Ik moet er vooral huilen, het niveau ligt er nog vele malen lager dan in VBLquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Moet soms echt lachen bij PN.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
6 tot 9 maanden? The fuckkkkkkkkkkkkkk.
ik durf gewoon de reacties niet meer te bekijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet er vooral huilen, het niveau ligt er nog vele malen lager dan in VBL
Ja maar misschien mist hij nu de voorbereiding en het begin van volgend seizoenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef rubbereend het volgende:
Was toch al bekend dat Narsingh dit seizoen niet meer zou spelen
Weekje inderdaad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is volgens mij maar een weekje overheen gegaan toch?
Wellicht dat je het alleen merkt wanneer je bepaalde delen zwaarder belast. Je leest het wel eens vaker. En ook spelers die zwaar geblesseerd zijn die je gewoon ziet lopen alsof er niets aan de hand is...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee, het veld was wel erg slecht in Breda maar hij heeft nog gewoon doorgespeeld, een goal gemaakt en is daarna vakantie gaan vieren. Bij terugkomst bleek ie ineens zwaar geblesseerd. Lijkt me dat je zoiets wel voelt als het niet goed zit.
Groot forum, dus redelijk wat rare mensen. Maar in principe is het niveau op het forum zelf wel redelijk. De fp van FOK is ook niet te vergelijken met het forum zelf.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet er vooral huilen, het niveau ligt er nog vele malen lager dan in VBL
Ik had gedacht dat hij eind dit seizoen langzaam weer mee kon doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef rubbereend het volgende:
De eerste prognoses waren 6 maanden inderdaad. Dan is het gewoon over voor dit seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef rubbereend het volgende:
Die dokter was sowieso grote bullshitquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Kan Narsingh geen paardenplacenta krijgen ? Of doet PSV daar niet meer aan sinds vd Meyde bekend maakte dat hij met die dokter sigaretten rookte?
Hielp wel. Bij Ooijer toch ook?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die dokter was sowieso grote bullshit
Dat ging toch om spierblessures en niet om kruisbanden enzo? Volgens mij vooral om hamstrings..quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hielp wel. Bij Ooijer toch ook?
Dat dus. En dat narsingh dit seizoen niet zou spelen was al lang duidelijk. Dat soort blessures staan altijd 6-9 maanden (net als bij v.Nistelrooij toen)quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat ging toch om spierblessures en niet om kruisbanden enzo? Volgens mij vooral om hamstrings..
nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef MRN89 het volgende:
Vandaag eindelijk mijn jubileumshirt binnengekregen#8 Cocu
durfde er nog geen Maher op te laten drukken![]()
Het hielp wel. Lazo, Ooijer en ook bij Van der Meijden, plus nog enkele internationaal grote jongens. Maar het type blessure is inderdaad anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die dokter was sowieso grote bullshit
Er staan vele malen meer voetballers tegenover waarbij het geen fluit hielpquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het hielp wel. Lazo, Ooijer en ook bij Van der Meijden, plus nog enkele internationaal grote jongens. Maar het type blessure is inderdaad anders.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:14:33binnen de medische staf van #psv was grote twijfel over de methode van de placenta-dokter. Resultaten waren ook niet overwegend positief reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:12:01Nog ff over #Toivonen. Jullie vragen of bezoek aan placenta-dokter Kovacevic optie is. Sinds vertrek #Lazovic is niemand er meer geweest reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:27:30Vejinovic van #Heracles is eerder dit jaar naar placenta-dokter geweest, zegt collega @peterwekking. Hij speelt nog steeds niet... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |