+ vuckovic en manolevquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Salariskosten moet je ook weer niet negeren. Je wordt er met Nijland en Engelaar nog steeds mee geconfronteerd
ik heb geen idee wat Nijland verdient, vertelquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Salariskosten moet je ook weer niet negeren. Je wordt er met Nijland en Engelaar nog steeds mee geconfronteerd
Volgens Slegers was het rond de 6 ton.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat Nijland verdient, vertel
dat is te checken dat staat hij in de lisjt van Sportweek/Nusportquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens Slegers was het rond de 6 ton.
Wordt hij 1 van de best betaalde PSV'ers en de jongste?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat betaal je toch ook gewoon?
Aankoop: 5M
Tekengeld: 1M
Bonus: 1M
Salaris 1M per jaar.
Maher blijft 3 jaar dan heb je uiteindelijk 10 miljoen in hem geïnvesteerd.
Was om de rekensom voor mezelf makkelijk te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt hij 1 van de best betaalde PSV'ers en de jongste?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:31:10Brands: #AZ heeft opnieuw aangegeven #Maher niet te willen verkopen. #PSV wil alleen #Maher en heeft geen plan-B. reageer retweet
Brands gaat het bod opnieuw verhogen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:31:10Brands: #AZ heeft opnieuw aangegeven #Maher niet te willen verkopen. #PSV wil alleen #Maher en heeft geen plan-B. reageer retweet
Geen plan-B hebben. Typisch voor het beleid wel. Al weet ik nog steeds niet goed waarom we nu een 10 moeten hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Da's helemaal irritant man. Dat hij tweets ligt te verwijderen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef mrstylo het volgende:
Wat is die Rik toch irritant man. Hij zegt zomaar dat PSV tot 9 miljoen wilt gaan en dan komt hij ineens paar dagen later op terug. Waarom wilt hij zo graag nieuws maken?
Edit:
Al kan ik die tweet niet meer vinden.
Salariskosten moet je als behalve negeren zelfs. Dat zijn grote kosten die bepalen of je een aankoop ooit terug verdient.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom is er geen plan B. Ze willen Maher, het liefst nu. Plan B is Maher halen in de zomer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen plan-B hebben. Typisch voor het beleid wel. Al weet ik nog steeds niet goed waarom we nu een 10 moeten hebben.
Begrijp ik niet. Stel dat Toiboy en Wijnaldum niet weggaan...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom is er geen plan B. Ze willen Maher, het liefst nu. Plan B is Maher halen in de zomer.
Djuricic lijkt me een prima plan B.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als dat is, zullen Toivonen,Maher en Hiljemark wellicht veel gaan rouleren denk ik. Wellicht houden ze ook rekening met vBommel die veel geschorst of niet fit is. Gokkie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begrijp ik niet. Stel dat Toiboy en Wijnaldum niet weggaan...
Dit lijkt een beetje op Kwartetten.
Zijn er al PSV'ers die Brands niet kunnen luchten of zien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen plan-B hebben. Typisch voor het beleid wel. Al weet ik nog steeds niet goed waarom we nu een 10 moeten hebben.
Zoals ik hier zo ongeveer elke dag post; in Eindhoven wordt Brands nu op handen gedragen, ben eens benieuwd wanneer het merendeel van de supporters eens realistisch gaat denken en wanneer die omslag komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Cara het volgende:
Zijn er al PSV'ers die Brands niet kunnen luchten of zien?
Leuke actie van hem, heb alleen geen BO2twitter:Mzanka twitterde op donderdag 17-01-2013 om 15:30:19Online playing CODBO II today, find me online in a game, take a pic, and i might just have a little thing for you! GAMERTAG #zanka25 reageer retweet
Yep, een plan B dat MI beter is dan plan A.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Djuricic lijkt me een prima plan B.
Djuricic is net Wijnaldum 2, kan allebei aardig dribbelen. Maar daar blijft het bijquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Yep, een plan B dat MI beter is dan plan A.
Wijnaldum kan mooi draaien, maar is geen echte dribbelaar. Hij is het sterkst als ie een gat in kan duiken (waarbij hij nog wel eens een gat onbedoeld dicht wil lopen).quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Djuricic is net Wijnaldum 2, kan allebei aardig dribbelen. Maar daar blijft het bij
Met Tadic zijn we te laat en als die nog bij Groningne speelde, dan kan je beter voor Maher gaan. Ben je even duur uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wijnaldum kan mooi draaien, maar is geen echte dribbelaar. Hij is het sterkst als ie een gat in kan duiken (waarbij hij nog wel eens een gat onbedoeld dicht wil lopen).
Misschien is Djuricic idd iets te veel dribbelaar en te weinig spelmaker. Ik had Tadic in m'n hoofd.
Prijs is niet alles. Het mentale vlak is wel de achilleshiel van dit PSV. Met Maher maak je die hiel nog zwakker dan ie al is. Dan zie ik toch liever Tadic. Voor wat het waard is natuurlijk, want hij is al verkocht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Tadic zijn we te laat en als die nog bij Groningne speelde, dan kan je beter voor Maher gaan. Ben je even duur uit
Djuricic heeft overzicht, een goede steekpass, creativiteit. Alles wat Wijnaldum niet heeft. Djuricic doet echt niet veel onder voor Maher. Daarnaast moet Heerenveen van hem af deze winter of zomer omdat zijn contract afloopt, waardoor hij sowieso vele malen goedkoper is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Djuricic is net Wijnaldum 2, kan allebei aardig dribbelen. Maar daar blijft het bij
Dat denk ik niet. De enige truc die Brands beheerst is uiteindelijk overal de vraagprijs voor betalen, dan weet je vrijwel zeker dat hij naar je club komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:19 schreef Lyrebird het volgende:
Zou het een truuk zijn om Heerenveen op hete kolen te laten zitten?
Hopelijk verslaapt ie zich en kan hij niet meedoenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Lens ec. uitgeslapen zijn voor morgen![]()
Nounounonuonuonuoou. Hoop wel dat Matavz weer speelt. Damn wat vond ik hem goed opeens, op het eindequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk verslaapt ie zich en kan hij niet meedoen
quote:PSV vangt weer bot bij AZ
AZ heeft opnieuw een bod van PSV op Adam Maher afgewezen. De Eindhovenaren verhoogden het bod met één miljoen tot zes miljoen euro, maar de Alkmaarders verkochten de koploper opnieuw een 'nee', zo weet het Eindhovens Dagblad. Eerder lekte al uit dat de Alkmaarders minimaal negen miljoen euro voor Maher verlangen. 'De situatie is zoals die is. Ik heb goed contact met de directeur van AZ, Toon Gerbrands. Ze hebben aangegeven niet te willen verkopen. Dan houdt het op een gegeven moment op.'
Je tegenstander onderschatten is de grootste fout die je kan maken. De wedstrijd in Zwolle zelf was ook geen makkie.quote:
Gelukkig sta ik niet op het veld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je tegenstander onderschatten is de grootste fout die je kan maken. De wedstrijd in Zwolle zelf was ook geen makkie.
Flikker dat is niet eens van mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv heeft weer een echte verdediger nodig. (Bedankt voor de schitterende wallpaper MrStylo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het staat er tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker dat is niet eens van mij.
is te goedkoopquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Yep, een plan B dat MI beter is dan plan A.
Nee, maar PSV hoorde dat Kaka wegkan of evt Sneijder. Dus dan moet je prioriteiten stellen. Zo simpel is hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Oldie57 het volgende:
Jezus , wat is dat nou? Komt Maher nou niet naar PSV? Zijn de miljoenen subsidies/ belastinggelden nu al op?
Laten we hopen dat hij weer enigzins op niveau komt na zijn bijna 1 jaar afwezigheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Pieters terug, lekker shuffelend langs PEC
twitter:RaiVloet twitterde op woensdag 16-01-2013 om 19:41:43Alle amateur wedstrijden afgelast dit weekend, jammer ik had zo graag Ajax - Feyenoord gekeken! reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op woensdag 16-01-2013 om 19:41:43Alle amateur wedstrijden afgelast dit weekend, jammer ik had zo graag Ajax - Feyenoord gekeken! reageer retweet
Baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
Wat een kneus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
Je tandarts is een kneus.quote:
Wat een giller. Dat brabantse boertje probeert grappig te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Wat een giller. Dat brabantse boertje probeert grappig te zijn.
Waarom spelen we maar met 10 man?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Morgen:
Waterman; Hutchinson, Marcelo, Zanka, Pieters; Van Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz,
Bank (denk ik):
Tyton, Bouma, Derijck, Hiljemark, Depay, Locadia, V Ooijen. Misschien Manolev ipv V Ooijen
Welke Instragram filter is dat?quote:
y u mad though?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Wat een giller. Dat brabantse boertje probeert grappig te zijn.
quote:
Matige voetballer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
Hij viel me zwaar tegen toen. Deed niets goed en liep alleen maar in de weg. Wijnaldum 2.0.quote:
Anders is t niet spannendquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom spelen we maar met 10 man?
Die teringlijers wilden die baas verhuren...twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:20:41#PSV wilde 'Zanka' eigenlijk verhuren, maar hij knokte terug en is inmiddels basisspeler. Morgen meer: #ED reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Geef het een paar wedstrijden. Die man is nog matiger dan Marcelo.
Zolang ie maar beter dan Dereijck is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Ik hou je eraan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang ie maar beter dan Dereijck is.
Nee maar deze man wordt de nieuwe Alex. Komende zomer naar Real. Hands down.
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Jij bent echt super objectief man echt. Je hebt een neutrale bril op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Thanks, dat hoor ik vaker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent echt super objectief man echt. Je hebt een neutrale bril op.![]()
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?quote:
Het tegendeel is waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?
Caland post gewoon overal hoor. En ook veel in het Feyenoordtopicquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maargoed hoe komt het eigenlijk dat jij en ajacied442 meer met PSV bezig zijn dan je eigen club?
De barbaar, nu is hij ook bezig in het Feyenoordtopicquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Caland post gewoon overal hoor. En ook veel in het Feyenoordtopic
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat vrijwel niemand Nederland een fatsoenlijke verdediging heeft.
waar PSV halverwege de eerste seizoenshelft nog om geroemd werd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ondanks dat ze best wel wat tegendoelpunten hebben vind ik de verdediging van Feyenoord wel een paar klasse beter. Ik vind het dan ook altijd misplaatst om alleen de verdediging de schuld bij tegendoelpunten te geven. Het heeft ook met je manier van spelen te maken, als je vleugelspelers zelf niet meeverdedigen terwijl de tegenstander wel aanvallende backs heeft dan geeft dat al weer een hele andere situatie.
Een verdediger verhuren terwijl je al dun in de verdedigers zit...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die teringlijers wilden die baas verhuren...twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:20:41#PSV wilde 'Zanka' eigenlijk verhuren, maar hij knokte terug en is inmiddels basisspeler. Morgen meer: #ED reageer retweet
Het is allemaal lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
We hebben juist meer dan genoeg verdedigersquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een verdediger verhuren terwijl je al dun in de verdedigers zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |