DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik was serieus aan het wachten tot iemand met een betere TT aankwam, maar na een halve minuut had nog niemand een nieuw deel geopend, tsja 60 seconden geen actueel topic is geen optie natuurlijk.
Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Oldie57 het volgende: Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Geweldig hè. Prachtige gemeente. Topclub in de lucht houden en toch een lage OZB.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Oldie57 het volgende: Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Spot de calimero...
En oh ja, 2011 heeft gebeld, ze willen hun discussie terug.
Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef Xaobotnik het volgende: Ik was serieus aan het wachten tot iemand met een betere TT aankwam, maar na een halve minuut had nog niemand een nieuw deel geopend, tsja 60 seconden geen actueel topic is geen optie natuurlijk.
Verbeek is gewoon een hork die dat zomaar roept, omdat PSV weer een speler bij hem weg wil halen. 5 Miljoen of 6 Miljoen is een redelijk gedrag. Echter vind ik de opmerking dat dit geld er wel is voor Maher maar niet voor een verdediger die we echt nodig hebben, een terechte. Brands kijkt wellicht alleen naar de doorverkoopwaarde. maar in de CL heb je ook een beter podium waar je spelers kan testen en en zich kan laten etaleren. Voor het kampioenschap ben je beter geholpen met een degelijke verdediger dan met Maher.
Eens, hoewel ik de aankoop eningzins kan begrijpen mocht hij deze winter worden gedaan. Wijnaldum rendeert niet op die positie en als bij Ajax Eriksen in de zomer vertrekt zullen ze ook als eerste optie Maher hebben om hem te vervangen. In dat geval lijkt het me dat Ajax een hoger bedrag kan bieden en PSV sowieso aan het kortste eind trekt. Maar zoals eerder aangegeven door Advocaat dat dit een "risicoloze aankoop" is en je alvast vooruit kunt lopen op transferinkomsten (Toivonen, Strootman) is Russische roulette in mijn ogen en dan ook onverantwoord. In principe schrijf je daarmee je eigen beleid ook af omdat je Wijnaldum als miskoop bestempelt, dat is 5 miljoen weg gegooid die je nooit meer terug ziet, en je moet nog maar afwachten of Maher zijn lijn van ontwikkeling door kan zetten bij PSV.
Voor Brands zijn Marcelo, Zanka, Derijck en Bouma in principe Eredivisie waardige verdedigers, en is het gewoon kort termijn filosifie om kampioen te worden, dat is het enige wat telt. Dat deze verdediging in de CL weg gespeeld zal worden is een zorg voor later.
Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Scarface88 het volgende: als bij Ajax Eriksen in de zomer vertrekt zullen ze ook als eerste optie Maher hebben om hem te vervangen
Ik denk dat Fischer, Andersen, Serero en misschien Meleg de eerste opties zijn. Ajax gaat zo'n bedrag nooit betalen.
Haha. Dat was het 3 jaar geleden misschien. Verbeek heeft het steeds over een marktconform bedrag, als je dan ziet dat Wijnaldum met 1 jaar contract 5 miljoen oplevert dan kun jij wel raden dat AZ gewoon richting de 9 miljoen gaat vragen.
En terecht, had Brands maar niet belachelijke bedragen voor iedereen moeten neerleggen. Beetje dom van die meneer.
Ah de accountant is er weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 15:01:00 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Ik denk dat Fischer, Andersen, Serero en misschien Meleg de eerste opties zijn. Ajax gaat zo'n bedrag nooit betalen.
[..]
Ze hebben ook nu geld zat, ze willen het alleen niet uitgeven.
[..]
Haha. Dat was het 3 jaar geleden misschien. Verbeek heeft het steeds over een marktconform bedrag, als je dan ziet dat Wijnaldum met 1 jaar contract 5 miljoen oplevert dan kun jij wel raden dat AZ gewoon richting de 9 miljoen gaat vragen.
En terecht, had Brands maar niet belachelijke bedragen voor iedereen moeten neerleggen. Beetje dom van die meneer.
we kunnen ook anders redeneren. Een paar jaar geleden speelde Maher bij een ploeg bij de top 5, nu bij een club onderaan de middenmoot....
Ajax had toch het geluk dat ze CL haalden? Anders waren ze nog meer in de shit ondanks die 20 miljoen voor Suarez
Ajax heeft nog een aardige reserve, maar dat neemt niet weg dat als je maar meer uit blijft geven dan er binnen komt die reserve opraakt, daarom is het beleid aangepast, moet PSV ook eens gaan doen
Ajax heeft nog een aardige reserve, maar dat neemt niet weg dat als je maar meer uit blijft geven dan er binnen komt die reserve opraakt, daarom is het beleid aangepast, moet PSV ook eens gaan doen
Doet PSV ook, als je ziet wat er allemaal weggaat, salarissen omlaag. Sanders is niet dom hoor
Doet PSV ook, als je ziet wat er allemaal weggaat, salarissen omlaag. Sanders is niet dom hoor
inderdaad. Bij Ajax en PSV is het roer om. En werd opzich tijd ook.
Nee maar ondertussen is dat geld van die grondverkoop al bijna verdampt
dat is verdampt, dat is namelijk naar de bank gegaan
Zonder al te uitgebreid op de balans in te gaan, kan gesteld worden dat PSV weer wat vlees om de botten heeft. Er is een positief eigen vermogen van ruim twintig miljoen euro. De langlopende schulden zijn me tien miljoen teruggebracht tot dertig miljoen en de kortlopende schulden zijn stabiel gebleven rondom datzelfde bedrag. Daarnaast zijn de liquide middelen weer op peil gebracht rondom de vijftien miljoen.
Daarmee is niet gezegd dat de balans ook gezond is. PSV heeft te kampen met een negatief werkkapitaal (wat te denken geeft over de liquiditeitspositie) en de solvabiliteit is niet bijzonder hoog. In een jaar zonder Champions League en grote transfer lijdt de club ‘gewoon’ minimaal tien miljoen verlies. Dat houdt PSV in de huidige staat niet langer dan twee seizoenen vol. Gelukkig staat er nog wat kapitaal op het veld.
quote:
Sanders is een hele handige jongen met cijfertjes, dat laat hij keer op keer zien. Dat heeft PSV geen windeieren gelegd, aangezien aan het reddingsplan van vorig jaar ook extra sponsorinkomsten en een daling van de kosten (herstructurering lening) vastzaten. Ondertussen gaat hij met de bezem stevig door de organisatie, wat uiteindelijk zal moeten leiden tot een daling van de kosten.
PSV zou kerngezond zijn geweest als dit kundige beleid op financieel en commercieel gebied gepaard ging met een sanering van de spelerskosten. De salariskosten blijven nagenoeg gelijk, terwijl de afschrijvingen toenemen. Die laatste post is de grootste oorzaak van de financiële malaise bij PSV. Als de club niet verkoopt, dan is het standaard een kwart van de omzet kwijt aan afschrijvingen op spelers. Dat is niet op te brengen, tenzij je structureel Champions League speelt of ieder jaar je beste speler verkoopt. Het eerste is niet realistisch, het tweede niet wenselijk.
Het boekjaar 2011-2012 ziet er schitterend uit, maar als je de incidentele inkomsten van de verkoop van de grond (43,2 miljoen) en de transfer van Balasz Dzsudzsak (14 miljoen) wegdenkt, dan blijft er weinig van de mooie cijfers over. Je kunt geen begroting bouwen op genereuze Russen en ambtenaren. Als PSV er financieel bovenop wil komen, dan moet het één ding doen: stoppen met kopen. Zolang dat niet gebeurt (de afgelopen transferzomer lijkt gelukkig een stap in de goede richting), ligt de club financieel nog niet op koers.
In een jaar zonder Champions League en grote transfer lijdt de club ‘gewoon’ minimaal tien miljoen verlies. Dat houdt PSV in de huidige staat niet langer dan twee seizoenen vol. Gelukkig staat er nog wat kapitaal op het veld.
Hier stopte ik met lezen
Als het goed is hoeft het niet meer dankzij die nieuwe Foxdeal
quote:
Een woordvoerder van PSV laat tegenover de NOS weten dat de Fox-deal een financiële injectie betekent voor de clubs. "Dit seizoen alleen al (2012-2013) ontvangen we 3,5 miljoen extra uit media-inkomsten. Dat komt bovenop de 4 miljoen waar we op gerekend hadden. Daarbij is het een groeimodel. Voor de komende seizoenen gaat het om 5 tot 5, 5 miljoen euro extra per seizoen." PSV Netwerk PSV is enthousiast over de kennis van het tv-netwerk van Murdoch, Fox. "We hebben belang bij een sterke zender. Fox heeft veel expertise en heeft in buitenland, bijvoorbeeld in Duitsland, Groot-Brittannië en Italië, bewezen dat ze voetbal naar een hoger niveau tillen."
Plus dat PSV heel erg gaat korten in salarissen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 15:38:06 ]
Als het goed is hoeft het niet meer dankzij die nieuwe Foxdeal
[..]
Plus dat PSV heel erg gaat korten in salarissen
Dat is dus het punt, had al moeten gebeuren en als je dus 45 miljoen binnen krijgt en uiteindelijk is daar nog maar 20 miljoen van over dan kan je wel van verdampen spreken.
Die Foxdeal is al meegenomen in die analyse van de cijfers
Dat Catenaccio-stuk klopt gewoon niet. Zonder CL loopt Psv geen verlies, maar draaien ze ongeveer kiet als ze geen spelers kopen/verkopen. Komend jaar zou dat eigenlijk nog niet zijn (pas vanaf 2014) maar dankzij de tvdeal is dat punt nu een jaar eerder bereikt.
Vanaf 2014 maakt psv ook zonder cl winst. Dat kunnen Ajax-supporters heel vervelend vinden, maar het is niet anders.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
PSV kort al jaren op salarissen. Er is een plafond ingesteld en de club is overall gesanneerd. Die seizoen gaat waarschijnlijk op 0 eindigen en dus is de operatie geslaagd. PSV draait dan op een gesloten begroting zonder transfer en CL. Ik heb geen precies idee hoe dat in Amsterdam zit.
Trouwens van de gekke dat Maher gaat bepalen wat hij moet kosten
Dat is dus het punt, had al moeten gebeuren en als je dus 45 miljoen binnen krijgt en uiteindelijk is daar nog maar 20 miljoen van over dan kan je wel van verdampen spreken.
Je maakt die vermogenssom te simpel. De voltallige selectie van PSV staat tegenwoordig nog maar voor 25 miljoen op de begroting. Dat was altijd veel meer.
Op woensdag 16 januari 2013 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende: Dat Catenaccio-stuk klopt gewoon niet. Zonder CL loopt Psv geen verlies, maar draaien ze ongeveer kiet als ze geen spelers kopen/verkopen. Komend jaar zou dat eigenlijk nog niet zijn (pas vanaf 2014) maar dankzij de tvdeal is dat punt nu een jaar eerder bereikt.
Vanaf 2014 maakt psv ook zonder cl winst. Dat kunnen Ajax-supporters heel vervelend vinden, maar het is niet anders.
Vind ik niet vervelend, geen baat bij zwakke concurrentie
Je maakt die vermogenssom te simpel. De voltallige selectie van PSV staat tegenwoordig nog maar voor 25 miljoen op de begroting. Dat was altijd veel meer.
ze staan altijd tegen aankoopwaarde+tekengeld-afschrijving op de balans. Dat zijn volgens mij ook gewoon de geldende regels. Alleen Twente houdt zich daar niet aan.
Je haalt gemeente geld en geld dat we kregen van 4 grootste Brabantse bedrijven door elkaar.
Bedankt voor je email. Graag willen we je een toelichting geven op de verkoop voor de KNVB bekerwedstrijd PSV Feyenoord van woensdag 30 januari.
De KNVB reglementen schrijven voor dat vanaf de wedstrijden om de kwartfinale de toegangsprijzen gelijk dienen te zijn aan de tarieven voor een reguliere competitiewedstrijd. Het is mogelijk om hiervan af te wijken indien beide clubs overeenstemming bereiken, aangezien voor deze wedstrijd de kaartverkoopopbrengsten door beide clubs worden gedeeld.
Met de wetenschap van de gespeelde KNVB kwartfinale PSV Feyenoord in seizoen 2009-2010 (aantal supporters +/- 15.000, prijzen vanaf 21 euro), heeft PSV aan Feyenoord het voorstel gedaan om voor deze wedstrijd kaarten aan te bieden voor gereduceerd tarief, dus lager dan onze reguliere competitieprijzen. Hierop heeft Feyenoord afwijzend gereageerd, zij wenste de reguliere tarieven te handhaven. Concreet betekent dit dus voor deze wedstrijd kaarten vanaf 25 euro per stuk.
Bij wedstrijden in de eerdere fase van het KNVB beker toernooi is de thuisspelende club vrij om de toegangsprijzen te bepalen, dit is de reden dat wij bijvoorbeeld bij de bekerwedstrijd PSV-EHC/Heuts (31/10/2012) kaarten hebben kunnen aanbieden voor 5 euro per stuk.
Door de lokale autoriteiten in Eindhoven is deze wedstrijd vastgesteld als een wedstrijd met hoog-risico (categorie C). Hieraan is automatisch een verkoop gekoppeld van 1 kaart per PSV Club Card. Het is daarom niet mogelijk om meerdere kaarten per PSV Club Card aan te schaffen. De eerdere competitie wedstrijd PSV Feyenoord van dit seizoen stond nog vastgesteld als een categorie B wedstrijd met een verkoop van 2 kaarten per PSV Club Card. Mede door gebeurtenissen rondom die wedstrijd is de KNVB beker wedstrijd vastgesteld als C categorie met daaraan automatisch gekoppeld beperktere verkoopvoorwaarden.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoe bedoel je dat dan? Die grond is toch voor 45 miljoen verkocht
Dat is een deel van geld dat is binnengekomen. 40 miljoen van de gemeente en 40 miljoen van grote bedrijven. Die 40 miljoen van gemeente is voor herinvestering van de leningen en voor eigen vermogen. De andere 40 miljoen is om te investeringen in de elftal. Daar komt al dat geld vandaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat is een deel van geld dat is binnengekomen. 40 miljoen van de gemeente en 40 miljoen van grote bedrijven. Die 40 miljoen van gemeente is voor herinvestering van de leningen en voor eigen vermogen. De andere 40 miljoen is om te investeringen in de elftal. Daar komt al dat geld vandaan.
OK maar dan is toch een groot deel van dat "grondgeld" al weg als er nog maar 20 miljoen van over is?
Ik vind het gedeelte dat Feyenoord per se 25 euro per kaartje wilt ook vrij triest.
Klopt, maar het feit dat deze wedstrijd een categorie omhoog gaat slaat helemaal nergens op. Er is geen flikker gebeurd behalve dat er buiten het stadion een keer 10 10 10 10 werd geroepen
Waarom geeft PSV hem dan niet de kans? Tyton wordt gekocht en vervolgens weer gepasseerd, Zoet uitgeleend en nu staat de reservekeeper van AZ in de goal..
Waarom geeft PSV hem dan niet de kans? Tyton wordt gekocht en vervolgens weer gepasseerd, Zoet uitgeleend en nu staat de reservekeeper van AZ in de goal..
Dat kan je van elke jeugdspeler wel zeggen die dicht tegen of zelfs bij de A-selectie zit. Dat zijn trainers beslissingen. Overigens staat er in hetzelfde stuk dat ie mee is gegaan op trainingskamp in Thailand, en dat ie daar een goede indruk maakte.
Door wie dan? Ik zie hem bijna wekelijks nog een blunder maken. Zoet is een veel en veel groter talent.
Ik denk dat Zoet ook een groter talent is, maar, die is natuurlijk op dit moment ook een stuk verder in zijn ontwikkeling, o.a. door zijn uitleenperiode's.
Maar ik verwacht ook niet dat Zoet volgend seizoen ineens eerste keeper is hoor.
Hij gaat volgend seizoen de route van Zoet volgen. Hopelijk ook via RKC
Ik denk dat Zoet ook een groter talent is, maar, die is natuurlijk op dit moment ook een stuk verder in zijn ontwikkeling, o.a. door zijn uitleenperiode's.
Maar ik verwacht ook niet dat Zoet volgend seizoen ineens eerste keeper is hoor.
Wie zou er dan eerste keeper moeten worden? Met Waterman kun je je als PSV zijnde echt niet serieus nemen ..
Wie zou er dan eerste keeper moeten worden? Met Waterman kun je je als PSV zijnde echt niet serieus nemen ..
Waterman keept prmia, niks minder dan Tyton.
Ik zet trouwens in op Zoet als basiskeeper voor de komende jaren. te beginnen volgend seizoen
Jij vind dat Twente met Boschker, alleen al op de bank, wel serieus te nemen is dan? Vermeer/Mulder/Michaylov/Waterman/Velthuizen, allemaal matige keepers met weinig verschil.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Kolderartikel met een ongelofelijke bias met termen als 'gelul' en 'spastisch', niet-onderbouwde beweringen over een zgn. beperkte liquiditeit en solvabiliteit en 'gemeentegeld'. Wanneer dat soort termen niet gebezigd worden, kan verder gepraat worden.
Kolderartikel met een ongelofelijke bias met termen als 'gelul' en 'spastisch', niet-onderbouwde beweringen over een zgn. beperkte liquiditeit en solvabiliteit en 'gemeentegeld'. Wanneer dat soort termen niet gebezigd worden, kan verder gepraat worden.
Dat jochie is 13 jaar en heeft een voorliefde voor....jawel
Dat jochie is 13 jaar en heeft een voorliefde voor....jawel
Hij zal wel wat ouder zijn, en de ambitie om een goed onderbouwd artikel te schrijven is natuurlijk goed. Maar de bias en betweterigheid komt duidelijk naar voren. Ook in artikelen over zijn eigen club. Hij wil zich graag als expert neerzetten, maar is daar niet volwassen genoeg voor wat blijkt uit verschillende zeer simpel getrokken conclusies. Conclusies die niet concreet te trekken zijn moet je altijd open laten en suggestieve zaken moet je als zodanig benoemen. Maar dat heeft hij duidelijk niet meegekregen. Jammer, want het idee achter een dergelijke site heeft best potentieel.
[ Bericht 1% gewijzigd door Xaobotnik op 16-01-2013 20:26:32 ]
Hij zal wel wat ouder zin, en de ambitie om een goed onderbouw artikel te schrijven is natuurlijk goed. Maar de bias en betweterigheid komt duidelijk naar voren. Ook in artikelen over zijn eigen club. Hij wil zich graag als expert neerzetten, maar is daar niet volwassen genoeg voor wat blijkt uit zeer simpel getrokken conclusies. Conclusies die niet concreet te trekken zijn moet je altijd open laten en suggestieve zaken moet je als zodanig benoemen. Maar dat heeft hij duidelijk niet meegekregen tijdens zijn opleiding. Jammer, want het idee achter een dergelijke site heeft best potentieel.
Het leuke eraan is dat domme typetjes met een overdreven clubbias er blind achteraan lopen omdat ze graag op PSV kankeren.
Zanka lijkt af te stevenen op een basisplaats bij PSV
Eind 2012 kreeg Zanka een aantal duels de kans in de basis vanwege de schorsing van Marcelo. Afgaande op de trainingen en de oefenwedstrijd in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, lijkt Zanka samen met Marcelo het centrale duo te gaan vormen.
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Zanka weten dat gevoel ook te hebben. "Je kunt het wel negeren en denken dat het niets wil zeggen, maar natuurlijk voel ik ook dat ik dichter bij het vasthouden van mijn basisplaats ben dan dat ik hem weer verlies. Ik heb van niemand een garantie gekregen, maar het voelt goed."
"De wedstrijden die ik vlak voor de winterstop speelde, verliepen redelijk goed. Vooraf werd er tegen me gezegd dat ik misschien wel zes maanden nodig zou hebben om me aan te passen in Nederland. Ik betwijfelde dat, maar die mensen hebben gelijk gekregen. Het lijkt erop dat ik eroverheen ben. En nu moet ik zorgen dat ik blijf spelen, want daar ben ik voor naar Nederland gekomen."
Jij vind dat Twente met Boschker, alleen al op de bank, wel serieus te nemen is dan? Vermeer/Mulder/Michaylov/Waterman/Velthuizen, allemaal matige keepers met weinig verschil.
Wie heeft het hier over Boschker of Twente? Ik vind Waterman PSV onwaardig, matige keeper. Mihailov, Mulder, Vermeer en Velthuizen vind ik sowieso in potentie een stuk beter als je ze toch wil gaan vergelijken.
Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Caland het volgende: Dat gaat wel leuk worden trouwens, de ns wil geen trein en leveren die dag en jullie burgemeester wil niet dat er Feyenoorders met bussen komen
Wie heeft het hier over Boschker of Twente? Ik vind Waterman PSV onwaardig, matige keeper. Mihailov, Mulder, Vermeer en Velthuizen vind ik sowieso in potentie een stuk beter als je ze toch wil gaan vergelijken.
Ík heb het over Boschker of Twente. Ik stel ook niet dat ik het met je oneens ben. Ik zeg alleen dat je raar redeneert dat doordat we Waterman als keeper hebben PSV niet serieus te nemen is. En dan vergelijk ik hem met andere keepers, en zijn 'prestaties' dit seizoen, en dan blijkt het wel mee te vallen. Maar daar kijk jij volledig langsheen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Mooi, hij speelt al beter dan Derijck. Hoewel dat niet moeilijk is, maar hij valt gewoon positief op. Zowel binnen en buiten het veld.
Zeker, Zanka is wel iemand die hard werkt, en hij praat al een aardig woordje Nederlands, zegt ook wel iets over zijn mentaliteit. Marcelo praat na al die jaren nog steeds geen enkel woord Nederlands. Hoewel het voor Denen makkelijker is om te leren dan voor Brazilianen spraken Alex, Gomes en Ronaldo in hun PSV tijd ook aardig Nederlands. Communicatie is toch wel een belangrijk onderdeel in de achterhoede.
Ik denk dat samen met Marcelo, Pieters en Hutchinson er in de tweede seizoenshelft best een solide verdediging staat. Zanka weet aardig te verrassen in ieder geval, hij was aan het begin van het seizoen door iedereen al afgeschreven.
Update 16 januari 19:45 uur - Narsingh succesvol geopereerd: zes tot negen maanden herstel Luciano Narsingh is woensdag met succes geopereerd aan zijn knie. PSV meldt dat de voorste kruisbanden van de 22-jarige buitenspeler onder handen zijn genomen. Naar verwachting zal het herstel zes tot negen maanden in beslag nemen. Het is dan ook uitgesloten dat de international nog dit seizoen terugkeert op de velden. Hij kan op z’n vroegst in juli weer zijn opwachting maken.
6 tot 9 maanden? The fuckkkkkkkkkkkkkk.
Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef Scarface88 het volgende: Vind het een vreemde blessure. Hij heeft nog gewoon vakantie gevierd en gefeest tot ie er achter kwam dat ie geblesseerd was...
Is volgens mij maar een weekje overheen gegaan toch?
Geen idee, het veld was wel erg slecht in Breda maar hij heeft nog gewoon doorgespeeld, een goal gemaakt en is daarna vakantie gaan vieren. Bij terugkomst bleek ie ineens zwaar geblesseerd. Lijkt me dat je zoiets wel voelt als het niet goed zit.
Ik moet er vooral huilen, het niveau ligt er nog vele malen lager dan in VBL
ik durf gewoon de reacties niet meer te bekijken
Was toch al bekend dat Narsingh dit seizoen niet meer zou spelen
Weekje inderdaad.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Geen idee, het veld was wel erg slecht in Breda maar hij heeft nog gewoon doorgespeeld, een goal gemaakt en is daarna vakantie gaan vieren. Bij terugkomst bleek ie ineens zwaar geblesseerd. Lijkt me dat je zoiets wel voelt als het niet goed zit.
Wellicht dat je het alleen merkt wanneer je bepaalde delen zwaarder belast. Je leest het wel eens vaker. En ook spelers die zwaar geblesseerd zijn die je gewoon ziet lopen alsof er niets aan de hand is...
Ik moet er vooral huilen, het niveau ligt er nog vele malen lager dan in VBL
Groot forum, dus redelijk wat rare mensen. Maar in principe is het niveau op het forum zelf wel redelijk. De fp van FOK is ook niet te vergelijken met het forum zelf.
Wel is het zo dat een hoop van de reguliere posters van een paar jaar geleden er niet meer zijn. De meesten van nu zijn natuurlijk ook opgegroeid met de snelle nieuwe media en zijn niet gewend fatsoenlijk zaken door te denken wanneer het over posten op een voetbalforum gaat. Zie je hier ook wel, vooral de mensen die zich niet bezighouden met meerdere zaken.
Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef de_boswachter het volgende: Kan Narsingh geen paardenplacenta krijgen ? Of doet PSV daar niet meer aan sinds vd Meyde bekend maakte dat hij met die dokter sigaretten rookte ?
Die dokter was sowieso grote bullshit
Dat ging toch om spierblessures en niet om kruisbanden enzo? Volgens mij vooral om hamstrings..
Dat dus. En dat narsingh dit seizoen niet zou spelen was al lang duidelijk. Dat soort blessures staan altijd 6-9 maanden (net als bij v.Nistelrooij toen)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Het hielp wel. Lazo, Ooijer en ook bij Van der Meijden, plus nog enkele internationaal grote jongens. Maar het type blessure is inderdaad anders.
Er staan vele malen meer voetballers tegenover waarbij het geen fluit hielp
Was ik maar Thijs, dan zat er een dikke cheque aan te komen vanwege een bestseller
Ik voel een arbitragezaak aankomen. Natuurlijk niet sjiek als je zo je club moet verlaten.
PSV, laat die Mauwher gewoon zitten. Haal hem eind van het seizoen maar op als hij nog wat laat zien dit jaar.
Op donderdag 17 januari 2013 09:38 schreef Lemming22 het volgende: PSV wil volgens Elfrink tot maximaal 6 miljoen gaan en vindt 9 miljoen absurd. Is iedereen weer gerustgesteld
Ik vind zes miljoen ook te veel voor Aisatti 2.0.
Waarom is 9 miljoen nou weer absurd? Ik vind het eigenlijk best van arrogantie getuigen. We hebben het hier wel over het grootste talent van de eredivisie en ook international, die halverwege het seizoen benaderd wordt. En het dan belachelijk vinden dat AZ de hoofdprijs vraagt
Ik heb de VI hier liggen en zie het nergens staan. Zal wel weer verzonnen zijn door voetbalzone.
Zou zomaar kunnen natuurlijk, hier het hele stuk.
quote:
Oar laat zich hoofd niet op hol brengen door vermeende interesse PSV 17-01-2013 FC Utrecht is bezig aan een prima seizoen en dat heeft zijn weerslag op de interesse die er ontstaat voor spelers van de huidige nummer zes van de Eredivisie. Middenvelder Tommy Oar zou in de belangstelling staan van onder meer PSV, maar laat zich het hoofd voorlopig niet op hol brengen.
Naast de Eindhovense club zijn naar verluidt ook Premier League-club Sunderland de Schots kampioen Celtic geïnteresseerd in de 21-jarige Australisch international. Oar blijft echter rustig. “Het is leuk om te horen dat andere clubs naar je kijken, want dat betekent waarschijnlijk dat je het goed doet”, teken Australische media op uit de mond van de Utrecht-speler, “maar ik heb nog niets concreets gehoord.”
“Dat geldt ook voor mijn zaakwaarnemer, dus ik hecht er nog niet al te veel waarde aan. Ik weet ook niet wat er allemaal van klopt. Ik neem het met een korreltje zout, maar als er iets komt wat interessant is zou dat natuurlijk wel mooi zijn. Na dit seizoen sta ik echter nog twee jaar onder contract bij Utrecht en de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt wil ik voortzetten, dat is alles war ik momenteel aan denk.”
Doorzichtige truuk om AZ te laten merken dat die 6 miljoen maar 1 keer uitgegeven kunnen worden?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Bijdehand gedoe. Vejinovic speelt niet vanwege een conflict met Bosz, niet omdat hij niet fit zou zijn.
Er wordt hier wat door elkaar gehaald. Dario Vujicevic wordt hier bedoelt. Speelt niet omdat hij niet fit is. Kwam over van Twente en heeft het hele seizoen nog niet meegedaan.
Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Cara het volgende: Waarom is 9 miljoen nou weer absurd? Ik vind het eigenlijk best van arrogantie getuigen. We hebben het hier wel over het grootste talent van de eredivisie en ook international, die halverwege het seizoen benaderd wordt. En het dan belachelijk vinden dat AZ de hoofdprijs vraagt
nounou grootste talent. 9 miljoen voor een binnenlandse transfer is gewoon absurd
nounou grootste talent. 9 miljoen voor een binnenlandse transfer is gewoon absurd
Dan moet iemand echt wel zo goed als Sulejmani zijn!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Mooie is ook dat iedereen nu zegt dat het een groot talent is. Straks speelt hij 3 mindere wedstrijden (bij PSV) en komen dezelfde mensen verkondigen dat ze dat allang gezien hadden en het een middelmatige speler vinden.
Idd! We hebben in het verleden wel eens teveel betaald voor spelers.... Dat moet nu gewoon veranderen, betalen naar het eventuele potentieel is gewoon levensgevaarlijk als het om dit soort bedragen gaat...
Idd! We hebben in het verleden wel eens teveel betaald voor spelers.... Dat moet nu gewoon veranderen, betalen naar het eventuele potentieel is gewoon levensgevaarlijk als het om dit soort bedragen gaat...
PSV heeft het er zelf naar gemaakt. Ontzettend veel geld uitgeven aan Wijnaldum, Matavz, Strootman en Mertens, nu zelf zo'n 15 miljoen vragen voor Strootman en dan gaan mauwen als een andere club ook meer wil dan die 5 miljoen die je voor het een-jarige contract van een Wijnaldum hebt uitgegeven?
PSV heeft het er zelf naar gemaakt. Ontzettend veel geld uitgeven aan Wijnaldum, Matavz, Strootman en Mertens, nu zelf zo'n 15 miljoen vragen voor Strootman en dan gaan mauwen als een andere club ook meer wil dan die 5 miljoen die je voor het een-jarige contract van een Wijnaldum hebt uitgegeven?
Eigen schuld, en nu zelf op de blaren zitten.
Eens. Maar volgens Brands komt het allemaal goed Het is niet voor niets dat AZ PSV een poot probeert uit te draaien betreffende Maher. Die weten maar al te goed hoe Marcel in elkaar steekt. Die moet als een klein kind kostte wat kost die spelers binnen hengelen voor zijn eigen ego.
Eigen schuld, en nu zelf op de blaren zitten.
Klopt ze hebben het er zelf naar gemaakt... Nu moet je echter een andere weg inslaan, niet op de blaren gaan zitten, maar de blaren behandelen!
"Dries Mertens juicht de eventuele komst van Maher juicht toe. "Hoe meer spelers erbij komen, hoe beter, want daar worden we sterker van", benadrukt de aanvaller donderdag in De Telegraaf."
Gelukkig regelt Dries het transferbeleid niet anders hadden we nu een contractspeler of 60 gehad.
Mooie is ook dat iedereen nu zegt dat het een groot talent is. Straks speelt hij 3 mindere wedstrijden (bij PSV) en komen dezelfde mensen verkondigen dat ze dat allang gezien hadden en het een middelmatige speler vinden.
Blij dat ik dat al gezegd heb, voor het geval dat. ..
Ze zijn er eindelijk achter dat Wijnaldum geen nummer 10 is. Dan is het logisch dat je verder gaat kijken. Je schrijft alleen wel die 5 miljoen wel erg snel af.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Ze zijn er eindelijk achter dat Wijnaldum geen nummer 10 is. Dan is het logisch dat je verder gaat kijken. Je schrijft alleen wel die 5 miljoen wel erg snel af.
Die schijven we netjes per jaar af, zoals het van de boekhouder moet
Afschrijven hoeft niet. We moeten hem alleen overtuigen van het feit dat hij zich op andere posities moet richten. Ik vind hem, als hij wat soberder speelt, best geschikt als controlerende middenvelder met diepgang. Zeg maar een combi van de jonge van Bommel en de jonge Davids. Alleen dan 3 klassen minder goed, dat wel.
Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende: Afschrijven hoeft niet. We moeten hem alleen overtuigen van het feit dat hij zich op andere posities moet richten. Ik vind hem, als hij wat soberder speelt, best geschikt als controlerende middenvelder met diepgang. Zeg maar een combi van de jonge van Bommel en de jonge Davids. Alleen dan 3 klassen minder goed, dat wel.
Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende: Afschrijven hoeft niet. We moeten hem alleen overtuigen van het feit dat hij zich op andere posities moet richten. Ik vind hem, als hij wat soberder speelt, best geschikt als controlerende middenvelder met diepgang. Zeg maar een combi van de jonge van Bommel en de jonge Davids. Alleen dan 3 klassen minder goed, dat wel.
Daar is hij verdedigend veel te kwetsbaar voor. Enige positie waar ik hem nog wel zie renderen is als rechtsbuiten.
tuurlijk wel, anders wordt de belastingdienst boos
Wijnaldum moet je lekker op rechts en eventueel op links laten ronddraven en daar soms wat ruimte voor maken, dat kan hij.
Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef rubbereend het volgende: Wijnaldum moet je lekker op rechts en eventueel op links laten ronddraven en daar soms wat ruimte voor maken, dat kan hij.
Nu zou dat wel kunnen, krijg je in de zomer weer een probleem omdat de zo nodige aankoop Narsingh dan weer fit is.
Nu zou dat wel kunnen, krijg je in de zomer weer een probleem omdat de zo nodige aankoop Narsingh dan weer fit is.
Je hebt dan ook meer dan 11 spelers nodig, al gaat Wijnaldum steeds zeiken als hij op de bank komt. Dus ik zie hem van de zomer wel vertrekken naar een club in Duitsland of onderin Engeland ofzo.
Je hebt dan ook meer dan 11 spelers nodig, al gaat Wijnaldum steeds zeiken als hij op de bank komt. Dus ik zie hem van de zomer wel vertrekken naar een club in Duitsland of onderin Engeland ofzo.
Oh ja, was even vergeten dat PSV de enige overgebleven Nederlandse club is die met wisselspelers van 5 miljoen+ kan werken.
Oh ja, was even vergeten dat PSV de enige overgebleven Nederlandse club is die met wisselspelers van 5 miljoen+ kan werken.
lol, soms komen aankopen op de bank. Trainers maken nou eenmaal keuzes. Je gaat toch niet een trainer verplichten bepaalde spelers op te stellen
lol, soms komen aankopen op de bank. Trainers maken nou eenmaal keuzes. Je gaat toch niet een trainer verplichten bepaalde spelers op te stellen
Nee, maar het komt niet zo vaak voor dat een aankoop na 1,5 jaar alweer wordt vervangen door 2 nieuwe aankopen (Maher en Narsingh). Dan vraag je je toch af waarom ze Wijnaldum genomen hebben.
Nee, maar het komt niet zo vaak voor dat een aankoop na 1,5 jaar alweer wordt vervangen door 2 nieuwe aankopen (Maher en Narsingh). Dan vraag je je toch af waarom ze Wijnaldum genomen hebben.
Volgens mij vervangt Maher, als hij al komt, vooral Toivonen.
Maar volgens mij heeft elke club wel een minder gelukkige aankoop? Bij Ajax loopt er als het tegen zit eentje van de zomer voor de hoofdprijs gratis de deur uit.
Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef rubbereend het volgende: Maar volgens mij heeft elke club wel een minder gelukkige aankoop? Bij Ajax loopt er als het tegen zit eentje van de zomer voor de hoofdprijs gratis de deur uit.
Dan komt nogal eens voor op een forum ja, ik kan er ook weinig aan doen dat er meerdere mensen zijn met dezelfde mening.
tis al maanden hetzelfde riedeltje
zeiken over de verdediging -> prima het zijn geen wonderen maar ondertussen wel de op één na minste tegendoelputnen. Wijnaldum -> daar hebben we allemaal al 7 keer hetzelfde over gezegd Jeugd die niet doorkomt
zeiken over de verdediging -> prima het zijn geen wonderen maar ondertussen wel de op één na minste tegendoelputnen. Wijnaldum -> daar hebben we allemaal al 7 keer hetzelfde over gezegd Jeugd die niet doorkomt
Gelukkig ben je niet verplicht om er op in te gaan, dus dan laat je het gewoon aan je voorbij gaan.
Als je niet wil dat het gepost wordt dan ben ik bang dat je je eigen forum even moet oprichten.
Gelukkig ben je niet verplicht om er op in te gaan, dus dan laat je het gewoon aan je voorbij gaan.
Als je niet wil dat het gepost wordt dan ben ik bang dat je je eigen forum even moet oprichten.
tuurlijk moet ik wel posten, dat is mn natuur Maar krijg soms het idee dat sommige niet PSVers, het zijn meestal dezelfde, het leuk vinden om steeds even alleen die zere plekken aan te komen drukken.
Af en toe krijg ik het gevoel dat we 7e staan zoals er over PSV wordt gepraat
tuurlijk moet ik wel posten, dat is mn natuur Maar krijg soms het idee dat sommige niet PSVers, het zijn meestal dezelfde, het leuk vinden om steeds even alleen die zere plekken aan te komen drukken.
7e is ietwat overdreven, uiteindelijk kom wel weer op een mooie 3e plek terecht.
Het is toch niet gek dat er kritisch wordt gekeken naar het beleid bij PSV? Het komt bij mij over op paniekvoetbal. Of vind jij het topic leuker als er 100 x Strootgod wordt gepost?
Het is toch niet gek dat er kritisch wordt gekeken naar het beleid bij PSV? Het komt bij mij over op paniekvoetbal. Of vind jij het topic leuker als er 100 x Strootgod wordt gepost?
7e is ietwat overdreven, uiteindelijk kom wel weer op een mooie 3e plek terecht.
Dat komt vooral door bepaalde users die alleen maar PSV en Grindtegel posten Dan lok je het gewoon uit.
Laten we wel zijn, Maher is Neerlands grootste talent op die positie. Wijnaldum is best een leuk spelertje, maar niet voor PSV en niet op 10. Ook op rechtsbuiten vind ik hem niet goed genoeg. Hij kan eigenlijk alleen op 8 spelen. Rechtsmidden. Maar dan wel met een controleur erachter. Oogkleppen op en naar voren rennen. Dat heeft hij begin vorig seizoen best aardig gedaan. Als 10 loopt hij elk gat dicht en loopt hij de spits in de weg. Mist net een stukje intelligentie. En dat heb je nodig op die positie. Dus ik juich zijn komst op zich wel toe. Ook al omdat er zich geen jeugd aandient op die positie. Maar dan wel pas als Toivonen of Wijnaldum weg is.
Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef Caland het volgende: Tegen de tijd dat Maher weer weg gaat bij PSV heb je er al 11 miljoen aan besteed, zo'n beleid gaat op lange termijn toch nooit werken?
11 miljoen?
Dat zeiden ''we'' een jaar of wat terug ook over Wijnaldum.
Wijnaldum is nooit het grootste Nederlandse talent genoemd, dat weet ik zeker
PSV, laat die Mauwher gewoon zitten. Haal hem eind van het seizoen maar op als hij nog wat laat zien dit jaar.
Hij doet me in elk opzicht denken aan Labyad qua mentaliteit. Een vervelend getalenteerd mocro mannetje die dwars gaat liggen als hij zijn transfer niet kan maken. Dan weet je ook meteen hoe dat zich zal ontwikkelen wanneer hij over twee/drie jaar bij PSV een volgende transfer stap kan maken.
Transfersom, salaris, tekengeld, eventueel een doortverkooppercentage dat je nog moet afstaan. Ik maak nog een krappe schatting.
Je investeert meer in een speler dan alleen het transfervedrag doorgaans
Ik denk dat je erg optimistisch bent, ik kan me niet voorstellen dat PSV 6 miljoen + 5 miljoen aan bonussen gaat uitkeren.
En sinds wanneer gaan we salaris meetellen
Salariskosten moet je ook weer niet negeren. Je wordt er met Nijland en Engelaar nog steeds mee geconfronteerd
ik heb geen idee wat Nijland verdient, vertel
dat is te checken dat staat hij in de lisjt van Sportweek/Nusport
Wat is die Rik toch irritant man. Hij zegt zomaar dat PSV tot 9 miljoen wilt gaan en dan komt hij ineens paar dagen later op terug. Waarom wilt hij zo graag nieuws maken?
Edit: Al kan ik die tweet niet meer vinden.
Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef mrstylo het volgende: Wat is die Rik toch irritant man. Hij zegt zomaar dat PSV tot 9 miljoen wilt gaan en dan komt hij ineens paar dagen later op terug. Waarom wilt hij zo graag nieuws maken?
Edit: Al kan ik die tweet niet meer vinden.
Da's helemaal irritant man. Dat hij tweets ligt te verwijderen.
Begrijp ik niet. Stel dat Toiboy en Wijnaldum niet weggaan... Dit lijkt een beetje op Kwartetten.
Als dat is, zullen Toivonen,Maher en Hiljemark wellicht veel gaan rouleren denk ik. Wellicht houden ze ook rekening met vBommel die veel geschorst of niet fit is. Gokkie.
Zijn er al PSV'ers die Brands niet kunnen luchten of zien?
Zoals ik hier zo ongeveer elke dag post; in Eindhoven wordt Brands nu op handen gedragen, ben eens benieuwd wanneer het merendeel van de supporters eens realistisch gaat denken en wanneer die omslag komt. Het is niet zo dat ik hem niet kan zien of luchten, ik trek wel zijn beleid in twijfel. Heel erg in twijfel zelf.
PSV heeft geen plan B puur omdat ze Maher willen, maar de aankoop niet noodzakelijk is. Als die nog niet haalbaar is proberen ze het van de zomer weer en dan staat er echt wel een plan B klaar.
Djuricic is net Wijnaldum 2, kan allebei aardig dribbelen. Maar daar blijft het bij
Wijnaldum kan mooi draaien, maar is geen echte dribbelaar. Hij is het sterkst als ie een gat in kan duiken (waarbij hij nog wel eens een gat onbedoeld dicht wil lopen).
Misschien is Djuricic idd iets te veel dribbelaar en te weinig spelmaker. Ik had Tadic in m'n hoofd.
Wijnaldum kan mooi draaien, maar is geen echte dribbelaar. Hij is het sterkst als ie een gat in kan duiken (waarbij hij nog wel eens een gat onbedoeld dicht wil lopen).
Misschien is Djuricic idd iets te veel dribbelaar en te weinig spelmaker. Ik had Tadic in m'n hoofd.
Met Tadic zijn we te laat en als die nog bij Groningne speelde, dan kan je beter voor Maher gaan. Ben je even duur uit
Met Tadic zijn we te laat en als die nog bij Groningne speelde, dan kan je beter voor Maher gaan. Ben je even duur uit
Prijs is niet alles. Het mentale vlak is wel de achilleshiel van dit PSV. Met Maher maak je die hiel nog zwakker dan ie al is. Dan zie ik toch liever Tadic. Voor wat het waard is natuurlijk, want hij is al verkocht.
Djuricic is net Wijnaldum 2, kan allebei aardig dribbelen. Maar daar blijft het bij
Djuricic heeft overzicht, een goede steekpass, creativiteit. Alles wat Wijnaldum niet heeft. Djuricic doet echt niet veel onder voor Maher. Daarnaast moet Heerenveen van hem af deze winter of zomer omdat zijn contract afloopt, waardoor hij sowieso vele malen goedkoper is.
Zou het een truuk zijn om Heerenveen op hete kolen te laten zitten?
Dat denk ik niet. De enige truc die Brands beheerst is uiteindelijk overal de vraagprijs voor betalen, dan weet je vrijwel zeker dat hij naar je club komt.
AD meldt dat AZ nog steeds niet geinteresseerd is in het verhoogde bod van PSV.
quote:
PSV vangt weer bot bij AZ AZ heeft opnieuw een bod van PSV op Adam Maher afgewezen. De Eindhovenaren verhoogden het bod met één miljoen tot zes miljoen euro, maar de Alkmaarders verkochten de koploper opnieuw een 'nee', zo weet het Eindhovens Dagblad. Eerder lekte al uit dat de Alkmaarders minimaal negen miljoen euro voor Maher verlangen. 'De situatie is zoals die is. Ik heb goed contact met de directeur van AZ, Toon Gerbrands. Ze hebben aangegeven niet te willen verkopen. Dan houdt het op een gegeven moment op.'
Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Oldie57 het volgende: Jezus , wat is dat nou? Komt Maher nou niet naar PSV? Zijn de miljoenen subsidies/ belastinggelden nu al op?
Nee, maar PSV hoorde dat Kaka wegkan of evt Sneijder. Dus dan moet je prioriteiten stellen. Zo simpel is het
Laten we hopen dat hij weer enigzins op niveau komt na zijn bijna 1 jaar afwezigheid. Zijn contract loopt tot 2014 dus moet deze zomer echt bijtekenen of vertrekken.
Hij viel me zwaar tegen toen. Deed niets goed en liep alleen maar in de weg. Wijnaldum 2.0. Al moet ik toegeven dat ik hem voor de rest niet gezien heb.
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?
Caland post gewoon overal hoor. En ook veel in het Feyenoordtopic
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.
waar PSV halverwege de eerste seizoenshelft nog om geroemd werd. door die maffe Van Halst. Het hele team verdedigd mee.