Nee, het is niet elliis.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:54 schreef Suikertante het volgende:
Pessie, heet ze toevallig Eliis?
Ik heb dat ook altijd, en sinds ik hier neus weet ik pas dat het helemaal niet leuk is als iedereen berichtjes stuurt, dus dan zit je op je handen de hele tijd aan je vriendin te denken!
L-E ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op je dekentjesvraag! Ik zag ook fijne slaapzakjes in minimaatjes van kikkid, van katoen. Waarvoor gebruik je die eigenlijk? Ik snap niet de eerste weken ivm erin kruipen, maar dan, kunnen ze er in slapen of is dat te koud, waar is het voor bedoeld? Ze waren heel erg mooi en in de aanbieding
Wij deden met nathan altijd een slaapzakje onder een lakentje en dekentje. Hij had het altijd koud en werd vaak wakker van de kou. Als je em wilt bestellen zou ik maat 62 doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Suikertante het volgende:
Nouja, deze slaapzakjes zijn nu 14 euro en heel mooi. Maar ze zijn dus niet dik. Ik zal even kijken of ik ze kan vinden ergens.. En jawel (ook in die winkel). Het is blijkbaar een zomerslaapzak en het is maat 56.
Dus voor in de zomer leek het me eventueel wel wat. Maar is het niet wat koud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarsig en groenig dus. In zo'n vuig huispak stofje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
33!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hoeveel weken ben je morgen kyara?
oh, jij hebt ook al zo'n dwarsligger. Hier donderdag trouwens ook controle. En een van de meisjes zit juist onderin de curves dus ben benieuwd of dat nog steeds zo is of dat het te maken had met een wel/niet groeispurt of meetfout.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Spannend KD! Maar overmorgen is het zo
Yes, jij loopt een week voor. Maar ik wist even niet of het er nou 32 of 33 waren voor mij. In de praktijk ben jij heel veel verder als ik. Jij krijgt gewoon 2 februari baby's.
Ik heb donderdag weer een echo omdat meneertje in stuit ligt en hij qua lengte/gewicht de bovenste groeicurves aanhoud.
Wat staat er op de lijst van de kraamzorg? Misschien beter om datxaan te houden zeker voor een pasgeborene. Als je kindje een half jaar is kun je wel een dekentje in een hoes doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ook op zoek naar leuke dekentjes, maar nu heeft mijn moeder dat verpest door te zeggen dat ipv een dekentje over een lakentje heen, het veiliger is om een dekentje in een dekbedovertrekje te doen.
Wel zo praktisch ook met opmaken, bevestigde mijn schoonzusje. Dus nu twijfel ikDaar gaat het plaatje in mijn hoofd van een lekker wollig dekentje in de wieg
![]()
Maar misschien dat ik er dan nog wel een dun sprei voor overheen kan haken...
/hormonen!
Hier het zelfde. Vind het sowieso nu handig omdat ik eerst het lakentje over de beeb heen sla, dan de kruik mooi positioneer en vervolgens het dekentje er overheen trek. Maar goed, het is nu natuurlijk ook niet heel warm en mijn kleine draait graag ook weer onder de dekens uit, dus de lakens/kruik/dekens fatsoenlijk neerleggen is hier wel nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Skoap het volgende:
LB hier raadde de kraam zorg dat juist af. Lakentje + deken was het advies.
Ik weet iig dat een dekbedje niet mag ja. Maar ik zal het artikel eens vragen waar ze het uit had.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Volgens mij word het afgeraden om een dekentje met een overtrek te doen. Het is een laken + een deken. Tenminste dit is wat de kraamverzorgster bij de intake vertelde en wat ik zo snel ff op google kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |