Jeumig! Blijf dan toch ook binnen, kind! -x-[quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb niet eens heet kunnen douchen, terwijl ik normaal van 't hele huis een sauna maak. Anders had je me echt gillend af kunnen voeren. Had gewoon blaasjes, ofzo...
135 pond plus 15 verzendkosten. Maar hopelijk hoef ik de komende 5 jaar geen nieuwe!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wat tof!Worden wij slankies uitgenodigd? Zo ja, dan moet ik voor die tijd dus in een strak en sexy jurkje zien te passen
![]()
En de tas wint met beestje dus helemaal!
Duur? Ik moet ook een nieuwe tas...
Kan het iig niet meer bevriezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Lange stagedag gehad, vanavond nog buikdanstraining.
Liet alleen net de zoutpot open vallen op mijn avondeten/omelet
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan het iig niet meer bevriezen.
#glasishalfvol!
Okequote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben niet meer hero
we zijn allebei gegaan!
*bikkelboks*
Ik heb niet eens heet kunnen douchen, terwijl ik normaal van 't hele huis een sauna maak. Anders had je me echt gillend af kunnen voeren. Had gewoon blaasjes, ofzo...
Thnx!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef Perruche het volgende:
Vind het goed dat je dat doet hoor MC!!
Vaak wel! Maar deze was uit de supermarkt, want zin in hummus en geen tijd/zin om te makenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:12 schreef minilot het volgende:
Nallie, je lijstje:![]()
(Minus de rijstwafel dan.)
Maak jij zelf je hummus?
Ja die Sabra vind ik ook echt wel lekker! Of die van de plaatselijke Turkquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Klinkt bekend.Ik maak zelf emmers vol hummus maar als ik echt met hoge nood lunch moet regelen terwijl ik onderweg ben dan draait het altijd uit op een broodje + een kuipje Sabra.
Nog 5 te gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef minilot het volgende:
Zo heb je nog eens iets aan je haan, SigWederom een puike lijst!
Ik heb me toevallig afgelopen week (met enige moeite) door het obligate vega-manifest Eating Animals van Jonathan Safran Foer heengewerkt en moest daarbij steeds denken aan hoe jij je beesten houdt. Fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog 5 te gaan.
De drie rammetjes gaan dit weekend weg en verwacht ik na iets meer dan 1 week terug, dus dan moet ik wel wat ruimte vrijmaken..
Je hebt mij gewoon nagedaanquote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb deze tas in het zwart
[ afbeelding ]
Heb een 14" laptop die stop ik in een sleeve met ipad/notieblok/businesscards en dat past prima in die tas. Dan heb ik nog ruimte voor mijn portemonee, los etuitje met meuk, drinkfles en wat andere kleine dingen
Baconfries waren lekker maar je moet het niet iedere dag eten, dan ga je eruit zien als sommige van de locals
Hmm, maza is net wat lekkerder. oa. met koriander en limoenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef minilot het volgende:
Klinkt bekend.Ik maak zelf emmers vol hummus maar als ik echt met hoge nood lunch moet regelen terwijl ik onderweg ben dan draait het altijd uit op een broodje + een kuipje Sabra.
Meer eten. Doei.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Chicolate het volgende:
En dan tussen de bedrijven door ook maar eens een planning. Ben lekker aan het werk, dus geen honger.
O: 500g kwark (50-50 magere franse en danio smaakje) met enorme hand muesli
L: 3 maisboterhammen met filet americain
T: een pepermuntje en paar glazen cola light
T: ik stop vast nog wel meer in mn mond op een onbewaakt moment
D: boerenkool zonder worst
T: geen idee.
Raar ontbijt. Genoeg kcal gok ik maar mwahquote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstjr
O. Bol mozarella
T. 2 mandarijnen
L. Tosti kaasham+ cracker ham
T. 3 creamcrackers + lion
D. Spaghetti bolognese + sla
Oh, ik vond dat best goed leesvoerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig afgelopen week (met enige moeite) door het obligate vega-manifest Eating Animals van Jonathan Safran Foer heengewerkt en moest daarbij steeds denken aan hoe jij je beesten houdt. Fijn!
Weinig!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: anderhalf sneetje speltzuurdesembrood (1 met pindakaas, 0,5 met kaas)
T: nog een sneetje met limburger cervelaat
T: appel
T: verse muntthee met wat honing
L: paar ham-augurkrolletjes (drie plakken ham en 3 grote plakken augurk), gekookt ei en ehh?
T: crackers?
D: kabeljauwburger met spinazie
S: Zumbaaa
T: ?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
135 pond plus 15 verzendkosten. Maar hopelijk hoef ik de komende 5 jaar geen nieuwe!
Maar met een tas doe je waarschijnlijk langerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Heb niet eens zulke dure schoenen (behalve hardloop- en wandel)
Ow en Perr, chocolade (puur) zit boordevol goede stofjes, dus elke dag een blokje is prima voor je!
Gewoon om 1 dezelfde tijdstip jezelf 1 blokje gunnen (bij mij is dat rond 16 uur) werkt prima
Ik had op "bestel" gedrukt voor ik het wistquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Heb niet eens zulke dure schoenen (behalve hardloop- en wandel)
Ow en Perr, chocolade (puur) zit boordevol goede stofjes, dus elke dag een blokje is prima voor je!
Gewoon om 1 dezelfde tijdstip jezelf 1 blokje gunnen (bij mij is dat rond 16 uur) werkt prima
Helemaal niets? Maar, maar, dan wordt het weer lente en dan out with the old en in with the new!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had op "bestel" gedrukt voor ik het wist
Vanaf februari 3 maanden NIETS nieuws
En ja dat zal best dat het goed is, maar niet in de mate dat ik het eet. En ik kan geen maat houden, dus dan maar gewoon even niet.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Helemaal niets? Maar, maar, dan wordt het weer lente en dan out with the old en in with the new!
Tandupdate: overbelasting en ontsteking, iedereen had gelijk
Ik heb een giga-laptoprugzak waarmee ik een brugklasser lijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt niks met tassen. Vervoer m'n laptop in het lelijke exemplaar waarin ie ook kwam
.
Mooie spullen zitten daar tussenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een hele mooie rode aktetas van Hester van Eeghen. Gekregen voor m'n afstuderen. Enkel gebruikt tijdens sollicitaties. Zou nu niet zo goed weten wat ik er mee zou moeten.
http://www.hestervaneeghen.com/
Dagelijks gebruiken?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een hele mooie rode aktetas van Hester van Eeghen. Gekregen voor m'n afstuderen. Enkel gebruikt tijdens sollicitaties. Zou nu niet zo goed weten wat ik er mee zou moeten.
http://www.hestervaneeghen.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Phaidra het volgende:
Vanuit bad een werkupdate voor de geïnteresseerden:Stom indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn wel dat er nog geen paniek is. Succes
![]()
Oef, lekker tijdstip met dit winterweer. Wat voor een lesje?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oioioi. Moed verzamelen voor de sportschool, lesje begint pas om 21:00 en ik ben zo fijn toasty warmMaar ik GA wel. HA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |