abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121568350
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi? :)

Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc. :+
pi_121568415
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Doen jullie KT met apparaten, losse gewichten of een combi? :)

Vrouwen zouden meer moeten squaten, deadliften, lungen, etc. :+
Dat deed ik allemaal wel toen ik nog KT deed. Heerlijk O+
pi_121568489
Respect. _O_

Teveel dames bij mij in de sportschool die alleen cardio doen, of wat stomme apparaten.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:03:34 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121568714
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voor de keren dat je wel een laptop of stukken mee hebt? Of voor de keren dat je op werkbezoek gaat?
En je zou bijvoorbeeld de dingen erin kunnen doen die je normaliter in je handtas hebt zitten? Agenda, autopapieren, portemonnee. Ik zou het ding wel vol krijgen hoor. B-)

Komt allemaal niet zo vaak voor... En ik heb een hekel aan wisselen tussen tassen. Ik heb 1 tas en als die stuk is koop ik weer een nieuwe voor 2 tientjes en zo gaat het door. En die tas is echt een beste aktetas. Vind m niet zo handig als schoudertas.

Later als ik groot ben komt er vast nog wel een baan op m'n pad waarin ik m wel nodig heb!

Enniewee, first world problems en zulks...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 14 januari 2013 @ 22:03:40 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121568719
Ik wissel altijd af. Eerst 15 minuten cardio, dan 3 kwartier KT (afwisselend machines en losse gewichten) en dan weer 15 minuten cardio. Cardio is saai.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121568728
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Respect. _O_

Teveel dames bij mij in de sportschool die alleen cardio doen, of wat stomme apparaten.
Ik mis het ook wel een beetje hoor. Ik deed alles volgens Oxygen, een vrouwen fitnessblad. Tegenwoordig heb ik meer resultaat bij yoga, omdat ik daar voluit kan gaan. Met KT zat ik door mijn Ehlers Danlos mijn lijf kapot te maken.
pi_121568909
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wissel altijd af. Eerst 15 minuten cardio, dan 3 kwartier KT (afwisselend machines en losse gewichten) en dan weer 15 minuten cardio. Cardio is saai.
Kan ook prima werken. Soort van HITT methode als je het tempo er goed in houdt :Y
pi_121569077
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Buiten cardio doen is veel leuker. O+
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik mis het ook wel een beetje hoor. Tegenwoordig heb ik meer resultaat bij yoga, omdat ik daar voluit kan gaan. Met KT zat ik door mijn Ehlers Danlos mijn lijf kapot te maken.
Is dat vanwege de Ehlers Danlos of omdat je met krachttraining niet zodanig weet te doseren dat je over je belastbaarheid heengaat? :)

Weet dat er verscheidene types zijn van Ehlers Danlos. Bij de uitzonderlijke types waarbij er verhoogde kans is van het scheuren van bindweefsels zoals vaten, zou ik het zeker niet aanraden. Maar KT waarbij er vooral aanspraak wordt gedaan op stabiliserende functies voor de knieen, schouderbladen, schoudergordel, rompstabiliteit, etc. zou ik het zeker aanraden. Maar daarbij moet er wel heel duidelijk in de gaten worden gehouden wat de momentane belastbaarheid is, omdat je met Ehlers Danlos natuurlijk al rekening moet houden met een algemeen verlaagde belastbaarheid.
pi_121569330
Nou, dan ga ik donderdag eens proberen om eerst KT te doen en dan cardio. En als het niet goed gaat krijg jij de schuld, Mufasa! :+

Qua KT hangt het er bij mij een beetje van af.. Ik was er net tussen zeven en acht en dan is het erg druk en zijn er ook veel van die 'mannetjes' die met gewichten aan het klooien zijn. Daar durf ik mezelf nooit zo tussen te gooien, omdat er veel bezet is enzo. Dus dan pak ik de 'gewone' apparaten en nu dus ook het buikspierkwartier. In het weekend ga ik ook altijd en dan durf ik wel in de gewichtenhoek. B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121569546
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Buiten cardio doen is veel leuker. O+

[..]

Is dat vanwege de Ehlers Danlos of omdat je met krachttraining niet zodanig weet te doseren dat je over je belastbaarheid heengaat? :)

Weet dat er verscheidene types zijn van Ehlers Danlos. Bij de uitzonderlijke types waarbij er verhoogde kans is van het scheuren van bindweefsels zoals vaten, zou ik het zeker niet aanraden. Maar KT waarbij er vooral aanspraak wordt gedaan op stabiliserende functies voor de knieen, schouderbladen, schoudergordel, rompstabiliteit, etc. zou ik het zeker aanraden. Maar daarbij moet er wel heel duidelijk in de gaten worden gehouden wat de momentane belastbaarheid is, omdat je met Ehlers Danlos natuurlijk al rekening moet houden met een algemeen verlaagde belastbaarheid.
Hypermobiel. Helaas ook met interne problemen bij organen. Maar ik scheurde ook te veel. Ook werden mijn spieren juist te kort, met dikke onstekingen als gevolg, bv in het peesblad van mijn been. Ik wist door revalidatie juist erg goed te doseren, maar daardoor had ik ook geen doel meer. Nu met Ashtanga yoga leer ik luist om te gaan met mijn flexibele lijf en kracht op de goede manieren te gebruiken. Nu minder uit de kom problemen en over het algemeen een betere conditie. En ik kan weer doelen stellen O+
pi_121569552
quote:
12s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dan ga ik donderdag eens proberen om eerst KT te doen en dan cardio. En als het niet goed gaat krijg jij de schuld, Mufasa! :+

Qua KT hangt het er bij mij een beetje van af.. Ik was er net tussen zeven en acht en dan is het erg druk en zijn er ook veel van die 'mannetjes' die met gewichten aan het klooien zijn. Daar durf ik mezelf nooit zo tussen te gooien, omdat er veel bezet is enzo. Dus dan pak ik de 'gewone' apparaten en nu dus ook het buikspierkwartier. In het weekend ga ik ook altijd en dan durf ik wel in de gewichtenhoek. B-)
Haha, heb al zoveel schuld gehad... dat kan er ook nog wel bij. :D

Vooral nu met die mannetjes met de goede voornemens om heel snel gespierd te worden, leuk om naar te kijken vanuit sociaal wetenschappelijk oogpunt.:P
pi_121569649
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Hypermobiel. Helaas ook met interne problemen bij organen. Maar ik scheurde ook te veel. Ook werden mijn spieren juist te kort, met dikke onstekingen als gevolg, bv in mijn peesblad van mij been. Ik wist door revalidatie juist erg goed te doseren, maar daardoor had ik ook geen doel meer. Nu met Ashtanga yoga leer ik luist om te gaan met mijn flexibele lijf en kracht op de goede manieren te gebruiken. Nu minder uit de kom problemen en over het algemeen een betere conditie. En ik kan weer doelen stellen O+
Klinkt als de ""leuke" variant. :X

Goed dat je zelf een manier hebt gevonden om in vorm te blijven. :)

Yoga lijkt me ook wel eens tof om te proberen.
pi_121569672
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Haha, heb al zoveel schuld gehad... dat kan er ook nog wel bij. :D

Vooral nu met die mannetjes met de goede voornemens om heel snel gespierd te worden, leuk om naar te kijken vanuit sociaal wetenschappelijk oogpunt.:P
Ja, blijkbaar ben je extra goed bezig als je er heul veul geluid bij maakt. Sommigen kloppen zich nog net niet op de borst. :') :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121569794
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar ben je extra goed bezig als je er heul veul geluid bij maakt. Sommigen kloppen zich nog net niet op de borst. :') :D
Dat je je eigen gewichten laat vallen, van de schrik, omdat het mannetje toch net niet 12 x 100 kilo redt _O-
pi_121569866
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het zijn net bronstige aapjes... van die capucijneraapjes. O+

Ik werkte in mijn vorige sportschooltje als vrijwilliger voor een avond in de week, gratis sporten. *O* En heb daar zeker tien maal eenzelfde jongen onder de stang vandaan gehaald met het bankdrukken. :')
pi_121570009
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Ik werkte in mijn vorige sportschooltje als vrijwilliger voor een avond in de week, gratis sporten. *O* En heb daar zeker tien maal eenzelfde jongen onder de stang vandaan gehaald met het bankdrukken. :')
Ahwwwwww ;( :+
pi_121570194
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

:D ! Ik ga alleen maar bankdrukken als mijn vriend mee is, die kan het dan eventueel opvangen. Anders durf ik niet, hoor. _O-

Ik heb altijd zo'n hekel als mensen de gewichten heel hard laten vallen, dat je zo'n *KLONGGGGG* door de hele zaal hoort. Maar volgens mij ben ik de enige die zich daar aan stoort. :P
pi_121570323
Ik krijg gewoon eens in de zoveel tijd een nieuw schema van O+ Marcello O+ en dat is over het algemeen de hel, en dat doe ik dan gewoon heel braaf. B-)
Vrijdag weer een nieuw schema. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121570826
Sterkte Phaidra!

Ik merk wel dat ik nog even moet wennen aan 4x in de week sporten.
De buikdanstraining was fijn maar voel nu wel elk spiertje in mijn lichaam.
pi_121570883
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D ! Ik ga alleen maar bankdrukken als mijn vriend mee is, die kan het dan eventueel opvangen. Anders durf ik niet, hoor. _O-

Ik heb altijd zo'n hekel als mensen de gewichten heel hard laten vallen, dat je zo'n *KLONGGGGG* door de hele zaal hoort. Maar volgens mij ben ik de enige die zich daar aan stoort. :P
Haha, sowieso in het begin al een hele opgave om alleen al die stang van 20kg eruit te tillen. :P
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik krijg gewoon eens in de zoveel tijd een nieuw schema van O+ Marcello O+ en dat is over het algemeen de hel, en dat doe ik dan gewoon heel braaf. B-)
Vrijdag weer een nieuw schema. :D
Iedere keer weer een verassing met [zwoel]Marcello[/zwoel] :D
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 22:39:10 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121570890
Net even mijn eten van vandaag door de calorieteller gehaald en ik zit op 63% van de ADH, dat is wel erg weinig :o zo nog maar een appel nemen, en morgen toch weer wat meer eten :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121570968
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Haha, sowieso in het begin al een hele opgave om alleen al die stang van 20kg eruit te tillen. :P

[..]

Iedere keer weer een verassing met [zwoel]Marcello[/zwoel] :D
Volgens mij is die stang dan lichter bij mijn sportschool, want ik had er gelijk al wel (lichte) gewichtjes aan hangen.
pi_121570971
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef MaJo het volgende:
Net even mijn eten van vandaag door de calorieteller gehaald en ik zit op 63% van de ADH, dat is wel erg weinig :o zo nog maar een appel nemen, en morgen toch weer wat meer eten :)
^O^
pi_121571099
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgens mij is die stang dan lichter bij mijn sportschool, want ik had er gelijk al wel (lichte) gewichtjes aan hangen.
Netjes netjes! Zal dan zo'n 10KG stang zijn geweest. :)

Had net zoals V1z eigenlijk gister met bed moeten verschonen, mag het zo nog doen. B|
  maandag 14 januari 2013 @ 22:43:45 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121571155
Phaidra :o Wat kut, zowel voor jou als je collega's! -O- En wat een muts die ene :') Hopelijk komt er iets interessants voorbij met die nieuwe plekken, of wil je liever ergens anders heen nu?

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Mufasa208 het volgende:

Oef, lekker tijdstip met dit winterweer. Wat voor een lesje?
Zumba! *O* Nog klam van zweet terugfietsen is ook brrrr :') Maar was fijn lesje, lekker enthousiast gestuiterd enzo O+

Ook helemaal geen buikpijn gehad, op tijd en licht eten helpt :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')