abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 10:23:16 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121834943
En pessie, dat klinkt ook wel: nog 1 maand! :D

Ik vind het schakelen tussen weken en maanden best lastig, raak steeds helemaal in de war als iemand vraagt hoeveel maanden ik nou ben :')
  maandag 21 januari 2013 @ 10:26:48 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121835021
Juud dat is een mooie mijlpaal! Had jij nou vandaag ook een echo? Of ben ik in de war met iemand anders?

Ik heb aangegeven 41 weken geneg te vinden. Vruchtwater "houdt niet over" en bij Nathan kan ik me ook maar heeeel weinig vruchtwater herinneren. Durf dus echt niet langer. Ga volgende week de bevaling doorspreken, kan ik meteen even het wat te doenbij overtijd gaan bespreken. Ook maandag weer groeiecho dus kan ik de gyn ook even vragen wat zij ervan denkt. Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
pi_121835022
*O* 12 weken voor Juud!

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dat klinkt wel even he? :o

Ik 69 8)7
O+

Ik heb altijd het idee dat jij mijlenver op mij voorloopt, maar het is precies 10 dagen dus, want ik moet er nog 79 tot aan de uitgerekende datum!

En het gaat snel ja! Minder dan 3 maanden inmiddels, ik kan het me nog niet voorstellen, voorlopig vind ik het zwanger zijn super fijn dus dat mag van mij nog wel even duren! Al ben ik soms natuurlijk ook erg nieuwsgierig en ik droom steeds vaker dat ik beval :D
  maandag 21 januari 2013 @ 10:28:14 #229
259886 pessie
pi_121835058
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
En pessie, dat klinkt ook wel: nog 1 maand! :D

Ik vind het schakelen tussen weken en maanden best lastig, raak steeds helemaal in de war als iemand vraagt hoeveel maanden ik nou ben :')
Vandaag is het makkelijk voor mij, ik ben 8 maanden :+ . Maar ik snap je punt heel goed. Ik zeg dan gewoon het aantal weken, mogen ze zelf gaan rekenen.
pi_121835096
Wow Pessie, nog maar 1 maand! Dat klinkt al echt heel dichtbij! Dat is bij mij wanneer ik jarig ben :)
  maandag 21 januari 2013 @ 10:30:56 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121835140
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
Volgende week! :o

Beter nog ietsje langer blijven zitten baby! :*
pi_121835155
Juud mooie mijlpaal.

Pessie dan heb ik me niet goed verwoord. Ik moet volgende week ook op controle maar de afspraak die over twee weken staat is dan de laatste. Ik moest eigenljk vorige week ook maar dat was niet in te plannen.

Jammer van die schimmel inca maar wel fijn dat isabel het zo goed doet.
pi_121835177
Pessie ik hoop voor jou niet op volgende week.
  maandag 21 januari 2013 @ 10:35:54 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121835279
Goedemorgen!

Laatste post voor we richting de beurs gaan, dan zal ik af en toe binnenvallen en niet op iedereen kunnen reageren. Sorry daarvoor alvast :). Het is ff niet anders.

*O* voor de mijlpalen van Kyara, barbabientje, Suikertante en Juud!

Logi :o. Heb je de vk al gebeld?!

As, fijn dat 'ie vast ligt :Y. Hoop dat je niet zo lang door hoeft te lopen.

Ik ben zoooo jaloers op al die beweging die jullie voelen. Hier na dat ene plopje (wat ik zelf dus toch was denk ik), niets meer gemerkt -O-. Ik ben echt zo ongeduldig :@ ;(. M'n buik lijkt ook kleiner enzo en ik sla gelijk weer in de twijfelmodus 8)7 .

Nouja, komende dagen te druk om me druk te maken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 januari 2013 @ 10:36:19 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_121835291
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef pessie het volgende:
Juud dat is een mooie mijlpaal! Had jij nou vandaag ook een echo? Of ben ik in de war met iemand anders?

Ik heb aangegeven 41 weken geneg te vinden. Vruchtwater "houdt niet over" en bij Nathan kan ik me ook maar heeeel weinig vruchtwater herinneren. Durf dus echt niet langer. Ga volgende week de bevaling doorspreken, kan ik meteen even het wat te doenbij overtijd gaan bespreken. Ook maandag weer groeiecho dus kan ik de gyn ook even vragen wat zij ervan denkt. Tenzij het niet goed is natuurlijk, dan komt beeb volgende week :X
Nope, ik heb afgelopen dinsdag al de tweede echo gehad, met daarop een hupsend kindje. O+
  maandag 21 januari 2013 @ 10:36:43 #236
259886 pessie
pi_121835304
Ah ok, zuurstof gebrek in mn hersenen denk ik a s :P .

Ik hoop ook op niet volgende week, ik heb het kindje besteld tussen 17 en 22 februari :+
Manlief is overtuigd dat het er is voor of op zn verjaardag de 15de. Maar volgende week kunnen we wel een datumtweeling doen :+

Haha belle, ik ben uitgerekens op jouw verjaardag? 21ste.
pi_121835382
Veel succes op de beurs deze week Xcuz_Me!

Pessie, ik bedoelde net: Ik ben 10 maart jarig, en dan is het voor mijzelf nog precies 1 maand tot de uitgerekende datum van m'n baby! Je bent wel bijna gelijk uitgerekend met mijn moeder van mij ;) (Die was 29 jaar geleden op 19 februari uitgerekend.)
Tussen 17 en 22 februari klinkt als een goede week voor jouw baby! Ik duim alvast met je mee :)
  maandag 21 januari 2013 @ 10:40:37 #238
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121835417
Suiker, het voelt ook alsof ze er al heel lang is, zo van 'ze is waar ze hoort te zijn' O+ en ja man, dat is echt ff minder, ik heb zalf maar het blijft zich uitbreiden -O- na mijn vorige bevallingen had ik ook telkens zulke shizzle en dat is wel echt een downer zeg maar. Maja, ik weet dat het overgaat :P

LB, je klinkt ook heel blij! Beterschap wel, virussen enzo hakken er wel veel erger in als je zwanger bent :* en ja, ons gezin is compleet zo. Hóe hard ik ook nog ga rammelen, rationeel kan ik niet meer voor mezelf verantwoorden daar ooit nog aan toe te geven. En na 2 jaar bijna onafgebroken zwanger zijn is het ook wel heel fijn nu mijn lijf weer terug te hebben en te weten dat ons verdriet nooit helemaal weg zal gaan om wat er gebeurd is, maar wel in het verleden zal blijven nu.

Pessie, jaaa, nog even! En wat is die kortademigheid irritant he? Superbeperkend! Benieuwd naar je baby hoor! :Y

Thnx As! En jij GL met de laatste loodjes he? :*
3!
pi_121835537
Incantrix, wat goed om te horen dat het allemaal fijn gaat met Isabel O+ Jammer van de schimmel -O-
Heftig, van die afgelopen twee jaar, het is nu mooi zo, ik kan me dat heel goed voorstellen. Je hebt een koningskoppel en een engeltje O+ :*

Hier trouwens gisteren voor het eerst echt een (klein) nat plekje in mijn pyjama op tepel hoogte :D
  maandag 21 januari 2013 @ 11:04:17 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836159
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Incantrix het volgende: te weten dat ons verdriet nooit helemaal weg zal gaan om wat er gebeurd is, maar wel in het verleden zal blijven nu.
Boh, kippenvel..... ;( :*
pi_121836202
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:44 schreef bellelena het volgende:
Incantrix, wat goed om te horen dat het allemaal fijn gaat met Isabel O+ Jammer van de schimmel -O-
Heftig, van die afgelopen twee jaar, het is nu mooi zo, ik kan me dat heel goed voorstellen. Je hebt een koningskoppel en een engeltje O+ :*

Hier trouwens gisteren voor het eerst echt een (klein) nat plekje in mijn pyjama op tepel hoogte :D
Lekkere verhalen :D

Wel fijn dat er hier open over gepraat kan worden :) Die schimmel... schijnt dat dat veel voorkomt bij zwangere vrouwen, maar je hoort er eigenlijk nooit wat over tot een zwangere vriendin me laatst bekende er al sinds het begin van haar zwangerschap mee te lopen en ik beken ook :@ Erg vervelend.

En qua lekken meld ik mij ook :') Heb uit voorzorg van die pads gekocht mocht het erger worden, want je hebt het echt niet door als het gebeurt. Zou zo lullig zijn als je ineens met een nat tshirt rondloopt ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_121836364
Over inleiden. Hier doen ze ook bij 41 weken. Dat valt bij mij in het weekend en dus wilden ze eventueel vrijdag doen. Maar hoe graag ik ook wil bevallen we wachten tot eind volgende week. Maar ga nog steeds van woensdagnacht/donderdag uit.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_121836424
Inca ik ben Miss Schimmelinfectie *)
Ik had er eerst bijna elke cyclus wel een keer last van, maar sinds ik een jaar of 23 was is het redelijk onder controle. Alleen als ik ziek ben, heel moe, dat soort dingen, komt het nog wel eens op. En ik kan me voorstellen dat een bevalling ook wel wat kan aanrichten ja!
Als je het voelt aankomen helpt het om een tampon in de zo puur mogelijke yoghurt te dopen en in te brengen, binnen een kwartiertje heeft je huid alles opgenomen en kan hij alweer uit. En het is heerlijk verkoelend (haha, ja sorry, maar het is echt zo!). Maar ik kan me voorstellen dat je na een bevalling liever even niks inbrengt daar ;)
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:32 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836475
Oei, ja dat lijkt me heel naar dames! Ik dacht een tijdje geleden iets te pakken te hebben, maar dat is iig vanzelf weer weggegaan.

Lekken doe ik nog niet, zou ik best willen, maargoed... ze hebben nog eventjes om zich klaar te maken nietwaar. Ze worden wel weer zwaarder, dus er gebeurt wel wat :Y

XM, succes deze week! Loop jezelf niet voorbij he! En die bewegingen... dat zal m deze week dan misschien ook niet worden, maar het komt heus!! :*
Ik verwachtte het steeds 's avonds in bed, maar voelde de eerste beweging toen ik uitgezakt op de bank bij een vriendin zat :D En nog steeds laat mn meisje stevig van zich horen als ik achterovergeleund zit :')
  maandag 21 januari 2013 @ 11:13:58 #245
259886 pessie
pi_121836487
Spirit ben je er wel mee naar de huisarts gegaan. Je kindje heeft een grotere kans op spruw als je je schimmel niet behandelt.
pi_121836528
De vk zei mij dat schimmel ook voor een onrustige baarmoeder (krampen en harde buiken) kan zorgen. :)
  maandag 21 januari 2013 @ 11:15:24 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121836542
:O

ik ging om half 9 ook nog even terug naar bed (M is op het kdv). En toen was het 2,5 uur later :D

Juud mooie mijlpaal! *O*

Ik moet nog 49 dagen maar dat is tot 40 weken.....

In principe nog maar 5 weken hier :o
  maandag 21 januari 2013 @ 11:16:15 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121836577
Lekker Kyara! Goed uitgeslapen nu? ^O^
En 5 weken, whoa.......!
pi_121836716
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig! O+
One Born every minute?

Net nog naar zitten kijken en ik krijg ook een brok in mijn keel. Heb mij verder voorgenomen eens echt meer informatie te lezen en in mij op te nemen. Heb het gevoel dat ik nog niets weet. -O-

Trouwens, hebben jullie ook (nog) zo'n moeite met bepaald eten? Ik kan slecht tegen warm eten op het moment. Aardappels, vlees. Blegh! Steeds kokhalzen na een aantal happen en gewoon amper genieten ervan. Probeer het wel, maar soms als ik het alleen maa ruik krijg ik al kotsneigingen.
En juist nu moet ik extra gezond eten. :(
  maandag 21 januari 2013 @ 11:22:45 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121836820
Oh ja, die sbs serie kijk ik ook. Woensdag weet ik niet of ik ga kijken want dat is er een tweeling waarvan er 1 het niet haalt. :'(

Mijn man kijkt echt niet mee naar dit soort programma's trouwens.

Venco, kun je brood wel binnen houden? Warm eten komt vanzelf wel weer :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')