quote:zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38 • 301
XcUZ_Me
Nou dat hoop ik! Maar het zouden ook m'n darmen kunnen zijn. Ben er nog niet zeker van . Wat betreft het voelen dan, niet de kinderwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gebreid dekentjequote:Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste?
Ja vlos komt woensdag avond laat (als kinderen in bed zijn) nog een keer goed strippen. En dan hopen dat de rust erna helpt!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef As1981 het volgende:
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
Je bent gewoon al 18 wekenquote:Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.
voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan.![]()
voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)
voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
Ja, vind ik ook al! En ook welquote:Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent gewoon al 18 wekenwat goed, fijn!
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:55 schreef Fieder het volgende:
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen!
Er is geen reden op dit termijn om nog te twijfelen hoor meis.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bellelena, mooie buit. Die lamp is tof!
Voor de mijlpalen van Elmo en danic!
Logi, veel plezier vandaag! Broodjes
En sorry voor mn gezanik over beweging voelen. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.
We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind. Uitdaging!
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Ik vind het zo lastig om uni kleertjes die ook nog eens leuk zijn te vinden!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Vond ik de vorige zwangerschap ook. .quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoerMeisjesspul vind ik vaak zo truttig
Dan wordt t nog erger is mijn ervaringquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
Mijn ervaring ook!!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Krijg er maar 1 maar heb wel genoeg voor 2quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Pril, heel prilquote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
Ik ook niet hoor, met jongens had ik al veel. En nu nog veel meerquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
Whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Geniale actiequote:Op [url=http://forennus n 2.5.fok.nl/topic/1922745/3/25#121794090]zondag 20 januari 2013 12:56[/url] schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld(in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet.
Wat doen jullie?
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |