abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121645407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat jochie is 13 jaar en heeft een voorliefde voor....jawel
Hij zal wel wat ouder zijn, en de ambitie om een goed onderbouwd artikel te schrijven is natuurlijk goed. Maar de bias en betweterigheid komt duidelijk naar voren. Ook in artikelen over zijn eigen club. Hij wil zich graag als expert neerzetten, maar is daar niet volwassen genoeg voor wat blijkt uit verschillende zeer simpel getrokken conclusies. Conclusies die niet concreet te trekken zijn moet je altijd open laten en suggestieve zaken moet je als zodanig benoemen. Maar dat heeft hij duidelijk niet meegekregen. Jammer, want het idee achter een dergelijke site heeft best potentieel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xaobotnik op 16-01-2013 20:26:32 ]
pi_121645810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:22 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hij zal wel wat ouder zin, en de ambitie om een goed onderbouw artikel te schrijven is natuurlijk goed. Maar de bias en betweterigheid komt duidelijk naar voren. Ook in artikelen over zijn eigen club. Hij wil zich graag als expert neerzetten, maar is daar niet volwassen genoeg voor wat blijkt uit zeer simpel getrokken conclusies. Conclusies die niet concreet te trekken zijn moet je altijd open laten en suggestieve zaken moet je als zodanig benoemen. Maar dat heeft hij duidelijk niet meegekregen tijdens zijn opleiding. Jammer, want het idee achter een dergelijke site heeft best potentieel.
Het leuke eraan is dat domme typetjes met een overdreven clubbias er blind achteraan lopen omdat ze graag op PSV kankeren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121645958
quote:
Zanka lijkt af te stevenen op een basisplaats bij PSV

Eind 2012 kreeg Zanka een aantal duels de kans in de basis vanwege de schorsing van Marcelo. Afgaande op de trainingen en de oefenwedstrijd in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, lijkt Zanka samen met Marcelo het centrale duo te gaan vormen.

In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Zanka weten dat gevoel ook te hebben. "Je kunt het wel negeren en denken dat het niets wil zeggen, maar natuurlijk voel ik ook dat ik dichter bij het vasthouden van mijn basisplaats ben dan dat ik hem weer verlies. Ik heb van niemand een garantie gekregen, maar het voelt goed."

"De wedstrijden die ik vlak voor de winterstop speelde, verliepen redelijk goed. Vooraf werd er tegen me gezegd dat ik misschien wel zes maanden nodig zou hebben om me aan te passen in Nederland. Ik betwijfelde dat, maar die mensen hebben gelijk gekregen. Het lijkt erop dat ik eroverheen ben. En nu moet ik zorgen dat ik blijf spelen, want daar ben ik voor naar Nederland gekomen."
Land of the free. Home of the brave.
pi_121646071
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik vind het gedeelte dat Feyenoord per se 25 euro per kaartje wilt ook vrij triest.
We delen in de recette, je raakt Feyenoord dus het hardst door weg te blijven ;)
BFF met GGMM
pi_121646267
Dat gaat wel leuk worden trouwens, de ns wil geen trein en leveren die dag en jullie burgemeester wil niet dat er Feyenoorders met bussen komen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121646274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi, hij speelt al beter dan Derijck. Hoewel dat niet moeilijk is, maar hij valt gewoon positief op. Zowel binnen en buiten het veld. :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:47:30 #82
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_121646292
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Beetje rare redenering dit. Hij doet het beter dan de voorgaande keepers, en hij zal volgend seizoen waarschijnlijk 'gewoon' vervangen worden door Zoet.
Hij maakt geen (grote) fouten, en past beter in het spel (©Advocaat).

Jij vind dat Twente met Boschker, alleen al op de bank, wel serieus te nemen is dan?
Vermeer/Mulder/Michaylov/Waterman/Velthuizen, allemaal matige keepers met weinig verschil.
Wie heeft het hier over Boschker of Twente? Ik vind Waterman PSV onwaardig, matige keeper. Mihailov, Mulder, Vermeer en Velthuizen vind ik sowieso in potentie een stuk beter als je ze toch wil gaan vergelijken.
"I'm in the empire business"
pi_121646293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
Dat gaat wel leuk worden trouwens, de ns wil geen trein en leveren die dag en jullie burgemeester wil niet dat er Feyenoorders met bussen komen :')
Via Schiphol naar Eindhoven dan? :D
pi_121646420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Via Schiphol naar Eindhoven dan? :D
De eerste vliegtuigcombi in NL :9~
BFF met GGMM
pi_121646473
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De eerste vliegtuigcombi in NL :9~
Ik zie het al voor me, vliegtuig die op en neer gaat door springende fans :D
pi_121646515
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me, vliegtuig die op en neer gaat door springende fans :D
Achteraf zal een behoorlijk feestje gevierd worden ja ;)
BFF met GGMM
pi_121646618
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Achteraf zal een behoorlijk feestje gevierd worden ja ;)
Ik hoop van niet dan is het gelijk al einde vliegcombi ;)
pi_121646719
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over Boschker of Twente? Ik vind Waterman PSV onwaardig, matige keeper. Mihailov, Mulder, Vermeer en Velthuizen vind ik sowieso in potentie een stuk beter als je ze toch wil gaan vergelijken.
Ķk heb het over Boschker of Twente. Ik stel ook niet dat ik het met je oneens ben. Ik zeg alleen dat je raar redeneert dat doordat we Waterman als keeper hebben PSV niet serieus te nemen is.
En dan vergelijk ik hem met andere keepers, en zijn 'prestaties' dit seizoen, en dan blijkt het wel mee te vallen. Maar daar kijk jij volledig langsheen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:05:00 #89
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121647058
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We delen in de recette, je raakt Feyenoord dus het hardst door weg te blijven ;)
Doe ik ook.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121647094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mooi, hij speelt al beter dan Derijck. Hoewel dat niet moeilijk is, maar hij valt gewoon positief op. Zowel binnen en buiten het veld. :)
Zeker, Zanka is wel iemand die hard werkt, en hij praat al een aardig woordje Nederlands, zegt ook wel iets over zijn mentaliteit. Marcelo praat na al die jaren nog steeds geen enkel woord Nederlands. Hoewel het voor Denen makkelijker is om te leren dan voor Brazilianen spraken Alex, Gomes en Ronaldo in hun PSV tijd ook aardig Nederlands. Communicatie is toch wel een belangrijk onderdeel in de achterhoede.

Ik denk dat samen met Marcelo, Pieters en Hutchinson er in de tweede seizoenshelft best een solide verdediging staat. Zanka weet aardig te verrassen in ieder geval, hij was aan het begin van het seizoen door iedereen al afgeschreven.
pi_121649601
quote:
Update 16 januari 19:45 uur - Narsingh succesvol geopereerd: zes tot negen maanden herstel
Luciano Narsingh is woensdag met succes geopereerd aan zijn knie. PSV meldt dat de voorste kruisbanden van de 22-jarige buitenspeler onder handen zijn genomen. Naar verwachting zal het herstel zes tot negen maanden in beslag nemen. Het is dan ook uitgesloten dat de international nog dit seizoen terugkeert op de velden. Hij kan op z’n vroegst in juli weer zijn opwachting maken.
6 tot 9 maanden? The fuckkkkkkkkkkkkkk.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121649630
Godver
pi_121649853
Shit happens, maar het is wel vaak raak bij PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_121649854
Tering wat lang zeg
pi_121649855
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Godver
Ja man. Is echt te lang.
pi_121649906

Moet soms echt lachen bij PN. :')
pi_121649965
quote:
3s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Moet soms echt lachen bij PN. :')
:')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121649991
Vind het een vreemde blessure. Hij heeft nog gewoon vakantie gevierd en gefeest tot ie er achter kwam dat ie geblesseerd was... :')
pi_121650190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
Vind het een vreemde blessure. Hij heeft nog gewoon vakantie gevierd en gefeest tot ie er achter kwam dat ie geblesseerd was... :')
Is volgens mij maar een weekje overheen gegaan toch?
pi_121650344
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Is volgens mij maar een weekje overheen gegaan toch?
Geen idee, het veld was wel erg slecht in Breda maar hij heeft nog gewoon doorgespeeld, een goal gemaakt en is daarna vakantie gaan vieren. Bij terugkomst bleek ie ineens zwaar geblesseerd. Lijkt me dat je zoiets wel voelt als het niet goed zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')