abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38:43 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121777829
Zwangerschap & geboorte

19 januari: Menicole2 (meisje)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling. (meisje)
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
15 augustus: Laiveneertiekje
15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
11 september: Kleurdoos
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-01-2013 11:42:29 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:39:39 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121777874
quote:
zaterdag 19 januari 2013 @ 21:38 • 301
XcUZ_Me
Nou dat hoop ik! Maar het zouden ook m'n darmen kunnen zijn. Ben er nog niet zeker van . Wat betreft het voelen dan, niet de kinderwagen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121777927
Ben ik dan zo'n lucky bastard dat ik de mijne al voelde vanaf ongeveer 16 weken? Ligt zeker aan waar je placenta ligt oid.

Bugaboos united, ik ben echt fan hoor O+ Hoewel ik deze baby veel meer wil dragen dan Kleuter, maar dan neem ik toch de Bugaboo mee, om te pronken. 8-)

eliis? O+
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:44:12 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121778098
Ja maakt ook nog uit of het je eerste of tweede is, waar je placenta zit, hoeveel spek je zelf hebt :+ , etc.

Bij mij zit alles tegen op dat vlak :').

Maar, ik twijfel nog steeds of het babbie was of niet. Merk het wel of het aanhoudt / sterker wordt of niet.
pi_121778146
Bij de 1e wist ik ook pas achteraf dat ik hem voelde. Bij deze week ik het eigenlijk niet zo goed meer :@
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:48:23 #6
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121778284
Xm, ik denk echt dat het je babbie was!
pi_121778300
De eerste voelde ik met 20 weken. Placenta voor en ik ben dik.
Nu de placenta achter en voelde ik hem voor het eerst met 14 weken en dagelijks met 18 weken. Echt bizar. Oja en nog steeds dik :D

Ik hoop nu ook dat mijn kindje dragen fijner vind. Lijkt me erg praktisch. Yaro vond het zo klein helemaal niets. Nu vind hij het prima.
pi_121778582
Ik weet niet waar mijn placenta ligt. Zal het eens vragen bij de seo vrijdag. Maar ik ben niet dik, en het is de tweede dus ik herkende het gevoel.

Ik las wat topics geleden iets over overslagrompers. Daar heb ik er dus geeneen van, zie ze ook nauwelijks maar wellicht kijk ik niet goed.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:59:03 #9
259886 pessie
pi_121778700
Ik voelde beide kids bij 17 weken, beide placenta voor en ik heb wel wat buikvetjes. Dagelijks voelen na een paar weken, dat weet ik niet meer precies.
pi_121780684
XM, het zal vast je baby zijn hoor!

Ik dacht eergisteren dat ik een plopje voelde maar tot nu toe is het bij die ene keer gebleven. En inderdaad, vetjes en placenta ligt er hartstikke voor }:|
En het kan nog net: 21 weken vandaag!
E.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:49:16 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121780899
Ik vind het zo leuk dat wij zo gelijk opgaan :D.
pi_121781621
Ik ook XM! En wat eigenlijk nog toevalliger is: alleen mijn eerste echo kwam uit op 1 juni. Alle volgende op 30 mei :D ze hebben het wel op 1 juni laten staan maar ja, wel grappig!
E.
pi_121781990
XM, lief dat je ernaar vroeg, ik heb de werkdag overleefd! Ben lichamelijk helemaal gevloerd nu en lig dus lekker in bed nu. Weekend!!

Verder heb ik wel bijgelezen, maar er is me niet veel bijgebleven.. :@ Geen nieuwe baby's, Logi die zich groot houdt (:*) en baby's voelen, en een jompel voor Sparling: 21 weken! *O*

Ben trouwens ook benieuwd hoe t met Eliis gaat :) maar nu ga ik lekker slapen. Een pijnvrije ontspannen nacht gewenst voor iedereen! :Z
pi_121784358
mopperdemopper nog steeds niet geslapen ...
pi_121784404
En natuurlijk nog een jompel voor alle babyplopjes en de 21wk *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 00:26:20 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 02:56:11 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121787992
Grmbl. Denk tóch dat het m'n eigen geplop was. Had net ook dat m'n maag/darmen aan het rommelen waren en toen ik m'n hand even legde op de plek waar ik het gister ook voelde, voelde ik heel duidelijk het gerommel van m'n eigen buik :(. Nou :'). Hmpf. Verder geen frustraties hoor! :')
pi_121788693
XM :*

De Mac is hier afgebrand -O- :'( :(

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 07:13:56 ]
pi_121788812
Heb je nog wat kunnen slapen Logi?

Balen van de Mac. Zit er nog een andere in de buurt?
  zondag 20 januari 2013 @ 08:11:21 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_121788838
Kan je niet beter de BK nemen dan logi?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_121788894
Goedemorgen O+ Heerlijk geslapen en volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg opgestaan op zondag als vandaag. Had gehoopt op nieuwe baby's, maar helaas!

XM, misschien was het wel echt je kindje hoor, begon bij mij ook met een "darm"plopje. Dat je denkt: daar komt een goede wind aan, maar die kwam dus niet :@ Of misschien is die van jou gewoon rustig en beschaafd ipv zo'n kleine buikstompert ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_121788896
Heb bijna 5u geslapen :Y
Hoe gaat het bij jou?

Troel kan geen toeval zijn meer die branden
NWS / Grote brand in Enschede
En de BK vind ik altijd zo droog hier..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 08:35:35 ]
pi_121788923
*O* 21 weken voor Sparkling!

:% Voor eliis, voor de zekerheid! Maar ik hoop, na haar afwezigheid, dat ze gewoon al met d'r babytje ligt te knuffelen!

Spirit, ik ben ook al zo'n vroeg vogeltje vandaag! Om half 8 stond ik op, volgens mij is dat echt nog voor mijn tiende levensjaar geweest, dat ik ooit zo vroeg wakker was op zondag :D

Gisteren geshopt, dat was leuk! Een hele hoop gelopen, dus 's avonds vervolgens wel alleen maar op de bank gehangen met moeie pootjes! En vandaag ga ik ook niet al te veel doen, maar even rustig bijkomen ;)
De buit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121788926
Ow en gisteren was leuk! Ik heb een nieuwe jas gekocht in de uitverkoop bij de C&A (gewoon maat 44 :( ) want koud en hij is nog best leuk ook O+ En mn schoonouders kwamen koffie drinken en die waren helemaal verbaasd over mn buik. Volgens schoonma ben ik "aan het stabiliseren" :') omdat ik in het begin zo hard ging :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121788930
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_121788937
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
DIe lamp is gaaf belle! Wat is het bovenste? :@
Een gebreid dekentje O+ Ik had het al eens op internet gespot en toen ik het IRL zag moest ik het gewoon hebben! Past qua tinten ook zo lief bij het lampje :D
pi_121788947
Logi, fijn dat je nog even geslapen hebt

Spirit, ook fijn dat jij een goede nacht hebt gehad.

XM, ik hoop dat je de baby gevoeld hebt.

*O* voor de 21 weken

Ik hoop dat Ellis haar baby heeft

En de mijne zit nog steeds in mijn buik en vermaakt zich daar uitstekend.
pi_121788959
Belle mooie buit! O+
  zondag 20 januari 2013 @ 09:01:28 #28
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121789030
Goedemorgen dames.

*O* voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan. :P

*O* voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)

*O* voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_121789102
*O* voor de 21 weken van...... :@ oh ik weet het niet meer.
En *O*voor de 18 weken van elmo.

Fijn dat je iets geslapen heb logi.

Mooie buit Bellalena. Lekker rustig dagje vandaag dan.

Xme ik denk ook je baby hoor. Hier rommelen mijn darmen ook maar daar reageert de baby ook op. Nog 1 dag die pillen en dan hoop ik dat ze snel weer rustig zijn.

Vanavond naar de film en uit eten met mijn man. De vorige keer had ik de dag er na een baby :D
Morgen vroeg controle maar even wat vragen stellen.
pi_121789128
Omen nog niet aan het rommelen bij jou?
pi_121789179
Sparkling was gisteren, klopt :) Maar ze vertelde het pas laat ;)

*O* 18 weken voor Elmo!

*O* 28 weken voor Danic!

Bij anderen lijkt het nog veel sneller te gaan dan bij mijzelf :o
pi_121789288
*O* voor alle mijlpalen

As klinkt goed, heel veel plezier vast! :Y

Omen spannende dagen zijn het, je baby kan gewoon elk moment komen! :*

En nog 10dgn hier tot we horen of ik ingeleid kan worden en anders nog een weekje wachten (maar dan al wel 37wk gewoon!!). Mijn vader en stiefmoeder zijn onderweg vanuit Gron. vandaag gaan alle babywasjes gedaan worden en mijn vader gaat alle klusjes afmaken en ze hebben broodjes mee van mijn favoriete bakker *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2013 09:34:28 ]
pi_121789313
Hier ook alles rustig. Vandaag gaan de oudste 2 met oma mee dus we kunnen lekker niksen vandaag.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121789343
Fijn logi, hulptroepen onderweg en lekkere broodjes.

Menicole niet lekker niksen persen moet je.

En ik hoop op een update van eliis.
pi_121789371
Eliis heeft der kleine denk ik al. Die is gisteren gestript en daarna niet meer gemeld.

Ik wil nog helemaal niet persen. Haha zo eind volgende week komt iets beter uit :0
pi_121789389
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
pi_121789416
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:45 schreef As1981 het volgende:
Verwacht ik eigenlijk ook hoor dat ze d'r kleintje al heeft. Maar dan wil ik graag een foto.
Wanneer gaan ze bij jou weer actie ondernemen?
Ja vlos komt woensdag avond laat (als kinderen in bed zijn) nog een keer goed strippen. En dan hopen dat de rust erna helpt!
pi_121789496
Spannend MeNicole! Hoop dat t strippen zn werk doet.

Ben ook benieuwd naar ellis!

Logi NOOOOOOOOOOOOOO de Mac :'( Net nu ze chocolademilkshakes hebben! :+
Verder klinkt het alsof je een fijne dag tegemoet gaat. O+

Bellelena goed geshopt! O+ En die paddestoel is tof!
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen! :@

Mehh ik heb de hele tijd allemaal scherpe steekjes door mn hele buik. Alsof de kleine met naaldjes bezig is. Wat kan dat nou weer zijn. :{
  Moderator zondag 20 januari 2013 @ 10:34:18 #39
5428 crew  miss_sly
pi_121790113
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
Goedemorgen dames.

*O* voor de goede nachten!
Ik heb prima geslapen, we lagen wel met peuter tussen ons in want die was helemaal in paniek, naar daar heb ik meestal geen last van, want die kruipt altijd tegen Brabo aan. :P

*O* voor de21 weken van Sparkling en ?? (maar dat was gisteren toch?)

*O* voor mezelf, 18 weken vandaag! En Danic 28!
Je bent gewoon al 18 weken O+ wat goed, fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 januari 2013 @ 11:06:06 #40
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121790675
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je bent gewoon al 18 weken O+ wat goed, fijn!
Ja, vind ik ook al! En ook wel :o het gaat zo snel! En we moeten nog zoveel :')

Maar komt wel goed. Ben gewoon bijna op de helft! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 20 januari 2013 @ 11:10:06 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121790748
Bellelena, mooie buit :Y. Die lamp is tof!

*O* Voor de mijlpalen van Elmo en danic!

Logi, veel plezier vandaag! Broodjes :9

En sorry voor mn gezanik over beweging voelen :@. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.

We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind :'). Uitdaging!
pi_121790797
Yay voor alle mijlpalen!

Hoop ook dat Eliis haar baby heeft!
XM, balen van je darmen. Ik voel de mijne regelmatig van de buitenkant, dus ik denk dat het wel even gaat duren voor ik weet wanneer het de baby is! Aan de andere kant ... Babyschopjes doen geen pijn, toch?

Ben gisteren toch maar niet gaan schaatsen, ijs was erg hobbelig en druk en hoewel ik zeker kan schaatsen, durfde vooral manlief de gok niet te nemen ;).
Home is where the O+ is...
pi_121791565
Omen nog 3 nachtjes en dan ben je 40 weken! :o

Menicole je bent nu officieel over je due date heen! :)

Logi, 5 uur geslapen?? :D Dat is even wennen zeker! Wel heel lekker, is voor je lichaam én geest ook wel heel erg nodig en fijn! En alvast smakelijk broodjes eten ;)

belle, je hebt de paddestoel! ^O^ En dat dekentje.. welk merk is dat? :@ Ik vind het heel erg leuk :)

Spirit een winterjas, jeeeee! ^O^

Elmo 18 weken!! ^O^ Én lekker geslapen, peuter ook alweer wat bijgekomen?

Danic, 28 weken!! Het lijkt alsof jij harder gaat dan ik, maar dat lijkt me sterk ;)

As voor ik het vergeet alvast heel veel plezier vanavond, geniet van jullie avondje en hopelijk treffen we hier morgen foto's aan ;)

Fieder, zijn de steekjes wat weggetrokken? Zijn het een soort speldenprikken of alsof het met z'n vingertje ergens in prikt?

XM: enkellaarsjes! ^O^ Heb zelf eergisteren nieuwe (vintage) gevonden die zo fijn zijn, een maatje te groot maar ik pas mijn andere schoenen haast niet meer dus ik ben er supersuperblij mee O+
Ik geloof dat ik met zo'n 16 weken voor het eerst iets voelde waarvan ik dacht dat het niets anders kon zijn dan de mini, maar daarna heeft hij me weer twee weken in onzekerheid gelaten. En daarna voelde ik misschien een keer per vier dagen iets. Als ik aan het werk ben voel ik hem nog steeds haast niet op soms een flinke trap na. Er komt echt een moment dat je lekker rustig zit of stilstaat nadat je je druk hebt gemaakt en als het zich dan omdraait weet je het zeker! O+

Ik ben heul benieuwd naar Eliis!
pi_121792226
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 09:55 schreef Fieder het volgende:
Ik ben heel gelukkig dat we een zoontje krijgen maar moet soms wel even slikken van alle roze spulletjes, meidenspullen vind ik zoveel leuker dan jongensspullen!

Dat vond ik ook toen ik zwanger was van M. maar het is ook heel erg leuk om de zoektocht aan te gaan en de echt leuke spulletjes te scoren ipv dat het allemaal zo voorhanden is.

En nu met de meiden zie ik door de bomen het bos soms niet meer qua spullen.
pi_121792281
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
  zondag 20 januari 2013 @ 12:08:55 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121792332
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bellelena, mooie buit :Y. Die lamp is tof!

*O* Voor de mijlpalen van Elmo en danic!

Logi, veel plezier vandaag! Broodjes :9

En sorry voor mn gezanik over beweging voelen :@. Maar ik zal zó blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van ziekenhuisafspraken om te weten of het nog goed zit. Begin nu toch ook weer te twijfelen. Buik lijkt wat kleiner, boobs ook. Meh. Pas 4/2 weer controleafspraak. Kan het wel wat beter van me afzetten dan voor de SEO, maar toch.

We gaan straks ff naar het Alexandrium. Kijken of ik platte laarzen kan vinden die ook nog om mn dikke en variabel opzwellende kuiten passen én die ik niet helemaal wanstaltig vind :'). Uitdaging!
Er is geen reden op dit termijn om nog te twijfelen hoor meis.
Ga jij eens lekker genieten van je beebie en spulletjes kopen etc.
En probeer iets van een cursus in je straatje te vinden :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121792455
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik koop ongeacht geslacht al een hoop haha, en jommesspul is een grotere opgave, maar net zulk leuk spul te vinden hoor
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
pi_121792635
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoer O+ Meisjesspul vind ik vaak zo truttig ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_121792647
Dattem O+
pi_121792660
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het zo lastig om uni kleertjes die ook nog eens leuk zijn te vinden!
Maar echt wachten tot we weten of het een boy of girl wordt duurt ook weer zo lang :D

Goede middag mede zwangere.
Ik voel me sinds gisteren dan echt zwanger hoor!
Moe en misselijk steeds, ik moet echt zorgen dat ik iets te eten bij me heb anders wordt het kotsen.
Vanmorgen ook een dikke vette knap streep!

Mart voelde ik met 17 weken. Soort plopjes bubbeltjes iets.
pi_121792708
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoer O+ Meisjesspul vind ik vaak zo truttig ;(
Vond ik de vorige zwangerschap ook. .
Nu vind ik ineens al het roze gaaf!
pi_121792865
Ik ben helemaal in de wolken dat ik nu eindelijk eens tuttig mag <3
We gaan hier zo maar ff rondje gamma enzo doen. Wil andere lamp op de babykamer ;)
pi_121793049
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring :')
pi_121793314
En nu woon ik ook nog klein, dus lukt het me vaak wel om me in te houden. Maar als het echt een eigen kamer zou hebben :o
pi_121793315
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Mijn ervaring ook!!
pi_121793540
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan O-)
  zondag 20 januari 2013 @ 12:45:18 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_121793619
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_121793711
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D
Dan was ik helemaal failliet gegaan :')
pi_121793725
quote:
17s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:

[..]

Krijg er maar 1 maar heb wel genoeg voor 2 ;)
pi_121793784
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
pi_121793823
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
Pril, heel pril :)
Vrijdag was mijn nod en afgelopen woensdag al positief getest!
pi_121793890
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
Ik ook niet hoor, met jongens had ik al veel. En nu nog veel meer :P
pi_121793934
Daarom is het maar beter twee jongens. Ik zou echt veel te veel kopen anders. Kan ik mijn man niet aan doen.
pi_121793952
:D
Hij heeft t maar.te pikken :+
pi_121794090
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro :D
  zondag 20 januari 2013 @ 12:58:05 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121794140
:W

Hier heeft ziekte volgens mij dan toch toegeslagen. Wel 'interessant' om te merken dat je bekken uit elkaar lijkt te rammelen als je staand moet hoesten :X

Dagje op de bank dus maar, vriendje zorgt voor me en de poes ligt gezellig tegen mn buik aan te spinnen O+
  zondag 20 januari 2013 @ 12:59:13 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121794181
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro :D
Whut? :o Waar / hoe?? :9
  zondag 20 januari 2013 @ 13:15:43 #68
259886 pessie
pi_121794809
quote:
0s.gif Op [url=http://forennus n 2.5.fok.nl/topic/1922745/3/25#121794090]zondag 20 januari 2013 12:56[/url] schreef As1981 het volgende:
Geniale actie ^O^ s deauto er al?

*O* voor de mijlpalen

Nicole nog even geduld :*

Ik wil ook nog een keer met manlief uit voor de beeb komt. De afgelopen 2.5 jaar is het 1 of 2 keer voorgekomen dat we samekn uit waren, dus lekker nog even voordat beeb zich aandient.
pi_121794939
Wij zijn gisteren lekker uit eten geweest. Hield het alleen maar uurtje vol ivm rot stoelen.
pi_121795114
LB we kregen deze bij de nieuwe auto. De auto hebben we nu een week. De bon moest nog van de importeur komen. Dus ik hoop aankomende week.

Dat was ook onze insteek Pessie nog even voor de bevalling nu moest mijn moeder toch oppassen vanmiddag omdat wij iets moeten wegbrengen. Dus ze stelde voor dat hij dan bleef slapen. Mijn moeder verwacht dat deze eerder komt :D
  zondag 20 januari 2013 @ 13:28:04 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121795316
Ohja As, ik herinner het me weer! Cool hoor.

Wij gaan binnenkort ook even lekker uit eten, als mn vriend bericht heeft gekregen over zn contract (misschien wel voor 4 jaar! *O* )
pi_121795377
Beterschap LadyBlack!

Ik kan mijn schoenen nu echt niet meer aan. Ben weer veroordeeld tot mijn nuggs. :'(
pi_121795398
Dat zou fijn zijn lb!
pi_121795532
Irritant he kyara. Ik loop nu met dit weer op mijn snowboots. We wonen in een hofje wat spiegelglad is. Ik durf niet op mijn gewonen schoenen. Maar wat een hel om die dingen aante trekken met een mega pens.
En nu hou ik ook heel veel vocht vast dus zitten ze ook nog eens niet lekker.
Ga het morgen wel even aankaarten, want heb het dus bloedheet, benauwd en hou vocht vast. Nu was gisteren mijn bovendruk voor mijn doen wel wat hoger maar niet extreem.
pi_121796621
Ja, bij mij was de bovendruk ook wat hoger dan normaal maar dat was gebruikelijk zo ver in de zwangerschap. Je wordt toch wat kortademiger en zo. Onderdruk is dan belangrijker. Maar zou het zeker aankaarten.

Ben nu ook wel benieuwd naar mijn bloeddruk met al dat vocht. Vorig jaar met 37 weken opgenomen geweest met hoge bloeddruk en hoop dat nu wel te voorkomen eigenlijk.
pi_121797977
Lekker As, zo'n cadeaubon! Heb je al rondgesnuffeld wat je ermee gaat halen?

Wat betreft shoppen: Wij weten niet wat het is, maar ik heb geen problemen met uni shoppen! Wordt nog wat wanneer het babytje er is en we dus weten wat het is, want dan mag ik van mezelf uiteraard ook nog gericht shoppen :D O+ Ik kom nu tussendoor al wel hele leuke dingen tegen voor zowel jongens als meisjes, maar die laat ik voor nu dus nog wel even voor wat het is.

Suiker, het dekentje is van Ferm Living, harlequin! En mijn vriendinnen, mijn ouders, mijn lief en ik vinden allemaal dat het voor zowel een jongen als meisje kan :)

Ladyblack, beterschap! Klinkt wel lief zo met de poezel O+

Hmm, nog een keertje uitgaan alleen met m'n lief, dat vind ik ook wel een leuk idee! Binnenkort eens kijken wat leuk is om nog een keertje samen te doen.
pi_121798411
Wow As lekker zeg! Daar kan je zeker wat moois van uitzoeken!
LB lekker rustig aan :* beseft je poes trouwens dat je zwanger bent? Dat hoor je soms O+

Ik heb ook wel leuke spullen en kleertjes voor mn jommetje hoor, het is niet dat het niet lukt O+ maar vind al die jurkjes met hertjes en uiltjes enzo ook zo snoezig. Voor mn portemonnee zeker beter :D

Straks op kraamvisite bij een meisje van n weekje oud O+
  zondag 20 januari 2013 @ 14:33:47 #78
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121798552
Wij zijn beide veels te nieuwsgierig om niet te weten wat het gaat worden.
Dus ik heb gisteren een echo geboekt en nu weten we met 16 weken wat het gaat worden. O+

En ik heb al wel iets van 7-8 pakjes gekocht, in verschillende maten, allen unisex. :)
  zondag 20 januari 2013 @ 14:37:03 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121798722
@laziness: niet? :@ Cursusje komt goed, begin morgen met zwangerschapsyoga :Y.

As, lekker zo'n cadeaukaart :o :D.

LB: beterschap! :Y

Ben geslaagd voor laarzen! Ze zijn niet echt mn smaak, maar wel ruim. 41 zat goed, maar heb maar maat groter gekocht :X voor de zekerheid.

En bij de prenatal geslaagd voor yogakleren. Ook wel fijn!
pi_121799041
Nee nog niet gesnuffeld heb ook niet direct iets nodig.
We willen dan straks het vervolg autostoeltje halen voor mijn oudste maar dat duurt nog even.

Fijn xme dat je geslaagd ben.

Wij zijn ook veelste nieuwsgierig om het niet te weten.

Nou peuter is bij oma dus wij gaan zo de sneeuw in.
pi_121800280
As, dat is lekker zeg! Komt goed van pas.

LB, beterschap!

XM, fijn dat je schoenen hebt! Wel heel stom dat het toch je darmen waren }:| maar het kan nooit lang meer duren hoor!

Belle, dat dekentje O+

Ik ben gisteren uitgegleden op de badkamer en nu heb ik een gigantische blauwe plek op mijn been ;(
E.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:25:30 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121801687
Sparkling! Voorzichtig doen hoor! :o En een :* voor je been...
  zondag 20 januari 2013 @ 16:00:21 #83
259886 pessie
pi_121803986
Spark voorzichtig aan! Misschien zon handgreep met zuignappen ophangen?

As, is inderdaad wel handig om te gebruiken voor de volgende stoel ja.

Xm, fijn dat je laarzen gevonden hebt voor de beurs van morgen.
pi_121807078
Oei Sparkling, voorzichtig! Anti-slipmatjes in de badkamer!

As, goed idee, nieuwe autostoelen bij de nieuwe auto :)
pi_121807274
Mijn nichtje is 12,5 jaar geleden geboren bij 26 weken zwangerschap en gisteren kreeg ik een dvd met daarop haar 'start', de eerste 3 maanden van haar leven. Omdat het babytje in mijn buik er nu ongeveer zo uitziet/ zo groot is! Ik was uiteraard toen ter tijd ook bij haar geweest, maar heel bijzonder om het zo terug te zien! En vooral dus om te bedenken dat dat nu in mijn buik zit, enne, ook nog wel even mag blijven zitten. Zo ieniemienie pietepeuterig, handjes van 1,5 a 2cm groot enzo! Inmiddels is ze uitgegroeid door een grote gezonde dame, maar het blijft bijna onwerkelijk hoe haar start was!
pi_121807397
Oh, dat is wel heel bijzonder Belle. In mijn tweelinggroep ook een tweeling met 26 weken geboren en ook eel foto's gezien. Ik vind het toch wel heftig en heel onzeker. Mooi dat ze uitgegroeid is tot een gezonde meid! Maar de jouw mag nog wel een week of 12 blijven zitten inderdaad.

Spark, kijk je wel uit!! :*

Logi, hoe is het bij jou?

Ben benieuwd naar Eliis. Hoop dat ze zich een dezer dagen nog wel even komt melden.
pi_121807637
Heel onzeker, zo'n begin! En bij mijn nichtje is het helemaal goed afgelopen, maar dat kan ook heel anders gaan. Die angst speelt zeker mee de eerste periode, hoe 'goed' het ook gaat op dat moment zelf, het kan echt elk moment zomaar omslaan. Het achteraf erop terug kijken, met de weet van de goede uitkomst, maakt het niet minder bijzonder. Ik hoop dat het met de tweeling uit de groep ook zo goed mag aflopen!
pi_121810506
Bedankt voor de link naar het dekentje bellelena! ^O^ Het is wat klein geloof ik, tenmiste, ik had het als ledikantdekentje willen gebruiken maar wij slaan het wiegje over, ik weet niet zo goed wat ik dan nodig heb eigenlijk. En bijzonder zeg, die DVD. Ik ben ook heel benieuwd of het er donderdag op de echo heel anders uit ziet dan 6 weken geleden O+ Het moet haast wel, want toen voelde ik nog bijna niks en nu schopt hij de benen onder zijn lijf vandaan! (tenminste, dat is eigenlijk een gok, het kunnen ook best kopstoten zijn ofzo :?)

Sparkling wel uitkijken hoor! Straks stuiter je op je buik, dan schrik je je toch rot! :o

XM Alvast succes morgen, en ze zijn mooi hoor! Een stuk charmanter dan uggs ;) (sorry Kyara *) )

En As, hoop dat je veel sneeuwpret hebt gehad!

Hier echt een baaldag, maar het tij keert nu, mijn vriend bakt pannenkoeken :9
Ik heb maar een dag weekend en de verwarming redt het gewoon niet dus het is hier koud, ik heb heel slecht geslapen dus was echt het zonnetje in huis (ahum :+) en dus kregen we over alles ruzie, misschien wel een beetje door mij.. maar goed. Moest ook nog wat werken, ineens bijna de hele dag voorbij! Weg weekend :'( Maar, net in bad geweest, en nu ga ik lekker met een magazine op de bank tot de pannenkoeken klaar zijn.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:29:34 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811176
Ah, suiker.... die pannenkoeken klinken wel als een heel goede bezwering ;) :*

Ik heb vanmiddag een soort opleving gehad, waarschijnlijk door de paracetamols die ik had geslikt, maar ik knap nu weer flink af, dus ik sla mn dekentje weer over me heen en ga een tukje op de bank doen :z Kan ik vanavond hopelijk nog een beetje gezellig doen.

Maar nog zo'n nacht als vannacht en dan ben ik morgen ook nog thuis... of als ik nog koorts heb natuurlijk.
pi_121811288
Wel lekker uitzieken hoor LB, want voor je het weet ben je er veel langer zoet mee! En het schijnt ook dat het wat harder aankomt bij zwangere vrouwen toch?

Onee, ik was mijn magazine aan 't lezen O-)
(ik heb per ongeluk 13 tabjes openstaan met leuke figuurlampen en knuffels)
  zondag 20 januari 2013 @ 18:41:05 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811662
"Per ongeluk" :P :+

Geniet van de pannenkoeken Suiker. Klote is zo'n eendaags-weekend hè?

Sparkling, wel uitkijken hoor! :o

Ik ga zo maar eens m'n spullen bij elkaar zoeken voor de beurs. Wordt een lange week... Ben benieuwd of/hoe ik m door ga komen..

Iets anders, ik heb nog twee relax-broeken, waarvan 1 met bijpassend jasje. Model huispak dus :+. Gekregen van m'n nicht, maar zij is kleiner en wat smaller dan ik, dus het zit allemaal net niet lekker voor mij en de broeken zijn ook beetje hoog water :'). Gok dat ze iemand van ca. 1.65/1.70 met maat L prima zouden zitten. Iemand hier interesse? Anders doe ik ze in de humana-bak.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:42:44 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811723
Hebbie een fotootje XM?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:25 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811746
Nee, maar kan ik wel ff maken zo!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:50 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811763
Oh en suiker, haha! Leuke spulletjes neuzen is ook ontspannend toch? ;)
pi_121811879
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:50:04 #96
259886 pessie
pi_121812047
Haha suiker! Rot van je niet zon zonnige humeur, maar pannekoeken maken veel goed hoop ik :*

Xm, als het je niet lukt heb je dan iemand achter de hand?

Lb, rot dat je zo ziek bent zeg. Idd goed uitzieken :*

Ik kreeg net een telefoontje dat een vriendin is bevallen. Ik was echt de hele dag al een beetje onrustig erover, echt ontlading nu ik het weet. Het duurde alleen wat lang voordat ze konden bellen, bevalling ging zo snel dat de placenta bleef zitten, dus ritje ziekenhuis. Verder echt een bizar goede bevalling. Ben zo blij voor haar! *O*

Xm, ik ben 1.75 dus dat zal bij mij ook wel hoog water zijn schat ik.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:52:08 #97
259886 pessie
pi_121812157
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ow wacht, jij bevalt in mei. Oeps :')
pi_121812213
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker? :D
  zondag 20 januari 2013 @ 18:53:53 #99
259886 pessie
pi_121812253
Ik dacht dat je lb was, excuus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')