dat nog steeds zo is of dat het te maken had met een wel/niet groeispurt of meetfout.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo
Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
Wat staat er op de lijst van de kraamzorg? Misschien beter om datxaan te houden zeker voor een pasgeborene. Als je kindje een half jaar is kun je wel een dekentje in een hoes doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ook op zoek naar leuke dekentjes, maar nu heeft mijn moeder dat verpest door te zeggen dat ipv een dekentje over een lakentje heen, het veiliger is om een dekentje in een dekbedovertrekje te doen.
Wel zo praktisch ook met opmaken, bevestigde mijn schoonzusje. Dus nu twijfel ikDaar gaat het plaatje in mijn hoofd van een lekker wollig dekentje in de wieg
![]()
Maar misschien dat ik er dan nog wel een dun sprei voor overheen kan haken...
/hormonen!
Hier het zelfde. Vind het sowieso nu handig omdat ik eerst het lakentje over de beeb heen sla, dan de kruik mooi positioneer en vervolgens het dekentje er overheen trek. Maar goed, het is nu natuurlijk ook niet heel warm en mijn kleine draait graag ook weer onder de dekens uit, dus de lakens/kruik/dekens fatsoenlijk neerleggen is hier wel nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Skoap het volgende:
LB hier raadde de kraam zorg dat juist af. Lakentje + deken was het advies.
Ik weet iig dat een dekbedje niet mag ja. Maar ik zal het artikel eens vragen waar ze het uit had.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Volgens mij word het afgeraden om een dekentje met een overtrek te doen. Het is een laken + een deken. Tenminste dit is wat de kraamverzorgster bij de intake vertelde en wat ik zo snel ff op google kan vinden.
Weet je ook waarom? Mijne ligt nu nml wel onder een dekbedhoesje met dekens erin..quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Skoap het volgende:
LB hier raadde de kraam zorg dat juist af. Lakentje + deken was het advies.
Dat is echt heel liefquote:Op zondag 20 januari 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Mijn man is nu de auto aan het krabben en de voorruit bescherming er op aan het leggen zodat ik dat morgenochtend niet hoef te doen. Zo lief!![]()
wat LB en suiker zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom? Mijne ligt nu nml wel onder een dekbedhoesje met dekens erin..
Hm, ik mis blijkbaar de helderheid. Ik zie alleen maar dat een dekbedje niet mag, en LB zegt nog dat ze in een lakentje verstrikt kunnen raken.quote:
Volgens mij wordt in de gauwigheidje dekbedovertrekje automagisch gecombineerd met een dekbedjequote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm, ik mis blijkbaar de helderheid. Ik zie alleen maar dat een dekbedje niet mag, en LB zegt nog dat ze in een lakentje verstrikt kunnen raken.
Omdat het bij ons koud is op de kamer, en hij onder 3 dubbelgevouwen dekentjes ligt. Dat blijft niet netjes liggen elke keer met een lakentje.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Volgens mij wordt in de gauwigheidje dekbedovertrekje automagisch gecombineerd met een dekbedjeterwijl ik het inderdaad had over de combinatie dekentje in overtrekje.
Waarom heb jij voor die combinatie gekozen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef eliis het volgende:
Hoi ladies!
Gister is ze geboren, onze gezonde dochter! Ze woog bij de geboorte 3420 gram. Naam zet ik liever niet online maar stuur me een pm, dan laat ik het graag weten
Bevalling was heftig! Meer dan 2 liter bloed verloren dus een hele lage hb, bedrust en ijzerpillen. Moesten ook
een nachtje in het ziekenhuis blijven. Maar ons meisje is kerngezond en prachtig mooi en ik ben helemaal verliefd!
Van harte met jullie meisje <3 ik wil dolgraag een pm! Lekker bijkomen en genieten nu, en geeft CK ook maar een knuffel van me !quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef eliis het volgende:
Hoi ladies!
Gister is ze geboren, onze gezonde dochter! Ze woog bij de geboorte 3420 gram. Naam zet ik liever niet online maar stuur me een pm, dan laat ik het graag weten
Bevalling was heftig! Meer dan 2 liter bloed verloren dus een hele lage hb, bedrust en ijzerpillen. Moesten ook
een nachtje in het ziekenhuis blijven. Maar ons meisje is kerngezond en prachtig mooi en ik ben helemaal verliefd!
Leuke slaapzakjes inderdaad!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
Babyjongetjes zijn dan ook de bom.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef L-E het volgende:
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond!
Dat is ook een mijlpaal!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan!
Ah nee, dan hebben we elkaar niet kunnen zien. Wij zijn naar Django unchained geweest om 16.45 en daarna bij de beren gaan eten. Flm duurde bijna 3 uurquote:Op maandag 21 januari 2013 07:02 schreef As1981 het volgende:
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.
Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.
Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren!
Hij vond het tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef Suikertante het volgende:
En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik
Jij hebt dus ook een eigenwijsje? Hier ligt de kleine meid ook in stuit... en ze loopt 1,5 week voor op de groei. Donderdag hebben we ook een liggings echo, als ze dan nog in stuit ligt, gaan we kijken of een draaipoging mogelijk isquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo
Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
Ja, is dat een aanrader? Ik vind sowieso prematuren en alles er omheen heel interessant, maar nu ik zwanger ben ook vaak een tikje beangstigend.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst gekeken naar dat programma op sbs over premature babietjes. Tranen met tuiten, zo mooi gedaan die serie.
Wat ik heb begrepen verschilt het protocol per ziekenhuis. In het verleden lieten ze vrouwen hier tot aan 43 (!) weken lopen, terwijl andere ziekenhuizen dat idioot vonden. Boeiende vraag wel, ik wil ook niet ingeleid worden tzt als ik overtijd loop. Maar tot hoe lang is dat verantwoord? Geen idee. Ze kunnen je moeilijk dwingen je te laten inleiden, lijkt me. Maar zou wel willen weten wat hun overwegingen zijn om uiterlijk bij 41 weken in te leiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef As1981 het volgende:
Dan heb ik alleen nog een vraag. Ze vertelde vandaag dat de uiterlijke inleid datum 41 weken is hij benoemde dat de controle over 2 weken de laatste controle is. Mits ik niet bevallen ben.
Nu vraag ik me dus af of ik daar nog een keus in heb of dat als het zh dus zeg 41 is de max ik daar in mee moet. Misschien is het helemaal niet aan de orde en als het niet verantwoord is prima. Maar wil graag weten of ik een keus zou hebben aangezien een natuurlijke bevalling mijn voorkeur heeft.
Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 09:58 schreef klumsy het volgende:
@ suikertante, misschien dat ik er anders naar kijk, maar ik vind het wel "feelgood" tot nu toe geen nare verhalen gezien... nouja het is natuurlijk erg genoeg allemaal, maar het is mooi gefilmd en de afloop is tot nu toe ook goed
Harder puffenquote:Op maandag 21 januari 2013 08:38 schreef Cwen het volgende:
Eliis, gefeliciteerd met jullie dochter!
Yay voor de mijlpalen van Danic en L-E, en ook de 100 dagen van Suiker!
Logi, klinkt spannend! En het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, want ik weet er niks van, maar als je lichte weeën al moet wegpuffen, wat kan je dan nog doen tegen zware weeën?
Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeftVriend wilde dat ik iets anders ging kijken, die dacht dat ik er heel verdrietig van werd maar ik vond het juist zoooo mooooiiiiii en lief allemaal
Ohaiquote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
Ha inca, jij hier!hoe gaat het met je mooie meisje?
Cwen, gelukkig leer je puffen op een cursus, welke dan ook.
Fijn om te lezen!!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiIsabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje
sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn om te lezen!!
En hoe gaat het met jou? Al weer wat mobieler of gaat dat niet zo snel?
Wauw! Dat gaat snel dan ineens! Matig van die eczeem/schimmel welquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelen
Met jou alles ok?
Heerlijk dat dat zo goed gaat. Rot van je schimmel! Zit je nu niet op te wachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiIsabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje
sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
quote:Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel even he?![]()
Ik 69
Vandaag is het makkelijk voor mij, ik ben 8 maandenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
En pessie, dat klinkt ook wel: nog 1 maand!![]()
Ik vind het schakelen tussen weken en maanden best lastig, raak steeds helemaal in de war als iemand vraagt hoeveel maanden ik nou ben
Volgende week!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week
Nope, ik heb afgelopen dinsdag al de tweede echo gehad, met daarop een hupsend kindje.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Juud dat is een mooie mijlpaal! Had jij nou vandaag ook een echo? Of ben ik in de war met iemand anders?
Ik heb aangegeven 41 weken geneg te vinden. Vruchtwater "houdt niet over" en bij Nathan kan ik me ook maar heeeel weinig vruchtwater herinneren. Durf dus echt niet langer. Ga volgende week de bevaling doorspreken, kan ik meteen even het wat te doenbij overtijd gaan bespreken. Ook maandag weer groeiecho dus kan ik de gyn ook even vragen wat zij ervan denkt. Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week
Boh, kippenvel.....quote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Incantrix het volgende: te weten dat ons verdriet nooit helemaal weg zal gaan om wat er gebeurd is, maar wel in het verleden zal blijven nu.
Lekkere verhalenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:44 schreef bellelena het volgende:
Incantrix, wat goed om te horen dat het allemaal fijn gaat met IsabelJammer van de schimmel
![]()
Heftig, van die afgelopen twee jaar, het is nu mooi zo, ik kan me dat heel goed voorstellen. Je hebt een koningskoppel en een engeltje![]()
Hier trouwens gisteren voor het eerst echt een (klein) nat plekje in mijn pyjama op tepel hoogte
One Born every minute?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig!
Oei, nee gelukkig geen last van! Maar kun je dan 's avonds niet een salade maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, hebben jullie ook (nog) zo'n moeite met bepaald eten? Ik kan slecht tegen warm eten op het moment. Aardappels, vlees. Blegh! Steeds kokhalzen na een aantal happen en gewoon amper genieten ervan. Probeer het wel, maar soms als ik het alleen maa ruik krijg ik al kotsneigingen.
En juist nu moet ik extra gezond eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikertante, ik weet het, vooral turkse yogurt
Belle, datik vind het mooi zo.. En ha, lekken is irritant, maar an sich wel een goed teken. Als je bv wil geven dan
3!
Brood gaat goed (maar laat mij niet in de zak ruiken) en sommige warme dingen gaan wel maar veel ook niet. Vindt het zo storend! Ik wil graag gezond eten voor onze baby maar dat gaat gewoon niet echt. Ben toch al een moeilijke eter altijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:22 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, die sbs serie kijk ik ook. Woensdag weet ik niet of ik ga kijken want dat is er een tweeling waarvan er 1 het niet haalt.
Mijn man kijkt echt niet mee naar dit soort programma's trouwens.
Venco, kun je brood wel binnen houden? Warm eten komt vanzelf wel weer
Ja, ik eet ook wel meer brood. Soep en pasta gaat ook prima. Zelfs een pizza gaat! Maar het voelt niet gezond om alleen maar die dingen te eten.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:26 schreef L-E het volgende:
Wij eten al zelden aardappels en vlees, maar kun je je menu niet aanpassen naar de dingen waar je wel zin in hebt Venco? Pasta, salades, desnoods wat meer brood 's avonds (met een gebakken eitje, of tosti), soep met stokbroodjes, etc?
Pizza net 2 keer op maar het verbaasde me dat dat wel smaakte.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
Nee de pizza zou ik inderdaad niet te vaak doen, maar soep en pasta is natuurlijk prima! Kun je ook combineren, lekker soepje maken met wat pasta erdoor voor de vulling.
En salades, helemaal gezondOok niet voor elke dag, maar ik vond dat wel echt heerlijk!
Klopt, en dan heb je ook zelf de hand in hoeveel kaas je erop doet. Als je pizza bestelt of uit de supermarkt haalt, heb je echt een onbehoorlijke hoeveelheid kaas op je bord = verzadigd vet.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef L-E het volgende:
Pizza is niet perse ongezond hoor. Is deeg met groenten, uit de oven, kun je zelf maken!
Ik zie ook niet in wat er gezonder zou zijn aan aardappels dan aan pasta en soep.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm nu heeft een buurvrouw vanmorgen mijn oudste naar school gebracht maar nu kan niemand hem ophalen. En zelf is ook geen optie
Oei, kan hij misschien met een klasgenootje mee?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Hmm nu heeft een buurvrouw vanmorgen mijn oudste naar school gebracht maar nu kan niemand hem ophalen. En zelf is ook geen optie
Hoezo geen optie? Wat moet dat moet lijkt mij?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat moet je mss de volgende keer dan eerst bedenken.
Dat dus. Thuishouden is ook geen optie. Er is vast wel iemand die even langs school kan toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo geen optie? Wat moet dat moet lijkt mij?
Buurvrouw zou hem ook weer mee terug nemen maar moet met der moeder naar ziekenhuis, die was gevallen. Haar dochtertje gaat met vriendin mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat moet je mss de volgende keer dan eerst bedenken.
Ah ok, dat is anders dan je het net stelde.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Buurvrouw zou hem ook weer mee terug nemen maar moet met der moeder naar ziekenhuis, die was gevallen. Haar dochtertje gaat met vriendin mee.
Zelf halen dan moet ik 30 minuten lopen met dubbele buggy door de sneeuw. Kan in huis al niet eens normaal naar de wc lopen.
Ja maar ze vragen wel of je dat zelf ook wil. Nou ben je natuurlijk nooit verplicht maar ze geven aan dat het vanaf vrijdag mag. Als ik maandag bedenk dat ik toch wel wil dan kijken ze of er plek is en wanneer enzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:00 schreef As1981 het volgende:
Fijn he kyara als het toch officieel is. Althans dat vond ik wel.
Oh en menicole. Bij jullie dus ook het beleid inleiden bij 41 weken maar jij mag dus wel later?
Ik vind dat zo leuk als je haar voelt draaien en rommelen tot ze lekker ligt (dat fantaseer ik er dan altijd bij).quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn arme meisje wordt helemaal in elkaar gedrukt elke keer als ik moet hoestenals het hoesten dan voorbij is zie ik mn buik helemaal uitgerekt worden, alsof ze dr plekje weer inneemt
![]()
Wat As zegt, nu ff niet twijfelenquote:
Fijn dat je de keus hebt. Maar ben je idd niet verplicht dan? Want dat was mijn vraag.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja maar ze vragen wel of je dat zelf ook wil. Nou ben je natuurlijk nooit verplicht maar ze geven aan dat het vanaf vrijdag mag. Als ik maandag bedenk dat ik toch wel wil dan kijken ze of er plek is en wanneer enzo.
Nee dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef As1981 het volgende:
[..]
Fijn dat je de keus hebt. Maar ben je idd niet verplicht dan? Want dat was mijn vraag.
+1 logi.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:14 schreef As1981 het volgende:
Niet twijfelen. Hoe goed bedoeld ook en wat het precies inhoud. Jij heb nu echy genoeg aan jezelf en de baby. De energie in een opvangplek ksn je er echt niet bij hebben nu.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Heb gelukkig een buurvrouw, zonder kinderen zelfs, gevonden die met slee hem op gaat halen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Haha, allemaal schimmelbekentenissenhet klinkt ook gewoon zo vies he? Ik heb ze telkens na bevallingen (net als blaasontstekingen trouwens), maar dit is by far de ergste die ik ooit had
Let je goed op jezelf en Isabel wb spruw? Het klinkt heel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikertante, ik weet het, vooral turkse yogurt
Belle, datik vind het mooi zo.. En ha, lekken is irritant, maar an sich wel een goed teken. Als je bv wil geven dan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |