abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121823009
Ellis gefeliciteerd!
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig!
pi_121823182
Ellis gefeliciteerd met je dochter. Ik wil graag een pm ontvangen.
pi_121823350
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
Leuke slaapzakjes inderdaad!
pi_121823516
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
pi_121823760
*O* *O* *O* eliis van harte met je dochtertje *O* *O* *O*
pi_121823820
Ellis gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O*
pi_121823834
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen :')
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig :)
Babyjongetjes zijn dan ook de bom. O+
  zondag 20 januari 2013 @ 22:30:49 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121824585
Eliis van harte gefeliciteerd met je dochter *O*
Pm graag!
pi_121826627
Ik reageer even in delen, maar anders weet ik het niet meer.

Allereerst een *O* voor de 18 weken van Elmo en daarbij ook mijn eigen 28 weken. Ik vind het zó lief dat je steeds ook aan mij denkt en jullie al voor me jompelen terwijl ik er zelf nog niets over gezegt heb O+ Doet een mens goed.

Suiker, lijktme stug dat ik harder ga dan jij, maar ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik had het bijde zwangerschap van eva ook steeds dat ik bang was om ingehaaldte worden 8)7 lekker onmogelijk natuurlijk, maar was zo'n gek gevoel.

As :D wij hadden dezelfde avond uit. We hebben misschien wel in buurt van elkaar gezeten zonder het te weten. Welke film zijn jullie geweest en waar heb je gegeten?
pi_121827005
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

En *O* voor danic en elmo! :)
pi_121827365
Eliis *O* *O* *O*
Van harte meis! Nu eerst bijkomen en aansterken en ondertussen lekker genieten van je mooie meisje.
En ik wil ook wel een pm met haar naam.
  zondag 20 januari 2013 @ 23:22:57 #162
381212 Gulara
From the future
pi_121827475
Niet alles bijgelezen, maar halverwege ingehaakt (anders wordt m'n notitieblok zo vol ;) )

Vervelend van de dikke voeten en enkels dames. En rot dat je dan inderdaad van die nare Nuggs moet aanschaffen. Hier struikel je over de Uggs winkels en daar zitten wel mooie exemplaren tussen, maar die passen dan weer niet om dikke pootjes. -O-

Lieve k'nientjes O+ Kleurdoos.

Barbabientje lekker opgeschoten met alles. *O* Fijn als je weer eea kunt afstrepen. En 32 weken! *O*

Kyara 33 weken! *O* En een schone voorruit.

En natuurlijk:

*O* Eliis gefeliciteerd met je dochter! *O* Nu lekker bijkomen. :*

Ik heb het halve weekend op bed doorgebracht. Zaterdag was is enorm duizelig en moest dus van alles afzeggen uit angst om midden op straat knock out te gaan. The horror!
En gisteren voelde ik me zo beroerd. Dat ik pas om vier uur m'n bed uit kwam. Aan het einde van de dag ging het weer stukken beter. Word ik vanochtend wakker, knallende koppijn! Echt hoor. -O-
Hoop dat de paracetamol hun werk gaan doen, want ik wil vandaag wél iets zinnigs met m'n dag doen ipv in bed bivakkeren. Heb als stok achter de deur zojuist m'n beddengoed in de was gedaan. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 23:23:42 #163
381212 Gulara
From the future
pi_121827513
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef L-E het volgende:
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond! O+

O+
  zondag 20 januari 2013 @ 23:24:39 #164
381212 Gulara
From the future
pi_121827557
En ik zie dat ik de mijlpalen van Danic *O* en Elmo *O* gemist had.
pi_121827569
Jompels zijn tof O+

En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..

Ik schrijf erover en de kleine gaat weer tekeer O+ Op mijn scheurkalender stond dat ze al een ritme ontwikkelen en nu ik erover nadenk klopt het wel, hoewel ik me afvraag of het niet eigenlijk door mijn eigen ritme komt.. Morgen maar eens kijken of hij tijdens een werkdag op dezelfde tijden wakker is als tijdens een vrije dag!
pi_121827617
Ik zat vanavond in de bioscoop en er was weer een interne verbouwing aan de gang. Toen ik mijn hand op mijn buik legde voelde ik ineens heelduidelijk contouren. Kan het niet exact thuisbrengen, maar het was een armpje of beentje wat ik vast had. Denk zelf een armpje O+
Maar het is wel een pittige dame en beweegt heel anders dan eva. Die duwde en schopte echt, zonder pijnlijk te zijn.
Deze dame doet me nu al regelmatig pijn en lijkt echt door mijn buik naar buiten te komen. Ook het dansen opmijn blaas en het recht naar beneden schoppen kende ik nog niet :X

Heb een begin gemaakt met het uitzoeken van een geboortkaartje en heb nu een top 9. Ben er over aan het denken om bij diverse sites de poefdrukjes te bestellen en dan thuis te kiezen. Je mag per site max 3 proefdrukjes gratis aanvragen.
Weet iemand dat toevallig, die 3 proefdrukjes, is dat per account of per zwangerschap?
pi_121827725
Oh en Gulara beterschap! :*
pi_121829887
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
pi_121832268
Goedemorgen! O+ Even snel de laatste posts gescand..

Eliis, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Klinkt als een heftige bevalling, maar je klinkt ook heel gelukkig O+ Ik hoop op een voorspoedig herstel en geniet ervan!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan! *O*
Dat is ook een mijlpaal! *O*

Nog even jompelen voor de andere mijlpalen die ik voorbij zag komen, o.a. L-E en danic *O*

Gulara, beterschap, dat klinkt wel heel naar... Hoe staat het met je bloeddruk en je hb-gehalte?

Ik merk echt dat mijn humeur de baby beïnvloedt. Vrijdag had ik een supergestresste dag, dan beweegt ze ook gewoon veel minder. Gisteren een dagje heerlijk niks gedaan en dan zet ze m'n hele buik weer op stelten O+ Voel me op zo'n drukke dag wel behoorlijk schuldig, maar soms kun je de stress nou eenmaal niet vermijden... Kan verder nog weinig kaas maken van hoe ze in m'n buik ligt, zometeen weer controle bij de vk, wellicht dat die me wat wijzer kan maken :).
pi_121832272
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
pi_121832289
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:02 schreef As1981 het volgende:
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.

Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.

Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
Ah nee, dan hebben we elkaar niet kunnen zien. Wij zijn naar Django unchained geweest om 16.45 en daarna bij de beren gaan eten. Flm duurde bijna 3 uur :')
Hier zo ook douchen en op controle bij de vk.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:29:32 #172
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832392
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren!
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik :D
  maandag 21 januari 2013 @ 07:33:57 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832419
Elliis, van hart gefeliciteerd met jullie dochter *O*
Ik wens je een spoedig herstel en geniet vooral!

L-E, wat lief *O*

Gulara, beterschap! Is niet fijn :*

Hier inderdaad 33 weken vandaag *O*
En BB is 32 weken *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 07:39:02 #174
381212 Gulara
From the future
pi_121832451
Dankjewel dames, maar de paracetamol heeft z'n werk gedaan (dat wordt nog wat als die straks ook 'verboden' wordt) en ik voel me vandaag verder prima! *O*

Ik zag wat dames die naar de film waren geweest. Reageert jullie baby ook zo op de harde geluiden in de bioscoop? Die van mij beweegt dat echt heel veel. Ik weet niet of ie het nou vervelend vindt, of dat het genoeg gedempt wordt?
pi_121832492
Kyara *O* 33 weken en zo fijn dat ze nog goed zitten (op de ligging na dan)

En barba 32 weken *O*

3390 is keurig. Yaro was 3330. Deze wordt iets groter geschat.

Gulara de baby reageert wel alleen het echte schoppen is hier voorbij het is meer gedraai en geschuif maar dat voel ik flink.

Fijn dat je, je wat beter voelt.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:56:00 #176
381212 Gulara
From the future
pi_121832577
Oh mèn, na al jullie goede verhalen over vla tegen het maagzuur, besloot ik vandaag vol goede moed wat custard (the next best thing) te kopen. :Y)
How wrong was I! :'( -O- :r
pi_121832596
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef Suikertante het volgende:
En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..
Hij vond het tof! :) Het was gisteravond laat in bed, dus hij mompelde tegen mijn buik nog wel iets van dat het 'eigenlijk bedtijd is he'. :D

Baby trapt echt superkrachtig, weet nu zeker dat dat de beentjes zijn die ik voel. Kan me niet voorstellen dat die armpjes al zo sterk zijn.
pi_121832612
Gulara, ja ze was flink druk gisteravond en ik voelde zelfs eenarmpje of beentje ineens. Echt de hele lengte. Maar mijn dame is altijd druk 's avonds dus ik kan niet echt zeggen dat het nu in de bioscoop erger was dan anders.
pi_121832625
wij hebben bij Lex altijd een wollen dekentje in een ledikanthoes gedaan. Het is echt geen probleem hoor, had ik t bij elin ook maar gedaan, pokkelakentjes, schopte ze steeds los ook.
pi_121832650
Eliis gefeliciteerd!!!

Hier nog niks. Stom is het dat ik gewoon elke dag teleurgesteld wakker word omdat er weer niks gebeurd is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121832664
Ik heb dit keer trouwens een duodeken met overtrek.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 21 januari 2013 @ 08:14:49 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832714
MeNicole, kan ik me wel voorstellen. Zeker omdat ze al zo vroeg zijn begonnen met strippen en dan loop je nog overtijd. Beetje dooddoener, maar het duurt nu echt niet lang meer :*
pi_121832805
Voor de mijlpalen *O*

En succes bij de controles :*

Gulara beterschap, dat klinkt niet fijn :*

MeNicole :*

Hier is het vannacht behoorlijk los gegaan, had om de 10 a 15min lichte weeen. Dacht echt dat het ging gebeuren, moest ze echt wegpuffen, en toen zakte het af.

Vanmorgen bij het afvegen een heel klein beetje roze en weer een paar lichte weeen gehad maar niets om te timen so far, voelt wel heel spannend nu :X

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 08:23:18 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 08:27:20 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121832854
Oh spannend Logi!!!!
Hoop voor je dat het doorzet. Ook al is het nog wat vroeg gezien je termijn maar daar was je sowieso al op voorbereid. En zoals het nu gaat is het ook niks natuurlijk. :*
pi_121833013
Eliis, gefeliciteerd met jullie dochter!

Yay voor de mijlpalen van Danic en L-E, en ook de 100 dagen van Suiker!

Logi, klinkt spannend! En het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, want ik weet er niks van, maar als je lichte weeën al moet wegpuffen, wat kan je dan nog doen tegen zware weeën? :o
Home is where the O+ is...
pi_121833061
Meld met baby in buik.

MeNicole, :* herkenbaar hoor. En ik ben nog niet eens voorbij mijn ud. Alleen heel nieuwsgierig.

Logican, spannend. :*

Gulara beterschap. Gelukkig dat je jezelf weer wat beter voelde

*O* voor alle mijlpalen
pi_121833107
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 07:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik :D
:D joh! Ja het zegt ook niks eigenlijk hè. Hij heeft zo'n lekker rond koppie! Maar dat had ik ook, en mijn geboortegewicht was ook normaal. Enne.. ^O^, ook voor BB!

Gulara, wat fijn dat de PCM heeft geholpen!

L0t Als ik werk voel ik de mini ook minder, ik denk toch ook omdat ik blijf bewegen. Het schijnt toch ook dat je ze dan in slaap schommelt? Als ik ga zitten wordt hij dan wel meteen wakker.

As leuk dat je avond gezellig was! De bios trek ik niet meer zo goed, dat zitten. Dus hier zijn de filmavondjes voornamelijk thuis.

Succes bij de VK (weet niet meer wie)!
pi_121833651
*O* L-E wat leuk dat je vriend de baby heeft gevoeld O+

*O* 32 weken voor Barbabientje!

*O* 33 weken voor Kyara!

:* Beterschap voor Gulara.

*O* Nog 100 dagen voor Suiker! Leuke mijlpaal, bij mij was die op 31 december :)

Logician, spannend hoor, ook met het oog op je eerdere bevallingen, het zou zomaar kunnen!
  maandag 21 januari 2013 @ 09:23:36 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121833707
Goeiemorgen :W

Logi, dat klinkt wel als voorwerk toch? :o spannend inderdaad! Het is nog wat vroeg, maar ik hoop toch wel voor je dat het begonnen is hoor :*
pi_121833794
Logi! Dat klinkt toch wel als serieus voorwerk hoor, hoop het iig wel voor je. Het wordt nu wel eens tijd om te kunnen genieten he. :*

Suiker & L0t: hier ook actie in de buik als ik rustig ga liggen, met name 's avonds laat. We wiegen ze in slaap door onze bewegingen, lees ik overal. Ik denk zelf dat babies gewoon zo geprogrammeerd zijn dat ze wakker en actief zijn als mama wil slapen. :+

Mijlpalen! *O*
pi_121833841
Logi ik had je bericht gemist!! :o Wat superspannend! Je lichaam is het misschien zat.. Hoewel het vroeg is hoop ik dat dit geen fase is die nog dagen duurt en dat het misschien toch doorzet!
pi_121833901
Dat kan nog niet hoor Logi, wie spamt dan deze reeks vol?! :(

Leuk he LE, dat je nu ook samen met vriend kan voelen en dat kan delen O+ Zaterdag was kruimel echt superdruk, mn hele buik golfde en we hebben sochtends gewoon nog een uur in bed gelegen naar mn buik gekeken en beetje teruggeduwd. Zo leuk O+

Ow wat hoor ik nu op het nieuws, flesvoeding op rantsoen?! Aziaten schijnen ons land leeg te kopen :o
Sarcasme. Herken het.
pi_121834004
Zo terug van de controle. Weer helemaal goedgekeurd. Dat ik het zo bloedverziekend heet heb is vervelend maar zo lang mijn bloeddruk netjes is en ik geen andere klachten heb is dat ook het enige.

Verder hebben ze nu standaard hypoallergeen dus dat hoeven we niet mee te nemen.

Dan heb ik alleen nog een vraag. Ze vertelde vandaag dat de uiterlijke inleid datum 41 weken is hij benoemde dat de controle over 2 weken de laatste controle is. Mits ik niet bevallen ben.
Nu vraag ik me dus af of ik daar nog een keus in heb of dat als het zh dus zeg 41 is de max ik daar in mee moet. Misschien is het helemaal niet aan de orde en als het niet verantwoord is prima. Maar wil graag weten of ik een keus zou hebben aangezien een natuurlijke bevalling mijn voorkeur heeft.

Oh en hij ligt vast. Er werd gevraagd of hij al vast lag. Dus ik gaf aan dat hij wel diep lag maar ik niet wist of hij ook vast lag. Zijn antwoord, nou dat weet ik wel. Die ligt heel vast.
pi_121834025
Ik zie dat ik op mijn telefoon toch over dingen heen lees. Dus nog even een inhaalslagje:

L-E wat lief O+
Hier was vanmorgen mijn buik aan de linkerkant keihard en aan de rechterkant zacht. Dat voelde mijn vriend ineens. Misschien ligt ie dan wel met zijn lijfje links en met de beentjes rechts, daar voel ik hem ook veel bewegen namelijk! Echt leuk dat je zo steeds meer kan voelen O+

MeNicole, je wordt ook steeds nieuwsgieriger natuurlijk! En wij ook ;)

Spirit, als ze er maar vanaf blijven! :D

As, fijn dat je bent goedgekeurd! Ik heb geen idee wat de protocollen zijn wat betreft bevallen met hoeveel weken..
pi_121834045
Logi wat spannend. Ik hoop aan de ene kant dat het doorzet want je heb genoeg te verduren gehad. Of dat het in ieder geval niet aan blijft rommelen. Moet je hier nu ook voor bellen? Weeen voor de 37 weken zijn altijd een reden om te bellen toch?
pi_121834069
*O* Ellis gefeliciteerd met jullie dochter *O*

*O* voor de mijlpalen van Kyara en Barbabientje ( hopelijk niemand vergeten :@ )

O+ suiker nog maar 100 dagen! net even op mijn appje gekeken en ik hoef nog maar 37 dagen :o

Logi, spannend! Hoop je zelf dat het door gaat zetten? kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is, liever nog een paar weekjes voor je kleintje, maar voor jezelf is dit ook geen doen meer...
Gelukkig heeft je kleintje al een hele mooie termijn gehaald en zijn er straks een heleboel goede artsen en verpleging die er voor gaan zorgen dat je kleine meisje snel naar huis mag :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_121834099
Suiker gaaf he als je dat zo kan voelen dat verschil.
En vergeet nog te *O* voor jou 100 dagen.
pi_121834103
Gisteren trouwens voor het eerst gekeken naar dat programma op sbs over premature babietjes. Tranen met tuiten, zo mooi gedaan die serie.
Sarcasme. Herken het.
pi_121834134
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo ;)

Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
Jij hebt dus ook een eigenwijsje? Hier ligt de kleine meid ook in stuit... en ze loopt 1,5 week voor op de groei. Donderdag hebben we ook een liggings echo, als ze dan nog in stuit ligt, gaan we kijken of een draaipoging mogelijk is :)
pi_121834145
indrukwekkende serie he? vind het zo bijzonder om te zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')