De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8equote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
Heb ik even geluk!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8e
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan browniesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
450Kcal, dat is echt fantastisch.
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan brownies![]()
Ik ben al zachtjes aan op zoekquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef Perruche het volgende:
Wanneer wil je weer gaan werken, MarMar?
lekker hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben al zachtjes aan op zoekDus dat zal zijn wanneer ik een positieve reactie krijg op een sollicitatie.
Doen! Ze zijn lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenmoet nog steeds die raw brownie dingen eens proberen.
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!quote:
breng me nou niet op ideeënquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Je hebt helemaal gelijk, maar jah.....quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Oe, heb je al een naam?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
Welk boek is dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AgavesiroopDat staat juist specifiek in het boek als vervanger van suiker, net als stevia
En die vergelijking is wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |