Ieowquote:Op maandag 14 januari 2013 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
French fries met kaas en bacon, dat klinkt als een hartverknettering in een bakje
Ik moest testen of het lekker was!quote:
30 cm. ongeveer. En was het lekker?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik moest testen of het lekker was!
Hoe groot is je laptop?
ik heb deze tas in het zwartquote:Op maandag 14 januari 2013 12:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
30 cm. ongeveer. En was het lekker?
Waar ik bij Mandarina Duck ´Herma´ tikte moet ´Hera´zijn, dat is de buisinesslijn. Oude lijn had erg glad leer, de nieuwe collectie heeft wat relief.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef Perruche het volgende:
Dat mandarine duck is niet mijn ding wat ik er van zie, en bree kan ik niet vinden! Alleen op zalando, 20 euro voor een tas?
Met citroen wil het behoorlijk goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Kon je knoflookgeur niet van je handen krijgen door ze aan RVS te wrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Perruche het volgende:
Jaaaah
oeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw
Life is what happens while you are busy making other plans...
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 16:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die is mooi Perr!!
En een goede prijs!
Jaaaah
Ook een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
Jaaaah
Mooi! En beestje maakt het af. Althans, het lijkt een beestje. Is het geen beestje? Ik ga best teleurgesteld zijn als het geen beestje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei! Vliegen! In de sneeuw![]()
Ah. Kk.quote:
Oh, wat tof!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
MC en nallie gaan trouwen coco! In mei ofzo.
En het is een beestje!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef Nallie het volgende:
Leuke tas Perr! Paars
Ik heb hardgelopen in de sneeuw. Nu vind ik mezelf een bikkel
Ja jij bent de superhero, want ik was maar 20 minuten met mn kneuzenschema en hier ligt nog bijna niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |