Omen nog 3 nachtjes en dan ben je 40 weken!
Menicole je bent nu officieel over je due date heen!

Logi, 5 uur geslapen??

Dat is even wennen zeker! Wel heel lekker, is voor je lichaam én geest ook wel heel erg nodig en fijn! En alvast smakelijk broodjes eten

belle, je hebt de paddestoel!

En dat dekentje.. welk merk is dat?

Ik vind het heel erg leuk

Spirit een winterjas, jeeeee!

Elmo 18 weken!!

Én lekker geslapen, peuter ook alweer wat bijgekomen?
Danic, 28 weken!! Het lijkt alsof jij harder gaat dan ik, maar dat lijkt me sterk

As voor ik het vergeet alvast heel veel plezier vanavond, geniet van jullie avondje en hopelijk treffen we hier morgen foto's aan

Fieder, zijn de steekjes wat weggetrokken? Zijn het een soort speldenprikken of alsof het met z'n vingertje ergens in prikt?
XM: enkellaarsjes!

Heb zelf eergisteren nieuwe (vintage) gevonden die zo fijn zijn, een maatje te groot maar ik pas mijn andere schoenen haast niet meer dus ik ben er supersuperblij mee

Ik geloof dat ik met zo'n 16 weken voor het eerst iets voelde waarvan ik dacht dat het niets anders kon zijn dan de mini, maar daarna heeft hij me weer twee weken in onzekerheid gelaten. En daarna voelde ik misschien een keer per vier dagen iets. Als ik aan het werk ben voel ik hem nog steeds haast niet op soms een flinke trap na. Er komt echt een moment dat je lekker rustig zit of stilstaat nadat je je druk hebt gemaakt en als het zich dan omdraait weet je het zeker!

Ik ben heul benieuwd naar Eliis!