abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121533753
Wel erg lekker, agavesiroop. O+

Zo eens teruglezen.. Jullie gaan rap!

O, en: sinds mijn eerste terugkeerpost hier blijk ik alweer anderhalve kilo minder te wegen nu.
Vast jullie vetwegsmeltende invloed. ;)
Als ik straks nou nog maar in mijn Nikola Tesla-kostuum pas! (->thema-personeelsfeest in aantocht *) )
Let me see you stripped down to the bone
pi_121534853
Net een tosti op :@ lekker hoor!
MaJo: de beste bespaarstraat is denk ik wel de amsterdamsestraatweg. Daar zitten veel goedkope groenteboeren, bakkers en slagers. Voor je drogisterijdingen kan je naar de action :) oh en een aldi en appie ook, dus als je daar niet in de buurt woont is 1x per week erlangs alsnog de moeite.
pi_121534988
Louter testje. Bericht plaatsen via nieuwe browser op mijn telefoon, hoe ziet dat eruit? Testerdetest. #slapeloos
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 14 januari 2013 @ 08:17:16 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121535733
Teslakostuum :D moet meteen denken aan the Oatmeal :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121536246
kun je beter lopen of rennen in de regen, om zo droog mogelijk te blijven?

pi_121536266
verder, planning:

O: 3 volkoren/durum/wit zuurdezemboterhammen met half jam, half hagelslag
T: mandarijn
L: broodje hamburger met sla, bacon en komkommer (hamburger zelf gedraaid, brood zelf gemaakt)
T: 200 gram wortels
T: wat yoghurt
B: 50 minuten wandelen
D: uiensoep met zuurdezembrood met kaas.
pi_121536384
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:57 schreef Jagärtrut het volgende:
kun je beter lopen of rennen in de regen, om zo droog mogelijk te blijven?

Dat hebben ze een keer getest bij Mythbusters! :D Geloof dat t niet zoveel uitmaakte uiteindelijk. De renner was iets minder doorweekt, maar t scheelde niet veel!
Be someone that makes you happy
pi_121536580
Oh hi!

Vandaag lange dag voor de boeg en kut geslapen, ben altijd bang dat ik me verslaap :').

Planning wordt zoiets:
O: banaan met pindakaas
T: dubbel boterham boursin/ham
L: salade & soep
T: 2 appels
T: handje rozijnen/noten
D: nog onbekend
pi_121537438
Ik weet niet wat ik gister verkeerd heb gedaan, maar mijn handen ruiken enorm naar ui/knoflook }:|. Genoeg om er nu steeds last van te hebben, en slecht te slapen. Zeep heeft niet het gewenste effect. Dus. Maandagochtend.

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand toevallig lage noren die ik mag overkopen? Heb wel schaatsten maar die zijn hoog..
Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121537483
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:58 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat ik gister verkeerd heb gedaan, maar mijn handen ruiken enorm naar ui/knoflook }:|. Genoeg om er nu steeds last van te hebben, en slecht te slapen. Zeep heeft niet het gewenste effect. Dus. Maandagochtend.

[..]

Kringloop al geprobeerd? Vorig jaar voor 5 euro een paar schaatsen vandaan gehaald.
Handen nat maken en dan wat keukenzout erop en scrubben! Mijn handen nemen geur van ui en knoflook heel erg op en dan blijft het een tijd hangen maar als ik dat doe na het snijden heb ik nergens last van :)
pi_121537995
Brrr wat is het koud. Nu lekker slapen!
  Vis een optie? maandag 14 januari 2013 @ 10:25:42 #112
70532 loveli
N
pi_121538052
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Brrr wat is het koud. Nu lekker slapen!
Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.
crap in = crap out
pi_121538211
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu pas klaar? Zulke late nachtdiensten zijn killing.
Half 10 klaar. Maar het was mn laatste en nu weer ff vrij :)
pi_121538212
Eindelijk winter! Vind het ook wel lekker eigenlijk, en het is tenminste mooi weer!
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 bth smeerkaas ham
T: koffie met 1 stukje chocolade
L 3 bth pindakaas , kip
T banaan
D ik denk iets van stamppot boerenkool met rookworst
T 250 gram kwark

Ik weet alleen niet echt een goed/gezond alternatief voor rookworst wat ook lekker is bij boerenkool.. Ik heb altijd het idee dat rookworst echt bagger is.. Maar goed, huisgenoot kookt dus laat ik ook niet te moeilijk gaan doen ;)
pi_121538286
Planning:
O: glas sap, zuurdesemboterham (groot), half met gekookte worst, half met filet americain
T: cappuccino
L: enorme bak zelfgemaakte kippensoep. En misschien maak ik later vandaag nog een pan kippensoep.
T: denk nog een zuurdesemboterham, weet nog niet wat erop
D: broccoli en bloemkool, nog even verzinnen wat erbij. :)
B: rondje wandelen met verstandelijk gehandicatpen. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121538504
Mwuh voel me nog steeds niet lekker.

Lijstjes

Gisteren
O: gekookt eitje, 2 plakjes uitgebakken bacon, 5 plakjes kipfilet gevuld met philedelphia
L: 2 flinke borden tomaten soep met veel soepgroenten en veel balletjes (gehakt)
T: huttenkase met wat komkommer
D: Zuurkoolschotel

Vandaag:
O: 250 gram volle kwark
T: 1 koffie verkeerd
L: gebakken ei met bacon (2 xl eieren) met daarbij 2 tomaten mee gebakken
T: 2 babybell en komkommer
T: wat nootjes
D: indiaase curry
T: wodka voor het slapen gaan
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? maandag 14 januari 2013 @ 10:48:00 #117
70532 loveli
N
pi_121538630
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
Eindelijk winter! Vind het ook wel lekker eigenlijk, en het is tenminste mooi weer!
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 bth smeerkaas ham
T: koffie met 1 stukje chocolade
L 3 bth pindakaas , kip
T banaan
D ik denk iets van stamppot boerenkool met rookworst
T 250 gram kwark

Ik weet alleen niet echt een goed/gezond alternatief voor rookworst wat ook lekker is bij boerenkool.. Ik heb altijd het idee dat rookworst echt bagger is.. Maar goed, huisgenoot kookt dus laat ik ook niet te moeilijk gaan doen ;)
Gerookte spekjes (of bacon, minder dierlijk vet, helemaal mager kun je gerookte kalkoenreepjes van de appie nemen). Slagersworsten zijn verser dan prefab houdbaar, kun je ook nog zien dat er vlees in zit ipv een toe moes gemalen massa verrassingsvlees. Verse van de appie vind ik vrij aardig.
crap in = crap out
  maandag 14 januari 2013 @ 10:59:15 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121538917
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121539011
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef Skoap het volgende:
Mwuh voel me nog steeds niet lekker.

D: Zuurkoolschotel

Beterschap! :*

Hoe was die zuurkool? Ziet er goed uit!
pi_121539021
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Rookworst is allemaal even niet goed, dan moet je gewoon voor de lekkerste gaan. Hema dus
Die magere scharrel van zowel de AH als Unox vind ik ook niet vies. Mager is zeer relatief, dat wel.
pi_121539032
Tsja, rookworst is veel te zout, veels te vet en eigenlijk vind ik het niet eens écht lekker.. Of ik neem gewoon een kleiner stuk.
  Vis een optie? maandag 14 januari 2013 @ 11:09:47 #122
70532 loveli
N
pi_121539198
Appie heeft ook een extra magere die deels plantaardig is. Vond 'em niet zo, maar kan ook zijn omdat ik het wist. En veels is geen woord :6
Mijn probleem met bijna alle rookworsten is de E621, die wil ik er liefst niet in, maar je vindt ze nauwelijks zonder. Op de verse van de appie staat het niet, maar er staat wel 'aroma's'. Weet niet of het ook zo mag worden gedeclareerd.
crap in = crap out
pi_121539278
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Beterschap! :*

Hoe was die zuurkool? Ziet er goed uit!
erg lekker! En machtig :D
Ik had er ook nog wat gebakken ui doorheen gedaan.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121539328
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Appie heeft ook een extra magere die deels plantaardig is. Vond 'em niet zo, maar kan ook zijn omdat ik het wist. En veels is geen woord :6
Mijn probleem met bijna alle rookworsten is de E621, die wil ik er liefst niet in, maar je vindt ze nauwelijks zonder. Op de verse van de appie staat het niet, maar er staat wel 'aroma's'. Weet niet of het ook zo mag worden gedeclareerd.
He, ik deed het maar in de helft van de keren fout ;) Is dat echt geen woord, of is dat echt spreektaal?
pi_121539391
Ik vond de vegarookworst van appie altijd superlekker :@ vooral wanneer warmgemaakt in bouillon!

Ik zoek een nieuwe laptoptas, die er niet uitziet als een laptoptas. wat denken jullie? Ze hebben allemaal nog een extra schouderriem, die gewone hengsels vind ik maar niets :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of als jullie nog een leuke site weten, graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')