Dat hebben ze een keer getest bij Mythbusters!quote:Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
kun je beter lopen of rennen in de regen, om zo droog mogelijk te blijven?
Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand toevallig lage noren die ik mag overkopen? Heb wel schaatsten maar die zijn hoog..
Handen nat maken en dan wat keukenzout erop en scrubben! Mijn handen nemen geur van ui en knoflook heel erg op en dan blijft het een tijd hangen maar als ik dat doe na het snijden heb ik nergens last vanquote:Op maandag 14 januari 2013 09:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat ik gister verkeerd heb gedaan, maar mijn handen ruiken enorm naar ui/knoflook. Genoeg om er nu steeds last van te hebben, en slecht te slapen. Zeep heeft niet het gewenste effect. Dus. Maandagochtend.
[..]
Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.
Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Brrr wat is het koud. Nu lekker slapen!
Half 10 klaar. Maar het was mn laatste en nu weer ff vrijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.
Gerookte spekjes (of bacon, minder dierlijk vet, helemaal mager kun je gerookte kalkoenreepjes van de appie nemen). Slagersworsten zijn verser dan prefab houdbaar, kun je ook nog zien dat er vlees in zit ipv een toe moes gemalen massa verrassingsvlees. Verse van de appie vind ik vrij aardig.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
Eindelijk winter! Vind het ook wel lekker eigenlijk, en het is tenminste mooi weer!
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 bth smeerkaas ham
T: koffie met 1 stukje chocolade
L 3 bth pindakaas , kip
T banaan
D ik denk iets van stamppot boerenkool met rookworst
T 250 gram kwark
Ik weet alleen niet echt een goed/gezond alternatief voor rookworst wat ook lekker is bij boerenkool.. Ik heb altijd het idee dat rookworst echt bagger is.. Maar goed, huisgenoot kookt dus laat ik ook niet te moeilijk gaan doen
Beterschap!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Skoap het volgende:
Mwuh voel me nog steeds niet lekker.
D: Zuurkoolschotel
Die magere scharrel van zowel de AH als Unox vind ik ook niet vies. Mager is zeer relatief, dat wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
erg lekker! En machtigquote:Op maandag 14 januari 2013 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Beterschap!
Hoe was die zuurkool? Ziet er goed uit!
He, ik deed het maar in de helft van de keren foutquote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Appie heeft ook een extra magere die deels plantaardig is. Vond 'em niet zo, maar kan ook zijn omdat ik het wist. En veels is geen woord
Mijn probleem met bijna alle rookworsten is de E621, die wil ik er liefst niet in, maar je vindt ze nauwelijks zonder. Op de verse van de appie staat het niet, maar er staat wel 'aroma's'. Weet niet of het ook zo mag worden gedeclareerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of als jullie nog een leuke site weten, graag!
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:25 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind ze allemaal niet zo, maar de tweede het mooist!
Hehe, ik zag je ninjaeditquote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.
ik ben echt heel erg picky qua tassen. Ik heb deze, maar dit is geen laptoptas:quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat vind jij tof dan? Van die cowboybags enzo wat nu helemaal mode is vind ik echt niet geschikt voor mijn werk. Het moet wel representatief zeg maar.
Veeeeeel te mannelijk!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hehe, ik zag je ninjaedit![]()
Is dit leuk? of te mannelijk? http://www.dressmylaptop.(...)t-bag-15-inch-cognac
Ja dat is ook mijn probleem. Die ik nu wil kost 210. Da's wel mijn max!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Prijsklasse? Alles wat echt mooi is, vind ik meestal 3x te duur.
Leonhard Heyden, Mandarina Duck (oude Herma-serie, misschien nog op eBay), Bree.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:45 schreef Perruche het volgende:
MC, 13 inch ofzo. 30 cm breed iig
[..]
Ja dat is ook mijn probleem. Die ik nu wil kost 210. Da's wel mijn max!
Zegt me nietsquote:Op maandag 14 januari 2013 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Leonhard Heyden, Mandarina Duck (oude Herma-serie, misschien nog op eBay), Bree.
^^quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
Ja die had ik ook gezien, maar iets te casual nog...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef the85mc het volgende:
En vind je zoiets wat?
[ afbeelding ] Dat is zo'n knomo.
Je hebt ze ook in candystick rozequote:Op maandag 14 januari 2013 12:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezien, maar iets te casual nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |