Hij vond het tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef Suikertante het volgende:
En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik
Jij hebt dus ook een eigenwijsje? Hier ligt de kleine meid ook in stuit... en ze loopt 1,5 week voor op de groei. Donderdag hebben we ook een liggings echo, als ze dan nog in stuit ligt, gaan we kijken of een draaipoging mogelijk isquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo
Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |