we hebben er 8 en jeugd die eraan komtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef Triptamine2 het volgende:
Zouden jullie niet eerst een verdediger kopen?
Bouma willen vervangenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef Triptamine2 het volgende:
Zouden jullie niet eerst een verdediger kopen?
Jeugd? Dit was toch het PSV topic?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben er 8 en jeugd die eraan komt
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jeugd? Dit was toch het PSV topic?
Goede reactie!quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef rubbereend het volgende:
Bouma komt uit de eigen jeugd en is verdediger.
Waarom verander je je smiley nou.quote:
Ik vond deze beter passenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom verander je je smiley nou.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jeugd? Dit was toch het PSV topic?
Ok.quote:
Eerste bod dus 5 miljoen, hoe komt Verbeek bij 2,5?quote:Maher: 'Ik wil naar PSV. Punt'
In De Telegraaf laat Adam Maher niets aan de onduidelijkheid over. "Ik wil naar PSV. Punt. Als er nog iets bovenop het eerste PSV-bod van vijf miljoen euro komt, vind ik dat AZ me moet laten gaan. Dit is voor mij de ideale tussenstap om de Europese top te halen. En het is tijd om weer voor de prijzen te strijden."
"Ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden en reken erop dat ze nog meer zullen betalen. Op een gegeven moment moet je als club ook zeggen: ’Dit is een mooie prijs voor een zelfopgeleide jongen, we zijn trots op deze transfer en gunnen hem die.’ Ik wacht op het moment dat de clubs eruit komen."
Hij gokt zelf toch op dat bedragquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eerste bod dus 5 miljoen, hoe komt Verbeek bij 2,5?
quote:Ik lees in de media bedragen die PSV al heeft geboden en reken erop dat ze nog meer zullen betalen.
Verbeek is gewoon een hork die dat zomaar roept, omdat PSV weer een speler bij hem weg wil halen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is een kwaliteit van Verbeek, zeiken, bovendien moet de aandacht ook even afgeleid worden van de prestaties van het teamquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Weer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Verbeek is gewoon een hork die dat zomaar roept, omdat PSV weer een speler bij hem weg wil halen.
Lens........... verder kom ik ff niet. Ajax shopt toch meer in Alkmaarquote:
Klopt, maar was niet ook onder Verbeek meen ik?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lens........... verder kom ik ff niet. Ajax shopt toch meer in Alkmaar
Ja of, heel misschien. Wil hij Maher gewoon niet kwijt in de winterstop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is een kwaliteit van Verbeek, zeiken, bovendien moet de aandacht ook even afgeleid worden van de prestaties van het team
daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of, heel misschien. Wil hij Maher gewoon niet kwijt in de winterstop.
Ik bedoelde dat hij meerdere spelers kwijt is geraakt. Niet alleen aan PSV. Dus dat Verbeek weer een belangrijke speler kwijtraakt, dit keer aan PSV.quote:
tja dat is het lot van een middenmotorquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij meerdere spelers kwijt is geraakt. Niet alleen aan PSV. Dus dat Verbeek weer een belangrijke speler kwijtraakt, dit keer aan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |