abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121797977
Lekker As, zo'n cadeaubon! Heb je al rondgesnuffeld wat je ermee gaat halen?

Wat betreft shoppen: Wij weten niet wat het is, maar ik heb geen problemen met uni shoppen! Wordt nog wat wanneer het babytje er is en we dus weten wat het is, want dan mag ik van mezelf uiteraard ook nog gericht shoppen :D O+ Ik kom nu tussendoor al wel hele leuke dingen tegen voor zowel jongens als meisjes, maar die laat ik voor nu dus nog wel even voor wat het is.

Suiker, het dekentje is van Ferm Living, harlequin! En mijn vriendinnen, mijn ouders, mijn lief en ik vinden allemaal dat het voor zowel een jongen als meisje kan :)

Ladyblack, beterschap! Klinkt wel lief zo met de poezel O+

Hmm, nog een keertje uitgaan alleen met m'n lief, dat vind ik ook wel een leuk idee! Binnenkort eens kijken wat leuk is om nog een keertje samen te doen.
pi_121798411
Wow As lekker zeg! Daar kan je zeker wat moois van uitzoeken!
LB lekker rustig aan :* beseft je poes trouwens dat je zwanger bent? Dat hoor je soms O+

Ik heb ook wel leuke spullen en kleertjes voor mn jommetje hoor, het is niet dat het niet lukt O+ maar vind al die jurkjes met hertjes en uiltjes enzo ook zo snoezig. Voor mn portemonnee zeker beter :D

Straks op kraamvisite bij een meisje van n weekje oud O+
  zondag 20 januari 2013 @ 14:33:47 #78
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121798552
Wij zijn beide veels te nieuwsgierig om niet te weten wat het gaat worden.
Dus ik heb gisteren een echo geboekt en nu weten we met 16 weken wat het gaat worden. O+

En ik heb al wel iets van 7-8 pakjes gekocht, in verschillende maten, allen unisex. :)
  zondag 20 januari 2013 @ 14:37:03 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121798722
@laziness: niet? :@ Cursusje komt goed, begin morgen met zwangerschapsyoga :Y.

As, lekker zo'n cadeaukaart :o :D.

LB: beterschap! :Y

Ben geslaagd voor laarzen! Ze zijn niet echt mn smaak, maar wel ruim. 41 zat goed, maar heb maar maat groter gekocht :X voor de zekerheid.

En bij de prenatal geslaagd voor yogakleren. Ook wel fijn!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121799041
Nee nog niet gesnuffeld heb ook niet direct iets nodig.
We willen dan straks het vervolg autostoeltje halen voor mijn oudste maar dat duurt nog even.

Fijn xme dat je geslaagd ben.

Wij zijn ook veelste nieuwsgierig om het niet te weten.

Nou peuter is bij oma dus wij gaan zo de sneeuw in.
pi_121800280
As, dat is lekker zeg! Komt goed van pas.

LB, beterschap!

XM, fijn dat je schoenen hebt! Wel heel stom dat het toch je darmen waren }:| maar het kan nooit lang meer duren hoor!

Belle, dat dekentje O+

Ik ben gisteren uitgegleden op de badkamer en nu heb ik een gigantische blauwe plek op mijn been ;(
E.
  zondag 20 januari 2013 @ 15:25:30 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121801687
Sparkling! Voorzichtig doen hoor! :o En een :* voor je been...
  zondag 20 januari 2013 @ 16:00:21 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121803986
Spark voorzichtig aan! Misschien zon handgreep met zuignappen ophangen?

As, is inderdaad wel handig om te gebruiken voor de volgende stoel ja.

Xm, fijn dat je laarzen gevonden hebt voor de beurs van morgen.
pi_121807078
Oei Sparkling, voorzichtig! Anti-slipmatjes in de badkamer!

As, goed idee, nieuwe autostoelen bij de nieuwe auto :)
pi_121807274
Mijn nichtje is 12,5 jaar geleden geboren bij 26 weken zwangerschap en gisteren kreeg ik een dvd met daarop haar 'start', de eerste 3 maanden van haar leven. Omdat het babytje in mijn buik er nu ongeveer zo uitziet/ zo groot is! Ik was uiteraard toen ter tijd ook bij haar geweest, maar heel bijzonder om het zo terug te zien! En vooral dus om te bedenken dat dat nu in mijn buik zit, enne, ook nog wel even mag blijven zitten. Zo ieniemienie pietepeuterig, handjes van 1,5 a 2cm groot enzo! Inmiddels is ze uitgegroeid door een grote gezonde dame, maar het blijft bijna onwerkelijk hoe haar start was!
pi_121807397
Oh, dat is wel heel bijzonder Belle. In mijn tweelinggroep ook een tweeling met 26 weken geboren en ook eel foto's gezien. Ik vind het toch wel heftig en heel onzeker. Mooi dat ze uitgegroeid is tot een gezonde meid! Maar de jouw mag nog wel een week of 12 blijven zitten inderdaad.

Spark, kijk je wel uit!! :*

Logi, hoe is het bij jou?

Ben benieuwd naar Eliis. Hoop dat ze zich een dezer dagen nog wel even komt melden.
pi_121807637
Heel onzeker, zo'n begin! En bij mijn nichtje is het helemaal goed afgelopen, maar dat kan ook heel anders gaan. Die angst speelt zeker mee de eerste periode, hoe 'goed' het ook gaat op dat moment zelf, het kan echt elk moment zomaar omslaan. Het achteraf erop terug kijken, met de weet van de goede uitkomst, maakt het niet minder bijzonder. Ik hoop dat het met de tweeling uit de groep ook zo goed mag aflopen!
pi_121810506
Bedankt voor de link naar het dekentje bellelena! ^O^ Het is wat klein geloof ik, tenmiste, ik had het als ledikantdekentje willen gebruiken maar wij slaan het wiegje over, ik weet niet zo goed wat ik dan nodig heb eigenlijk. En bijzonder zeg, die DVD. Ik ben ook heel benieuwd of het er donderdag op de echo heel anders uit ziet dan 6 weken geleden O+ Het moet haast wel, want toen voelde ik nog bijna niks en nu schopt hij de benen onder zijn lijf vandaan! (tenminste, dat is eigenlijk een gok, het kunnen ook best kopstoten zijn ofzo :?)

Sparkling wel uitkijken hoor! Straks stuiter je op je buik, dan schrik je je toch rot! :o

XM Alvast succes morgen, en ze zijn mooi hoor! Een stuk charmanter dan uggs ;) (sorry Kyara *) )

En As, hoop dat je veel sneeuwpret hebt gehad!

Hier echt een baaldag, maar het tij keert nu, mijn vriend bakt pannenkoeken :9
Ik heb maar een dag weekend en de verwarming redt het gewoon niet dus het is hier koud, ik heb heel slecht geslapen dus was echt het zonnetje in huis (ahum :+) en dus kregen we over alles ruzie, misschien wel een beetje door mij.. maar goed. Moest ook nog wat werken, ineens bijna de hele dag voorbij! Weg weekend :'( Maar, net in bad geweest, en nu ga ik lekker met een magazine op de bank tot de pannenkoeken klaar zijn.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:29:34 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811176
Ah, suiker.... die pannenkoeken klinken wel als een heel goede bezwering ;) :*

Ik heb vanmiddag een soort opleving gehad, waarschijnlijk door de paracetamols die ik had geslikt, maar ik knap nu weer flink af, dus ik sla mn dekentje weer over me heen en ga een tukje op de bank doen :z Kan ik vanavond hopelijk nog een beetje gezellig doen.

Maar nog zo'n nacht als vannacht en dan ben ik morgen ook nog thuis... of als ik nog koorts heb natuurlijk.
pi_121811288
Wel lekker uitzieken hoor LB, want voor je het weet ben je er veel langer zoet mee! En het schijnt ook dat het wat harder aankomt bij zwangere vrouwen toch?

Onee, ik was mijn magazine aan 't lezen O-)
(ik heb per ongeluk 13 tabjes openstaan met leuke figuurlampen en knuffels)
  zondag 20 januari 2013 @ 18:41:05 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811662
"Per ongeluk" :P :+

Geniet van de pannenkoeken Suiker. Klote is zo'n eendaags-weekend hè?

Sparkling, wel uitkijken hoor! :o

Ik ga zo maar eens m'n spullen bij elkaar zoeken voor de beurs. Wordt een lange week... Ben benieuwd of/hoe ik m door ga komen..

Iets anders, ik heb nog twee relax-broeken, waarvan 1 met bijpassend jasje. Model huispak dus :+. Gekregen van m'n nicht, maar zij is kleiner en wat smaller dan ik, dus het zit allemaal net niet lekker voor mij en de broeken zijn ook beetje hoog water :'). Gok dat ze iemand van ca. 1.65/1.70 met maat L prima zouden zitten. Iemand hier interesse? Anders doe ik ze in de humana-bak.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:42:44 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811723
Hebbie een fotootje XM?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:25 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121811746
Nee, maar kan ik wel ff maken zo!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:43:50 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121811763
Oh en suiker, haha! Leuke spulletjes neuzen is ook ontspannend toch? ;)
pi_121811879
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
  zondag 20 januari 2013 @ 18:50:04 #96
259886 pessie
pi_121812047
Haha suiker! Rot van je niet zon zonnige humeur, maar pannekoeken maken veel goed hoop ik :*

Xm, als het je niet lukt heb je dan iemand achter de hand?

Lb, rot dat je zo ziek bent zeg. Idd goed uitzieken :*

Ik kreeg net een telefoontje dat een vriendin is bevallen. Ik was echt de hele dag al een beetje onrustig erover, echt ontlading nu ik het weet. Het duurde alleen wat lang voordat ze konden bellen, bevalling ging zo snel dat de placenta bleef zitten, dus ritje ziekenhuis. Verder echt een bizar goede bevalling. Ben zo blij voor haar! *O*

Xm, ik ben 1.75 dus dat zal bij mij ook wel hoog water zijn schat ik.
  zondag 20 januari 2013 @ 18:52:08 #97
259886 pessie
pi_121812157
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:46 schreef L-E het volgende:
Hoeveel wiegdekentjes schaffen jullie aan? Ik heb vanmiddag een van wol besteld O+ (in de aanbieding, ik ben helemaal in mijn nopjes), maar bedacht me dat een tweede wellicht welkom is? Of misschien niet, want je gebruikt ook een lakentje natuurlijk, enfin, ik weet het niet. :+ Wat doen jullie?
Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ow wacht, jij bevalt in mei. Oeps :')
pi_121812213
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Je krijgt een winterbeebje dus ik denk dat je goed een tweede kunt aanschaffen. Heb bij Nathan katoenen dekentjes bij de prenatal en babyplanet gekocht. Erg handig, die zitten nu naast elkaar :P
Ik hoop te bevallen in juni, dan is de winter toch wel voorbij zeker? :D
  zondag 20 januari 2013 @ 18:53:53 #99
259886 pessie
pi_121812253
Ik dacht dat je lb was, excuus
pi_121812302
Pessie, heet ze toevallig Eliis? ;)
Ik heb dat ook altijd, en sinds ik hier neus weet ik pas dat het helemaal niet leuk is als iedereen berichtjes stuurt, dus dan zit je op je handen de hele tijd aan je vriendin te denken!

L-E ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op je dekentjesvraag! Ik zag ook fijne slaapzakjes in minimaatjes van kikkid, van katoen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Ik snap niet de eerste weken ivm erin kruipen, maar dan, kunnen ze er in slapen of is dat te koud, waar is het voor bedoeld? Ze waren heel erg mooi en in de aanbieding O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')