Hij viel me zwaar tegen toen. Deed niets goed en liep alleen maar in de weg. Wijnaldum 2.0.quote:
Anders is t niet spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom spelen we maar met 10 man?
Die teringlijers wilden die baas verhuren...twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:20:41#PSV wilde 'Zanka' eigenlijk verhuren, maar hij knokte terug en is inmiddels basisspeler. Morgen meer: #ED reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Geef het een paar wedstrijden. Die man is nog matiger dan Marcelo.
Zolang ie maar beter dan Dereijck is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Ik hou je eraan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang ie maar beter dan Dereijck is.
Nee maar deze man wordt de nieuwe Alex. Komende zomer naar Real. Hands down.
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Jij bent echt super objectief man echt. Je hebt een neutrale bril op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Thanks, dat hoor ik vaker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent echt super objectief man echt. Je hebt een neutrale bril op.![]()
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?quote:
Het tegendeel is waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?
Caland post gewoon overal hoor. En ook veel in het Feyenoordtopicquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?
De barbaar, nu is hij ook bezig in het Feyenoordtopicquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Caland post gewoon overal hoor. En ook veel in het Feyenoordtopic
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.
waar PSV halverwege de eerste seizoenshelft nog om geroemd werd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.
Een verdediger verhuren terwijl je al dun in de verdedigers zit...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die teringlijers wilden die baas verhuren...twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:20:41#PSV wilde 'Zanka' eigenlijk verhuren, maar hij knokte terug en is inmiddels basisspeler. Morgen meer: #ED reageer retweet
Het is allemaal lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
We hebben juist meer dan genoeg verdedigersquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een verdediger verhuren terwijl je al dun in de verdedigers zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |