Ik wilde net echt heeeeel graag een cola bij het eten maar heb me ingehoudenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag net plaatje van brownies D: *wil*
Maar verder gaat het wel goed![]()
*thee zet*
Goed zo!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde net echt heeeeel graag een cola bij het eten maar heb me ingehouden
* MaJo trots is
Vond ik ook welquote:
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels alquote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Zit iemand Secret Eaters op TLC te kijken?
Had het interessanter verwacht, dit is wel duidelijk waarom ze aankomen.
En een Big Mac menu er bijquote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels al![]()
Hoop dat moeders ook minder gaat zuipen
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dochter dacht 1200 calorien te eten, alleen die enirme hoeveelheid gebakken aardappels al![]()
Hoop dat moeders ook minder gaat zuipen
Geen idee, maar het is wel weer een bewijs om mensen die beweren alleen van rauwe worteltjes al dik te worden met een klein korreltje zout te nemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]kan je dat online zien? Klinkt goed
![]()
Dat klopt maar vandaag heb ik me er wat minder aan gehouden. Vriend en ik werden een beetje grumpy van het weinige eten dus toen we een wandeling maakten en een leuk restaurantje tegenkwamen hebben we besloten om even het dieet te laten voor wat het is en even te genietenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef V1z0R het volgende:
Op zich van alcohol kom je niet aan... Wanneer je bijvoorbeeld 3000kcal wodka naar binnen werkt kom je niets aan. Eet je iets daarnaast dan zul je dat opslaan omdat je lichaam altijd als eerste de alcohol aanspreekt.
Daarom zie je dus alcoholisten die 2 flessen wodka wegwerken per dag en broodmager zijn.
MaJo, ik dacht dat bij stap 1 het lowcarb was? Roosvicee, patat en wijn op 1 dag lijkt me dan niet de bedoeling? Niet alleen zijn het kh's, maar ook nog snelle...
Dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef loveli het volgende:
Vaiz, was ook mijn eerste gedachte, maar surprise etentje van/met haar lief. Dan is zalm met carpaccio geen slechte keuze.
Ja, volgens mij heb ik dat wel eens op youtube gezien. Stond naast de filmpjes van supersize vs superskinny.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:07 schreef Perruche het volgende:
[..]kan je dat online zien? Klinkt goed
![]()
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt maar vandaag heb ik me er wat minder aan gehouden. Vriend en ik werden een beetje grumpy van het weinige eten dus toen we een wandeling maakten en een leuk restaurantje tegenkwamen hebben we besloten om even het dieet te laten voor wat het is en even te genietenEn alsnog zoveel mogelijk aan het dieet gehouden: hoofdgerecht vis. En heb maar een paar frietjes op hoor, hooguit 10. Dus vind dat ik me goed ingehouden heb
En vooral: geen cola
![]()
Ah daar was je al!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.
Dus indien honger, grijp naar de eiwitten!
Ik heb wel zofirax in huis dus ben al druk aan het smerenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef loveli het volgende:
L-lysine en zink om hem te voorkomen. Hotkiss of Herpotherm om 'em te bestrijden. Compeed pleisters om daarna te genezen. En suiker verbannen.
Ik weet het wel maar af en toe eens "uit de band springen" moet kunnen toch? En ik heb me echt ingehouden hoor, had ook cola kunnen drinken en een hele schaal friet weg kunnen werkenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zondigt, doe het dan met eiwitten! Dan is er niks aan de hand en val je net zo hard af. Dus eitjes, stukjes kip en zo. Low carb is een chemisch proces en als je wel koolhydraten eet dan kan je het net zo goed niet doen. Dan zal je niks afvallen.
Dus indien honger, grijp naar de eiwitten!
Dat doet het nu juist wel! Je mag echt wel meer eten dan je dieet, want honger lijden is niet de bedoeling, maar je moet dan bepaalde dingen echt vermijden. Dus de carpaccio en zalm zijn perfect! Maar die frietjes moet je niet doen, vraag daarvoor in de plaats een extra andere groente, ik kreeg van de week groene asperges bv!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel zofirax in huis dus ben al druk aan het smerenSnap eigenlijk niet waar het opeens vandaan komt, eet juist de laatste tijd zo gezond
[..]
Ik weet het wel maar af en toe eens "uit de band springen" moet kunnen toch? En ik heb me echt ingehouden hoor, had ook cola kunnen drinken en een hele schaal friet weg kunnen werkenDenk niet dat die paar frietjes nu mijn hele dieet om zeep hebben geholpen?
+1 voor metafoor!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Zag volgens mij ook keer siroop staan
Zie het als je hond zindelijk maken, af en toe het goedkeuren dat 'ie in de hoek pist doet al het andere teniet.
Agavesiroopquote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Zag volgens mij ook keer siroop staan
Zie het als je hond zindelijk maken, af en toe het goedkeuren dat 'ie in de hoek pist doet al het andere teniet.
Hehehehe, ik ook. Maar dat was meer dat ik het zo gedachteloos zou gaan opeten.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij moet je alleen wel uitkijken met low carb wat dat (dagje slacken) betreft, ofzo? Had Co eens gezegd, dacht ik? Ik herinner me een pepermuntje van GeeBee![]()
Succes met de sollicitatie morgen Majo!
Ja, dat fruit verbaasde me ook, want voor de rest is het vrijwel carbloos. Vroeg me al eerder af wat daar de bedoeling van was.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef Nallie het volgende:
Volgens mij is Majo dr dieet niet perse low carb hoor, want er staat ook fruit bij. Dus dan kunnen die paar frietjes niet zoveel kwaad als bij echt strenge low carb.
Ik denk met name gewoon weinig kcals, maar hoger in eiwitten zodat je minder honger hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat fruit verbaasde me ook, want voor de rest is het vrijwel carbloos. Vroeg me al eerder af wat daar de bedoeling van was.
Agavesiroop is NIET gezonder dan suiker. Eten als je het lekker vindt prima, maar niet omdat het nou zo gezond is.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AgavesiroopDat staat juist specifiek in het boek als vervanger van suiker, net als stevia
En die vergelijking is wel mooi
Ik heb ook schoon beddengoed en net mn elektrische deken weer eens geïnstalleerdquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Ah, ik dacht dat het ahorn was...
<insert zonnebril smiley> voor analogiecomplimentjes
Bedacht me trouwens net dat wanneer je zondag cleansheetday maakt het leven wel 10x beter maakt.
Schoon beddengoed, kneitervers ondergoed aan nadat je daarvoor loeiwarm hebt gedouched, dan nog even kom warme melk en de bek schrobben en slapen. Zo ga je gewoon uitkijken naar de zondagavond
Waar komt dat fruit dan vandaan?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef V1z0R het volgende:
Nagezocht, maar is wel lowcarb.
Stap 1 dan...
Ja, het is echt alleen dat fruit en niet eens fruit wat relatief weinig KH's heeft. Vreeeeemde zaak.quote:
Ik heb geen zin dat boek te lezen, (quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb geen zin dat boek te lezen, ()
Elektrisch deken? Bah...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb ook schoon beddengoed en net mn elektrische deken weer eens geïnstalleerd
Zondagavond is niet zo erg, het is meer die maandagochtend
En ik lolde om 'kneitervers' ondergoed
Mooi Perr!!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
O: yoghurt met banaan, bth roomkaas
S: bodycombat + buikspieren
L: thaise kokossoep met tahoe, veel groenten en wat rijst & 3 viskoekjes
T: koffie verkeerd met sojamelk, peer, appel
D: 2 kipdijfilet met wat aardappeltjes & een little gem sla met feta, olijfolie, frambozenazijn
T: sinaasappel
Magere T's dus?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dudududuh, in-spec-tor Slaaaankie, dududududuu, duuduuuu! *muzieknootje*
Ik heb trekMaar weer eens brainstormen op goede dingen voor na avondeten, kwark is baah, noten kunnen (maar kcal zijn bij mij veelal niet het probleem denk ik
), ham-augurkrolletjes, fruit... Maar weer eens nuttige T's in huis halen
OLD gaat verder wel prima laatste dagen. Suggesties welkom, ik ben het weer een beetje kwijt
![]()
Nog poosje en dan heb je Mcquote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi Perr!!
En V1, ik ben een koukleum! Met deze temperaturen ben ik een half uur aan het rillen in bed tot ik beetje warm ben. Mn slaapkamer is namelijk gewoon koud met raam op een kier!
En bij gebrek aan man, dan maar een warm bed
Ik heb sinds vandaag een elektrische dekenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef V1z0R het volgende:
Ah, ik dacht dat het ahorn was...
<insert zonnebril smiley> voor analogiecomplimentjes
Bedacht me trouwens net dat wanneer je zondag cleansheetday maakt het leven wel 10x beter maakt.
Schoon beddengoed, kneitervers ondergoed aan nadat je daarvoor loeiwarm hebt gedouched, dan nog even kom warme melk en de bek schrobben en slapen. Zo ga je gewoon uitkijken naar de zondagavond
Zo maak je alleen dit hele dieet overbodig.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:10 schreef An24 het volgende:
Toch zie ik graag dat majo zo blijft eten.....qua voedingsstoffen dan. Vandaag was niet handig, maar ze leert wel!
Lijstje:
O: havermoutpap met soyamelk, kokos en banaan.
L: ei, spitskool, komkommer, tomaat salade met yofresh en mosterd. Cracker met filet american.
T: een paar plakjes old amsterdam, thee met soyamelk.
D: rosbief, worteltjes, aardappeltjes, jus met champignons, twee glazen wijn en vers mangoijs![]()
T: kruidenthee
Eerst moet ik me helemaal aan het dieet houden en nu zeg je juist dat het niet uitmaakt, hoezo meten met twee matenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Agavesiroop is NIET gezonder dan suiker. Eten als je het lekker vindt prima, maar niet omdat het nou zo gezond is.
Dat surprise heb ik nooit gezegd hè, daar kwam loveli meequote:Op zondag 13 januari 2013 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie de 'surprise' niet zo als je samen gaat wandelen en in overleg besluit 'even het dieet te laten voor wat het is en even te genieten'. Maar ok.
Moet zelf ook even beetje gaan opletten. M'n brede baarheupen worden me iets te snel te breed.
Thankiesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Magere T's dus?
Kipfilet, tonijn, garnalen, yoghurt... Ik typ morgen wel meer, mobiel en Chloe die loopt te donderjagen.
Ja dan doe je iets niet goed hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Soms... Vrouwen...
Is inderdaad kritiek, je wilt iets doen maar doet het half zodat je het doel mist. Beetje als masturberen zonder klaarkomen, compleet zinloos.
Ik raad je aan een boek te lezen over voeding/ je hierin te verdiepen. Scheelt zo veel in inzichtquote:Op zondag 13 januari 2013 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst moet ik me helemaal aan het dieet houden en nu zeg je juist dat het niet uitmaakt, hoezo meten met twee maten![]()
En het is inderdaad low carb, niet no carbmet fruit waar weinig suikers inzitten dus banaan en ananas mag weer niet in de eerste fase
en alleen reinigende groente en mager vlees als kip en kalkoen. En twee probiotica op een dag
Ik denk zelf dat het fruit er nog in zit zodat je ook nog wat zoetigs kunt blijven eten, voor de rest mag je niks zoets. Qua drinken alleen water, koffie en groene theede theorie erachter weet ik ook niet precies, blijkbaar val je met deze combinatie het snelst af. Vanaf de tweede cyclus worden veel dingen weer toegevoegd
Het is geen kritiek op jou, maar op t dieet. Heel veel mensen hier weten gewoon veel van voeding en dieten, de theorieën die erachter zitten en hoe je lichaam werkt. Niet te persoonlijk nemen!!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Punt is gewoon dat ik het nooit goed doe hier. Eerst at ik slecht en kreeg daar terecht kritiek op. Toen begon ik aan dit dieet en was de kritiek dat het een crashdieet is. Nu at ik wat extra en is het niet goed omdat ik me aan mijn dieet moet houdenVind je het gek dat ik af en toe het spoor bijster ben hier, wat ik ook doe het lijkt nooit goed te zijn
en ja, dat is best vermoeiend want ik doe juist echt mijn best
![]()
Maar goed, ben echt blij met de adviezen enzo maar die eindeloze kritiek op alles wat ik doe begin ik langzaamaan wel zat te worden...
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Soms... Vrouwen...
Is inderdaad kritiek, je wilt iets doen maar doet het half zodat je het doel mist. Beetje als masturberen zonder klaarkomen, compleet zinloos.
Nee joh je doet het prima - het dieet is alleen niet helemaal optimaal: dat ligt dus niet aan jou. Want die siroop is niet gezond en ik fruit zitten wel KH's - ook al schrijft je dieet het voor.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
Punt is gewoon dat ik het nooit goed doe hier. Eerst at ik slecht en kreeg daar terecht kritiek op. Toen begon ik aan dit dieet en was de kritiek dat het een crashdieet is. Nu at ik wat extra en is het niet goed omdat ik me aan mijn dieet moet houdenVind je het gek dat ik af en toe het spoor bijster ben hier, wat ik ook doe het lijkt nooit goed te zijn
![]()
Maar goed, ben echt blij met de adviezen enzo maar die eindeloze kritiek op alles wat ik doe begin ik langzaamaan wel zat te worden...
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1zmans is weer op dreefMooie woorden ('donderjagen' is ook leuk) en metaforen en dan ook nog nuttige tips geven
![]()
![]()
Kom op Majo, je hebt nu gewoon iets verkeerd geinterpreteerd. Je gaat over het algemeen prima. Je wordt alleen overspoelt met informatie. Dat is wat anders dan eindeloos kritiek krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:33 schreef MaJo het volgende:
![]()
Geil.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8equote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben een superheld met een rare gave, ik kan alles herleiden naar poep-/piesgrapjes of sex.
Heb ik even geluk!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
De meeste mensen ontgroeien die fase zo na hun 8e
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan browniesquote:Op zondag 13 januari 2013 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
450Kcal, dat is echt fantastisch.
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Beter 450 kcal aan groenten en fruit, dan aan brownies![]()
Ik ben al zachtjes aan op zoekquote:Op zondag 13 januari 2013 22:57 schreef Perruche het volgende:
Wanneer wil je weer gaan werken, MarMar?
lekker hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben al zachtjes aan op zoekDus dat zal zijn wanneer ik een positieve reactie krijg op een sollicitatie.
Doen! Ze zijn lekkerquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm... brownies. Mr.Mo moet weer naar NL (laatste keer!!! Afstudeerpresentatie as. woensdag, spannend!) dus kan mezelf dinsdagavond wel eens wat belovenmoet nog steeds die raw brownie dingen eens proberen.
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!quote:
breng me nou niet op ideeënquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Je hebt helemaal gelijk, maar jah.....quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds liever de creamcheesebrownies van mr. lebovitz. Maar als gezonde snack zijn ze wel lekker!
Oe, heb je al een naam?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welk boek is dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AgavesiroopDat staat juist specifiek in het boek als vervanger van suiker, net als stevia
En die vergelijking is wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |