Ik wilde net echt heeeeel graag een cola bij het eten maar heb me ingehoudenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net plaatje van brownies D: *wil*
Maar verder gaat het wel goed![]()
*thee zet*
Goed zo!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde net echt heeeeel graag een cola bij het eten maar heb me ingehouden
* MaJo trots is
Vond ik ook welquote:
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels alquote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Zit iemand Secret Eaters op TLC te kijken?
Had het interessanter verwacht, dit is wel duidelijk waarom ze aankomen.
En een Big Mac menu er bijquote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels al![]()
Hoop dat moeders ook minder gaat zuipen
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels al![]()
Hoop dat moeders ook minder gaat zuipen
Geen idee, maar het is wel weer een bewijs om mensen die beweren alleen van rauwe worteltjes al dik te worden met een klein korreltje zout te nemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]kan je dat online zien? Klinkt goed
![]()
Dat klopt maar vandaag heb ik me er wat minder aan gehouden. Vriend en ik werden een beetje grumpy van het weinige eten dus toen we een wandeling maakten en een leuk restaurantje tegenkwamen hebben we besloten om even het dieet te laten voor wat het is en even te genietenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef V1z0R het volgende:
Op zich van alcohol kom je niet aan... Wanneer je bijvoorbeeld 3000kcal wodka naar binnen werkt kom je niets aan. Eet je iets daarnaast dan zul je dat opslaan omdat je lichaam altijd als eerste de alcohol aanspreekt.
Daarom zie je dus alcoholisten die 2 flessen wodka wegwerken per dag en broodmager zijn.
MaJo, ik dacht dat bij stap 1 het lowcarb was? Roosvicee, patat en wijn op 1 dag lijkt me dan niet de bedoeling? Niet alleen zijn het kh's, maar ook nog snelle...
Dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef loveli het volgende:
Vaiz, was ook mijn eerste gedachte, maar surprise etentje van/met haar lief. Dan is zalm met carpaccio geen slechte keuze.
Ja, volgens mij heb ik dat wel eens op youtube gezien. Stond naast de filmpjes van supersize vs superskinny.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]kan je dat online zien? Klinkt goed
![]()
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt maar vandaag heb ik me er wat minder aan gehouden. Vriend en ik werden een beetje grumpy van het weinige eten dus toen we een wandeling maakten en een leuk restaurantje tegenkwamen hebben we besloten om even het dieet te laten voor wat het is en even te genietenEn alsnog zoveel mogelijk aan het dieet gehouden: hoofdgerecht vis. En heb maar een paar frietjes op hoor, hooguit 10. Dus vind dat ik me goed ingehouden heb
En vooral: geen cola
![]()
Ah daar was je al!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.
Dus indien honger, grijp naar de eiwitten!
Ik heb wel zofirax in huis dus ben al druk aan het smerenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef loveli het volgende:
L-lysine en zink om hem te voorkomen. Hotkiss of Herpotherm om 'em te bestrijden. Compeed pleisters om daarna te genezen. En suiker verbannen.
Ik weet het wel maar af en toe eens "uit de band springen" moet kunnen toch? En ik heb me echt ingehouden hoor, had ook cola kunnen drinken en een hele schaal friet weg kunnen werkenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.
Dus indien honger, grijp naar de eiwitten!
Dat doet het nu juist wel! Je mag echt wel meer eten dan je dieet, want honger lijden is niet de bedoeling, maar je moet dan bepaalde dingen echt vermijden. Dus de carpaccio en zalm zijn perfect! Maar die frietjes moet je niet doen, vraag daarvoor in de plaats een extra andere groente, ik kreeg van de week groene asperges bv!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel zofirax in huis dus ben al druk aan het smerenSnap eigenlijk niet waar het opeens vandaan komt, eet juist de laatste tijd zo gezond
[..]
Ik weet het wel maar af en toe eens "uit de band springen" moet kunnen toch? En ik heb me echt ingehouden hoor, had ook cola kunnen drinken en een hele schaal friet weg kunnen werkenDenk niet dat die paar frietjes nu mijn hele dieet om zeep hebben geholpen?
+1 voor metafoor!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Zag volgens mij ook keer siroop staan
Zie het als je hond zindelijk maken, af en toe het goedkeuren dat 'ie in de hoek pist doet al het andere teniet.
Agavesiroopquote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Zag volgens mij ook keer siroop staan
Zie het als je hond zindelijk maken, af en toe het goedkeuren dat 'ie in de hoek pist doet al het andere teniet.
Hehehehe, ik ook. Maar dat was meer dat ik het zo gedachteloos zou gaan opeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij moet je alleen wel uitkijken met low carb wat dat (dagje slacken) betreft, ofzo? Had Co eens gezegd, dacht ik? Ik herinner me een pepermuntje van GeeBee![]()
Succes met de sollicitatie morgen Majo!
Ja, dat fruit verbaasde me ook, want voor de rest is het vrijwel carbloos. Vroeg me al eerder af wat daar de bedoeling van was.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef Nallie het volgende:
Volgens mij is Majo dr dieet niet perse low carb hoor, want er staat ook fruit bij. Dus dan kunnen die paar frietjes niet zoveel kwaad als bij echt strenge low carb.
Ik denk met name gewoon weinig kcals, maar hoger in eiwitten zodat je minder honger hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat fruit verbaasde me ook, want voor de rest is het vrijwel carbloos. Vroeg me al eerder af wat daar de bedoeling van was.
Agavesiroop is NIET gezonder dan suiker. Eten als je het lekker vindt prima, maar niet omdat het nou zo gezond is.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AgavesiroopDat staat juist specifiek in het boek als vervanger van suiker, net als stevia
En die vergelijking is wel mooi
Ik heb ook schoon beddengoed en net mn elektrische deken weer eens geïnstalleerdquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Ah, ik dacht dat het ahorn was...
<insert zonnebril smiley> voor analogiecomplimentjes
Bedacht me trouwens net dat wanneer je zondag cleansheetday maakt het leven wel 10x beter maakt.
Schoon beddengoed, kneitervers ondergoed aan nadat je daarvoor loeiwarm hebt gedouched, dan nog even kom warme melk en de bek schrobben en slapen. Zo ga je gewoon uitkijken naar de zondagavond
Waar komt dat fruit dan vandaan?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef V1z0R het volgende:
Nagezocht, maar is wel lowcarb.
Stap 1 dan...
Ja, het is echt alleen dat fruit en niet eens fruit wat relatief weinig KH's heeft. Vreeeeemde zaak.quote:
Ik heb geen zin dat boek te lezen, (quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb geen zin dat boek te lezen, ()
Elektrisch deken? Bah...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb ook schoon beddengoed en net mn elektrische deken weer eens geïnstalleerd
Zondagavond is niet zo erg, het is meer die maandagochtend
En ik lolde om 'kneitervers' ondergoed
Mooi Perr!!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
O: yoghurt met banaan, bth roomkaas
S: bodycombat + buikspieren
L: thaise kokossoep met tahoe, veel groenten en wat rijst & 3 viskoekjes
T: koffie verkeerd met sojamelk, peer, appel
D: 2 kipdijfilet met wat aardappeltjes & een little gem sla met feta, olijfolie, frambozenazijn
T: sinaasappel
Magere T's dus?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dudududuh, in-spec-tor Slaaaankie, dududududuu, duuduuuu! *muzieknootje*
Ik heb trekMaar weer eens brainstormen op goede dingen voor na avondeten, kwark is baah, noten kunnen (maar kcal zijn bij mij veelal niet het probleem denk ik
), ham-augurkrolletjes, fruit... Maar weer eens nuttige T's in huis halen
OLD gaat verder wel prima laatste dagen. Suggesties welkom, ik ben het weer een beetje kwijt
![]()
Nog poosje en dan heb je Mcquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi Perr!!
En V1, ik ben een koukleum! Met deze temperaturen ben ik een half uur aan het rillen in bed tot ik beetje warm ben. Mn slaapkamer is namelijk gewoon koud met raam op een kier!
En bij gebrek aan man, dan maar een warm bed
Ik heb sinds vandaag een elektrische dekenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Ah, ik dacht dat het ahorn was...
<insert zonnebril smiley> voor analogiecomplimentjes
Bedacht me trouwens net dat wanneer je zondag cleansheetday maakt het leven wel 10x beter maakt.
Schoon beddengoed, kneitervers ondergoed aan nadat je daarvoor loeiwarm hebt gedouched, dan nog even kom warme melk en de bek schrobben en slapen. Zo ga je gewoon uitkijken naar de zondagavond
Zo maak je alleen dit hele dieet overbodig.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef An24 het volgende:
Toch zie ik graag dat majo zo blijft eten.....qua voedingsstoffen dan. Vandaag was niet handig, maar ze leert wel!
Lijstje:
O: havermoutpap met soyamelk, kokos en banaan.
L: ei, spitskool, komkommer, tomaat salade met yofresh en mosterd. Cracker met filet american.
T: een paar plakjes old amsterdam, thee met soyamelk.
D: rosbief, worteltjes, aardappeltjes, jus met champignons, twee glazen wijn en vers mangoijs![]()
T: kruidenthee
Eerst moet ik me helemaal aan het dieet houden en nu zeg je juist dat het niet uitmaakt, hoezo meten met twee matenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Agavesiroop is NIET gezonder dan suiker. Eten als je het lekker vindt prima, maar niet omdat het nou zo gezond is.
Dat surprise heb ik nooit gezegd hè, daar kwam loveli meequote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie de 'surprise' niet zo als je samen gaat wandelen en in overleg besluit 'even het dieet te laten voor wat het is en even te genieten'. Maar ok.
Moet zelf ook even beetje gaan opletten. M'n brede baarheupen worden me iets te snel te breed.
Thankiesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Magere T's dus?
Kipfilet, tonijn, garnalen, yoghurt... Ik typ morgen wel meer, mobiel en Chloe die loopt te donderjagen.
Ja dan doe je iets niet goed hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Soms... Vrouwen...
Is inderdaad kritiek, je wilt iets doen maar doet het half zodat je het doel mist. Beetje als masturberen zonder klaarkomen, compleet zinloos.
Ik raad je aan een boek te lezen over voeding/ je hierin te verdiepen. Scheelt zo veel in inzichtquote:Op zondag 13 januari 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst moet ik me helemaal aan het dieet houden en nu zeg je juist dat het niet uitmaakt, hoezo meten met twee maten![]()
En het is inderdaad low carb, niet no carbmet fruit waar weinig suikers inzitten dus banaan en ananas mag weer niet in de eerste fase
en alleen reinigende groente en mager vlees als kip en kalkoen. En twee probiotica op een dag
Ik denk zelf dat het fruit er nog in zit zodat je ook nog wat zoetigs kunt blijven eten, voor de rest mag je niks zoets. Qua drinken alleen water, koffie en groene theede theorie erachter weet ik ook niet precies, blijkbaar val je met deze combinatie het snelst af. Vanaf de tweede cyclus worden veel dingen weer toegevoegd
Het is geen kritiek op jou, maar op t dieet. Heel veel mensen hier weten gewoon veel van voeding en dieten, de theorieën die erachter zitten en hoe je lichaam werkt. Niet te persoonlijk nemen!!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Punt is gewoon dat ik het nooit goed doe hier. Eerst at ik slecht en kreeg daar terecht kritiek op. Toen begon ik aan dit dieet en was de kritiek dat het een crashdieet is. Nu at ik wat extra en is het niet goed omdat ik me aan mijn dieet moet houdenVind je het gek dat ik af en toe het spoor bijster ben hier, wat ik ook doe het lijkt nooit goed te zijn
en ja, dat is best vermoeiend want ik doe juist echt mijn best
![]()
Maar goed, ben echt blij met de adviezen enzo maar die eindeloze kritiek op alles wat ik doe begin ik langzaamaan wel zat te worden...
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Soms... Vrouwen...
Is inderdaad kritiek, je wilt iets doen maar doet het half zodat je het doel mist. Beetje als masturberen zonder klaarkomen, compleet zinloos.
Nee joh je doet het prima - het dieet is alleen niet helemaal optimaal: dat ligt dus niet aan jou. Want die siroop is niet gezond en ik fruit zitten wel KH's - ook al schrijft je dieet het voor.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Punt is gewoon dat ik het nooit goed doe hier. Eerst at ik slecht en kreeg daar terecht kritiek op. Toen begon ik aan dit dieet en was de kritiek dat het een crashdieet is. Nu at ik wat extra en is het niet goed omdat ik me aan mijn dieet moet houdenVind je het gek dat ik af en toe het spoor bijster ben hier, wat ik ook doe het lijkt nooit goed te zijn
![]()
Maar goed, ben echt blij met de adviezen enzo maar die eindeloze kritiek op alles wat ik doe begin ik langzaamaan wel zat te worden...
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1zmans is weer op dreefMooie woorden ('donderjagen' is ook leuk) en metaforen en dan ook nog nuttige tips geven
![]()
![]()
Kom op Majo, je hebt nu gewoon iets verkeerd geinterpreteerd. Je gaat over het algemeen prima. Je wordt alleen overspoelt met informatie. Dat is wat anders dan eindeloos kritiek krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
![]()
Geil.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8equote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
Heb ik even geluk!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8e
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan browniesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
450Kcal, dat is echt fantastisch.
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan brownies![]()
Ik ben al zachtjes aan op zoekquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef Perruche het volgende:
Wanneer wil je weer gaan werken, MarMar?
lekker hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben al zachtjes aan op zoekDus dat zal zijn wanneer ik een positieve reactie krijg op een sollicitatie.
Doen! Ze zijn lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenmoet nog steeds die raw brownie dingen eens proberen.
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!quote:
breng me nou niet op ideeënquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Je hebt helemaal gelijk, maar jah.....quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Oe, heb je al een naam?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welk boek is dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AgavesiroopDat staat juist specifiek in het boek als vervanger van suiker, net als stevia
En die vergelijking is wel mooi
Dat hebben ze een keer getest bij Mythbusters!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
kun je beter lopen of rennen in de regen, om zo droog mogelijk te blijven?
Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand toevallig lage noren die ik mag overkopen? Heb wel schaatsten maar die zijn hoog..
Handen nat maken en dan wat keukenzout erop en scrubben! Mijn handen nemen geur van ui en knoflook heel erg op en dan blijft het een tijd hangen maar als ik dat doe na het snijden heb ik nergens last vanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat ik gister verkeerd heb gedaan, maar mijn handen ruiken enorm naar ui/knoflook. Genoeg om er nu steeds last van te hebben, en slecht te slapen. Zeep heeft niet het gewenste effect. Dus. Maandagochtend.
[..]
Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.
Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Brrr wat is het koud. Nu lekker slapen!
Half 10 klaar. Maar het was mn laatste en nu weer ff vrijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.
Gerookte spekjes (of bacon, minder dierlijk vet, helemaal mager kun je gerookte kalkoenreepjes van de appie nemen). Slagersworsten zijn verser dan prefab houdbaar, kun je ook nog zien dat er vlees in zit ipv een toe moes gemalen massa verrassingsvlees. Verse van de appie vind ik vrij aardig.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
Eindelijk winter! Vind het ook wel lekker eigenlijk, en het is tenminste mooi weer!
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 bth smeerkaas ham
T: koffie met 1 stukje chocolade
L 3 bth pindakaas , kip
T banaan
D ik denk iets van stamppot boerenkool met rookworst
T 250 gram kwark
Ik weet alleen niet echt een goed/gezond alternatief voor rookworst wat ook lekker is bij boerenkool.. Ik heb altijd het idee dat rookworst echt bagger is.. Maar goed, huisgenoot kookt dus laat ik ook niet te moeilijk gaan doen
Beterschap!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Skoap het volgende:
Mwuh voel me nog steeds niet lekker.
D: Zuurkoolschotel
Die magere scharrel van zowel de AH als Unox vind ik ook niet vies. Mager is zeer relatief, dat wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
erg lekker! En machtigquote:Op maandag 14 januari 2013 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Beterschap!
Hoe was die zuurkool? Ziet er goed uit!
He, ik deed het maar in de helft van de keren foutquote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Appie heeft ook een extra magere die deels plantaardig is. Vond 'em niet zo, maar kan ook zijn omdat ik het wist. En veels is geen woord
Mijn probleem met bijna alle rookworsten is de E621, die wil ik er liefst niet in, maar je vindt ze nauwelijks zonder. Op de verse van de appie staat het niet, maar er staat wel 'aroma's'. Weet niet of het ook zo mag worden gedeclareerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of als jullie nog een leuke site weten, graag!
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind ze allemaal niet zo, maar de tweede het mooist!
Hehe, ik zag je ninjaeditquote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.
ik ben echt heel erg picky qua tassen. Ik heb deze, maar dit is geen laptoptas:quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.
Veeeeeel te mannelijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hehe, ik zag je ninjaedit![]()
Is dit leuk? of te mannelijk? http://www.dressmylaptop.(...)t-bag-15-inch-cognac
Ja dat is ook mijn probleem. Die ik nu wil kost 210. Da's wel mijn max!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Prijsklasse? Alles wat echt mooi is, vind ik meestal 3x te duur.
Leonhard Heyden, Mandarina Duck (oude Herma-serie, misschien nog op eBay), Bree.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef Perruche het volgende:
MC, 13 inch ofzo. 30 cm breed iig
[..]
Ja dat is ook mijn probleem. Die ik nu wil kost 210. Da's wel mijn max!
Zegt me nietsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Leonhard Heyden, Mandarina Duck (oude Herma-serie, misschien nog op eBay), Bree.
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
Ja die had ik ook gezien, maar iets te casual nog...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef the85mc het volgende:
En vind je zoiets wat?
[ afbeelding ] Dat is zo'n knomo.
Je hebt ze ook in candystick rozequote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien, maar iets te casual nog...
Ieowquote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
French fries met kaas en bacon, dat klinkt als een hartverknettering in een bakje
Ik moest testen of het lekker was!quote:
30 cm. ongeveer. En was het lekker?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik moest testen of het lekker was!
Hoe groot is je laptop?
ik heb deze tas in het zwartquote:Op maandag 14 januari 2013 12:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
30 cm. ongeveer. En was het lekker?
Waar ik bij Mandarina Duck ´Herma´ tikte moet ´Hera´zijn, dat is de buisinesslijn. Oude lijn had erg glad leer, de nieuwe collectie heeft wat relief.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef Perruche het volgende:
Dat mandarine duck is niet mijn ding wat ik er van zie, en bree kan ik niet vinden! Alleen op zalando, 20 euro voor een tas?
Met citroen wil het behoorlijk goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Kon je knoflookgeur niet van je handen krijgen door ze aan RVS te wrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Jaaaah
oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw
Life is what happens while you are busy making other plans...
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die is mooi Perr!!
En een goede prijs!
Jaaaah
Ook een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
Jaaaah
Mooi! En beestje maakt het af. Althans, het lijkt een beestje. Is het geen beestje? Ik ga best teleurgesteld zijn als het geen beestje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
Ah. Kk.quote:
Oh, wat tof!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
MC en nallie gaan trouwen coco! In mei ofzo.
En het is een beestje!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Nallie het volgende:
Leuke tas Perr! Paars
Ik heb hardgelopen in de sneeuw. Nu vind ik mezelf een bikkel
Ja jij bent de superhero, want ik was maar 20 minuten met mn kneuzenschema en hier ligt nog bijna niksquote:
Jeumig! Blijf dan toch ook binnen, kind! -x-[quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb niet eens heet kunnen douchen, terwijl ik normaal van 't hele huis een sauna maak. Anders had je me echt gillend af kunnen voeren. Had gewoon blaasjes, ofzo...
135 pond plus 15 verzendkosten. Maar hopelijk hoef ik de komende 5 jaar geen nieuwe!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wat tof!Worden wij slankies uitgenodigd? Zo ja, dan moet ik voor die tijd dus in een strak en sexy jurkje zien te passen
![]()
En de tas wint met beestje dus helemaal!
Duur? Ik moet ook een nieuwe tas...
Kan het iig niet meer bevriezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Lange stagedag gehad, vanavond nog buikdanstraining.
Liet alleen net de zoutpot open vallen op mijn avondeten/omelet
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan het iig niet meer bevriezen.
#glasishalfvol!
Okequote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet meer hero
we zijn allebei gegaan!
*bikkelboks*
Ik heb niet eens heet kunnen douchen, terwijl ik normaal van 't hele huis een sauna maak. Anders had je me echt gillend af kunnen voeren. Had gewoon blaasjes, ofzo...
Thnx!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef Perruche het volgende:
Vind het goed dat je dat doet hoor MC!!
Vaak wel! Maar deze was uit de supermarkt, want zin in hummus en geen tijd/zin om te makenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef minilot het volgende:
Nallie, je lijstje:![]()
(Minus de rijstwafel dan.)
Maak jij zelf je hummus?
Ja die Sabra vind ik ook echt wel lekker! Of die van de plaatselijke Turkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Klinkt bekend.Ik maak zelf emmers vol hummus maar als ik echt met hoge nood lunch moet regelen terwijl ik onderweg ben dan draait het altijd uit op een broodje + een kuipje Sabra.
Nog 5 te gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef minilot het volgende:
Zo heb je nog eens iets aan je haan, SigWederom een puike lijst!
Ik heb me toevallig afgelopen week (met enige moeite) door het obligate vega-manifest Eating Animals van Jonathan Safran Foer heengewerkt en moest daarbij steeds denken aan hoe jij je beesten houdt. Fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog 5 te gaan.
De drie rammetjes gaan dit weekend weg en verwacht ik na iets meer dan 1 week terug, dus dan moet ik wel wat ruimte vrijmaken..
Je hebt mij gewoon nagedaanquote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb deze tas in het zwart
[ afbeelding ]
Heb een 14" laptop die stop ik in een sleeve met ipad/notieblok/businesscards en dat past prima in die tas. Dan heb ik nog ruimte voor mijn portemonee, los etuitje met meuk, drinkfles en wat andere kleine dingen
Baconfries waren lekker maar je moet het niet iedere dag eten, dan ga je eruit zien als sommige van de locals
Hmm, maza is net wat lekkerder. oa. met koriander en limoenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Klinkt bekend.Ik maak zelf emmers vol hummus maar als ik echt met hoge nood lunch moet regelen terwijl ik onderweg ben dan draait het altijd uit op een broodje + een kuipje Sabra.
Meer eten. Doei.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Chicolate het volgende:
En dan tussen de bedrijven door ook maar eens een planning. Ben lekker aan het werk, dus geen honger.
O: 500g kwark (50-50 magere franse en danio smaakje) met enorme hand muesli
L: 3 maisboterhammen met filet americain
T: een pepermuntje en paar glazen cola light
T: ik stop vast nog wel meer in mn mond op een onbewaakt moment
D: boerenkool zonder worst
T: geen idee.
Raar ontbijt. Genoeg kcal gok ik maar mwahquote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstjr
O. Bol mozarella
T. 2 mandarijnen
L. Tosti kaasham+ cracker ham
T. 3 creamcrackers + lion
D. Spaghetti bolognese + sla
Oh, ik vond dat best goed leesvoerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig afgelopen week (met enige moeite) door het obligate vega-manifest Eating Animals van Jonathan Safran Foer heengewerkt en moest daarbij steeds denken aan hoe jij je beesten houdt. Fijn!
Weinig!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: anderhalf sneetje speltzuurdesembrood (1 met pindakaas, 0,5 met kaas)
T: nog een sneetje met limburger cervelaat
T: appel
T: verse muntthee met wat honing
L: paar ham-augurkrolletjes (drie plakken ham en 3 grote plakken augurk), gekookt ei en ehh?
T: crackers?
D: kabeljauwburger met spinazie
S: Zumbaaa
T: ?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
135 pond plus 15 verzendkosten. Maar hopelijk hoef ik de komende 5 jaar geen nieuwe!
Maar met een tas doe je waarschijnlijk langerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Heb niet eens zulke dure schoenen (behalve hardloop- en wandel)
Ow en Perr, chocolade (puur) zit boordevol goede stofjes, dus elke dag een blokje is prima voor je!
Gewoon om 1 dezelfde tijdstip jezelf 1 blokje gunnen (bij mij is dat rond 16 uur) werkt prima
Ik had op "bestel" gedrukt voor ik het wistquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Heb niet eens zulke dure schoenen (behalve hardloop- en wandel)
Ow en Perr, chocolade (puur) zit boordevol goede stofjes, dus elke dag een blokje is prima voor je!
Gewoon om 1 dezelfde tijdstip jezelf 1 blokje gunnen (bij mij is dat rond 16 uur) werkt prima
Helemaal niets? Maar, maar, dan wordt het weer lente en dan out with the old en in with the new!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had op "bestel" gedrukt voor ik het wist
Vanaf februari 3 maanden NIETS nieuws
En ja dat zal best dat het goed is, maar niet in de mate dat ik het eet. En ik kan geen maat houden, dus dan maar gewoon even niet.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Helemaal niets? Maar, maar, dan wordt het weer lente en dan out with the old en in with the new!
Tandupdate: overbelasting en ontsteking, iedereen had gelijk
Ik heb een giga-laptoprugzak waarmee ik een brugklasser lijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt niks met tassen. Vervoer m'n laptop in het lelijke exemplaar waarin ie ook kwam
.
Mooie spullen zitten daar tussenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een hele mooie rode aktetas van Hester van Eeghen. Gekregen voor m'n afstuderen. Enkel gebruikt tijdens sollicitaties. Zou nu niet zo goed weten wat ik er mee zou moeten.
http://www.hestervaneeghen.com/
Dagelijks gebruiken?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een hele mooie rode aktetas van Hester van Eeghen. Gekregen voor m'n afstuderen. Enkel gebruikt tijdens sollicitaties. Zou nu niet zo goed weten wat ik er mee zou moeten.
http://www.hestervaneeghen.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Phaidra het volgende:
Vanuit bad een werkupdate voor de geïnteresseerden:Stom indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn wel dat er nog geen paniek is. Succes
![]()
Oef, lekker tijdstip met dit winterweer. Wat voor een lesje?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oioioi. Moed verzamelen voor de sportschool, lesje begint pas om 21:00 en ik ben zo fijn toasty warmMaar ik GA wel. HA.
Voor wat? Laptop vervoer ik niet dagelijks. Hoef meestal ook geen stukken mee. En om er nou alleen m'n lunch in te doenquote:
Dat is ook een goeiequote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Xennia het volgende:
MaJo, groente en fruit koop je natuurlijk op de Kanaalstraat, evenals feta, pijnboompitten, knoflook, durum, roti en een mooi thee-servies.
Weet er niet alles van, maar bij zoveel mensen is het bij mijn weten niet last in first out, maar afspiegelingsbeginsel. Zou het kunnen navragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:54 schreef Phaidra het volgende:
Ja, als werknemer vanaf 2007 was ik een behoorlijk groentje. En uiteindelijk was het toch last in first out (binnen een bepaalde functie en leeftijdsgroep - een directe collega werkt er al sinds 1995 en is alsnog de pineut).
Die blijft nog even!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:02 schreef conleche het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren met de kies?
Ik vind leren tassen wel erg mooi, maar ik heb m'n geld meestal nodig voor andere dingen. Heb in rijkere tijden ooit wel mooie leren weekendtassen gekauft.
Klopt wel, maar werkduur is één van de dingen waarnaar gekeken wordt. Eerst de functie, daarbinnen per leeftijdsgroep en dan de werkduur. Het is een reorganisatie binnen de hele uni (450 fte moet weg), ik denk dat het juridisch wel goed zit.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet er niet alles van, maar bij zoveel mensen is het bij mijn weten niet last in first out, maar afspiegelingsbeginsel. Zou het kunnen navragen.
Voor de keren dat je wel een laptop of stukken mee hebt? Of voor de keren dat je op werkbezoek gaat?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor wat? Laptop vervoer ik niet dagelijks. Hoef meestal ook geen stukken mee. En om er nou alleen m'n lunch in te doen.
Nee niet echt. Maar ik heb wel wat ideetjes voor een plan B. Of iets heel radicaals voor plan C. Maar het laten bezinken is vast een heel goed ideequote:Op maandag 14 januari 2013 21:02 schreef MaJo het volgende:
Ah dat is balen phaidraIs er een beetje iets te vinden in jouw werkgebied? Sterkte in ieder geval!!
Doe je cardio voordat je KT doet?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Heel stom idd, Phaidra!![]()
Ik bevind me ongeveer in dezelfde situatie en bij ons doen ze ook alsof het zo'n mooie nieuwe uitdaging is. Ja, voor mij misschien wel, maar voor mijn collega's van >50 jaar vrees ik ook wel..
Enniewee, lijstje, commentaar is altijd welkom!
O: bakje magere kwark met muesli
T: volk. boterham hummus, halve appel
L: 2 volk. boterhammen snijworst
T: volk. boterham hummus, gekookt ei
T: banaan
S: fitness (20 min. hardlopen, KT + buikspierkwartier)
D: bordje indo (mie, rundvlees, kip, stokje saté en m'n halve bord vol groente: hete boontjes, broccoli, kool enz.), stukje kroepoek
T: glas limonade
He balen, hoop dat je lekker slaapt en het komt heus goed!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ik heb wel wat ideetjes voor een plan B. Of iets heel radicaals voor plan C. Maar het laten bezinken is vast een heel goed idee.
Bedankt iedereen. Nu maar proberen te slapen. Ben gesloopt!
Jup, is dat erg? Ik ben bang dat als ik eerst KT doe ik niks meer waard ben op de loopband.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Doe je cardio voordat je KT doet?
Mijn lijstje:
O: roerei van 5 eieren, veel groente
L: 200g kipfilet, advocadoprutje
D1: 250g magere rundergehakt, veel groente
T: koffie, wheyshake limoen (gadver) met creatine en moot snickertaart
S: Krachttraining (45 min, vooral bovenlichaam)
T: 30g vitargo, 10g eiwitpoeder (bcaa), creatine
D2: 150g basmatirijst, 100g tilapia, 200g boerenkool
T: 100g havermout, vanillewhey 30g, 50g blauwe bessen
T: 500g magere kwark met 2 schijfjes ananas
Lol, hier ook... daarom doe ik cardio op dagen dat ik geen KT doe.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb na de KT nooit meer zin in cardio en zie een kwartier naar huis fietsen dan maar gewoon als cardio.
Je kan het idd beter andersom doen GB. Krachtraining heeft het meeste resultaat op koolhydraatverbruik, die je sowieso het eerst verbruikt. Nu loop je hard op je koolhydraten, waardoor het zeker 20 minuten duurt voor je vetreserves gaat aanspreken. Als je eerst KT doet, verbruik je je koolhydraten. Op de loopband spreek je dan direct je vetreserves aan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jup, is dat erg? Ik ben bang dat als ik eerst KT doe ik niks meer waard ben op de loopband.
Dat deed ik allemaal wel toen ik nog KT deed. Heerlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi?
Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc.
Komt allemaal niet zo vaak voor... En ik heb een hekel aan wisselen tussen tassen. Ik heb 1 tas en als die stuk is koop ik weer een nieuwe voor 2 tientjes en zo gaat het door. En die tas is echt een beste aktetas. Vind m niet zo handig als schoudertas.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor de keren dat je wel een laptop of stukken mee hebt? Of voor de keren dat je op werkbezoek gaat?
En je zou bijvoorbeeld de dingen erin kunnen doen die je normaliter in je handtas hebt zitten? Agenda, autopapieren, portemonnee. Ik zou het ding wel vol krijgen hoor.
Ik mis het ook wel een beetje hoor. Ik deed alles volgens Oxygen, een vrouwen fitnessblad. Tegenwoordig heb ik meer resultaat bij yoga, omdat ik daar voluit kan gaan. Met KT zat ik door mijn Ehlers Danlos mijn lijf kapot te maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Respect.
Teveel dames bij mij in de sportschool die alleen cardio doen, of wat stomme apparaten.
Kan ook prima werken. Soort van HITT methode als je het tempo er goed in houdtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wissel altijd af. Eerst 15 minuten cardio, dan 3 kwartier KT (afwisselend machines en losse gewichten) en dan weer 15 minuten cardio. Cardio is saai.
Buiten cardio doen is veel leuker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wissel altijd af. Eerst 15 minuten cardio, dan 3 kwartier KT (afwisselend machines en losse gewichten) en dan weer 15 minuten cardio. Cardio is saai.
Is dat vanwege de Ehlers Danlos of omdat je met krachttraining niet zodanig weet te doseren dat je over je belastbaarheid heengaat?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik mis het ook wel een beetje hoor. Tegenwoordig heb ik meer resultaat bij yoga, omdat ik daar voluit kan gaan. Met KT zat ik door mijn Ehlers Danlos mijn lijf kapot te maken.
Hypermobiel. Helaas ook met interne problemen bij organen. Maar ik scheurde ook te veel. Ook werden mijn spieren juist te kort, met dikke onstekingen als gevolg, bv in het peesblad van mijn been. Ik wist door revalidatie juist erg goed te doseren, maar daardoor had ik ook geen doel meer. Nu met Ashtanga yoga leer ik luist om te gaan met mijn flexibele lijf en kracht op de goede manieren te gebruiken. Nu minder uit de kom problemen en over het algemeen een betere conditie. En ik kan weer doelen stellenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Buiten cardio doen is veel leuker.
[..]
Is dat vanwege de Ehlers Danlos of omdat je met krachttraining niet zodanig weet te doseren dat je over je belastbaarheid heengaat?
Weet dat er verscheidene types zijn van Ehlers Danlos. Bij de uitzonderlijke types waarbij er verhoogde kans is van het scheuren van bindweefsels zoals vaten, zou ik het zeker niet aanraden. Maar KT waarbij er vooral aanspraak wordt gedaan op stabiliserende functies voor de knieen, schouderbladen, schoudergordel, rompstabiliteit, etc. zou ik het zeker aanraden. Maar daarbij moet er wel heel duidelijk in de gaten worden gehouden wat de momentane belastbaarheid is, omdat je met Ehlers Danlos natuurlijk al rekening moet houden met een algemeen verlaagde belastbaarheid.
Haha, heb al zoveel schuld gehad... dat kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dan ga ik donderdag eens proberen om eerst KT te doen en dan cardio. En als het niet goed gaat krijg jij de schuld, Mufasa!![]()
Qua KT hangt het er bij mij een beetje van af.. Ik was er net tussen zeven en acht en dan is het erg druk en zijn er ook veel van die 'mannetjes' die met gewichten aan het klooien zijn. Daar durf ik mezelf nooit zo tussen te gooien, omdat er veel bezet is enzo. Dus dan pak ik de 'gewone' apparaten en nu dus ook het buikspierkwartier. In het weekend ga ik ook altijd en dan durf ik wel in de gewichtenhoek.
Klinkt als de ""leuke" variant.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Hypermobiel. Helaas ook met interne problemen bij organen. Maar ik scheurde ook te veel. Ook werden mijn spieren juist te kort, met dikke onstekingen als gevolg, bv in mijn peesblad van mij been. Ik wist door revalidatie juist erg goed te doseren, maar daardoor had ik ook geen doel meer. Nu met Ashtanga yoga leer ik luist om te gaan met mijn flexibele lijf en kracht op de goede manieren te gebruiken. Nu minder uit de kom problemen en over het algemeen een betere conditie. En ik kan weer doelen stellen
Ja, blijkbaar ben je extra goed bezig als je er heul veul geluid bij maakt. Sommigen kloppen zich nog net niet op de borst.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Haha, heb al zoveel schuld gehad... dat kan er ook nog wel bij.
Vooral nu met die mannetjes met de goede voornemens om heel snel gespierd te worden, leuk om naar te kijken vanuit sociaal wetenschappelijk oogpunt.:P
Dat je je eigen gewichten laat vallen, van de schrik, omdat het mannetje toch net niet 12 x 100 kilo redtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar ben je extra goed bezig als je er heul veul geluid bij maakt. Sommigen kloppen zich nog net niet op de borst.![]()
Het zijn net bronstige aapjes... van die capucijneraapjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar ben je extra goed bezig als je er heul veul geluid bij maakt. Sommigen kloppen zich nog net niet op de borst.![]()
Ahwwwwwwquote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het zijn net bronstige aapjes... van die capucijneraapjes.
Ik werkte in mijn vorige sportschooltje als vrijwilliger voor een avond in de week, gratis sporten.En heb daar zeker tien maal eenzelfde jongen onder de stang vandaan gehaald met het bankdrukken.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Het zijn net bronstige aapjes... van die capucijneraapjes.
Ik werkte in mijn vorige sportschooltje als vrijwilliger voor een avond in de week, gratis sporten.En heb daar zeker tien maal eenzelfde jongen onder de stang vandaan gehaald met het bankdrukken.
Haha, sowieso in het begin al een hele opgave om alleen al die stang van 20kg eruit te tillen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]! Ik ga alleen maar bankdrukken als mijn vriend mee is, die kan het dan eventueel opvangen. Anders durf ik niet, hoor.
![]()
Ik heb altijd zo'n hekel als mensen de gewichten heel hard laten vallen, dat je zo'n *KLONGGGGG* door de hele zaal hoort. Maar volgens mij ben ik de enige die zich daar aan stoort.
Iedere keer weer een verassing met [zwoel]Marcello[/zwoel]quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg gewoon eens in de zoveel tijd een nieuw schema vanMarcello
en dat is over het algemeen de hel, en dat doe ik dan gewoon heel braaf.
![]()
Vrijdag weer een nieuw schema.
Volgens mij is die stang dan lichter bij mijn sportschool, want ik had er gelijk al wel (lichte) gewichtjes aan hangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Haha, sowieso in het begin al een hele opgave om alleen al die stang van 20kg eruit te tillen.
[..]
Iedere keer weer een verassing met [zwoel]Marcello[/zwoel]
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef MaJo het volgende:
Net even mijn eten van vandaag door de calorieteller gehaald en ik zit op 63% van de ADH, dat is wel erg weinigzo nog maar een appel nemen, en morgen toch weer wat meer eten
Netjes netjes! Zal dan zo'n 10KG stang zijn geweest.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij is die stang dan lichter bij mijn sportschool, want ik had er gelijk al wel (lichte) gewichtjes aan hangen.
Zumba!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Mufasa208 het volgende:
Oef, lekker tijdstip met dit winterweer. Wat voor een lesje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |