Bijdehand gedoe. Vejinovic speelt niet vanwege een conflict met Bosz, niet omdat hij niet fit zou zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-10-2012 om 09:27:30Vejinovic van #Heracles is eerder dit jaar naar placenta-dokter geweest, zegt collega @peterwekking. Hij speelt nog steeds niet... reageer retweet
Ik vind zes miljoen ook te veel voor Aisatti 2.0.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:38 schreef Lemming22 het volgende:
PSV wil volgens Elfrink tot maximaal 6 miljoen gaan en vindt 9 miljoen absurd. Is iedereen weer gerustgesteld
Wat is de bron van dat bericht dan? Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV interesse in hem heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Zgn. interesse in Tommy Oar, die is nog lang niet klaar voor ''de top'' joh.
voetbalzone.nl die het volgens mij uit de papieren VI heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat is de bron van dat bericht dan? Ik kan me ook niet voorstellen dat PSV interesse in hem heeft.
Ik heb de VI hier liggen en zie het nergens staan. Zal wel weer verzonnen zijn door voetbalzone.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
voetbalzone.nl die het volgens mij uit de papieren VI heeft.
Zou zomaar kunnen natuurlijk, hier het hele stuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb de VI hier liggen en zie het nergens staan. Zal wel weer verzonnen zijn door voetbalzone.
Ah, Australische media dus.quote:Oar laat zich hoofd niet op hol brengen door vermeende interesse PSV
17-01-2013
FC Utrecht is bezig aan een prima seizoen en dat heeft zijn weerslag op de interesse die er ontstaat voor spelers van de huidige nummer zes van de Eredivisie. Middenvelder Tommy Oar zou in de belangstelling staan van onder meer PSV, maar laat zich het hoofd voorlopig niet op hol brengen.
Naast de Eindhovense club zijn naar verluidt ook Premier League-club Sunderland de Schots kampioen Celtic geïnteresseerd in de 21-jarige Australisch international. Oar blijft echter rustig. “Het is leuk om te horen dat andere clubs naar je kijken, want dat betekent waarschijnlijk dat je het goed doet”, teken Australische media op uit de mond van de Utrecht-speler, “maar ik heb nog niets concreets gehoord.”
“Dat geldt ook voor mijn zaakwaarnemer, dus ik hecht er nog niet al te veel waarde aan. Ik weet ook niet wat er allemaal van klopt. Ik neem het met een korreltje zout, maar als er iets komt wat interessant is zou dat natuurlijk wel mooi zijn. Na dit seizoen sta ik echter nog twee jaar onder contract bij Utrecht en de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt wil ik voortzetten, dat is alles war ik momenteel aan denk.”
Er wordt hier wat door elkaar gehaald. Dario Vujicevic wordt hier bedoelt. Speelt niet omdat hij niet fit is. Kwam over van Twente en heeft het hele seizoen nog niet meegedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:17 schreef J83 het volgende:
[..]
Bijdehand gedoe. Vejinovic speelt niet vanwege een conflict met Bosz, niet omdat hij niet fit zou zijn.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Zgn. interesse in Tommy Oar, die is nog lang niet klaar voor ''de top'' joh.
Thijs had dat al ontkrachtquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mis toch onze twitterende Thijs wel een beetje deze week
nounou grootste talent. 9 miljoen voor een binnenlandse transfer is gewoon absurdquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Cara het volgende:
Waarom is 9 miljoen nou weer absurd?
Ik vind het eigenlijk best van arrogantie getuigen. We hebben het hier wel over het grootste talent van de eredivisie en ook international, die halverwege het seizoen benaderd wordt.
En het dan belachelijk vinden dat AZ de hoofdprijs vraagt
Ja dat had ik ook nog wel gekund. Ik bedoel meer met betrekking tot de komst van Maher en in veel grotere mate het vertrek van enkele spelers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Thijs had dat al ontkracht
Dan moet iemand echt wel zo goed als Sulejmani zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nounou grootste talent. 9 miljoen voor een binnenlandse transfer is gewoon absurd
Mooie is ook dat iedereen nu zegt dat het een groot talent is. Straks speelt hij 3 mindere wedstrijden (bij PSV) en komen dezelfde mensen verkondigen dat ze dat allang gezien hadden en het een middelmatige speler vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nounou grootste talent. 9 miljoen voor een binnenlandse transfer is gewoon absurd
Idd! We hebben in het verleden wel eens teveel betaald voor spelers.... Dat moet nu gewoon veranderen, betalen naar het eventuele potentieel is gewoon levensgevaarlijk als het om dit soort bedragen gaat...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft het er zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef SMMR het volgende:
[..]
Idd! We hebben in het verleden wel eens teveel betaald voor spelers.... Dat moet nu gewoon veranderen, betalen naar het eventuele potentieel is gewoon levensgevaarlijk als het om dit soort bedragen gaat...
Eens. Maar volgens Brands komt het allemaal goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef Cara het volgende:
[..]
PSV heeft het er zelf naar gemaakt.
Ontzettend veel geld uitgeven aan Wijnaldum, Matavz, Strootman en Mertens, nu zelf zo'n 15 miljoen vragen voor Strootman en dan gaan mauwen als een andere club ook meer wil dan die 5 miljoen die je voor het een-jarige contract van een Wijnaldum hebt uitgegeven?
Eigen schuld, en nu zelf op de blaren zitten.
Klopt ze hebben het er zelf naar gemaakt... Nu moet je echter een andere weg inslaan, niet op de blaren gaan zitten, maar de blaren behandelen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef Cara het volgende:
[..]
PSV heeft het er zelf naar gemaakt.
Ontzettend veel geld uitgeven aan Wijnaldum, Matavz, Strootman en Mertens, nu zelf zo'n 15 miljoen vragen voor Strootman en dan gaan mauwen als een andere club ook meer wil dan die 5 miljoen die je voor het een-jarige contract van een Wijnaldum hebt uitgegeven?
Eigen schuld, en nu zelf op de blaren zitten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef SMMR het volgende:
[..]
Klopt ze hebben het er zelf naar gemaakt... Nu moet je echter een andere weg inslaan, niet op de blaren gaan zitten, maar de blaren behandelen!
Brands hangt liever de stoere jongen uit.quote:Brands: 'Iedereen die mij kent weet dat ik niet snel opgeef'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |