Vond ik de vorige zwangerschap ook. .quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind jongensspul juist zo leuk, lekker stoerMeisjesspul vind ik vaak zo truttig
Dan wordt t nog erger is mijn ervaringquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik geen ervaring met meisjes heb, maar ik vind dat er voor jongetjes al veel teveel leuks is! Dat wordt nog wat als ik misschien ooit nog zwanger word van een meisje..
Mijn ervaring ook!!quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaanquote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt t nog erger is mijn ervaring
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Krijg er maar 1 maar heb wel genoeg voor 2quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
2 tegelijk bakken, dan heb je ee excuus om in te slaan
Pril, heel prilquote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wist nog helemaal niet dat je zwanger bent, ymme! Van harte. Hoe ver ben je?
Ik ook niet hoor, met jongens had ik al veel. En nu nog veel meerquote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef As1981 het volgende:
Ik zeg ook regelmatig dat het beter voor mijn portemonee is dat we nog een jongen krijgen. Maar ik vind genoeg leuks in jongenskleding. Misschien ben ik niet zo moeilijk :-)
Whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Geniale actiequote:Op [url=http://forennus n 2.5.fok.nl/topic/1922745/3/25#121794090]zondag 20 januari 2013 12:56[/url] schreef As1981 het volgende:
Dat is ook weer waar natuurlijk. Als het goed is krijg ik binnenkort mijn Prenatal cadeaukaart van 500 euro
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld(in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet.
Wat doen jullie?
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |