abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121823009
Ellis gefeliciteerd!
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig!
pi_121823182
Ellis gefeliciteerd met je dochter. Ik wil graag een pm ontvangen.
pi_121823350
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
Leuke slaapzakjes inderdaad!
pi_121823516
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
pi_121823760
*O* *O* *O* eliis van harte met je dochtertje *O* *O* *O*
pi_121823820
Ellis gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O*
pi_121823834
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
Babyjongetjes zijn dan ook de bom. O+
  zondag 20 januari 2013 @ 22:30:49 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121824585
Eliis van harte gefeliciteerd met je dochter *O*
Pm graag!
pi_121826627
Ik reageer even in delen, maar anders weet ik het niet meer.

Allereerst een *O* voor de 18 weken van Elmo en daarbij ook mijn eigen 28 weken. Ik vind het zó lief dat je steeds ook aan mij denkt en jullie al voor me jompelen terwijl ik er zelf nog niets over gezegt heb O+ Doet een mens goed.

Suiker, lijktme stug dat ik harder ga dan jij, maar ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik had het bijde zwangerschap van eva ook steeds dat ik bang was om ingehaaldte worden 8)7 lekker onmogelijk natuurlijk, maar was zo'n gek gevoel.

As :D wij hadden dezelfde avond uit. We hebben misschien wel in buurt van elkaar gezeten zonder het te weten. Welke film zijn jullie geweest en waar heb je gegeten?
pi_121827005
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

En *O* voor danic en elmo! :)
pi_121827365
Eliis *O* *O* *O*
Van harte meis! Nu eerst bijkomen en aansterken en ondertussen lekker genieten van je mooie meisje.
En ik wil ook wel een pm met haar naam.
  zondag 20 januari 2013 @ 23:22:57 #162
381212 Gulara
From the future
pi_121827475
Niet alles bijgelezen, maar halverwege ingehaakt (anders wordt m'n notitieblok zo vol ;) )

Vervelend van de dikke voeten en enkels dames. En rot dat je dan inderdaad van die nare Nuggs moet aanschaffen. Hier struikel je over de Uggs winkels en daar zitten wel mooie exemplaren tussen, maar die passen dan weer niet om dikke pootjes. -O-

Lieve k'nientjes O+ Kleurdoos.

Barbabientje lekker opgeschoten met alles. *O* Fijn als je weer eea kunt afstrepen. En 32 weken! *O*

Kyara 33 weken! *O* En een schone voorruit.

En natuurlijk:

*O* Eliis gefeliciteerd met je dochter! *O* Nu lekker bijkomen. :*

Ik heb het halve weekend op bed doorgebracht. Zaterdag was is enorm duizelig en moest dus van alles afzeggen uit angst om midden op straat knock out te gaan. The horror!
En gisteren voelde ik me zo beroerd. Dat ik pas om vier uur m'n bed uit kwam. Aan het einde van de dag ging het weer stukken beter. Word ik vanochtend wakker, knallende koppijn! Echt hoor. -O-
Hoop dat de paracetamol hun werk gaan doen, want ik wil vandaag wél iets zinnigs met m'n dag doen ipv in bed bivakkeren. Heb als stok achter de deur zojuist m'n beddengoed in de was gedaan. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 23:23:42 #163
381212 Gulara
From the future
pi_121827513
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef L-E het volgende:
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

O+
  zondag 20 januari 2013 @ 23:24:39 #164
381212 Gulara
From the future
pi_121827557
En ik zie dat ik de mijlpalen van Danic *O* en Elmo *O* gemist had.
pi_121827569
Jompels zijn tof O+

En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..

Ik schrijf erover en de kleine gaat weer tekeer O+ Op mijn scheurkalender stond dat ze al een ritme ontwikkelen en nu ik erover nadenk klopt het wel, hoewel ik me afvraag of het niet eigenlijk door mijn eigen ritme komt.. Morgen maar eens kijken of hij tijdens een werkdag op dezelfde tijden wakker is als tijdens een vrije dag!
pi_121827617
Ik zat vanavond in de bioscoop en er was weer een interne verbouwing aan de gang. Toen ik mijn hand op mijn buik legde voelde ik ineens heelduidelijk contouren. Kan het niet exact thuisbrengen, maar het was een armpje of beentje wat ik vast had. Denk zelf een armpje O+
Maar het is wel een pittige dame en beweegt heel anders dan eva. Die duwde en schopte echt, zonder pijnlijk te zijn.
Deze dame doet me nu al regelmatig pijn en lijkt echt door mijn buik naar buiten te komen. Ook het dansen opmijn blaas en het recht naar beneden schoppen kende ik nog niet :X

Heb een begin gemaakt met het uitzoeken van een geboortkaartje en heb nu een top 9. Ben er over aan het denken om bij diverse sites de poefdrukjes te bestellen en dan thuis te kiezen. Je mag per site max 3 proefdrukjes gratis aanvragen.
Weet iemand dat toevallig, die 3 proefdrukjes, is dat per account of per zwangerschap?
pi_121827725
Oh en Gulara beterschap! :*
pi_121829887
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
pi_121832268
Goedemorgen! O+ Even snel de laatste posts gescand..

Eliis, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Klinkt als een heftige bevalling, maar je klinkt ook heel gelukkig O+ Ik hoop op een voorspoedig herstel en geniet ervan!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
Dat is ook een mijlpaal! *O*

Nog even jompelen voor de andere mijlpalen die ik voorbij zag komen, o.a. L-E en danic *O*

Gulara, beterschap, dat klinkt wel heel naar... Hoe staat het met je bloeddruk en je hb-gehalte?

Ik merk echt dat mijn humeur de baby beïnvloedt. Vrijdag had ik een supergestresste dag, dan beweegt ze ook gewoon veel minder. Gisteren een dagje heerlijk niks gedaan en dan zet ze m'n hele buik weer op stelten O+ Voel me op zo'n drukke dag wel behoorlijk schuldig, maar soms kun je de stress nou eenmaal niet vermijden... Kan verder nog weinig kaas maken van hoe ze in m'n buik ligt, zometeen weer controle bij de vk, wellicht dat die me wat wijzer kan maken :).
pi_121832272
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
pi_121832289
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:02 schreef As1981 het volgende:
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
Ah nee, dan hebben we elkaar niet kunnen zien. Wij zijn naar Django unchained geweest om 16.45 en daarna bij de beren gaan eten. Flm duurde bijna 3 uur :')
Hier zo ook douchen en op controle bij de vk.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:29:32 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832392
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren!
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik :D
  maandag 21 januari 2013 @ 07:33:57 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832419
Elliis, van hart gefeliciteerd met jullie dochter *O*
Ik wens je een spoedig herstel en geniet vooral!

L-E, wat lief *O*

Gulara, beterschap! Is niet fijn :*

Hier inderdaad 33 weken vandaag *O*
En BB is 32 weken *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 07:39:02 #174
381212 Gulara
From the future
pi_121832451
Dankjewel dames, maar de paracetamol heeft z'n werk gedaan (dat wordt nog wat als die straks ook 'verboden' wordt) en ik voel me vandaag verder prima! *O*

Ik zag wat dames die naar de film waren geweest. Reageert jullie baby ook zo op de harde geluiden in de bioscoop? Die van mij beweegt dat echt heel veel. Ik weet niet of ie het nou vervelend vindt, of dat het genoeg gedempt wordt?
pi_121832492
Kyara *O* 33 weken en zo fijn dat ze nog goed zitten (op de ligging na dan)

En barba 32 weken *O*

3390 is keurig. Yaro was 3330. Deze wordt iets groter geschat.

Gulara de baby reageert wel alleen het echte schoppen is hier voorbij het is meer gedraai en geschuif maar dat voel ik flink.

Fijn dat je, je wat beter voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')