Wel jammer dat hij er niet zoveel van kan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 16-01-2013 om 16:22:35Nigel Bertrams (20) speelt al 12 jaar (!) in Eindhoven, #PSV is de club van zijn hart, hij verkiest PSV boven buitenlandse interesse. reageer retweet
OK maar dan is toch een groot deel van dat "grondgeld" al weg als er nog maar 20 miljoen van over is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is een deel van geld dat is binnengekomen.
40 miljoen van de gemeente en 40 miljoen van grote bedrijven.
Die 40 miljoen van gemeente is voor herinvestering van de leningen en voor eigen vermogen.
De andere 40 miljoen is om te investeringen in de elftal. Daar komt al dat geld vandaan.
Hoe bedoel je? Ik volg dit ff niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dan is toch een groot deel van dat "grondgeld" al weg als er nog maar 20 miljoen van over is?
Er is nog 20 miljoen eigen vermogen, die grondopbrengst was 40, dan is er dus 20 wegquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik volg dit ff niet.
Daar zijn de leningen (op stadion o.a.) mee betaald.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is nog 20 miljoen eigen vermogen, die grondopbrengst was 40, dan is er dus 20 weg
dus wegquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar zijn de leningen (op stadion o.a.) mee betaald.
quote:
Ja maar voor goed iets. Die rente van die hypotheek was echt torenhoog.quote:
Hij is tenminste eerlijk, maar 5 Miljoen + een beetje gaat em niet worden gok ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het gedeelte dat Feyenoord per se 25 euro per kaartje wilt ook vrij triest.quote:
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij er niet zoveel van kan.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-eindhoven-1.3611010quote:De 20-jarige sluitpost wordt gezien als het grootste talent binnen zijn generatie.
Klopt, maar het feit dat deze wedstrijd een categorie omhoog gaat slaat helemaal nergens op. Er is geen flikker gebeurd behalve dat er buiten het stadion een keer 10 10 10 10 werd geroepenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het gedeelte dat Feyenoord per se 25 euro per kaartje wilt ook vrij triest.
Waarom geeft PSV hem dan niet de kans? Tyton wordt gekocht en vervolgens weer gepasseerd, Zoet uitgeleend en nu staat de reservekeeper van AZ in de goal..quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-eindhoven-1.3611010
Ze hebben geld nodig voor salaris van Pele.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het gedeelte dat Feyenoord per se 25 euro per kaartje wilt ook vrij triest.
Door wie dan? Ik zie hem bijna wekelijks nog een blunder maken. Zoet is een veel en veel groter talent.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-eindhoven-1.3611010
Dat kan je van elke jeugdspeler wel zeggen die dicht tegen of zelfs bij de A-selectie zit. Dat zijn trainers beslissingen. Overigens staat er in hetzelfde stuk dat ie mee is gegaan op trainingskamp in Thailand, en dat ie daar een goede indruk maakte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Waarom geeft PSV hem dan niet de kans? Tyton wordt gekocht en vervolgens weer gepasseerd, Zoet uitgeleend en nu staat de reservekeeper van AZ in de goal..
Ik denk dat Zoet ook een groter talent is, maar, die is natuurlijk op dit moment ook een stuk verder in zijn ontwikkeling, o.a. door zijn uitleenperiode's.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Door wie dan? Ik zie hem bijna wekelijks nog een blunder maken. Zoet is een veel en veel groter talent.
Hij gaat volgend seizoen de route van Zoet volgen. Hopelijk ook via RKCquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Waarom geeft PSV hem dan niet de kans? Tyton wordt gekocht en vervolgens weer gepasseerd, Zoet uitgeleend en nu staat de reservekeeper van AZ in de goal..
Wie zou er dan eerste keeper moeten worden? Met Waterman kun je je als PSV zijnde echt niet serieus nemen ..quote:Ik denk dat Zoet ook een groter talent is, maar, die is natuurlijk op dit moment ook een stuk verder in zijn ontwikkeling, o.a. door zijn uitleenperiode's.
Maar ik verwacht ook niet dat Zoet volgend seizoen ineens eerste keeper is hoor.
Waterman keept prmia, niks minder dan Tyton.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Wie zou er dan eerste keeper moeten worden? Met Waterman kun je je als PSV zijnde echt niet serieus nemen ..
Beetje rare redenering dit. Hij doet het beter dan de voorgaande keepers, en hij zal volgend seizoen waarschijnlijk 'gewoon' vervangen worden door Zoet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Wie zou er dan eerste keeper moeten worden? Met Waterman kun je je als PSV zijnde echt niet serieus nemen ..
Kolderartikel met een ongelofelijke bias met termen als 'gelul' en 'spastisch', niet-onderbouwde beweringen over een zgn. beperkte liquiditeit en solvabiliteit en 'gemeentegeld'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)l-nog-niet-op-koers/
Dat jochie is 13 jaar en heeft een voorliefde voor....jawelquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kolderartikel met een ongelofelijke bias met termen als 'gelul' en 'spastisch', niet-onderbouwde beweringen over een zgn. beperkte liquiditeit en solvabiliteit en 'gemeentegeld'.
Wanneer dat soort termen niet gebezigd worden, kan verder gepraat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |