Ja, is dat een aanrader? Ik vind sowieso prematuren en alles er omheen heel interessant, maar nu ik zwanger ben ook vaak een tikje beangstigend.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren trouwens voor het eerst gekeken naar dat programma op sbs over premature babietjes. Tranen met tuiten, zo mooi gedaan die serie.
Wat ik heb begrepen verschilt het protocol per ziekenhuis. In het verleden lieten ze vrouwen hier tot aan 43 (!) weken lopen, terwijl andere ziekenhuizen dat idioot vonden. Boeiende vraag wel, ik wil ook niet ingeleid worden tzt als ik overtijd loop. Maar tot hoe lang is dat verantwoord? Geen idee. Ze kunnen je moeilijk dwingen je te laten inleiden, lijkt me. Maar zou wel willen weten wat hun overwegingen zijn om uiterlijk bij 41 weken in te leiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef As1981 het volgende:
Dan heb ik alleen nog een vraag. Ze vertelde vandaag dat de uiterlijke inleid datum 41 weken is hij benoemde dat de controle over 2 weken de laatste controle is. Mits ik niet bevallen ben.
Nu vraag ik me dus af of ik daar nog een keus in heb of dat als het zh dus zeg 41 is de max ik daar in mee moet. Misschien is het helemaal niet aan de orde en als het niet verantwoord is prima. Maar wil graag weten of ik een keus zou hebben aangezien een natuurlijke bevalling mijn voorkeur heeft.
Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 09:58 schreef klumsy het volgende:
@ suikertante, misschien dat ik er anders naar kijk, maar ik vind het wel "feelgood" tot nu toe geen nare verhalen gezien... nouja het is natuurlijk erg genoeg allemaal, maar het is mooi gefilmd en de afloop is tot nu toe ook goed
Harder puffenquote:Op maandag 21 januari 2013 08:38 schreef Cwen het volgende:
Eliis, gefeliciteerd met jullie dochter!
Yay voor de mijlpalen van Danic en L-E, en ook de 100 dagen van Suiker!
Logi, klinkt spannend! En het ligt waarschijnlijk aan mij hoor, want ik weet er niks van, maar als je lichte weeën al moet wegpuffen, wat kan je dan nog doen tegen zware weeën?
Vriend kijkt dus niet mee? One Born vond mijn vriend zelfs geweldig!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat, het is echt heel mooi. Wel tranen met tuiten natuurlijk, maar ik jank bij alles wat met babies te maken heeftVriend wilde dat ik iets anders ging kijken, die dacht dat ik er heel verdrietig van werd maar ik vond het juist zoooo mooooiiiiii en lief allemaal
Ohaiquote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef pessie het volgende:
Ha inca, jij hier!hoe gaat het met je mooie meisje?
Cwen, gelukkig leer je puffen op een cursus, welke dan ook.
Fijn om te lezen!!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiIsabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje
sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn om te lezen!!
En hoe gaat het met jou? Al weer wat mobieler of gaat dat niet zo snel?
Wauw! Dat gaat snel dan ineens! Matig van die eczeem/schimmel welquote:Op maandag 21 januari 2013 10:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik voelde me eigenlijk meteen alweer hardstikke goed, heb nu alleen heel erg last van een eczeem of schimmel 'down there' en dat is een beetje jammer wel. Vanmiddag gaan we naar de huisarts, kunnen we meteen vragen hoe we een knoop voor mijn lief kunnen regelen
Met jou alles ok?
Heerlijk dat dat zo goed gaat. Rot van je schimmel! Zit je nu niet op te wachten.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OhaiIsabel doet het hardstikke goed, het is zo'n geweldig meisje
sneu alleen dat ze nu een beetje verkouden is, maar verder niks te klagen! En hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |