Leuke slaapzakjes inderdaad!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
Babyjongetjes zijn dan ook de bom.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Als ik er een babyjommetje in denk moet ik bijna huilen
Maar daar is vandaag ook niet veel voor nodig
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef L-E het volgende:
Ander soort mijlpaal: Vriendje heeft de baby voor het eerst voelen schoppen vanavond!
Dat is ook een mijlpaal!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef Suikertante het volgende:
Mijn app zegt: nog 100 dagen te gaan!
Ah nee, dan hebben we elkaar niet kunnen zien. Wij zijn naar Django unchained geweest om 16.45 en daarna bij de beren gaan eten. Flm duurde bijna 3 uurquote:Op maandag 21 januari 2013 07:02 schreef As1981 het volgende:
Moge. Even snel bijgelezen van gisteren en Eliis van harte met je meisje!!!!! Klinkt pittig. Hopelijk herstel je snel. Heerlijk genieten.
Ik heb gisteren geen dutje gedaan en was gesloopt en heb heerlijk geslapen. Verder was het erg gezellig om er even samen uit te zijn.
@Danic, toevallig. We zijn bij de beren geweesr en naar Stolen. De film van 20.30 uur in zaal 13.
Zo nu onder de douche en dan naar mijn controle afspraak.
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, bij die bolle toet van M is het zo moeilijk voor te stellen dat jij twee kleintjes gaat baren!
Hij vond het tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:24 schreef Suikertante het volgende:
En LE wat vond ie ervan?? Mijne vindt het wel leuk, maar volgens mij vindt hij het nog steeds lastig om te beseffen dat er een jongetje tegen zijn hand duwt! De eerste keer vond hij het voelen als een spiertrekking en zei hij dat hij mij maar moest geloven, maar het niet echt zo voelde als ik. Nu voelt hij wel echt duidelijk dat het iets anders is..
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
M. heeft het 1e half jaar ook op de -1 lijn gezeten. Die daarna pas naar de +1 geklommen. Bij de geboorte was ie 3390. Vrij gemiddeld geloof ik
Jij hebt dus ook een eigenwijsje? Hier ligt de kleine meid ook in stuit... en ze loopt 1,5 week voor op de groei. Donderdag hebben we ook een liggings echo, als ze dan nog in stuit ligt, gaan we kijken of een draaipoging mogelijk isquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo
Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |